Getint huidje?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik sluit me bij Skaai aan... of als je bruin krullend haar hebt, met blauwe ogen, een getinit huidje en van die grote ronde oorbellen en witte laarsjes... dan mag je wat mij betreft gelijk een naamtopic![]()
![]()
m'n hormonen, wat doe je
Heb al wat gevonden, maar ze weet 't nog nietquote:
Naja, rood hoor, blauw rokje mag ookquote:Op donderdag 28 april 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Getint huidje?
Grote ronde oorbellen?
Witte laarsjes?
tja..dan weet je het, geen Ken voor haar....quote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef Skaai het volgende:
He, mijn barbie heeft ook van dat korte haar!
Hebben lesbiennes altijd kort haar ofzoquote:Op donderdag 28 april 2005 19:10 schreef haagse_elfje het volgende:
lesbische barbie'sOMG
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hebben lesbiennes altijd kort haar ofzo
Kort haar, tuinbroeken...quote:Op donderdag 28 april 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen kort haar en al mijn exen ook niet...
alleen van die uber-potjes hebben kort haardie mot ik niet....
ik zeg altijd maar zo, ik wil een echte vrouw anders zou ik wel hetero zijn geweest![]()
Whahahaquote:Op donderdag 28 april 2005 19:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen kort haar en al mijn exen ook niet...
alleen van die uber-potjes hebben kort haardie mot ik niet....
ik zeg altijd maar zo, ik wil een echte vrouw anders zou ik wel hetero zijn geweest![]()
dat is echt zo erg he....bah bah schande voor het lesbische volk...quote:
Kun jij niet wat aanpassen? Zo duur is dat niet tegenwoordigquote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Kan je het niet een beetje aanpassen?![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kun jij niet wat aanpassen? Zo duur is dat niet tegenwoordig
je hebt ook chicks met kort haar die hot zijn, zolang ze er maar als een vrouw uitzien. En niet als een vrouw waarbij je dan denkt ; "zou ze echt geen penis ergens verstopt hebben"quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef Skaai het volgende:
Mijn barbie is al een tijdje lesbo.
Zelf gemaakt pakje enzo, en 1,5 maand geleden heb ik haar coupe nog korter gesnoeid.
She's hot!
Kleurspoeling, H&M en zonnebank zijn genoeg toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:15 schreef Nano het volgende:
[..]Ik doe niet aan plastische chirurgie of wat dan ook!
Ik moet de haren van mijn barbies nodig kammen!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:14 schreef Skaai het volgende:
Mijn barbie is al een tijdje lesbo.
Zelf gemaakt pakje enzo, en 1,5 maand geleden heb ik haar coupe nog korter gesnoeid.
She's hot!
Maar bestaan er ook "onbereikbare" lesbiennes? Van die types die je niet kan krijgen omdat ze te mooi zijn?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je hebt ook chicks met kort haar die hot zijn, zolang ze er maar als een vrouw uitzien. En niet als een vrouw waarbij je dan denkt ; "zou ze echt geen penis ergens verstopt hebben"
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Portia di Rossi is een onbereikbare lesbo....
behalve voor Ellen Degenerate
H&M?quote:Op donderdag 28 april 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kleurspoeling, H&M en zonnebank zijn genoeg toch?
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Buuuuuuuupie, heb je nog aan mijn avatar gedacht?![]()
Mierenneukenquote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Ja sjonge, ga even mierenneuken joh, ik had gewoon zin in breezer
We hebben een opvolger voor Orgiquote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Jeetje minna zeg kan je mij vergelijken met hemquote:
Michelle is eng zo, zo in het oranje.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:40 schreef bar_rel het volgende:
Ja joh!quote:Op donderdag 28 april 2005 19:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jeetje minna zeg kan je mij vergelijken met hem
Tjeezzzz of je ga fftjes stom doen zeg apuffh
Ja apuhff jou poes dan ik heb veel lekkerdere gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 19:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Michelle is eng zo, zo in het oranje.
Wie heb ik gequote dan in m'n vorige postquote:
Ja apuhfhhquote:Op donderdag 28 april 2005 19:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja joh!
Bar_rel was in showchat allang meegerekent!
Die staat toch al in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |