Daar heb ik geen tijd voor, ik wil nog wat uurtjes slapen vannachtquote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef Alicey het volgende:
Dit topic lijkt trouwens een "show hier je slechte gewoonten" topic te worden.
maar die zie je nietquote:
Ik kan ook nog wel doorgaan, maar ik maak me zorgen om mijn reputatie. Ik had deze al niet, maar het wordt er zo natuurlijk niet beter op.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor, ik wil nog wat uurtjes slapen vannacht
Evil kun je niet willen zijn, dat ben je of dat ben je niet. Evil willen doen, dat is ook cutequote:Op zondag 5 juni 2005 00:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar soms wil ik gewoon evilzijn en dat dat dan ook als dusdanig wordt opgevat.
Mijn reputatie maak ik me geen illusies over, dus ook geen zorgenquote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan ook nog wel doorgaan, maar ik maak me zorgen om mijn reputatie. Ik had deze al niet, maar het wordt er zo natuurlijk niet beter op.
Zucht... Nouja, ik doe het er dan maar mee, en zoek wel een vent die voor mij evil doet.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Evil kun je niet willen zijn, dat ben je of dat ben je niet. Evil willen doen, dat is ook cute![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Evil kun je niet willen zijn, dat ben je of dat ben je niet. Evil willen doen, dat is ook cute![]()
Misschien is dat een beter idee.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn reputatie maak ik me geen illusies over, dus ook geen zorgen
Komt vanzelf in dit topic naar bovenquote:
truste!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wel in jouw lijstje
Ik ga overigens m'n mandje in! Weltrusten iedereen!
Truste Doffy!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wel in jouw lijstje
Ik ga overigens m'n mandje in! Weltrusten iedereen!
ik denk dat dat dan een volgend topic wordtquote:
Ik denk het ook, want ik moet ook de financien een beetje in de gaten houden deze maand.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat dan een volgend topic wordt
quote:
Ja, ik bedoelde ook topicreeksquote:Op zondag 5 juni 2005 00:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat dan een volgend topic wordt
Truste!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:28 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, nu g aik echt naar bedje toe. Misu ligt al uitgeteld aan mijn voeten en mijn vriendje slaapt al denk ik
Truste iedereen
Slaap lekker voor straks
truste!quote:Op zondag 5 juni 2005 00:28 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, nu g aik echt naar bedje toe. Misu ligt al uitgeteld aan mijn voeten en mijn vriendje slaapt al denk ik
Truste iedereen
Slaap lekker voor straks
Ok ik wacht afquote:
die heeft vanmiddag flink meegedaan, en ze was nogal moequote:Op zondag 5 juni 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Is het iemand opgevallen dat deze topic best snel gaat ondanks dat LS niet meepost?
Ja, maar ik ben er ook nog.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:29 schreef livEliveD het volgende:
Is het iemand opgevallen dat deze topic best snel gaat ondanks dat LS niet meepost?
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:30 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een nieuw woordje geleerd.
knipendale = treinconducteur
Gebeurd mij net iets in de trein! Niet normaal.
Mocht er een meet worden besproken en ik zie jou niet in de topic, geef ik je wel een sms'je of belletje.quote:
Hej tofquote:Op zondag 5 juni 2005 00:31 schreef Alicey het volgende:
Mocht er een meet worden besproken en ik zie jou niet in de topic, geef ik je wel een sms'je of belletje.
Ik zeg niksquote:
Dat ene, waar we het laatst over haddenquote:
Ik weet echt even niet waar je het nu over hebt.. Zal wel dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Dat ene, waar we het laatst over hadden
nog bedankt voor dat proggie. heeft me 2,85 gb opgeleverd!quote:
dan gaan wij toch gewoon verderquote:
nee, rustig weekendje tot nu toe. maar ook geen extra geld verdienen helaas. zou ik met de verbouwing goed kunnen gebruiken.quote:
alles heb ze voordeel en ze nadeel hequote:Op zondag 5 juni 2005 00:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, rustig weekendje tot nu toe. maar ook geen extra geld verdienen helaas. zou ik met de verbouwing goed kunnen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |