abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30069763
... die je bij jezelf terug ziet... En waar je heeeel snel van af moet, omdat je je nu pas echt goed realised hoe ontzettend fucked up irritant dat is?

TS begint: Ik schaam me deep, maar just like lieske, throw ik ook best much engels door mijn zinnen.

Niet meer doen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † maandag 29 augustus 2005 @ 13:12:00 #2
128220 Peter6000
pi_30069881
10.000 keer over hetzelfde doorgaan, bij gebrek aan gespreksstof

Story of my empty life, maar gelukkig heeft Lieske het ook Die blijft maar doorgaan over dat studentenleven.

oeps, in het Engels
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:23:18 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30070168
Ik had ook wel een beetje het naïeve leve-de-lol-houding van Lieske. Gelukkig niet zo erg als zij heeft, maar nu weet ik toch wel beter zeg! Verder herken ik ook een beetje wat in de irritantheid en de slechte grappen van Joost, maar ik weet die prima te verbergen eigenlijk. Mijn grappen zijn op een paar na veel beter dan die van Joost .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  maandag 29 augustus 2005 @ 13:41:32 #4
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30070698
Hmnn, ik herken nog niets, maar als het over spijt van het terugzien gaat, dan gaat Lieske dat zeker krijgen ja
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 08:35:30 #5
128220 Peter6000
pi_31801795
De passiviteit van Roel van de laatste dagen, en zijn gebrek aan doorzettingsvermogen (bij de weekopdrachten willen opgeven i.p.v. doorgaan en goodwill tonen) herken ik wel.
pi_31802209
ik herken het koninginnengedrag van dido wel een beetje...
*schaam schaam*
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:11:58 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_31802653
Het rookgedrag van Chantal.... Ik kan ook niet zonder.

En het streberige van Menno (in m'n werk). Vreemde is echter dat de mensen er bij mij totaal geen moeite mee hebben dat ik zo vaak een stapje extra zet. Ze lijken het eerder wel prettig te vinden omdat ze dan zelf wat minder hoeven doen.

Edit: En natuurlijk het 'zoengedrag' van Linda als ik teveel gezopen heb...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 30 oktober 2005 @ 10:20:15 #8
80382 manny
30 is best veel
pi_31802773
ik heb het ook regelmatig dat ik om 16.00 's middags nog in mijn boxershort zit en met 5 dito gekleede vrienden en wat vriendinnen onzinnige discussies aan het voeren ben.

zal ik mee ophouden.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:11:54 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31803777
Ik vrees dat ik kwa groepsgedrag erg op Tanja lijk. Ik ben absoluut geen groepsmens en het duurt erg lang voor ik loskom in een mij onbekende groep.
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:25:24 #10
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31804100
Het oeverloze geouwehoer van Joost. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31804126
Ik denk ook dat ik tussen lui die ik niet mag op slag in een tanja-op-haar-ergst zou veranderen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:08:08 #12
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31808262
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 09:32 schreef muizemeis het volgende:
ik herken het koninginnengedrag van dido wel een beetje...
*schaam schaam*


Ik herken het einzelgänger-gedrag van Menno wel...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:17:42 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_31808530
Ik ben gestoord als Menno...
Ik ben net zo grappig als Joost..
Ik kan sjagrijnig zijn net als Tanja..
Ik heb nooit sex, net als Roel...

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2005 @ 14:22:33 #14
128220 Peter6000
pi_31808676
Ik herkende (zoals al vele malen gepost maar nog niet in dit opgekickte topic ) veel in Tan.

Dat onvermogen in een groep te integreren.
Ooit alleen meegeweest op een fietsvakantie, mijn complete middelbare schooltijd, mijn vrijwilligerswerk.
Altijd een uitzonderingspositie, maar soms wel kleine momentjes waarin ik goed tot mijn recht kom.

En onbegrip van andere, die niet beseffen dat ik op dat moment gewoon niet beter kon, en zelf absoluut niet blij was met die positie.
pi_31815817
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef teamlead het volgende:

[..]



Ik herken het einzelgänger-gedrag van Menno wel...
moet je daarom lachen...
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:39:14 #16
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_31824399
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef muizemeis het volgende:

[..]

moet je daarom lachen...
nee hoor majesteit
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_31824819
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk ook dat ik tussen lui die ik niet mag op slag in een tanja-op-haar-ergst zou veranderen...
me too!
pi_31832383
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:39 schreef teamlead het volgende:

[..]

nee hoor majesteit


De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
pi_31836706
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:22 schreef Peter6000 het volgende:
Ik herkende (zoals al vele malen gepost maar nog niet in dit opgekickte topic ) veel in Tan.

Dat onvermogen in een groep te integreren.
Ooit alleen meegeweest op een fietsvakantie, mijn complete middelbare schooltijd, mijn vrijwilligerswerk.
Altijd een uitzonderingspositie, maar soms wel kleine momentjes waarin ik goed tot mijn recht kom.

En onbegrip van andere, die niet beseffen dat ik op dat moment gewoon niet beter kon, en zelf absoluut niet blij was met die positie.
Ik vind jou een stuk socialer dan Tanja.
Viper 4 life
  maandag 31 oktober 2005 @ 15:32:43 #20
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31839215
Ik praat als Linda, qua stemgeluid en inhoud zeg maar... Nou nog het lijf van Linda

Verder heb ik ook net als Lieske vaak van die ellenlange verhalen die nergens over gaan, maar die ik zelf dan heel leuk vind maar totaal niet interessant zijn voor anderen...

En als ik echt kwaad ben heb ik ook ver weg wel iets van een Tanja in me...
15 jaar te laat geboren...
pi_31839244
Net als Chantal, heb ook ik een hekel aan roddelen.
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:00 schreef Showtime het volgende:

Ik vind jou een stuk socialer dan Tanja.
Jij herkent zeker de neiging die _alle_ huidige BB-bewoners hebben, om tot vervelens toe elkaar naar de mond te praten en eventuele negatieve dingen, enkel achter elkaars rug te zeggen, maar nooit direkt in het gezicht ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31839405
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 15:33 schreef RM-rf het volgende:
Net als Chantal, heb ook ik een hekel aan roddelen.
[..]

Jij herkent zeker de neiging die _alle_ huidige BB-bewoners hebben, om tot vervelens toe elkaar naar de mond te praten en eventuele negatieve dingen, enkel achter elkaars rug te zeggen, maar nooit direkt in het gezicht ....
spreek voor jezelf
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2005 @ 12:45:04 #23
128220 Peter6000
pi_32311976
Het weigeren om te gaan met personen die ik niet wens.

Hoorde net dat Joost vreselijk boos was toen Tan weigerde een frietje met haar te eten (tijdens die bonenopdracht). Hoe kan je iemand nu zo haten, dat je er zelfs niet eens een frietje mee wil eten. Joost snapte het echt niet

Ja Joost, in jou relatief gemakkelijke leventje gedragen de mensen zich netjes volgens de algemeen aanvaarde omgangsnormen. Je zult het vast nog nooit meegemaakt hebben, dat iemand zo`n hekel aan jou had, dat ie niets met je te maken wenste te hebben. En zelfs al zou het zo zijn: de basale, en voor je veilige, omgangsvormpjes bleven intact.

Zo`n boodschap van Tan: ik vind jou zo walgelijk, ik wens echt niets met jou te maken te hebben, komt dan wel even aan.
Totdat je het heb weggeredeneerd natuurlijk: dan ligt het allemaal aan Tan.

Tan
pi_32312854
quote:
Op woensdag 16 november 2005 12:45 schreef Peter6000 het volgende:
Het weigeren om te gaan met personen die ik niet wens.

Hoorde net dat Joost vreselijk boos was toen Tan weigerde een frietje met haar te eten (tijdens die bonenopdracht). Hoe kan je iemand nu zo haten, dat je er zelfs niet eens een frietje mee wil eten. Joost snapte het echt niet

Ja Joost, in jou relatief gemakkelijke leventje gedragen de mensen zich netjes volgens de algemeen aanvaarde omgangsnormen. Je zult het vast nog nooit meegemaakt hebben, dat iemand zo`n hekel aan jou had, dat ie niets met je te maken wenste te hebben. En zelfs al zou het zo zijn: de basale, en voor je veilige, omgangsvormpjes bleven intact.

Zo`n boodschap van Tan: ik vind jou zo walgelijk, ik wens echt niets met jou te maken te hebben, komt dan wel even aan.
Totdat je het heb weggeredeneerd natuurlijk: dan ligt het allemaal aan Tan.

Tan
Nou het lag toch ook aan Tanja
Als je zo kleinzielig , bekrompen en dom van geest bent, ga je zó reageren

Ik vond dat een bespottelijke kwetsende reactie van Tanja en voorzover ze nog dieper kon zakken in mijn achting, was deze actie van haar echt dat ze voor mij kon stikken in de friet met mayo en bedolven mocht worden onder de appelmoes
pi_32319904
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:17 schreef cuall het volgende:
... kleinzielig , bekrompen en dom van geest ...
wat cuall zei
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')