Johquote:
en al die afk ook ok?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Doffy het volgende:
En we zijn er weer. De OP is best een OK ID BTW
quote:
Please me, Tease mequote:
Klinkt heel leuk op die manier!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt heel leuk verdeeld bij hun.
Mijn schoonzusje is dus van de spinnen en het niet zo huishoudelijk ingesteld zijn, maar als ze 's nachts een geluid hoort, moet mijn zusje gaan kijken of er niet iets isBovendien doet mijn zusje klussen (verven, laminaat leggen, dingen in elkaar zetten) en mijn schoonzusje steekt de helpende hand toe
Een bepaald slag inderdaad. 1 op de 10 mensen is homoseksueel. Zie jij dat op straat ook? Hoe zou je mijn geaardheid inschatten als je mij blanco op afstand zou zien? (Even losgezien van het feit dat ik het zelf niet eens lijk te weten).quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef livEliveD het volgende:
[..]
For fuck sake. Een bepaald slag homo zie je echt wel op 50 meter afstand (ja bewegingen ja). Ook op me vorige werk zat ik er nooit naast maar ik heb ze vast niet allemaal aangewezen. Niet dat er iets mis mee is ofzo heur, ik heb er geen moeite mee.
Wat is daar gek aan? Ik weet ook pas sinds kort dat ik hetero ben.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
sommige zijn idd zwaar overdreven.
ik ben er ook eens bij iemand heel laat achter gekomen dat ie "het' was.. is ook best gek hoor
diegene was het al lang, maar ik kwam er pas laat achter..quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Ik weet ook pas sinds kort dat ik hetero ben.
OK ID? Was da?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Doffy het volgende:
En we zijn er weer. De OP is best een OK ID BTW
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Please me, Tease me(ala het nummer van The Scorpions)
Done. In de toekomst zal het echter niet altijd zo snel gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef qu63 het volgende:
Alicey, je moet wel weer ff je tekstje updaten he
Op die manier.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
diegene was het al lang, maar ik kwam er pas laat achter..
je hebt niet mijn OP gekopieerdquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Done. In de toekomst zal het echter niet altijd zo snel gaan.
Ligt aan de persoon of ik het op straat zie. Nu heb ik ook vaak gehoord van mensen dat ze denken dat ik homo benquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
Een bepaald slag inderdaad. 1 op de 10 mensen is homoseksueel. Zie jij dat op straat ook? Hoe zou je mijn geaardheid inschatten als je mij blanco op afstand zou zien? (Even losgezien van het feit dat ik het zelf niet eens lijk te weten).
Is het ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt heel leuk op die manier!
(Even copy van mijn laatste reactie).
Je hebt vaag in de verte best wel wat homo-trekjes ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon of ik het op straat zie. Nu heb ik ook vaak gehoord van mensen dat ze denken dat ik homo ben![]()
ja, de datum, en de laatste regel met verwijzing naar downtime forumquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen deel 108 er bij gezet. Had je verder dan nog iets veranderd?
Dat had ik ook zeker niet verwacht hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is het ook.
Ze lopen ook niet in tuinbroeken, trouwens
Mijn zusje zei laatst nog dat ze op vrouwen viel, niet op halve kerels in onflatteuze kleding
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:54 schreef Alicey het volgende:
Je hebt vaag in de verte best wel wat homo-trekjes ja.
Sommige gezichtsuitdrukkingen, en je beweegt soms best met een elegantie die je niet bij veel mannen ziet.quote:
Ik schat hem in op 13% bij mezelfquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:
ik wil een andere TT: [WFL-LFC #108] Hoe homo ben jij?
quote:
ah k ik verwerk het in de volgende update.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, de datum, en de laatste regel met verwijzing naar downtime forum
Ik word nu wel heel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige gezichtsuitdrukkingen, en je beweegt soms best met een elegantie die je niet bij veel mannen ziet.
Ik doe 't voor ergens rond de 80%.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef livEliveD het volgende:
Ik schat hem in op 13% bij mezelf
Nicequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
Sommige gezichtsuitdrukkingen, en je beweegt soms best met een elegantie die je niet bij veel mannen ziet.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed, nog meer mensen met hun coming-out?
Mijn gaydar sloeg op de vorige meet niet echt uit bij liv, eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Alicey het volgende:
Ik schat hem in op 72% dat je op vrouwen valtquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
Ik weet het niet.
Iemand feedback in hoeverre ik hetero/lesbi/bi lijk?
Heel erg snel. Ik heb een keer een weekje tussen een stel Hagenezen gezeten, en het heeft me enige moeite gekost om van echt Hagenees weer terug te komen naar echt Rotterdams.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nice
Nou ff een zijdelings onderwerp dan: Hoe snel kopieren jullie de ander? Ik best snel. Ik was ooit een week op vakantie in Limburg en toen heb ik 6 maanden met een zacht G gepraat
Ik moet leren. Heb er afgelopen week al te weinig aan gedaan, door omstandigheden. Ik kan me niet veroorloven weer een dag te missen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt je alsnog opgeven voor de meet, als je dit voor maandag doet!
Misschien zat je met je hoofd meer bij je eigen vriendje (hij was tijdens de meet toch ziek?)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef Doffy het volgende:
Mijn gaydar sloeg op de vorige meet niet echt uit bij liv, eigenlijk
Ikzelf schat het denk ik op zo'n 20%.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik schat hem in op 72% dat je op vrouwen valt
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
Goed, nog meer mensen met hun coming-out?
Misschien als liv dan kan.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet leren. Heb er afgelopen week al te weinig aan gedaan, door omstandigheden. Ik kan me niet veroorloven weer een dag te missen.
Maar misschien de volgende mini-meet?
Niet met praten, want ik ben heel slecht met diverse accenten enzoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nice
Nou ff een zijdelings onderwerp dan: Hoe snel kopieren jullie de ander? Ik best snel. Ik was ooit een week op vakantie in Limburg en toen heb ik 6 maanden met een zacht G gepraat
Voor homo's geldt misschien ook de regel "Takes one to know one".quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn gaydar sloeg op de vorige meet niet echt uit bij liv, eigenlijk
maar misschien is ie gewoon stuk
Hopelijk niet. Ik heb het niet zo op makkelijke personen. Ben ik vaak snel op uitgekeken. Je moet er wel wat voor doen, zeg maar.quote:
ik kopieer ook te snelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nice
Dat zal 't zijn geweest, jaquote:Op zondag 5 juni 2005 00:01 schreef livEliveD het volgende:
Misschien zat je met je hoofd meer bij je eigen vriendje (hij was tijdens de meet toch ziek?)![]()
Nee. Voor jou tien anderenquote:(Werkt me hard-to-get techniek eigenlijk al op je?)
Volgens mij gaat dat wel op idd. Ook vrouwen zien het sneller naar mijn idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
Voor homo's geldt misschien ook de regel "Takes one to know one".
het schijnt dat ik wel goed "turks" kan doenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet met praten, want ik ben heel slecht met diverse accenten enzo
Het heeft me al veel tijd gekost om mijn zachte g ietwat te verharden.
Wel maniertjes ofzo, kleine dingetjes. Maar zodra ik me er van bewust ben, kap ik er mee.
Zijn er meer mannen zoals jij?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik heb het niet zo op makkelijke personen. Ben ik vaak snel op uitgekeken. Je moet er wel wat voor doen, zeg maar.
Dit wordt een dineetje met kaarslichtquote:
Geen idee eik.. Ikzelf zie het als de kans dat ik uiteindelijk een relatie met een vrouw aanga.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef miss_sly het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam schatten hoe homo je bent?
quote:
Haha, 't Bolke?quote:ben in Enschede wel eens naar een homo-club geweest, en had daar best wel aandacht geloof ik
ook van mijn vriendin ja, die vond het erg leuk allemaal![]()
Vrouwen vinden mannen dan ook veel interessanter dan de hetero-man.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat wel op idd. Ook vrouwen zien het sneller naar mijn idee.
En euhm, waarvoor moest ik dan precies wat doen?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik heb het niet zo op makkelijke personen. Ben ik vaak snel op uitgekeken. Je moet er wel wat voor doen, zeg maar.
Kwa uiterlijk loopt iedereen altijd te blaten dat ik een dubbelganger ergens heb lopen.quote:
Ik heb mijn gezicht mee. Ik schijn er Turks, Joods, en andere nationaliteiten uit die hoek uit te zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
het schijnt dat ik wel goed "turks" kan doen
mijn tongval iig dan he
In het algemeenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef miss_sly het volgende:
En euhm, waarvoor moest ik dan precies wat doen?
Of was dat 'in het algemeen' ?
Nou in mijn geval niet. Ik schijn notoir blind te zijn voor dit soort dingen, maar ook voor aandacht. Vrienden moeten we altijd attenderen op iemand die opvallend mijn kant op staat te kijken. Ik ben gewoon een sukkelquote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
Voor homo's geldt misschien ook de regel "Takes one to know one".
Ik bedoel meer een man die raad weet met lastige meisjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk loopt iedereen altijd te blaten dat ik een dubbelganger ergens heb lopen.
Dat zou het best eens kunnen wezen.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef Alicey het volgende:
Vrouwen vinden mannen dan ook veel interessanter dan de hetero-man.
Maar je hebt wel eenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou in mijn geval niet. Ik schijn notoir blind te zijn voor dit soort dingen, maar ook voor aandacht. Vrienden moeten we altijd attenderen op iemand die opvallend mijn kant op staat te kijken. Ik ben gewoon een sukkel![]()
Ik ben met mijn zusje ook wel eens wezen stappen. Ook een keer naar de Orangerie in Den Bosch (leuk detail: homofeesten in een oude kerk waar al die goddelozen op het altaar dansenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha, 't Bolke?
Ik sleep zo nu en dan ook wel eens vriend(inn)en mee naar "zo'n tent", voor de lol. Dat zijn ook de enige keren dat ik daar kom![]()
niet gedacht hequote:
jopschquote:Haha, 't Bolke?
Ik sleep zo nu en dan ook wel eens vriend(inn)en mee naar "zo'n tent", voor de lol. Dat zijn ook de enige keren dat ik daar kom![]()
*zucht vna opluchtingquote:
Voelt jequote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit leuk. Ik ga altijd zitten spelen met het kaarsvet
Dunnoquote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoel meer een man die raad weet met lastige meisjes.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik moest wel even wennen aan het sjans hebben met een vrouwman
Oh maak je maar geen zorgen. In het echt ben ik eigenlijk altijd wel aardig.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:08 schreef miss_sly het volgende:
Dan durf ik wel naar een meet te komen als jij er ook bent
Kaarsvet, bierviltjes, servetjes, het bestek, tandenstokersquote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit leuk. Ik ga altijd zitten spelen met het kaarsvet
Ik heb dat goddeloze genoegen ook 1 keer mogen hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben met mijn zusje ook wel eens wezen stappen. Ook een keer naar de Orangerie in Den Bosch (leuk detail: homofeesten in een oude kerk waar al die goddelozen op het altaar dansen).
Kan ik me zo voorstellen ja. Ik werd laatst bijna ingepakt door twee meiden die het op mij voorzien hadden. Dat is dan ook weer even wennen, zeg maarquote:Ik moest wel even wennen aan het sjans hebben met een vrouw
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh maak je maar geen zorgen. In het echt ben ik eigenlijk altijd wel aardig.
Diepe verlangens zijn menselijkquote:
haha bierviltjes en tandenstokers daar heb ik het dan weer mee.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kaarsvet, bierviltjes, servetjes, het bestek, tandenstokers
Mijnwordt soms nogal zenuwachtig van mijn gepluk.
GElukkig maar.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
dat is vooral leuk als zoiemand dat zelf niet doorheeft, en dan schrikt van de troep die er dan op een gegeven moment op tafel ligtquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kaarsvet, bierviltjes, servetjes, het bestek, tandenstokers
Mijnwordt soms nogal zenuwachtig van mijn gepluk.
Je hebt gewoon een trage compquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef qu63 het volgende:
dat noclone kost eigenlijk nog best veel tijd!
of ik heb gewoon te veel dubbel...
Je bent best lief ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, totdat ik je collectie Madonna zagquote:
Nou, 'vaak' is het woord niet. Maar als ik dan toch "gay" uit ga, dan meestal wel daar ja. Die tent heet 'De Trut', overigens.quote:jij vertelde op de mini-meet dat je wel vaak in zo'n soort bar kwam! Hoe leuker de barman je vond, hoe meer je kreeg!
hij is niet traag. ik heb alles al gescand, moet nu alleen alles aanvinken enzo.. en dat kost veel tijdquote:
Weten de kerkbezoekers dat wel?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb dat goddeloze genoegen ook 1 keer mogen hebben![]()
Dat is dan ergens wel weer aan te raden. Kutopmerkingen willen nog wel eens resulteren in onhandige kutopmerkingen van mijn kantquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik ook mijn best doen om eens aardig te zijn
Die bierviltjes is echt een beetje een tic.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
haha bierviltjes en tandenstokers daar heb ik het dan weer mee.
Je hebt wel zo'n smart-aanvink geval in je menu zitten. Die heb ik vaak gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
hij is niet traag. ik heb alles al gescand, moet nu alleen alles aanvinken enzo.. en dat kost veel tijd
Nouja, dat is in ieder geval positief. Ik ken ook mensen die ik eerst dronken moet voeren voordat ze kappen met hun gezeik er over.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, die zit aan de andere kant van dezelfde kaars te peuteren
Ik doe niet aan kutopmerkingen, ik ben gewoon niet altijd lief.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat is dan ergens wel weer aan te raden. Kutopmerkingen willen nog wel eens resulteren in onhandige kutopmerkingen van mijn kant
Mijn moederquote:Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef Alicey het volgende:
Nouja, dat is in ieder geval positief. Ik ken ook mensen die ik eerst dronken moet voeren voordat ze kappen met hun gezeik er over.
dat is niet eens mijn collectie, die heb ik van mijn vriendin gedownload om haar ratio op een torrent site wat omhoog te krikken.quote:
Asbakken vind ik leuker om met ijsblokjes te vullen. Vooral in een so called Amerikaanse gelegenheid is dat leuk. "Please keep ice cubes out of it", tot de 5e keer dat er een asbak vol ijs wordt weggehaald, dan spreken ze opeens wel Nederlands.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die bierviltjes is echt een beetje een tic.
Eerst zorg ik dat zo'n viltje een beetje nat is van het glas dat er op stond. Dan kun je zo mooi het bovenste bedrukte laagje eraf scheuren zodat je nog maar een mooi egaal gekleurd rondje overhoudt. Dat kun je dan weer heel mooi in grotere en daarna in kleinere stukken versnipperen. Niet roken, toch asbak vol
En wat doe je dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn moederSchat van een mens, maar bij kaarsen slaat de paniek toe
hij heeft nu al veel fout, dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt wel zo'n smart-aanvink geval in je menu zitten. Die heb ik vaak gebruikt.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Asbakken vind ik leuker om met ijsblokjes te vullen. Vooral in een so called Amerikaanse gelegenheid is dat leuk. "Please keep ice cubes out of it", tot de 5e keer dat er een asbak vol ijs wordt weggehaald, dan spreken ze opeens wel Nederlands.
Dit kan nog een meet met herinneringen wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe niet aan kutopmerkingen, ik ben gewoon niet altijd lief.
Heb ik niet altijd zin in.
Ik heel soms ook niet.. Veel te weinig echter naar mijn eigen zin.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kutopmerkingen, ik ben gewoon niet altijd lief.
Heb ik niet altijd zin in.
Ander tablad doet ie aan bitvergelijkingen dus die bestanden zijn sowieso precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
hij heeft nu al veel fout, dus dat doe ik maar niet
ik heb nogal veel "track 01" bestanden zeg maar..
Ah, je zit nog in de ontkenningsfase, zie ikquote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef qu63 het volgende:
dat is niet eens mijn collectie, die heb ik van mijn vriendin gedownload om haar ratio op een torrent site wat omhoog te krikken.
Klopt. Als ik bij een jongen thuis Tori Amos zie liggen, dan is 't duidelijk. Of hij 't dan zelf al weet of niet, doet er niet veel toequote:ik heb trouwens ook nog Tori Amos
Dán ben je pas gay
Ach ja, het ons-kent-ons syndroom. Heel irritant.quote:http://www.atforumz.com/forumdisplay.php?f=174 daar lopen óf psychische vrouwen rond, of gays. ik heb me daar dus ook geregistreed, en ze denken nu al dat ik homo ben, zonder me ooit gezien/gesproken te hebben!
Ik denk vaak dat ik niet lief was, maar anderen hebben dat dan niet als zodanig ervaren.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heel soms ook niet.. Veel te weinig echter naar mijn eigen zin.
Mag ik je eraan herinneren (quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit kan nog een meet met herinneringen worden![]()
komt volgende keer welquote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ander tablad doet ie aan bitvergelijkingen dus die bestanden zijn sowieso precies hetzelfde.
neequote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef Doffy het volgende:
Ah, je zit nog in de ontkenningsfase, zie ik![]()
gelukkig heb ik geen cd's danquote:Klopt. Als ik bij een jongen thuis Tori Amos zie liggen, dan is 't duidelijk. Of hij 't dan zelf al weet of niet, doet er niet veel toe
idd jaquote:Ach ja, het ons-kent-ons syndroom. Heel irritant.
Bij mij is het nooit goed..quote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik niet lief was, maar anderen hebben dat dan niet als zodanig ervaren.
Maakt me ook niet uit, ik ben gewoon maar die ik ben, en dat moet maar goed zijn hoor. Zo niet: jammer dan![]()
Ohquote:Op zondag 5 juni 2005 00:18 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik je eraan herinneren () dat ik de meet van volgende week niet aanwezig ben. Het zal een andere meet moeten worden
De volgende mini-meet in Rotterdam?quote:
Ja tofquote:
Alicey, dan ben je gewoon lief!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit goed..
Als ik iets tactisch zeg ben ik te lief.
Als ik iets op een confronterende harde manier doe ben ik grappig.
Als ik boos word en controle verlies ben ik cute.
Daar heb ik geen tijd voor, ik wil nog wat uurtjes slapen vannachtquote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef Alicey het volgende:
Dit topic lijkt trouwens een "show hier je slechte gewoonten" topic te worden.
maar die zie je nietquote:
Ik kan ook nog wel doorgaan, maar ik maak me zorgen om mijn reputatie. Ik had deze al niet, maar het wordt er zo natuurlijk niet beter op.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, ik wil nog wat uurtjes slapen vannacht
Evil kun je niet willen zijn, dat ben je of dat ben je niet. Evil willen doen, dat is ook cutequote:Op zondag 5 juni 2005 00:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar soms wil ik gewoon evilzijn en dat dat dan ook als dusdanig wordt opgevat.
Mijn reputatie maak ik me geen illusies over, dus ook geen zorgenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel doorgaan, maar ik maak me zorgen om mijn reputatie. Ik had deze al niet, maar het wordt er zo natuurlijk niet beter op.
Zucht... Nouja, ik doe het er dan maar mee, en zoek wel een vent die voor mij evil doet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Evil kun je niet willen zijn, dat ben je of dat ben je niet. Evil willen doen, dat is ook cute![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Evil kun je niet willen zijn, dat ben je of dat ben je niet. Evil willen doen, dat is ook cute![]()
Misschien is dat een beter idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn reputatie maak ik me geen illusies over, dus ook geen zorgen
Komt vanzelf in dit topic naar bovenquote:
truste!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wel in jouw lijstje
Ik ga overigens m'n mandje in! Weltrusten iedereen!
Truste Doffy!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wel in jouw lijstje
Ik ga overigens m'n mandje in! Weltrusten iedereen!
ik denk dat dat dan een volgend topic wordtquote:
Ik denk het ook, want ik moet ook de financien een beetje in de gaten houden deze maand.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat dan een volgend topic wordt
quote:
Ja, ik bedoelde ook topicreeksquote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat dan een volgend topic wordt
Truste!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:28 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, nu g aik echt naar bedje toe. Misu ligt al uitgeteld aan mijn voeten en mijn vriendje slaapt al denk ik
Truste iedereen
Slaap lekker voor straks
truste!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:28 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, nu g aik echt naar bedje toe. Misu ligt al uitgeteld aan mijn voeten en mijn vriendje slaapt al denk ik
Truste iedereen
Slaap lekker voor straks
Ok ik wacht afquote:
die heeft vanmiddag flink meegedaan, en ze was nogal moequote:Op zondag 5 juni 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Is het iemand opgevallen dat deze topic best snel gaat ondanks dat LS niet meepost?
Ja, maar ik ben er ook nog.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Is het iemand opgevallen dat deze topic best snel gaat ondanks dat LS niet meepost?
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:30 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een nieuw woordje geleerd.
knipendale = treinconducteur
Gebeurd mij net iets in de trein! Niet normaal.
Mocht er een meet worden besproken en ik zie jou niet in de topic, geef ik je wel een sms'je of belletje.quote:
Hej tofquote:Op zondag 5 juni 2005 00:31 schreef Alicey het volgende:
Mocht er een meet worden besproken en ik zie jou niet in de topic, geef ik je wel een sms'je of belletje.
Ik zeg niksquote:
Dat ene, waar we het laatst over haddenquote:
Ik weet echt even niet waar je het nu over hebt.. Zal wel dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat ene, waar we het laatst over hadden
nog bedankt voor dat proggie. heeft me 2,85 gb opgeleverd!quote:
dan gaan wij toch gewoon verderquote:
nee, rustig weekendje tot nu toe. maar ook geen extra geld verdienen helaas. zou ik met de verbouwing goed kunnen gebruiken.quote:
alles heb ze voordeel en ze nadeel hequote:Op zondag 5 juni 2005 00:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, rustig weekendje tot nu toe. maar ook geen extra geld verdienen helaas. zou ik met de verbouwing goed kunnen gebruiken.
Lekker is zoiets.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb fucking slecht geslapen, er was aan de overkant van de weg een groot feest gaande met live muziek. Ze zijn zeker tot een uur of drie, vier doorgegaan.Had ik ook wel naar Dronrijp kunnen gaan.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 02:54 schreef qu63 het volgende:
om nog maar even "ontopic" te blijven:
http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
* qu63] haalde 30%[/me]
http://www.jokaroo.com/ecards/funny/thegaytest.html
http://www.starterupsteve.com/swf/gaytest.html
http://www.okcupid.com/tests/take?testid=13458643246698767712
[me=qu63 haalde hier 42%
Waarom dequote:
Minder dan jouw percentage, en veel minder dan Lupa, terwijl ik nota bene lang heb getwijfeld of ik wel hetero was, en jullie het zo zeker weten.quote:
Nou ja, volgens deze test klopt wat je denkt dan ook met de werkelijkheid. Hele geruststelling, tochquote:Op zondag 5 juni 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Minder dan jouw percentage, en veel minder dan Lupa, terwijl ik nota bene lang heb getwijfeld of ik wel hetero was, en jullie het zo zeker weten.
enquote:You're straight! You can choose whether or not you should be proud of that. You have just enough gay in you to not look like a liar, but too little to be really gay. You're suprised, aren't you? (48%)
Just because I've never given someone a sextoy doesn't mean I wouldn'tquote:Loosen up my straight mate! These days women like a man with some softer edges to grab onto (40%)
Begin maar met uitdelen dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:22 schreef kLowJow het volgende:
Just because I've never given someone a sextoy doesn't mean I wouldn't
Fuck, we passen bij elkaarquote:Op zondag 5 juni 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens de Gay-o-meter ben ik 50% gay.
Goed idee!quote:Op zondag 5 juni 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is dt nou? Geen bedanktopic?
Laten we allemaal even Breuls bedanken!
Nouja, als Lupa 50% is dan twijfel ik of die test zo trouw is met de werkelijkheid.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, volgens deze test klopt wat je denkt dan ook met de werkelijkheid. Hele geruststelling, toch
Mjah inderdaad, en:quote:Op zondag 5 juni 2005 10:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
en
[..]
Just because I've never given someone a sextoy doesn't mean I wouldn't
Is ook niet altijd waar.quote:These days women like a man with some softer edges to grab onto (40%)
Neh, doet me erg denken aan vetrandjes, en die moeten toch behoorlijk groot zijn om iemand er stevig bij te kunnen pakken.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah inderdaad, en:
[..]
Is ook niet altijd waar.
Neequote:
Wel toch, toch, tochquote:
Lupa maar een grapje maakt hoor. Ik wil wel een echte ventquote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef Reya het volgende:
Veel te veel vrouwen zijn die mening toebedaan
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
Die duplicate scanner schiet op, ik heb zelf films gevonden die ik dubbel op hard disk heb staan.
Je bent geen sukkel. Je hebt gewoon niet door hoe leuk je zelf bent.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou in mijn geval niet. Ik schijn notoir blind te zijn voor dit soort dingen, maar ook voor aandacht. Vrienden moeten we altijd attenderen op iemand die opvallend mijn kant op staat te kijken. Ik ben gewoon een sukkel![]()
Zoiets.. Kwam gisteren hier een handig tooltje naar voren, en ik blij dus zo'n 1300 bestanden dubbel te hebben, waaronder dus ook films.quote:
Je zou het misschien inderdaad een vorm van bescheidenheid kunnen noemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel. Je hebt gewoon niet door hoe leuk je zelf bent.
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of dit is gewoon een aantrekkelijke TT
Het zou op zich leuk zijn als dit aanhoudt.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allemaal nieuwe mensen in de SC.De OP werkt.
(Of dit is gewoon een aantrekkelijke TT)
Laat ik daar maar niet over beginnen...ik heb al vaker dan goed voor me is uiteenzettingen over mezelf gegevenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet? In welke opzichten niet?
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin. Daarnaast (wmb) groot en sterk.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef kLowJow het volgende:
Ik weet ook nooit zo goed wat ik mij bij een echte vent voor moet stellen.
Watvoor optreden is dat dan? En doe je ook kinderpartijtjes?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef Bensel het volgende:
Ik heb m'n portie geloof voor deze week weer gehad.. weer optreden bij een kinderdienst, ditmaal bij een hervormde kerk.. en zonder kinderkoor. Maar goed. ik verdien er ook nog wat aan (5 euro per optreden)
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef Reya het volgende:
Laat ik daar maar niet over beginnen...ik heb al vaker dan goed voor me is uiteenzettingen over mezelf gegeven![]()
Ja jongen, zo word je rijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef Bensel het volgende:
Ik heb m'n portie geloof voor deze week weer gehad.. weer optreden bij een kinderdienst, ditmaal bij een hervormde kerk.. en zonder kinderkoor. Maar goed. ik verdien er ook nog wat aan (5 euro per optreden)
Oh jeequote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin. Daarnaast (wmb) groot en sterk.
Dan wordt het wrs niks tussen ons. Ben je nu erg teleurgesteld?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:22 schreef Reya het volgende:
Oh jee
Nee, in die beschrijving voldoe ik dus totaal niet.
Dan zou ik wel erg vaak teleurgesteld moeten zijn...dat ideaal is allesbehalve een zeldzaamheidquote:Op zondag 5 juni 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan wordt het wrs niks tussen ons. Ben je nu erg teleurgesteld?
Volgens mij valt dat nog best mee, maar ik zie het zaterdag wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet over beginnen...ik heb al vaker dan goed voor me is uiteenzettingen over mezelf gegeven![]()
Jij mag echter wel zijn intelectuele meerdere zijn, en als kostwinnares binnen het huishouden fungeren?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin. Daarnaast (wmb) groot en sterk.
Zelfs dat mag nog wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin.
quote:Daarnaast (wmb) groot en sterk.
Het feit dat een man groot, sterk en macho is betekent nog niet dat het een domme spierbundel moet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij mag echter wel zijn intelectuele meerdere zijn, en als kostwinnares binnen het huishouden fungeren?
is de muzikale begeleiding bij een kinderdienst. ik ben (vaste) gastspeler bij het Ad-hoc orkest. en nee.. ik doe geen kinderpartijtjes.. voor kindere spelen is wel leuk, mar liefst gee directe wisselwerking.. zo'n grote kindervriend ben ik nou ook weer niet.. (al denken de meeste kinderen dat welquote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Watvoor optreden is dat dan? En doe je ook kinderpartijtjes?
ik heb nauwelijks spieren, redelijk groot.. en voor sommigen gedraag ik me ook wel macho (maar als je me beter kent, dan blijkt dat ik dat abslouut niet ben..) Ben ik nu een halve man?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat een man groot, sterk en macho is betekent nog niet dat het een domme spierbundel moet zijn.
Zo bedoelde ik het ook niet helemaal.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat een man groot, sterk en macho is betekent nog niet dat het een domme spierbundel moet zijn.
Misschien wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks spieren, redelijk groot.. en voor sommigen gedraag ik me ook wel macho (maar als je me beter kent, dan blijkt dat ik dat abslouut niet ben..) Ben ik nu een halve man?
Iets mag van mij wel, het liefst echter iemand die minstens zo intelligent is. Sowieso moet ik wel ook met hem kunnen praten, dus zeg maar een vergelijkbaar "niveau".quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet helemaal.
Bij mij kwam echter het beeld op van de (niet noodzakelijk domme) spierbundel, die met het schort om en de plumeau in de broekriem om 6 uur 's ochtend het ontbijt voor vrouwlief en de kinderen staat klaar te maken, en ik wilde even kijken in hoeverre deze schets het ideaalbeeld benaderde.
Maar serieus... mag hij (iets) minder intelligent zijn?
Het is denk ik geen keiharde eis. Ik kan vast ook wel verliefd worden op mannen die iets minder stoer, groot en sterk zijn. Ik heb maar één keiharde eis: een man moet intelligenter zijn dan ik. Hij moet me verbaal aankunnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:23 schreef Reya het volgende:
Dan zou ik wel erg vaak teleurgesteld moeten zijn...dat ideaal is allesbehalve een zeldzaamheid
Nee dus, zie hierboven.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:24 schreef kLowJow het volgende:
Jij mag echter wel zijn intelectuele meerdere zijn, en als kostwinnares binnen het huishouden fungeren?
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef kLowJow het volgende:
Bij mij kwam echter het beeld op van de (niet noodzakelijk domme) spierbundel, die met het schort om en de plumeau in de broekriem om 6 uur 's ochtend het ontbijt voor vrouwlief en de kinderen staat klaar te maken, en ik wilde even kijken in hoeverre deze schets het ideaalbeeld benaderde.
I second that.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nee, hellup! Ten eerste wil ik geen kinderen. Ten tweede denk ik dat ik een LAT-relatie wil. Ten derde, áls ik met een man in één huis zou gaan wonen, dan mag hij zich niet met het huishouden bemoeien.
Ik denk dat het iets is wat evolutionair bepaald is. De vrouw zoekt iemand die sterker is dan zijzelf, om haar en haar nest te verdedigen wanneer ze een nestje heeft. De man zoekt waardering en bevestiging van zijn kracht en intelligentie.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
Als ik vrouwen over dit onderwerp hoor praten krijg ik altijd de indruk dat zij wat partnerkeuze betreft (veel) veeleisender zijn dan mannen. In de praktijk vind ik dit echter doorgaans nogal tegenvallen.
Ook vind ik het grappig dat vrouwen dikwijls op zoek zeggen te zijn naar iemand die "slimmer" is dan zijzelf, zelfs als de vrouw in kwestie zelf extreem intelligent is. Een vrouw lijkt vaak op zoek te zijn naar iemand die op alle vlakken haar meerdere is. Bij mannen is dit vaak anders(om). Hoe zou dit komen?
Ik wil (als man) toch ook wel iemand waar redelijk mee te converseren is.. Ze hoeft niet superintelligent te zijn, zolang ze maar niet dom overkomt.. voor de rest maakt uiterlijk me ook niet uit (al is het natuurlijk wel een pre)quote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
Als ik vrouwen over dit onderwerp hoor praten krijg ik altijd de indruk dat zij wat partnerkeuze betreft (veel) veeleisender zijn dan mannen. In de praktijk vind ik dit echter doorgaans nogal tegenvallen.
Ook vind ik het grappig dat vrouwen dikwijls op zoek zeggen te zijn naar iemand die "slimmer" is dan zijzelf, zelfs als de vrouw in kwestie zelf extreem intelligent is. Een vrouw lijkt vaak op zoek te zijn naar iemand die op alle vlakken haar meerdere is. Bij mannen is dit vaak anders(om). Hoe zou dit komen?
Of meevallen tuuk.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
Hét grote probleem van de hoogopgeleide, intelligente vrouw.quote:Ook vind ik het grappig dat vrouwen dikwijls op zoek zeggen te zijn naar iemand die "slimmer" is dan zijzelf, zelfs als de vrouw in kwestie zelf extreem intelligent is.
Ik vermoed dat het een biologische achtergrond heeft.quote:Een vrouw lijkt vaak op zoek te zijn naar iemand die op alle vlakken haar meerdere is. Bij mannen is dit vaak anders(om). Hoe zou dit komen?
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nee, hellup! Ten eerste wil ik geen kinderen. Ten tweede denk ik dat ik een LAT-relatie wil. Ten derde, áls ik met een man in één huis zou gaan wonen, dan mag hij zich niet met het huishouden bemoeien.
Een man mag zich niet met het huishouden bezig houden?!quote:
Bepaalde veelvoorkomende patronen van dominantie en nederigheid, denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
Ik vraag het mezelf af.. Echt veel harde eisen heb ik niet, maar ik moet wel het gevoel hebben dat mijn partner fysiek en emotioneel sterker is dan ikzelf, en qua intelligentie op een vergelijkbaar niveau zit (Het liefst intelligenter, maar het hoeft niet zo nodig).quote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
Natuurlijk wil je iemand waarmee je kunt converseren. Zelden hoor ik echter dat een man op zoek zegt te zijn naar iemand die hem in dit opzicht voorbijstreeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik wil (als man) toch ook wel iemand waar redelijk mee te converseren is.. Ze hoeft niet superintelligent te zijn, zolang ze maar niet dom overkomt.. voor de rest maakt uiterlijk me ook niet uit (al is het natuurlijk wel een pre)
Nee. Liever niet. Het moet namelijk op mijn manier gebeuren.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef kLowJow het volgende:
Een man mag zich niet met het huishouden bezig houden?!
Zelfs niet in een ondersteunende rol?
Ik zou mijzelf wel degelijk kunnen betitelen als een feminist.quote:Je zou haast zeggen dat het feminisme tegenwoordig eerder door de man dan door de vrouw uitgedragen wordt..
Het hangt een beetje af van de situatie. Sommige taken misschien wel, mits hij die kan uitvoeren op een manier die mij tevreden stelt, en het noodzakelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Dat hele feminisme is onzin.quote:Je zou haast zeggen dat het feminisme tegenwoordig eerder door de man dan door de vrouw uitgedragen wordt..
Inderdaad, dat schijnt niet goed te zijn voor hun ego. Toch ken ik in mijn omgeving enkele zeer hoogopgeleide vrouwen die 'omlaag getrouwd' zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:40 schreef kLowJow het volgende:
Natuurlijk wil je iemand waarmee je kunt converseren. Zelden hoor ik echter dat een man op zoek zegt te zijn naar iemand die hem in dit opzicht voorbijstreeft.
Bij mij is dat inderdaad redelijk extreem, en het zit zelfs in het algemeen (te) erg in mijn natuur verweven.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Bepaalde veelvoorkomende patronen van dominantie en nederigheid, denk ik.
Dat vind ik een geweldige eigenschap voor een man.quote:Alhoewel ik allesbehalve de echte vent van Lupa ben, heb ik wel sterk de neiging mensen in mijn directe omgeving te domineren. Andersom, als mensen mij proberen te domineren, zal ik me verzetten en distantiëren.
emancipatie betekent voor mij gelijke kansen en rechten. Emancipatie betekent voor mij niet het omkeren van een rollenpatroon, maar de mogelijkheid tot keuze. Ik kies traditioneel, en tegenwoordig is dat weer not done haast.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:41 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat vrouwen ook heel vaak beter in huishoudelijke zaken zijn. Emancipatie moet je niet willen forceren.
Ook dat laatste geval is een spel van te maken hoor, vaak tot vermaack van beide partijen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:45 schreef kLowJow het volgende:
Dominantie is alleen leuk wanneer deze (met wisselend succes) verwonnen wordt als gevolg van spel/strijd. Als tegenhanger van nederigheid in een relatie vind ik het weinig interessant.
Het mooie van de natuur is dat zij voldoende uitzonderingen produceert om een regel te bevestigen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
Ik ken trouwens genoeg stelletjes waarbij de vrouw overduidelijk de bovenliggende partij is. Soms heeft de man amper wat in te brengen.
Ik wil wel dat er gelijkwaardigheid is. Een man hoeft niet 'de baas' te zijn, maar hij moet mij wel de baas kùnnen zijn. En op bepaalde vlakken wil ik gewoon dat hij de leiding neemt. In bed bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
Ik ken trouwens genoeg stelletjes waarbij de vrouw overduidelijk de bovenliggende partij is. Soms heeft de man amper wat in te brengen.
En dat was ook zo bij mijn opa's en oma's, van zowel vaders als moeders kant. Terwijl die toch van ver voor de tweede feministische golf waren.
Hmmm.. Ik vind het moeilijk om precies te omschrijven wat ik wil. Ik denk toch eerder een man die 'de baas' is, maar dan niet op een manier van een control freak, maar eerder in de zin van een leider.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil wel dat er gelijkwaardigheid is. Een man hoeft niet 'de baas' te zijn, maar hij moet mij wel de baas kùnnen zijn. En op bepaalde vlakken wil ik gewoon dat hij de leiding neemt. In bed bijvoorbeeld.
Voorbeelden?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat laatste geval is een spel van te maken hoor, vaak tot vermaack van beide partijen.
Die wisselwerking kan inderdaad heel leuk zijn. Zeker als de ene dominant is, en de andere ontvankelijk voor dominantie, zonder er ongewenst slachtoffer van te worden. Ik zal nooit proberen iemand te domineren die dat helemaal niet wenstquote:Op zondag 5 juni 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat laatste geval is een spel van te maken hoor, vaak tot vermaack van beide partijen.
Ik vrees dat ik niet zo makkelijk te leiden ben, daar ben ik te eigenwijs voor. Maar ik wil wel iemand die me af en toe gewoon zegt dat ik me niet zo aan moet stellen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
Hmmm.. Ik vind het moeilijk om precies te omschrijven wat ik wil. Ik denk toch eerder een man die 'de baas' is, maar dan niet op een manier van een control freak, maar eerder in de zin van een leider.
Dat laatste wil ik sowieso. Ik moet het nu zelf vaak doen, en het is niet altijd geloofwaardig als ik het tegen mezelf zeg.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet zo makkelijk te leiden ben, daar ben ik te eigenwijs voor. Maar ik wil wel iemand die me af en toe gewoon zegt dat ik me niet zo aan moet stellen.
Bedoel je hier hoeveel dominatie de nederige partij kan verdragen?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Grenzen checken kan leuk zijn. Hoeveel dominantie kan de andere partij verdragen?
Dat het er tegenaan zit als het ware.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bedoel je hier hoeveel dominatie de nederige partij kan verdragen?
Dus je houdt ervan wanneer iemand je zodanig sterk probeert te domineren dat het je teveel wordt?
Ik heb geen sexleven want ik heb geen partner.quote:Bovenstaande heeft vast zijn weerslag op je sexleven.
Van mij mag hij zich wel met het huishouden bemoeien hoor. Sterker nog, ik vind als je beiden fulltime werkt het een vereiste dat je ook samen de andere dingen doet. Net zo goed als dat ik mee doe klussen en andere karweitjes enzo.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Je zou haast zeggen dat het feminisme tegenwoordig eerder door de man dan door de vrouw uitgedragen wordt..
Toch weet ik niet of dat werkelijk zo is als het lijkt.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Reya het volgende:
En dat was ook zo bij mijn opa's en oma's, van zowel vaders als moeders kant. Terwijl die toch van ver voor de tweede feministische golf waren.
Een leider, dat vind ik dan weer wel fijn in een man.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik vind het moeilijk om precies te omschrijven wat ik wil. Ik denk toch eerder een man die 'de baas' is, maar dan niet op een manier van een control freak, maar eerder in de zin van een leider.
Ik wil dus ook niet fulltime werken. Ammenooitniet, zonde van mijn tijd.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Van mij mag hij zich wel met het huishouden bemoeien hoor. Sterker nog, ik vind als je beiden fulltime werkt het een vereiste dat je ook samen de andere dingen doet. Net zo goed als dat ik mee doe klussen en andere karweitjes enzo.
quote:Het enige dat ie mag doen waar ik me niet mee bemoei is spinnen doodmaken
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe (en op welk(e) terein(en)) deze dominatie dan tot uitdrukking moet/mag komen. Als voorbeeld zou je kunnen denken aan prive/publiekelijk, met als (extreem) voorbeeld sexueel (altijd) klaarstaan voor de man wanneer hij aangeeft er zin in te hebben (het moet), ook als je dat zelf niet hebt. Of wanneer buitenshuis op zijn aandringen met neergeslagen ogen een aantal meter achter hem lopen.quote:
Ah, ook al geen sex buiten een/de relatiequote:Ik heb geen sexleven want ik heb geen partner.
Daar gaat het bij mij niet om, het gaat erom dat hij het in mijn ogen toch nooit goed genoeg doet omdat ik op dát gebied een enorme mierenneuker ben.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef miss_sly het volgende:
Maar die leider kan net zo goed de was doen of eten koken, daar wordt hij niet minder man van, in mijn ogen.
Wacht even... Als jij een vriend hebt dan mag hij niet afwassen en koken omdat jij daar een Pietje Precies in bent?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij niet om, het gaat erom dat hij het in mijn ogen toch nooit goed genoeg doet omdat ik op dát gebied een enorme mierenneuker ben.
]quote:Op zondag 5 juni 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil dus ook niet fulltime werken. Ammenooitniet, zonde van mijn tijd.
Nope, er is maar een goede spin: een dode spin.quote:Spinnen doe je in een potje en dan breng je ze naar buiten.
![]()
Koken mag wel, als hij dat leuk vindt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wacht even... Als jij een vriend hebt dan mag hij niet afwassen en koken omdat jij daar een Pietje Precies in bent?
Hai.![]()
Je hoeft niet fulltime te werken om financieel onafhankelijk te zijn. Ik ben ook financieel onafhankelijk en dat wil ik ook graag blijven (ik wil immers graag een LAT-relatie).quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Ieder z'n ding.
Ik ben altijd (financieel) onafhankelijk geweest, en kan de dingen doen die ik wil doen. Dus werk ik lekker fulltime. Ik wil nog wel eens minder gaan werken, maar ik vind werken op zich niet vervelend.
Vind ik echt onzin. Die dieren zijn nuttig en ze doen niemand kwaad.quote:Nope, er is maar een goede spin: een dode spin.![]()
Ik begrijp dat nooit zo goed. Zoveel van die vrouwen die ontzettend veel te zeuren hebben over de huishoudelijke capaciteiten van manlief. Schoon is schoon, niet miepen. En als hij het niet helemaal goed doet, is dat te leren.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij niet om, het gaat erom dat hij het in mijn ogen toch nooit goed genoeg doet omdat ik op dát gebied een enorme mierenneuker ben.
Dat zijn extreme voorbeelden. Ik denk echter dat het in mijn geval ook wel deels op het publiekelijke domein zou mogen blijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe (en op welk(e) terein(en)) deze dominatie dan tot uitdrukking moet/mag komen. Als voorbeeld zou je kunnen denken aan prive/publiekelijk, met als (extreem) voorbeeld sexueel (altijd) klaarstaan voor de man wanneer hij aangeeft er zin in te hebben (het moet), ook als je dat zelf niet hebt. Of wanneer buitenshuis op zijn aandringen met neergeslagen ogen een aantal meter achter hem lopen.
quote:Zover laat je het natuurlijk niet komen, maar ik ben even op zoek naar de grens.
Oh zoow.quote:Ah, ook al geen sex buiten een/de relatie.
Ik doelde uiteraard op de voorkeur![]()
.
Erg herkenbaar, maar toch heb ik vaak de indruk dat dit als "politiek correct" argument wordt aangedragen om in oude vertrouwde rollenpatronen te vervallen, simpelweg omdat men zich hierbij gelukkiger voelt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon liever zelf. Het is mijn werk, ik ben al jaren schoonmaakster. Daarnaast vind ik het leuk om te doen. Denk niet dat een man er gauw over zal zeuren dat ik het huishouden graag alleen wil doen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik begrijp dat nooit zo goed. Zoveel van die vrouwen die ontzettend veel te zeuren hebben over de huishoudelijke capaciteiten van manlief. Schoon is schoon, niet miepen. En als hij het niet helemaal goed doet, is dat te leren.
Dat is dan okay. Mijn chilli is namelijk tamelijk legendarisch. En koken is een stuk leuker als je daarna niet mag afwassen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Koken mag wel, als hij dat leuk vindt.
Weet je dat ik héél goed ben in het laten van allerlei huishoudelijke klusjes?quote:Verder moet hij met zijn poten overal vanaf blijven.
Mijn toevoeging: en ik doe de dingen die ik leuk vind is dan van belang. Ik heb ene dure smaak, wil graag vaak en ver (en niet per se goedkoop) op vakantie, enz. En daar werk ik dan voor.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hoeft niet fulltime te werken om financieel onafhankelijk te zijn. Ik ben ook financieel onafhankelijk en dat wil ik ook graag blijven (ik wil immers graag een LAT-relatie).
Zet jij ze lekker buitenquote:Vind ik echt onzin. Die dieren zijn nuttig en ze doen niemand kwaad.
Ik werk al jaren als schoonmaakster (bijbaan). Ik vind het leuk werk.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef kLowJow het volgende:
Erg herkenbaar, maar toch heb ik vaak de indruk dat dit als "politiek correct" argument wordt aangedragen om in oude vertrouwde rollenpatronen te vervallen, simpelweg omdat men zich hierbij gelukkiger voelt.
Insecten hoeven niet dood. Een wesp of ander vliegend tuig zie ik het liefst ook niet doodgemaakt worden, maar op een nette manier uitgeprocedeerd worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef miss_sly het volgende:
Nope, er is maar een goede spin: een dode spin.![]()
Ik doe die dingen ook, alleen spaar ik er dan wat langer voor. Ik vind vrije tijd vele malen belangrijker dan werk.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Mijn toevoeging: en ik doe de dingen die ik leuk vind is dan van belang. Ik heb ene dure smaak, wil graag vaak en ver (en niet per se goedkoop) op vakantie, enz. En daar werk ik dan voor.
Het is ook niet zo dat ik kost wat kost fulltime wil werken.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Als ik anders zou kunnen zou ik ook stoppen met full-time werken.
Afwassen is dan nog iets wat ik wel samen wil doen, dat vind ik wel gezellig.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:13 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dat is dan okay. Mijn chilli is namelijk tamelijk legendarisch. En koken is een stuk leuker als je daarna niet mag afwassen.
Neuken?quote:Weet je dat ik héél goed ben in het laten van allerlei huishoudelijke klusjes?
Insecten hoeven ook niet dood. Geen enkel dier hoeft dood wat mij betreft, alleen die nare grote vieze enge spinnenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Insecten hoeven niet dood. Een wesp of ander vliegend tuig zie ik het liefst ook niet doodgemaakt worden, maar op een nette manier uitgeprocedeerd worden.
Hier blijkt dan echter de dominantie van de vrouw. Wanneer ik probeer op zachtaardige wijze een wesp naar buiten te werken, blijft mijn vriendin net zo lang op de trap staan schreeuwen tot ik uiteindelijk uit frustratie met een doodsklap een einde maak aan zijn/haar wereldlijk bestaan, terwijl ik me er met de nodige zelfbeheersing van weet te weerhouden mij op eenzelfde wijze vervolgens tegen mijn vriendin te keren. Zo ben ik dan ook weer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Insecten hoeven niet dood. Een wesp of ander vliegend tuig zie ik het liefst ook niet doodgemaakt worden, maar op een nette manier uitgeprocedeerd worden.
Ik liever niet, maar in mijn huidige situatie zal ik moeten werken, en veel ook helaas.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ik kost wat kost fulltime wil werken.
Ik ben zelf op zich redelijk snel tevreden, dus dat zou bij mij niet zo'n heel erg groot probleem zijn.quote:Maar ik moet wel keuzes maken. Een heleboel dingen die ik graag doe of wil hebben kosten geld en daar zal ik voor moeten werken. Als ik datzelfde met minder werk kan bereiken of als ik andere prioriteiten stel (bijv. er komt een kind) dan zal ik zeker minder gaan werken
Gelukkig zijn we allemaal vrij om onze eigen keus te makenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe die dingen ook, alleen spaar ik er dan wat langer voor. Ik vind vrije tijd vele malen belangrijker dan werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |