Die zou enkel voor het eten hebben gekozen in de hoop dat er nicotine bij zou zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor. Tanja niet, want die heeft haar spaarrekening aan het eind al meer dan genoeg gevuld. Die zou voor het eten hebben gekozen.
haha ... zij heeft de foto;s van Roels gereedschap helaas moeten missenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat nu over de grootte van de lul van Joost. Lieske vind het wel prettig geloof ik, een grote!
Joost vindt de aandacht wel leuk.
Zo heerlijk dat ze daar lekker schijt aan heeftquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
Lieske kwam weer met een feitje aan en niemand reageerde er weer op
ze kreeg een zoen op haar bol van Roel, hij vindt het misschien ook zielig wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
En heel af en toe een hondje in dat kringetjequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef Falco het volgende:
Ik herken Linda's wachten op het zwarte schaap in dat begingedeelte van Tik Tak!
lol, ach ze is eraan gewend. Lieske's stopwoorden zijn "relatief gezien"quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
Jezus man, je verzint ze wel elke keer he.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja pakt haar biezen maar, die blote voeten voor haar neus op tafel
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ze kreeg een zoen op haar bol van Roel, hij vindt het misschien ook zielig worden
en daar kom je nu al achter?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef jessie het volgende:
He Joost is echt niet lekker om naar te kijken he!
Nee die Antiliaan van Tanja was lekkerquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef jessie het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef jessie het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:42 schreef jessie het volgende:
Lol nee, maar hij is in beeld en dat is zo'n domper als je eerst alleen maar Roel in beeld heb.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
15:45 begonnen commentaren en kijken na de stream het is bijna 00:45.
Mooi moment om te gaan slapen.
Wens iedereen nog een plezierige nacht.
En misschien gaan de dekbedden nog op en neer![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
15:45 begonnen commentaren en kijken na de stream het is bijna 00:45.
Mooi moment om te gaan slapen.
Wens iedereen nog een plezierige nacht.
En misschien gaan de dekbedden nog op en neer![]()
Ja die was ook vre-se-lijk he!quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee die Antiliaan van Tanja was lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:44 schreef FlowKey het volgende:
Scanman ... we think alike
Linda: Jeetje Tanja, dat heb je niet gezegd, hij is knappppppppppppppppquote:
Verrek ja... Roel zit er ook bij..quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die Roel heeft gewoon een goede Tv-Stream-kop
dat hoop ik niet ... voor jouquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(maar niet op alle vlakken volgens mij)
ja beetje triest.............vond het een leuke aanvulling voor de groep....beter als dat rooie drankorgel..quote:
Ik vind Joost leuk om te zien, gewoon om z'n doen en laten, zelfvertrouwen, vrolijke karakter. Alles bij mekaar.quote:
Haha, ja joh, kijk maar eens goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verrek ja... Roel zit er ook bij..
scherpquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verrek ja... Roel zit er ook bij..
Aanvulling?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja beetje triest.............vond het een leuke aanvulling voor de groep....beter als dat rooie drankorgel..
Menno en Ingrid zijn gewoon SAAAAAAIquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind Joost leuk om te zien, gewoon om z'n doen en laten, zelfvertrouwen, vrolijke karakter. Alles bij mekaar.
Menno vind ik een walging om te zien, die vreselijke houding van hem.
Zie je meteen hoe afstotelijk arrogantie is
Ik denk intussen even na wat je hiermee bedoelt...quote:
vaak overwogen maar nooit het lef gehad om daadwerkelijk op te gevenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zouden jullie in het huis gaan zitten?
Ik dus absoluut never nooit. ZO![]()
Nog maar een danquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:49 schreef Falco het volgende:
Twee keer hetzelfde shot van Linda in dit topic!
Wij weten beter ... volgens mij heeft geen van de bewoners ooit livestreams van eerdere BB's gekeken ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zal ik het volgende x doen danquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:51 schreef Showtime het volgende:
[..]
vaak overwogen maar nooit het lef gehad om daadwerkelijk op te geven
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me op dat Sjankwal al lacht als er niemand lacht, want ze is helemaal niet geboeid wat er gezegd wordt.
zou het echt niet weten, lijkt me als een lot in een loterij dat je net bepaalde eigenschappen bezit die in de groep past die ze aan het vormen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zal ik het volgende x doen danZou je uitgekozen worden dan denk je?
Shit dat ze Lieske/Roel nu op stream 2hebben. Die heeft een veel te lage frameratequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef Bocaj het volgende:
Lieske 'scaned' Roel.... zie je dat? Schattig!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu is het wel tijd voor Joost zijn ADHD pilletje vind ik, de rest mag ook wel een keer aan het woord.
geen problemen mee.....maar tis allemaal wat langs me heen gegaan, wist niet eens dat er een BB kwam, anders had ik me er wel voor aangemeld...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
ja, Ingrid was veel leuker zonder Mennoquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:49 schreef FlowKey het volgende:
Menno en Ingrid zijn gewoon SAAAAAAI![]()
gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:54 schreef brummie34 het volgende:
pfft zag je bij linda d`r broekje lekker in de naad zitten
Normaal heb je 25 tot 30 frames per seconde. Stream 2heeft er maar 10 ofzo volgens mij. Die loopt daardoor niet soepel.quote:
Ze zoeken altijd wel een paar standaard types, de jonge naïeve (Lieske), de gezelligheidsfactor (Joost), de leider (Rob), de vageling (Roel), de stille/verlegen (Rikkert/Ralph) dus je hebt best kans.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
zou het echt niet weten, lijkt me als een lot in een loterij dat je net bepaalde eigenschappen bezit die in de groep past die ze aan het vormen zijn
Was van de week ook met stream 3, heel irritant en blijkbaar hebben ze dat niet snel genoeg door bij de regie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Normaal heb je 25 tot 30 frames per seconde. Stream 2heeft er maar 10 ofzo volgens mij. Die loopt daardoor niet soepel.
hmmm ... leuke topic ... welke BB-bewoner zou jij zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze zoeken altijd wel een paar standaard types, de jonge naïeve (Lieske), de gezelligheidsfactor (Joost), de leider (Rob), de vageling (Roel), de stille/verlegen (Rikkert/Ralph) dus je hebt best kans.
Chantal heeft toch al een keer eerder opgegeven en 2e keer zit ze er nu dus wel bij.
Heeft Joost eik broers/zussen, weet iemand dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:56 schreef Showtime het volgende:
Hoop dat Roel zijn broer en broertje nog een keer in de uitzending komen.
sjekie o nee was de busquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hmmm ... leuke topic ... welke BB-bewoner zou jij zijn?
volgens mij hebben ze gewoon een stel prutsers als programmeurs in dienst ...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was van de week ook met stream 3, heel irritant en blijkbaar hebben ze dat niet snel genoeg door bij de regie?
geen idee, weet alleen dat de verstandshouding met zijn ouders niet super is, mede doordat hij op jonge leeftijd al het huis uit gingquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heeft Joost eik broers/zussen, weet iemand dat?
ja een zusje en een broertjequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Joost eik broers/zussen, weet iemand dat?
Sinds de mislukte live gisteren lijkt dat idd het geval te zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef FlowKey het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze gewoon een stel prutsers als programmeurs in dienst ...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij vroeg uit huis ging omdat de verhouding slecht met z'n ouders was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
geen idee, weet alleen dat de verstandshouding met zijn ouders niet super is, mede doordat hij op jonge leeftijd al het huis uit ging
Ah okequote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja een zusje en een broertje
zusje is 17, broertje is 15 [ meen ik me te herinneren uit een verhaal]
Maar dan meot ik zelf ook met de billen bloot ...quote:
Veel te moeilijk om 1 type te noemen, zeker als je iemand met je eigen sexe zou moeten kiezen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Welkom terugquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef ruby het volgende:
Goedenacht allemaal.
M'n logé ligt op bed, dus ik dacht laat ik maar weer eens achter de computer kruipen.
meen me te herinneren dat hij vroeg het huis uit wilde en dat zijn ouders dat juist liever niet haddenquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat hij vroeg uit huis ging omdat de verhouding slecht met z'n ouders was.
Nu is het alsof de relatie bagger werd, omdat hij vroeg uit huis ging![]()
zo heb ik het ook begrepen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
Bedoel je niet dat hij vroeg uit huis ging omdat de verhouding slecht met z'n ouders was.
Nu is het alsof de relatie bagger werd, omdat hij vroeg uit huis ging![]()
Confronterende BBBewoner Eigenschappen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
zeker ... maar ook naar dingen als 'opleiding, 'leeftijd', 'sexe', 'gezinssituatie', 'voormalige sexe'...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien hebben ze gekeken naar zo'n enneagram van de verschillende karakters
De volgende typen worden onderscheiden:
EEN: Perfectionist
TWEE: Helper (Gever)
DRIE: Succesvolle werker (Presteerder)
VIER: Romanticus
VIJF: Waarnemer (Opmerker)
ZES: Loyalist (Betwijfelaar)
ZEVEN: Levensgenieter (Avonturier)
ACHT: Baas (Assertieveling)
NEGEN: Bemiddelaar (Vredestichter)
Daar heb je toch al 1001 topics in R&P over johquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:01 schreef Poison-Ivy het volgende:
Misschien hebben ze gekeken naar zo'n enneagram van de verschillende karakters
De volgende typen worden onderscheiden:
EEN: Perfectionist
TWEE: Helper (Gever)
DRIE: Succesvolle werker (Presteerder)
VIER: Romanticus
VIJF: Waarnemer (Opmerker)
ZES: Loyalist (Betwijfelaar)
ZEVEN: Levensgenieter (Avonturier)
ACHT: Baas (Assertieveling)
NEGEN: Bemiddelaar (Vredestichter)
Joh, ik kan er uren over praten maar dat zal ik hier achterwege latenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daar heb je toch al 1001 topics in R&P over joh
Hij zat toch ook rond die tijd in een sekte, heb maar een paar zinnen ervan meegekregen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
meen me te herinneren dat hij vroeg het huis uit wilde en dat zijn ouders dat juist liever niet hadden
Trusten bemeallquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:04 schreef bemeall het volgende:
* bemeall gaat eens even redelijk bijtijds slapen nu
Truste voor straks all
hoe vroeg is vreog?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij zat toch ook rond die tijd in een sekte, heb maar een paar zinnen ervan meegekregen.
Verbaasd me dan ook meteen niks van die ouders, dat ze dat erg vonden dat ie vroeg het huis uit ging. Simpele mensen dus![]()
Alle jongens zouden zo vroeg uit huis moeten gaan, hele verbetering.
Welterusten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:04 schreef bemeall het volgende:
* bemeall gaat eens even redelijk bijtijds slapen nu
Truste voor straks all
Hij vertelde ergens dat hij een zus heeft die op haar 17 al uit huis gingquote:Op zaterdag 17 september 2005 00:58 schreef Showtime het volgende:
[..]
geen idee, weet alleen dat de verstandshouding met zijn ouders niet super is, mede doordat hij op jonge leeftijd al het huis uit ging
sekte gedeelte heb ik nooit meegekregenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:05 schreef -Delta- het volgende:
Hij zat toch ook rond die tijd in een sekte, heb maar een paar zinnen ervan meegekregen.
Verbaasd me dan ook meteen niks van die ouders, dat ze dat erg vonden dat ie vroeg het huis uit ging. Simpele mensen dus![]()
Alle jongens zouden zo vroeg uit huis moeten gaan, hele verbetering.
Oh ja ik ook wel, maar denk dat je niet veel boeiende antwoorden zult krijgen, aangezien zoiets al vaak in R&P besproken wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:04 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Joh, ik kan er uren over praten maar dat zal ik hier achterwege laten![]()
![]()
Je hebt geluk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:07 schreef FlowKey het volgende:
waarom gaat Linda eigenlijk niet gewoon naar bed??
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:08 schreef Marrije het volgende:
Je hebt geluk!
Joost was 17 of 18 geloof ik.quote:
ik bedoelde het in de eerste plaats voor haar eigen bestwil ... pas in de tweede plaats voor mijn eigen rustquote:
hij was 18quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
Joost was 17 of 18 geloof ik.
Ik vind het niet vroeg, maar is voor het gemiddelde van jongens wel vroeg.
jongens zouden inderdaad erder uit huis moeten ... maar dat ze het niet doen ligt óók aan de moeders ... maar das allemaal zwaar off topicquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Joost was 17 of 18 geloof ik.
Ik vind het niet vroeg, maar is voor het gemiddelde van jongens wel vroeg.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Morgen weer een big BB-party neem ik aan..?
btw: Ingrid woont wel nog bij haar ouders [ of 1 ervan]quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:10 schreef FlowKey het volgende:
jongens zouden inderdaad erder uit huis moeten ... maar dat ze het niet doen ligt óók aan de moeders ... maar das allemaal zwaar off topic
Ik heb dat nu al bij heel veel bewonersquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:11 schreef Marrije het volgende:
Ik heb wel genoeg Roel gehoord inmiddels...
hm .. dat kind is toch 25 ofzo ??!quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
btw: Ingrid woont wel nog bij haar ouders [ of 1 ervan]
Die werkt en woont toch op Tenerife...quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
btw: Ingrid woont wel nog bij haar ouders [ of 1 ervan]
Weet je hoeveel jongens van 25 nog thuis wonen, volgens mij wel minimaal 50% nog.quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hm .. dat kind is toch 25 ofzo ??!![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb dat nu al bij heel veel bewonersDat belooft wat tot December
![]()
Vergeet niet dat ze nog duimt hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hm .. dat kind is toch 25 ofzo ??!![]()
nee Dido woont met haar zus [ of zussen daar doet ze altijd wat warrig over]quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef FlowKey het volgende:
maar goed come to think of it ... Dodo woont toch ook bij haar moeder?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nog duimt hè
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
Die werkt en woont toch op Tenerife...
welterusten ... en wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 17 september 2005 01:15 schreef ruby het volgende:
Ik hou het al voor gezien vrees ik. Het is niet echt spannend.
Welterusten en tot morgennacht dacht ik zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |