Vrouwen vinden mannen dan ook veel interessanter dan de hetero-man.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat wel op idd. Ook vrouwen zien het sneller naar mijn idee.
En euhm, waarvoor moest ik dan precies wat doen?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Ik heb het niet zo op makkelijke personen. Ben ik vaak snel op uitgekeken. Je moet er wel wat voor doen, zeg maar.
Kwa uiterlijk loopt iedereen altijd te blaten dat ik een dubbelganger ergens heb lopen.quote:
Ik heb mijn gezicht mee. Ik schijn er Turks, Joods, en andere nationaliteiten uit die hoek uit te zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
het schijnt dat ik wel goed "turks" kan doen
mijn tongval iig dan he
In het algemeenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef miss_sly het volgende:
En euhm, waarvoor moest ik dan precies wat doen?
Of was dat 'in het algemeen' ?
Nou in mijn geval niet. Ik schijn notoir blind te zijn voor dit soort dingen, maar ook voor aandacht. Vrienden moeten we altijd attenderen op iemand die opvallend mijn kant op staat te kijken. Ik ben gewoon een sukkelquote:Op zondag 5 juni 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
Voor homo's geldt misschien ook de regel "Takes one to know one".
Ik bedoel meer een man die raad weet met lastige meisjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk loopt iedereen altijd te blaten dat ik een dubbelganger ergens heb lopen.
Dat zou het best eens kunnen wezen.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef Alicey het volgende:
Vrouwen vinden mannen dan ook veel interessanter dan de hetero-man.
Maar je hebt wel eenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou in mijn geval niet. Ik schijn notoir blind te zijn voor dit soort dingen, maar ook voor aandacht. Vrienden moeten we altijd attenderen op iemand die opvallend mijn kant op staat te kijken. Ik ben gewoon een sukkel![]()
Ik ben met mijn zusje ook wel eens wezen stappen. Ook een keer naar de Orangerie in Den Bosch (leuk detail: homofeesten in een oude kerk waar al die goddelozen op het altaar dansenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:05 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha, 't Bolke?
Ik sleep zo nu en dan ook wel eens vriend(inn)en mee naar "zo'n tent", voor de lol. Dat zijn ook de enige keren dat ik daar kom![]()
niet gedacht hequote:
jopschquote:Haha, 't Bolke?
Ik sleep zo nu en dan ook wel eens vriend(inn)en mee naar "zo'n tent", voor de lol. Dat zijn ook de enige keren dat ik daar kom![]()
*zucht vna opluchtingquote:
Voelt jequote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit leuk. Ik ga altijd zitten spelen met het kaarsvet
Dunnoquote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef Alicey het volgende:
Ik bedoel meer een man die raad weet met lastige meisjes.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik moest wel even wennen aan het sjans hebben met een vrouwman
Oh maak je maar geen zorgen. In het echt ben ik eigenlijk altijd wel aardig.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:08 schreef miss_sly het volgende:
Dan durf ik wel naar een meet te komen als jij er ook bent
Kaarsvet, bierviltjes, servetjes, het bestek, tandenstokersquote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan ben ik nooit leuk. Ik ga altijd zitten spelen met het kaarsvet
Ik heb dat goddeloze genoegen ook 1 keer mogen hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben met mijn zusje ook wel eens wezen stappen. Ook een keer naar de Orangerie in Den Bosch (leuk detail: homofeesten in een oude kerk waar al die goddelozen op het altaar dansen).
Kan ik me zo voorstellen ja. Ik werd laatst bijna ingepakt door twee meiden die het op mij voorzien hadden. Dat is dan ook weer even wennen, zeg maarquote:Ik moest wel even wennen aan het sjans hebben met een vrouw
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh maak je maar geen zorgen. In het echt ben ik eigenlijk altijd wel aardig.
Diepe verlangens zijn menselijkquote:
haha bierviltjes en tandenstokers daar heb ik het dan weer mee.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kaarsvet, bierviltjes, servetjes, het bestek, tandenstokers
Mijnwordt soms nogal zenuwachtig van mijn gepluk.
GElukkig maar.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
dat is vooral leuk als zoiemand dat zelf niet doorheeft, en dan schrikt van de troep die er dan op een gegeven moment op tafel ligtquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kaarsvet, bierviltjes, servetjes, het bestek, tandenstokers
Mijnwordt soms nogal zenuwachtig van mijn gepluk.
Je hebt gewoon een trage compquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef qu63 het volgende:
dat noclone kost eigenlijk nog best veel tijd!
of ik heb gewoon te veel dubbel...
Je bent best lief ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee, totdat ik je collectie Madonna zagquote:
Nou, 'vaak' is het woord niet. Maar als ik dan toch "gay" uit ga, dan meestal wel daar ja. Die tent heet 'De Trut', overigens.quote:jij vertelde op de mini-meet dat je wel vaak in zo'n soort bar kwam! Hoe leuker de barman je vond, hoe meer je kreeg!
hij is niet traag. ik heb alles al gescand, moet nu alleen alles aanvinken enzo.. en dat kost veel tijdquote:
Weten de kerkbezoekers dat wel?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb dat goddeloze genoegen ook 1 keer mogen hebben![]()
Dat is dan ergens wel weer aan te raden. Kutopmerkingen willen nog wel eens resulteren in onhandige kutopmerkingen van mijn kantquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
Zal ik ook mijn best doen om eens aardig te zijn
Die bierviltjes is echt een beetje een tic.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
haha bierviltjes en tandenstokers daar heb ik het dan weer mee.
Je hebt wel zo'n smart-aanvink geval in je menu zitten. Die heb ik vaak gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
hij is niet traag. ik heb alles al gescand, moet nu alleen alles aanvinken enzo.. en dat kost veel tijd
Nouja, dat is in ieder geval positief. Ik ken ook mensen die ik eerst dronken moet voeren voordat ze kappen met hun gezeik er over.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, die zit aan de andere kant van dezelfde kaars te peuteren
Ik doe niet aan kutopmerkingen, ik ben gewoon niet altijd lief.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat is dan ergens wel weer aan te raden. Kutopmerkingen willen nog wel eens resulteren in onhandige kutopmerkingen van mijn kant
Mijn moederquote:Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef Alicey het volgende:
Nouja, dat is in ieder geval positief. Ik ken ook mensen die ik eerst dronken moet voeren voordat ze kappen met hun gezeik er over.
dat is niet eens mijn collectie, die heb ik van mijn vriendin gedownload om haar ratio op een torrent site wat omhoog te krikken.quote:
Asbakken vind ik leuker om met ijsblokjes te vullen. Vooral in een so called Amerikaanse gelegenheid is dat leuk. "Please keep ice cubes out of it", tot de 5e keer dat er een asbak vol ijs wordt weggehaald, dan spreken ze opeens wel Nederlands.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die bierviltjes is echt een beetje een tic.
Eerst zorg ik dat zo'n viltje een beetje nat is van het glas dat er op stond. Dan kun je zo mooi het bovenste bedrukte laagje eraf scheuren zodat je nog maar een mooi egaal gekleurd rondje overhoudt. Dat kun je dan weer heel mooi in grotere en daarna in kleinere stukken versnipperen. Niet roken, toch asbak vol
En wat doe je dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn moederSchat van een mens, maar bij kaarsen slaat de paniek toe
hij heeft nu al veel fout, dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 5 juni 2005 00:13 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Je hebt wel zo'n smart-aanvink geval in je menu zitten. Die heb ik vaak gebruikt.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Asbakken vind ik leuker om met ijsblokjes te vullen. Vooral in een so called Amerikaanse gelegenheid is dat leuk. "Please keep ice cubes out of it", tot de 5e keer dat er een asbak vol ijs wordt weggehaald, dan spreken ze opeens wel Nederlands.
Dit kan nog een meet met herinneringen wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe niet aan kutopmerkingen, ik ben gewoon niet altijd lief.
Heb ik niet altijd zin in.
Ik heel soms ook niet.. Veel te weinig echter naar mijn eigen zin.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kutopmerkingen, ik ben gewoon niet altijd lief.
Heb ik niet altijd zin in.
Ander tablad doet ie aan bitvergelijkingen dus die bestanden zijn sowieso precies hetzelfde.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef qu63 het volgende:
hij heeft nu al veel fout, dus dat doe ik maar niet
ik heb nogal veel "track 01" bestanden zeg maar..
Ah, je zit nog in de ontkenningsfase, zie ikquote:Op zondag 5 juni 2005 00:14 schreef qu63 het volgende:
dat is niet eens mijn collectie, die heb ik van mijn vriendin gedownload om haar ratio op een torrent site wat omhoog te krikken.
Klopt. Als ik bij een jongen thuis Tori Amos zie liggen, dan is 't duidelijk. Of hij 't dan zelf al weet of niet, doet er niet veel toequote:ik heb trouwens ook nog Tori Amos
Dán ben je pas gay
Ach ja, het ons-kent-ons syndroom. Heel irritant.quote:http://www.atforumz.com/forumdisplay.php?f=174 daar lopen óf psychische vrouwen rond, of gays. ik heb me daar dus ook geregistreed, en ze denken nu al dat ik homo ben, zonder me ooit gezien/gesproken te hebben!
Ik denk vaak dat ik niet lief was, maar anderen hebben dat dan niet als zodanig ervaren.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heel soms ook niet.. Veel te weinig echter naar mijn eigen zin.
Mag ik je eraan herinneren (quote:Op zondag 5 juni 2005 00:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dit kan nog een meet met herinneringen worden![]()
komt volgende keer welquote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ander tablad doet ie aan bitvergelijkingen dus die bestanden zijn sowieso precies hetzelfde.
neequote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef Doffy het volgende:
Ah, je zit nog in de ontkenningsfase, zie ik![]()
gelukkig heb ik geen cd's danquote:Klopt. Als ik bij een jongen thuis Tori Amos zie liggen, dan is 't duidelijk. Of hij 't dan zelf al weet of niet, doet er niet veel toe
idd jaquote:Ach ja, het ons-kent-ons syndroom. Heel irritant.
Bij mij is het nooit goed..quote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk vaak dat ik niet lief was, maar anderen hebben dat dan niet als zodanig ervaren.
Maakt me ook niet uit, ik ben gewoon maar die ik ben, en dat moet maar goed zijn hoor. Zo niet: jammer dan![]()
Ohquote:Op zondag 5 juni 2005 00:18 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik je eraan herinneren () dat ik de meet van volgende week niet aanwezig ben. Het zal een andere meet moeten worden
De volgende mini-meet in Rotterdam?quote:
Ja tofquote:
Alicey, dan ben je gewoon lief!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit goed..
Als ik iets tactisch zeg ben ik te lief.
Als ik iets op een confronterende harde manier doe ben ik grappig.
Als ik boos word en controle verlies ben ik cute.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |