* Half uur blijven zitten tot de politie langskomt en je letterlijk de trein uittrekt waarna een vrolijke conducteur omroept dat er "wegens omstandigheden enige vertraging opgelopen is"...quote:Op zondag 5 juni 2005 00:20 schreef Bendeleider het volgende:
*Op de wc gaan zitten en blijven zitten
*voor de knipendales uitlopen en dan snel uitstappen en terug rennen waar ze al geweest zijn.
*Noodrem en dan nooddeur in uiterste geval.
Toen pasquote:Op zondag 5 juni 2005 00:20 schreef Bendeleider het volgende:
De persoon bleef haken rond zijn middel en moest door 3 man worden teruggetrokken.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef andromeda1968 het volgende:
Wat een drama...
Ja met hun barcode boekjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef CybErik het volgende:
Ik werd trouwens gecontroleerd door een meisje zonder NS uniform, ze deed een of ander vaag consumentenonderzoek voor de NStussen Den Bosch en Eindhoven rond half vier geloof ik, iets eerder
Ha ha ha. Ik reis nogal vaak 's avonds met de trein. Gebeurd mij bijna 1 keer in de week dat er iemand door de politie uit de trein moet worden gehaald.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Yildiz het volgende:
Ik zag er donderdag 3 op het station denk ik
3 politie-agenten eromheen, 2 conducteurs, en je zag die 3 medelanders echt heel sip kijkenwhahahahahaha
![]()
![]()
Ik had eigenlijk die gasten keihard uit willen lachen, maar ik durfde niet
gewoon zeggen dat je geen kaartje hebtquote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef CybErik het volgende:
Ik werd trouwens gecontroleerd door een meisje zonder NS uniform, ze deed een of ander vaag consumentenonderzoek voor de NStussen Den Bosch en Eindhoven rond half vier geloof ik, iets eerder
Heb je toevallig geen roze?quote:
ik zei dat ik een kortingskaartje had, en vroeg of ik op haar pasje mocht meereizenquote:
zielige mensjesquote:Op zondag 5 juni 2005 00:36 schreef CybErik het volgende:
[..]
ik zei dat ik een kortingskaartje had, en vroeg of ik op haar pasje mocht meereizenvond ze niet goed.
Heb je een strakke zwemslip ?quote:
Je moet even goed naar zijn avater kijken.quote:Op zondag 5 juni 2005 10:14 schreef paultjuhhh het volgende:
EY ! Brauntjuh ! hoest in the USA
Die onderzoeken wat voor een kaartje iedereen heeft. Maar je hoeft ze niks te laten zien, het is niet verplicht.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef CybErik het volgende:
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je moet even goed naar zijn avater kijken.
Newbie.
quote:Op zondag 5 juni 2005 10:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die onderzoeken wat voor een kaartje iedereen heeft. Maar je hoeft ze niks te laten zien, het is niet verplicht.
Ik zeg altijd dat ik zwart reis.
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:06 schreef -Numlock- het volgende:
En je hielp die arme man nog geneens om door het raampje te komen![]()
Nee, ik laat mijn leuter en ballen liever zwengelen .quote:
al die tanden eruit, die gozer helemaal bloeden en zoquote:Op zondag 5 juni 2005 20:58 schreef Angst het volgende:
ik had ze es keihard zien rennen en toen liet een stoere medapassagier meneer ze struikelen
dat was tof
was in een dubbeldekker ze waren rondjes rennen en na 2 keer dacht die gast poot uit
en toen kwamen die conducteurs
Idd, zo van, mijn ticket wordt duurder omdat jij niet betaald heb, wat doe je?!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:11 schreef CybErik het volgende:
[..]
al die tanden eruit, die gozer helemaal bloeden en zo
jij zeker zo van "ja maar je hebt toch niet betaald?"![]()
![]()
Watje. Zo word je natuurlijk nooit eens achterna gezeten door een paar medelanders.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Yildiz het volgende:
Ik had eigenlijk die gasten keihard uit willen lachen, maar ik durfde niet
Met dat soort dingen kan ik me nooit inhouden; zo iemand had ik er al lang uitgeschopt als ik erbij zat. Je gaat toch niet met z'n allen wachten op iemand anders die dat voor je doet?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
* Half uur blijven zitten tot de politie langskomt en je letterlijk de trein uittrekt waarna een vrolijke conducteur omroept dat er "wegens omstandigheden enige vertraging opgelopen is"...
Heb verdomme een uur zitten wachten tot die eikel eruit was!.
dat is ook lastig uit een raampje klimmen met een frituurpan in je rugzakquote:Op zondag 5 juni 2005 00:20 schreef Bendeleider het volgende:
Ik heb veel conducteurs ontsnappings pogingen gezien maar deze slaat alles.
*Op de wc gaan zitten en blijven zitten
*voor de knipendales uitlopen en dan snel uitstappen en terug rennen waar ze al geweest zijn.
*Noodrem en dan nooddeur in uiterste geval.
Maar om nou uit het raampje te klimmen terwijl de trein in beweging is.
Sorry maar Indiana Jones immitaties kunnen echt niet meer.![]()
De persoon bleef haken rond zijn middel en moest door 3 man worden teruggetrokken.
Alcohol werd deze man toch echt teveel.![]()
Ik pleit ook voor een opblaasbare firtuurpan.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is ook lastig uit een raampje klimmen met een frituurpan in je rugzak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |