Je kan er ook 3 tegelijk uitflikkeren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Rianne84 het volgende:
worden de nominaties pas donderdag weer bekend gemaakt? in dat tempo gaan ze er toch niet snel genoeg uit...
Voor Roel was het, wie het eerst komt die het eerst maalt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:18 schreef Danzig het volgende:
Dido hoeft zich nergens zorgen over te maken, ze hoeft maar een keer met haar vingers te knippen en Roel komt als een schoothondje achter haar aangelopen. Roel heeft alleen maar voor Lieske gekozen omdat ze nogal 'easy to get' is.
Nicht,ah daar hebben we de homo gevondenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef Danzig het volgende:
Joost: 'ik drink geen koffie alleen maar thee, ben een echte theenicht. Maar ik drink m'n thee wel sterk'![]()
Didoquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En geen hond die Lieske meer durft te nomineren als zij wat zal houden met Roel.![]()
Yep ik ga mee doenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:26 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wou je meedoen en er naar toe.
Ze hebben na donderdag een plaatsje vrij![]()
juist wel Roel is al genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
En geen hond die Lieske meer durft te nomineren als zij wat zal houden met Roel.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef Ireth het volgende:
Zit ik me vol verbazing af te vragen waarom Roel een doekkie draagt om zijn kale knar... blijkt het Naat te zijn..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef Ireth het volgende:
Zit ik me vol verbazing af te vragen waarom Roel een doekkie draagt om zijn kale knar... blijkt het Naat te zijn..
En dan parachuutjes droppen met choco sigaretten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep ik ga mee doen![]()
![]()
Neh, eens kijken of ik een heli kan huren
Jep... Lieske heeft sowieso 1 stem te pakken.quote:
Ik heb ook al lopen zoeken bij de opties, want dat moet volgens mij in te stellen zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me trouwens op dat de streambeelden bij mij veel donkerder zijn dan de beelden die ik later op tv zie. Wel jammer. Hebben jullie dat ook?
ja hier ook de kleuren zijn mooier op tvquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me trouwens op dat de streambeelden bij mij veel donkerder zijn dan de beelden die ik later op tv zie. Wel jammer. Hebben jullie dat ook?
Het valt me ook op dat het geluid op de streams vaak heel zwakjes is terwijl het op tv toch echt duidelijker isquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Ja hier ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mogen ze hem in de leeuwenkooi gooienquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:32 schreef Showtime het volgende:
Die Rob kan zo in het circus, hij is wel erg gedreven die is non stop aan het oefenen met jongleren.
Dat is een valse katquote:
Ja heb ik ook, was in het begin niet zo volgens mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Neeh eigenlijk hetzelfde alleen het beeldkwaliteit op tv iets mooierquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |