Mjah inderdaad, en:quote:Op zondag 5 juni 2005 10:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
en
[..]
Just because I've never given someone a sextoy doesn't mean I wouldn't
Is ook niet altijd waar.quote:These days women like a man with some softer edges to grab onto (40%)
Neh, doet me erg denken aan vetrandjes, en die moeten toch behoorlijk groot zijn om iemand er stevig bij te kunnen pakken.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah inderdaad, en:
[..]
Is ook niet altijd waar.
Neequote:
Wel toch, toch, tochquote:
Lupa maar een grapje maakt hoor. Ik wil wel een echte ventquote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef Reya het volgende:
Veel te veel vrouwen zijn die mening toebedaan
Voorjaarsschoonmaak?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:11 schreef Alicey het volgende:
Die duplicate scanner schiet op, ik heb zelf films gevonden die ik dubbel op hard disk heb staan.
Je bent geen sukkel. Je hebt gewoon niet door hoe leuk je zelf bent.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:06 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou in mijn geval niet. Ik schijn notoir blind te zijn voor dit soort dingen, maar ook voor aandacht. Vrienden moeten we altijd attenderen op iemand die opvallend mijn kant op staat te kijken. Ik ben gewoon een sukkel![]()
Zoiets.. Kwam gisteren hier een handig tooltje naar voren, en ik blij dus zo'n 1300 bestanden dubbel te hebben, waaronder dus ook films.quote:
Je zou het misschien inderdaad een vorm van bescheidenheid kunnen noemen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je bent geen sukkel. Je hebt gewoon niet door hoe leuk je zelf bent.
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Of dit is gewoon een aantrekkelijke TT
Het zou op zich leuk zijn als dit aanhoudt.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allemaal nieuwe mensen in de SC.De OP werkt.
(Of dit is gewoon een aantrekkelijke TT)
Laat ik daar maar niet over beginnen...ik heb al vaker dan goed voor me is uiteenzettingen over mezelf gegevenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom niet? In welke opzichten niet?
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin. Daarnaast (wmb) groot en sterk.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef kLowJow het volgende:
Ik weet ook nooit zo goed wat ik mij bij een echte vent voor moet stellen.
Watvoor optreden is dat dan? En doe je ook kinderpartijtjes?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef Bensel het volgende:
Ik heb m'n portie geloof voor deze week weer gehad.. weer optreden bij een kinderdienst, ditmaal bij een hervormde kerk.. en zonder kinderkoor. Maar goed. ik verdien er ook nog wat aan (5 euro per optreden)
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef Reya het volgende:
Laat ik daar maar niet over beginnen...ik heb al vaker dan goed voor me is uiteenzettingen over mezelf gegeven![]()
Ja jongen, zo word je rijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:19 schreef Bensel het volgende:
Ik heb m'n portie geloof voor deze week weer gehad.. weer optreden bij een kinderdienst, ditmaal bij een hervormde kerk.. en zonder kinderkoor. Maar goed. ik verdien er ook nog wat aan (5 euro per optreden)
Oh jeequote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin. Daarnaast (wmb) groot en sterk.
Dan wordt het wrs niks tussen ons. Ben je nu erg teleurgesteld?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:22 schreef Reya het volgende:
Oh jee
Nee, in die beschrijving voldoe ik dus totaal niet.
Dan zou ik wel erg vaak teleurgesteld moeten zijn...dat ideaal is allesbehalve een zeldzaamheidquote:Op zondag 5 juni 2005 11:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan wordt het wrs niks tussen ons. Ben je nu erg teleurgesteld?
Volgens mij valt dat nog best mee, maar ik zie het zaterdag wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Laat ik daar maar niet over beginnen...ik heb al vaker dan goed voor me is uiteenzettingen over mezelf gegeven![]()
Jij mag echter wel zijn intelectuele meerdere zijn, en als kostwinnares binnen het huishouden fungeren?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin. Daarnaast (wmb) groot en sterk.
Zelfs dat mag nog wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje stoer. Ietwat macho mag wel, maar hij moet zichzelf niet al te serieus nemen daarin.
quote:Daarnaast (wmb) groot en sterk.
Het feit dat een man groot, sterk en macho is betekent nog niet dat het een domme spierbundel moet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Jij mag echter wel zijn intelectuele meerdere zijn, en als kostwinnares binnen het huishouden fungeren?
is de muzikale begeleiding bij een kinderdienst. ik ben (vaste) gastspeler bij het Ad-hoc orkest. en nee.. ik doe geen kinderpartijtjes.. voor kindere spelen is wel leuk, mar liefst gee directe wisselwerking.. zo'n grote kindervriend ben ik nou ook weer niet.. (al denken de meeste kinderen dat welquote:Op zondag 5 juni 2005 11:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Watvoor optreden is dat dan? En doe je ook kinderpartijtjes?
ik heb nauwelijks spieren, redelijk groot.. en voor sommigen gedraag ik me ook wel macho (maar als je me beter kent, dan blijkt dat ik dat abslouut niet ben..) Ben ik nu een halve man?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat een man groot, sterk en macho is betekent nog niet dat het een domme spierbundel moet zijn.
Zo bedoelde ik het ook niet helemaal.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het feit dat een man groot, sterk en macho is betekent nog niet dat het een domme spierbundel moet zijn.
Misschien wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:28 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik heb nauwelijks spieren, redelijk groot.. en voor sommigen gedraag ik me ook wel macho (maar als je me beter kent, dan blijkt dat ik dat abslouut niet ben..) Ben ik nu een halve man?
Iets mag van mij wel, het liefst echter iemand die minstens zo intelligent is. Sowieso moet ik wel ook met hem kunnen praten, dus zeg maar een vergelijkbaar "niveau".quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet helemaal.
Bij mij kwam echter het beeld op van de (niet noodzakelijk domme) spierbundel, die met het schort om en de plumeau in de broekriem om 6 uur 's ochtend het ontbijt voor vrouwlief en de kinderen staat klaar te maken, en ik wilde even kijken in hoeverre deze schets het ideaalbeeld benaderde.
Maar serieus... mag hij (iets) minder intelligent zijn?
Het is denk ik geen keiharde eis. Ik kan vast ook wel verliefd worden op mannen die iets minder stoer, groot en sterk zijn. Ik heb maar één keiharde eis: een man moet intelligenter zijn dan ik. Hij moet me verbaal aankunnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:23 schreef Reya het volgende:
Dan zou ik wel erg vaak teleurgesteld moeten zijn...dat ideaal is allesbehalve een zeldzaamheid
Nee dus, zie hierboven.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:24 schreef kLowJow het volgende:
Jij mag echter wel zijn intelectuele meerdere zijn, en als kostwinnares binnen het huishouden fungeren?
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef kLowJow het volgende:
Bij mij kwam echter het beeld op van de (niet noodzakelijk domme) spierbundel, die met het schort om en de plumeau in de broekriem om 6 uur 's ochtend het ontbijt voor vrouwlief en de kinderen staat klaar te maken, en ik wilde even kijken in hoeverre deze schets het ideaalbeeld benaderde.
I second that.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Nee, hellup! Ten eerste wil ik geen kinderen. Ten tweede denk ik dat ik een LAT-relatie wil. Ten derde, áls ik met een man in één huis zou gaan wonen, dan mag hij zich niet met het huishouden bemoeien.
Ik denk dat het iets is wat evolutionair bepaald is. De vrouw zoekt iemand die sterker is dan zijzelf, om haar en haar nest te verdedigen wanneer ze een nestje heeft. De man zoekt waardering en bevestiging van zijn kracht en intelligentie.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:36 schreef kLowJow het volgende:
Als ik vrouwen over dit onderwerp hoor praten krijg ik altijd de indruk dat zij wat partnerkeuze betreft (veel) veeleisender zijn dan mannen. In de praktijk vind ik dit echter doorgaans nogal tegenvallen.
Ook vind ik het grappig dat vrouwen dikwijls op zoek zeggen te zijn naar iemand die "slimmer" is dan zijzelf, zelfs als de vrouw in kwestie zelf extreem intelligent is. Een vrouw lijkt vaak op zoek te zijn naar iemand die op alle vlakken haar meerdere is. Bij mannen is dit vaak anders(om). Hoe zou dit komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |