Het wordt dan denk ik een ander verhaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook niet als je dat per pallet doet?
daar ging het net over in het vorige topicquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef ReCreative het volgende:
Hoe masturbeer ik?
Ik heb toch geen TVquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Truste Alicey! Nu mis je het programma over De Vagina.
Jij wil vast wel even in een krappe kamer achter een computer Cuby & The Blizzards luisteren? Dan neem ik met een schrijfblok jouw plaats tijdelijk inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:29 schreef ReCreative het volgende:
Hoooi.
Het is een schitterende avond, de damp stijgt op uit de slootjes in de polder en een aantal schapen kruipt wat bij elkaar voor de naderende nacht.
Hoe laat begint dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
ik zit hier zielig alleen op m'n hotelkamer. kun je even een integraal verslagje doen...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben met terugwerkende kracht blij dat ik even buiten was.
Nog steeds in Finland?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit hier zielig alleen op m'n hotelkamer. kun je even een integraal verslagje doen...
Is al begonnen op Yorin.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
Hoe laat begint dat?
mss ff switchen tussen sbs en yorin
Neejquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:32 schreef Reya het volgende:
Jij wil vast wel even in een krappe kamer achter een computer Cuby & The Blizzards luisteren? Dan neem ik met een schrijfblok jouw plaats tijdelijk in
Naakte vrouwen. Pratend over seks.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:33 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit hier zielig alleen op m'n hotelkamer. kun je even een integraal verslagje doen...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, dat ging niet door. Madrid. Morgen weer terug naar NL.
nadat ik Eric van Sauers vorige week in het Zaantheater heb gehoord over de verderfelijkheid van het niet tv kijken denk ik daar heel anders overquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef Schorpioen het volgende:
TV is evil.
Zou jij eraan meedoen?quote:
Vertel!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nadat ik Eric van Sauers vorige week in het Zaantheater heb gehoord over de verderfelijkheid van het niet tv kijken denk ik daar heel anders over
Wat is er mis met vagina's?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef Schorpioen het volgende:
TV is evil.
Geloof niet dat ik daar veel moeite mee zou hebben eigenlijk. Ik ben erg tevreden over mijn lijf.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:36 schreef qu63 het volgende:
Zou jij eraan meedoen?
oehquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Naakte vrouwen. Pratend over seks.
jaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef miss_sly het volgende:
De TT
Is dat om vers bloed aan te trekken in de LFC?
Heb ik ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Reya het volgende:
Ik luister nu trouwens naar muziek die echt op-en-top WFL is.
[afbeelding]
Bad Religion
Ik ken hun logo alleen, niet hun muziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Reya het volgende:
Ik luister nu trouwens naar muziek die echt op-en-top WFL is.
Bad Religion
Het zou dan ook jouw persoonlijke logo kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ken hun logo alleen, niet hun muziek.
het ging er heel in het kort over dat een pas ontdekte stam in de amazone er hele rare parings- en vruchtbaarheidsrituelen op na hield. dat was de verderfelijke invloed van het niet hebben van televisie.quote:
Gezien de TT met iets heel andersquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:41 schreef Schorpioen het volgende:
Een tv is toch echt heel iets anders dan een vagina....
Eigenlijk is de enige overeenkomst dat ik ze geen van beide heb. Maar dan houdt het toch wel op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:41 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Een tv is toch echt heel iets anders dan een vagina....
Mijn ervaring is dat veel mannen net zo gebiologeerd naar een vagina kunnen kijken als naar een TV.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef Schorpioen het volgende:
Eigenlijk is de enige overeenkomst dat ik ze geen van beide heb. Maar dan houdt het toch wel op.
quote:
Meestal kijk ik niet naar een vaginaquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel mannen net zo gebiologeerd naar een vagina kunnen kijken als naar een TV.
En aan een vagina is niet veel mooisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat veel mannen net zo gebiologeerd naar een vagina kunnen kijken als naar een TV.
Dat is dus nu het geval. Nou ja, even reclame, maar straks komen ze weer, de vagina's.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:45 schreef het_fokschaap het volgende:
je kunt het ook combineren...een vagina op televisie !
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:45 schreef het_fokschaap het volgende:
je kunt het ook combineren...een vagina op televisie !
Je bent er wel heel blij meequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus nu het geval. Nou ja, even reclame, maar straks komen ze weer, de vagina's.
Nou, als ik moet kiezen tussen mijn vagina en een B&O TV...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:44 schreef miss_sly het volgende:
En aan een vagina is niet veel moois
Dan liever een mooie B&O TV
dan wordt het...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, als ik moet kiezen tussen mijn vagina en een B&O TV...
Niet om te hebben, als keuze.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, als ik moet kiezen tussen mijn vagina en een B&O TV...
'quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is dus nu het geval. Nou ja, even reclame, maar straks komen ze weer, de vagina's.
Ik gok potentieverhogende middelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
'
wat voor reclame zit er tussen de vagina's ? met andere woorden...wat is de doelgroep van deze vagina's ?
We mogen niet kijken?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dat graag hoor, dat gefrummel.
Sorry, niet op gelet. Als er nog een reclame is, zal ik ff kijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:47 schreef het_fokschaap het volgende:
wat voor reclame zit er tussen de vagina's ? met andere woorden...wat is de doelgroep van deze vagina's ?
of mss iets andersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef Reya het volgende:
Ik ga trouwens slapen. Of eerst nog iets lezen.
Ik duik in ieder geval mijn bed in
Ik wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel hoor. Nou ja, niet iedereen tuuk.
Oehja!!!quote:
Dr zijn genoeg plaatjes te vinden, maar een echte blijft beterquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heb je daar dringende behoefte aan?
Ik heb nog nooit een oester gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vagina's zijn best leuk. Ze lijken op oesters.
Geen Warries zag ikquote:
Ik ben weer in een Hnkn-tijdperk omdat de supermarkt even verderop geen kratten Warries meer heeftquote:
Je wilt niet verder lopen dan DN??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:57 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik ben weer in een Hnkn-tijdperk omdat de supermarkt even verderop geen kratten Warries meer heeft.
Das altijd prettig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef miss_sly het volgende:
ben even mooie muziek aan het luisteren voor het slapengaan
Zekers!quote:
welke nummers?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zekers!
Heb recent een paar hele mooie nummers ontdekt via een vriend
Vlgns m heeft alleen de AH nog Warries en daar moet ik toch regelmatig heenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef qu63 het volgende:
Je wilt niet verder lopen dan DN??
Op de nieuwe van Coldplay: Fix you!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |