Mijn vriendjequote:Wie is die een??
Hij is vervloekt!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef Toos51 het volgende:
Waarom is die andere dicht??
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:46 schreef Ondergrond het volgende:
Kunnen die schreewerige plaatjes veranderd worden.
Ik val dalijk nog uit m'n bed.
Dan bel je af.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:47 schreef Toos51 het volgende:
Ik ben ziek
Net nu het vanavond briodgeavond is
Bah
JA IK KAN DE OP NIET AANPASSEN JAquote:Op donderdag 28 april 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
hey
ik heb een ander plaatje!
deze beweegt significant meer
Je moet vooral populair zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef haagse_elfje het volgende:
vraagje, hoe lang moet je hier komen lullen voordat je in de OP staat
Wie zijn hart heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef Skaai het volgende:
Als je het goed volhoudt en de harten van deze die-hard ShowChatters weet te winnen, verschijn je er ooit wel in. Ooit.
ach ja mij boeit het ook niet zo....quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef Skaai het volgende:
Als je het goed volhoudt en de harten van deze die-hard ShowChatters weet te winnen, verschijn je er ooit wel in. Ooit.
quote:Ik heb besloten Showchat per direct te verlaten.
Tot in de GTST/Peking/ONM/Temptation Island topics..
Ohja, ik las 't net in het vorige topicquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat h_e ook wel in de OP thuishoort.
we kunnen een pooltje openenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, ik las 't net in het vorige topic
Morgen is ie er weer joh (nee, binnen een uur)
Ja, maar dan heeft ie er ook nog lol aanquote:
Ik gok erop.........nee dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef haagse_elfje het volgende:
ik gok er op morgen middag 16:00 is ie weer terug
aaahhh toe...quote:Op donderdag 28 april 2005 18:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik gok erop.........nee dat is niet eerlijk.![]()
Laat maar zitten.Het draait toch altijd uit op ruzie.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef haagse_elfje het volgende:
aaahhhh, heeft hij een grote "ik kom terug plan" gemaakt....
Gek hequote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Het draait toch altijd uit op ruzie.
Wij hebben hier ook soort van Koniginnenacht, dus ik ga in een keer doorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Als allereerst Morgen Koninginne Nach woon niets voor niets in Den Haag ik moet wel werken achter de bar. Ik denk dat ik za ga ik gewoon met mijn brakke hoofd ergens in Den Haag ga zitten van de zon genieten....
Jezus daar kan ik dus echt niet tegen zulke uitspraken.quote:
tis de leeftijd 14....quote:Op donderdag 28 april 2005 18:39 schreef BVO het volgende:
Orginial is gewoon een onzeker pubertje dat schreeuwt om een klein beetje aandacht en waardering.
Ik vind 't i.e.g. niet gek... steeds dat gebagger en dat uitlokkenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:38 schreef Nano het volgende:
[..]
Jezus daar kan ik dus echt niet tegen zulke uitspraken.
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 Ja hoor hartstikke gek![]()
Doe toch maar ouder!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jonger?
niet ouder want dat weet ik bijna wel zeker
Hij heeft nie eens een foto ofzo... zo stoer is iequote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef BVO het volgende:
14 ja. 1991 is zijn geboortejaar.
Hij heeft het sindsdien wel een aantal malen aangepast, vindt 'ie waarchijnlijk stoer enzo..
Ik vind 't leukquote:Op donderdag 28 april 2005 18:50 schreef haagse_elfje het volgende:
die grote kwistopic gaat nergens over
Niet gaan stoken hequote:Op donderdag 28 april 2005 18:49 schreef Nano het volgende:
[..]
Vrede op aarde,vrede op aarde
Dat zei ik ook al en ik bedoel het helemaal niet als ruzie![]()
Die nacht ook?quote:Op donderdag 28 april 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ga naar Groningen zaterdag
het hoge Noorden!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:52 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ga naar Groningen zaterdag
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:55 schreef Nano het volgende:
Ik vraag me af wie zijn hart ik eigenlijk heb gewonnen?
Omdat ik ook in de OP sta!
Lijkt me wel. Overdag ben ik aan het slapenquote:
quote:vraagje, hoe lang moet je hier komen lullen voordat je in de OP staat
Skaai Skaai - donderdag 28 april 2005 @ 17:54
Life's a breeze.
Maar 't wordt enorm mooi weerquote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Overdag ben ik aan het slapen
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:39 schreef BVO het volgende:
Orginial is gewoon een onzeker pubertje dat schreeuwt om een klein beetje aandacht en waardering.
Ik sta de hele week al in mooi weer buitenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar 't wordt enorm mooi weer![]()
Zonde om op je bed te gaan liggen, maar ook weer jammer om die nacht te missen omdat 't de volgende dag mooi weer wordtKeuzes, keuzes
Wat een wijsheid van Skaaiquote:Skaai Skaai - donderdag 28 april 2005 @ 17:54
Life's a breeze.
Maar dat is met een schoffel... en niet met bierquote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik sta de hele week al in mooi weer buiten
Buuuuuuuupie, heb je nog aan mijn avatar gedacht?![]()
of je bent gewoon een echte vent en je gaat dag en nacht door...quote:Op donderdag 28 april 2005 18:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar 't wordt enorm mooi weer![]()
Zonde om op je bed te gaan liggen, maar ook weer jammer om die nacht te missen omdat 't de volgende dag mooi weer wordtKeuzes, keuzes
Komt er aan, poepsiewoepsiequote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik sta de hele week al in mooi weer buiten
Ik sluit me bij Skaai aan... of als je bruin krullend haar hebt, met blauwe ogen, een getinit huidje en van die grote ronde oorbellen en witte laarsjes... dan mag je wat mij betreft gelijk een naamtopicquote:
Precies, dat doe ik ook (had ik ook al gepost zonetquote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
of je bent gewoon een echte vent en je gaat dag en nacht door...
's avonds is er ook bierquote:Op donderdag 28 april 2005 19:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar dat is met een schoffel... en niet met bier
Ik heb tegenwoordig wel krullen en blauwe ogen had ik al altijd,maar de rest kan ik helaas niet aan voldoenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Skaai aan... of als je bruin krullend haar hebt, met blauwe ogen, een getinit huidje en van die grote ronde oorbellen en witte laarsjes... dan mag je wat mij betreft gelijk een naamtopic![]()
![]()
m'n hormonen, wat doe je
ik zal dan wel naar scheveningen gaan.....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga naar Den Haag zaterdag
Naar Bea kijken enzo
tjaquote:Op donderdag 28 april 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Skaai aan... of als je bruin krullend haar hebt, met blauwe ogen, een getinit huidje en van die grote ronde oorbellen en witte laarsjes... dan mag je wat mij betreft gelijk een naamtopic![]()
![]()
m'n hormonen, wat doe je
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig wel krullen en blauwe ogen had ik al altijd,maar de rest kan ik helaas niet aan voldoen
Ik heb zo mijn momenten.quote:
Getint huidje?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
![]()
m'n hormonen, wat doe je
Heb al wat gevonden, maar ze weet 't nog nietquote:
Naja, rood hoor, blauw rokje mag ookquote:Op donderdag 28 april 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Getint huidje?
Grote ronde oorbellen?
Witte laarsjes?
tja..dan weet je het, geen Ken voor haar....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef Skaai het volgende:
He, mijn barbie heeft ook van dat korte haar!
Hebben lesbiennes altijd kort haar ofzoquote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef haagse_elfje het volgende:
lesbische barbie'sOMG
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hebben lesbiennes altijd kort haar ofzo
Kort haar, tuinbroeken...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen kort haar en al mijn exen ook niet...
alleen van die uber-potjes hebben kort haardie mot ik niet....
ik zeg altijd maar zo, ik wil een echte vrouw anders zou ik wel hetero zijn geweest![]()
Whahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen kort haar en al mijn exen ook niet...
alleen van die uber-potjes hebben kort haardie mot ik niet....
ik zeg altijd maar zo, ik wil een echte vrouw anders zou ik wel hetero zijn geweest![]()
dat is echt zo erg he....bah bah schande voor het lesbische volk...quote:
Kun jij niet wat aanpassen? Zo duur is dat niet tegenwoordigquote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Kan je het niet een beetje aanpassen?![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kun jij niet wat aanpassen? Zo duur is dat niet tegenwoordig
je hebt ook chicks met kort haar die hot zijn, zolang ze er maar als een vrouw uitzien. En niet als een vrouw waarbij je dan denkt ; "zou ze echt geen penis ergens verstopt hebben"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef Skaai het volgende:
Mijn barbie is al een tijdje lesbo.
Zelf gemaakt pakje enzo, en 1,5 maand geleden heb ik haar coupe nog korter gesnoeid.
She's hot!
Kleurspoeling, H&M en zonnebank zijn genoeg toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:15 schreef Nano het volgende:
[..]Ik doe niet aan plastische chirurgie of wat dan ook!
Ik moet de haren van mijn barbies nodig kammen!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef Skaai het volgende:
Mijn barbie is al een tijdje lesbo.
Zelf gemaakt pakje enzo, en 1,5 maand geleden heb ik haar coupe nog korter gesnoeid.
She's hot!
Maar bestaan er ook "onbereikbare" lesbiennes? Van die types die je niet kan krijgen omdat ze te mooi zijn?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je hebt ook chicks met kort haar die hot zijn, zolang ze er maar als een vrouw uitzien. En niet als een vrouw waarbij je dan denkt ; "zou ze echt geen penis ergens verstopt hebben"
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Portia di Rossi is een onbereikbare lesbo....
behalve voor Ellen Degenerate
H&M?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kleurspoeling, H&M en zonnebank zijn genoeg toch?
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mierenneukenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Ja sjonge, ga even mierenneuken joh, ik had gewoon zin in breezer
We hebben een opvolger voor Orgiquote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Jeetje minna zeg kan je mij vergelijken met hemquote:
Michelle is eng zo, zo in het oranje.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Ja joh!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jeetje minna zeg kan je mij vergelijken met hem
Tjeezzzz of je ga fftjes stom doen zeg apuffh
Ja apuhff jou poes dan ik heb veel lekkerdere gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Michelle is eng zo, zo in het oranje.
Wie heb ik gequote dan in m'n vorige postquote:
Ja apuhfhhquote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja joh!
Bar_rel was in showchat allang meegerekent!
Die staat toch al in de OP!
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wie heb ik gequote dan in m'n vorige post
Ga eens weg fagg headquote:Op donderdag 28 april 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]Zijn je banden weer lek gestoken?
ze was al oranje!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Michelle is eng zo, zo in het oranje.
lekkere muts heb zequote:Op donderdag 28 april 2005 19:48 schreef bar_rel het volgende:
Spot niet met mijn Buffy O~~
Je hebt nog heel wat te leren. Dat 'breezer' zoals je het noemt, is alweer uit.quote:
quote:o0ehhwww,,lhOve yOu so0wveeel!!! wil jOu gwn nvr no0iit meer kwYt
quote:bwerkt do0r me meiSzjo0ew in3z thnx mOp!!
quote:VrienDjj's vOor dii leVentjj
veel plezier tis een erg gave filmquote:Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef bar_rel het volgende:
Buffy The Vampire Slayer
Ok jongens ik ga naar White Noise
tot later![]()
Is hij eng?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
veel plezier tis een erg gave film
Ik heb dat Breezer ook nooit lekker gevondenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hebt nog heel wat te leren. Dat 'breezer' zoals je het noemt, is alweer uit.
Updaten mên!
[..]
Vast niet zo eng als je avaterquote:
Behalve Lime.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb dat Breezer ook nooit lekker gevondenBleh, zoete shit
nee man, je moet gewoon Four Roses drinken of Tequila...jam jam...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb dat Breezer ook nooit lekker gevondenBleh, zoete shit
Dan moet ik die maar ff proberen dan binnenkortquote:
Tiquila!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee man, je moet gewoon Four Roses drinken of Tequila...jam jam...
dat is ook wel lekker...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan moet ik die maar ff proberen dan binnenkortRietje erbij
Doe mij maar Southern Comfort 7-Up
Voordat ik het bier binnen heb is het er van onder alweer uitquote:
dat gaat hard eenmaal naar binnen is het ook weer zo buiten....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Voordat ik het bier binnen heb is het er van onder alweer uitKutbier
Ik ken dat helemaal niet... wat is 't precies?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat is ook wel lekker...
ik drink altijd standaar 4 Roses met Ginger Ale...
zolang het maar niet van dat standaard ongelofelijke zoete troep vind ik het wel lekker...
Dat heb ik ook met Jagermeister... dan gaat 't van dezelfde kant er weer uit als het er ook in komtquote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat gaat hard eenmaal naar binnen is het ook weer zo buiten....
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Jagermeister... dan gaat 't van dezelfde kant er weer uit als het er ook in komt![]()
Je oren?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Jagermeister... dan gaat 't van dezelfde kant er weer uit als het er ook in komt![]()
Dit toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
4 Roses is Bourbon en puur kan je het ook drinken is het best wel sterk spul...
Ginger Ale ken je toch wel?
quote:
jup...tis erg goed te drinken en je word er snel dronken van...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit toch?
[afbeelding]
Ken 't niet, toch maar s proberen
met een rietje via je neus....quote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]'_O-
Begin ook te twijfelen hoe jij je limonade naar binnen werkt
Limonadequote:Op donderdag 28 april 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]'_O-
Begin ook te twijfelen hoe jij je limonade naar binnen werkt
Ohja, dat woord ken de jeugd nietquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, dat woord ken de jeugd nietBreezer Malt
bier is ook meestal goedkoperquote:Op donderdag 28 april 2005 20:06 schreef Svensational het volgende:
In Australie heb je ontzettend veel premixjes. Veul meer dan hier. Niet dat ik het dronk, ik zatalleen aan de bier.
Ik vroeg er toch niet om 3.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Bleghquote:Op donderdag 28 april 2005 20:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Corona is nog wel te drinken als het heel warm is
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
BleghWarm bier, das echt goor.
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Welke vinden jullie het mooist? Ik #2
Waar is het oranje mutsje?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
die komt niet meer terug....quote:Op donderdag 28 april 2005 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Whats up whit Original ik ga niet alles teruglezen
Showchat verlaten,rede noem ik niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Whats up whit Original ik ga niet alles teruglezen
Ooit gehoord van MSN en mail?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En die weet jij echt wel Nanoo![]()
Omdat ik hem wil sparenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij/jij wil(t) het niet zeggen?
Why?
Orgi...SOPquote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
ach laat Orgi lekker in zijn eigen sop gaar koken, dat is het laatste wat ik erover zeg...
ja stel je voorquote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, als hij het niet wilt zeggen, ga ik me er ook niet druk om maken.
(Net of ik dat normaal wel doe)
Say whát?quote:
Ok. Einde verhaal Orgi.quote:Nee,als hij het wil vertellen dan doet hij dat,ik ga dat niet doen.
Ja maar ik heb al 3 breezers op msnquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al 3 breezers op msn
Die me gaan wurgen als ze dit lezen denk ik
Wat ben jij zielig!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
Nou heb 'ie toch nog z'n aandacht..
Tja, de een heeft er meer behoefte aan dan de ander. Bij hem is het wel heel erg.
Hij had toch ook eens verzonnen (neem ik aan) dat 'ie ooit verkracht was?!
!
Ik durf te wedden dat hij binnen een week weer hier op de stoep staat in SCquote:Op donderdag 28 april 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
Tja, de een heeft er meer behoefte aan dan de ander. Bij hem is het wel heel erg.
!
Hij is wel opoit verkracht?!quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:25 schreef BVO het volgende:
!
Ooit gehoord van een grapje?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is wel opoit verkracht?!.
Sjors moest zich niet aanstellen, het stelt niks voor.. Zei 'ie, letterlijk.
.
Tja, sommige mensen kunnen veel verzinnen voor aandacht. Noem het een stoornis.
Bij hem is het geen grapje.quote:
ow tof.... mag ik even een kleine samenvatting [aanleiding, wie tegen wie?!? en wie staat er voor?]quote:
Een verhaal verzinnen over dat je verkracht ben en dit doodserieus vol blijven houden noem ikl geen grapje hoor. Of je moet een hele zieke soort humor hebben.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Liefde hoeft niet speciaal verliefdheid te zijn![]()
De grote mensen vs. de jeugdquote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow tof.... mag ik even een kleine samenvatting [aanleiding, wie tegen wie?!? en wie staat er voor?]
en M&M's graag, aangezien ik niet zo'n popcorn-eter bent.... dank!!
Nee,okquote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ik heb het nooit over verliefdheid gehad, maar alleen over liefde.
wow die M&M's hebbie snel gevonden!!!quote:
Ach jaquote:Op donderdag 28 april 2005 20:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Een verhaal verzinnen over dat je verkracht ben en dit doodserieus vol blijven houden noem ikl geen grapje hoor. Of je moet een hele zieke soort humor hebben.
Maar dan is het nog steeds een stoornis.
Oh, technisch gezien ben ik wel jeugd ('87) maar ik ben al héél wat verderquote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar eh dilemma: want in míjn ogen ben jij ook nog jeugd Bup.... waar ligt de grens precies?!
Zou jij ook doen!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
(Wat ben ik blij dat ik een goed geheugen heb.. )
MSN wordt verboden in Nederland
Voorbeeld van Orgi.
Er serieus op ingaan, maar als hij merkt dat hij voor lul staat of niet geloofd wordt, doet hij het af als een grap.
Triest, geef gewoon toe dat je fout zat
Duidelijke, veelzeggende, onderbouwde reactie.quote:
Ik denk dat iedereen soms wel te ver gaat.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Duidelijke, veelzeggende, onderbouwde reactie.
Zou ik niet doen.quote:
Die is wel heel lulligquote:Op donderdag 28 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Verbodenwoordenlijst SC:
Hind
Orginial (NEW!)
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen soms wel te ver gaat.
quote:Op donderdag 28 april 2005 20:35 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen soms wel te ver gaat.
Jij neemt alles soms veel te humoristisch op!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.
Ten eerst, trap ik niet in zulke slechte grappen.
En ten tweede zou ik gewoon lachen om de situatie.
Te meer omdat het toch op internet is.
Zou hij ook eens moeten doen.
Orgi neemt alles véél te serieus.
Hij heeft zelf besloten om weg te gaan. En er komt alleen maar gezeik en geruzie over dus laten we er over ophouden.quote:
Waarom kom jij toch altijd voor hem op?quote:
Daty, opoit, pubertijd...quote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]. Die jongen verzint steeds nieuwe dingen om maar aandacht te blijven krijgen.
Daty kan je afwimpelen als pubertijd, maar een verkrachting verzinnen en weet ik veel nog wat meer is gewoon ziek.
da's wel 'n beetje jaar.... Clouseau is bijv. echt uit míjn tijd, maar toch vind je ze liefquote:Op donderdag 28 april 2005 20:34 schreef Bupatih het volgende:
Oh, technisch gezien ben ik wel jeugd ('87) maar ik ben al héél wat verder
Nano, houd eens op met die korte one-liners die niet ingaan op mijn verhaalquote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef Nano het volgende:
[..]
Jij neemt alles soms veel te humoristisch op!
Ben een beetje druk.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daty, opoit, pubertijd...
Gaat goed met jou, hè?
vraag 1quote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom kom jij toch altijd voor hem op?
Hij wil aandacht, en dat krijgt hij doordat wij er nu over praten.
Klaar punt uit.
Dus zullen we het nu over wat anders gaan hebben?
Precies.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's wel 'n beetje jaar.... Clouseau is bijv. echt uit míjn tijd, maar toch vind je ze lief![]()
da's toch 'n ouwe-zielen-ding ofzo [wijsheid, nostalgie, sentiment]
ik had 't er laatst toevallig met iemand over, dat je naast de kalenderleeftijd en je (rtl4)-echte leeftijd eigenlijk ook nog 'n emotionele leeftijd hebt.... bij mij geeft dit 't volgende rijtje: 25,30,22... en bij jou?!
Tja,als je het niet kan winnenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nano, houd eens op met die korte one-liners die niet ingaan op mijn verhaal
Kom met goede argumenten of zeg gewoon niks.
Euh...quote:
antwoord 1quote:Op donderdag 28 april 2005 20:39 schreef Nano het volgende:
[..]
vraag 1
Omdat ik van hem hou
vraag 2
Denk je dat hij nu met popcorn erbij zit te genieten van de aandacht?
Nou ik denk het niet,dus laten we er maar over ophouden
Ligt eraan.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben een beetje druk..
Maareh, wats er mis met pubertijd??
mja ik was/ben 'n beetje druk met leven.....quote:
Wat dom.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ligt eraan.
In die context zou ik eerder 'puberteit' gebruiken in plaats van 'pubertijd'.
Leuk boek hè?quote:Op donderdag 28 april 2005 20:41 schreef Nano het volgende:
Kappen!!!
I've only just begun.quote:Op donderdag 28 april 2005 20:41 schreef Nano het volgende:
Kappen!!!
Ik ben er de laatste tijd ook niet zo vaak meer hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja ik was/ben 'n beetje druk met leven.....
maar sinds vandaag ben ik ook in m'n nieuwe paleisje ONLINE....
nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens... *zoen* (3x)....
maar ik ben de tel kwijt: 17 of 18?!?!?
En doe niet zo semi-lollig!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuk boek hè?
Carry Slee kan mooi schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |