Mijn vriendjequote:Wie is die een??
Hij is vervloekt!quote:Op donderdag 28 april 2005 17:45 schreef Toos51 het volgende:
Waarom is die andere dicht??
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:46 schreef Ondergrond het volgende:
Kunnen die schreewerige plaatjes veranderd worden.
Ik val dalijk nog uit m'n bed.
Dan bel je af.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:47 schreef Toos51 het volgende:
Ik ben ziek
Net nu het vanavond briodgeavond is
Bah
JA IK KAN DE OP NIET AANPASSEN JAquote:Op donderdag 28 april 2005 17:48 schreef timbob het volgende:
hey
ik heb een ander plaatje!
deze beweegt significant meer
Je moet vooral populair zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef haagse_elfje het volgende:
vraagje, hoe lang moet je hier komen lullen voordat je in de OP staat
Wie zijn hart heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef Skaai het volgende:
Als je het goed volhoudt en de harten van deze die-hard ShowChatters weet te winnen, verschijn je er ooit wel in. Ooit.
ach ja mij boeit het ook niet zo....quote:Op donderdag 28 april 2005 17:54 schreef Skaai het volgende:
Als je het goed volhoudt en de harten van deze die-hard ShowChatters weet te winnen, verschijn je er ooit wel in. Ooit.
quote:Ik heb besloten Showchat per direct te verlaten.
Tot in de GTST/Peking/ONM/Temptation Island topics..
Ohja, ik las 't net in het vorige topicquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:06 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat h_e ook wel in de OP thuishoort.
we kunnen een pooltje openenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, ik las 't net in het vorige topic
Morgen is ie er weer joh (nee, binnen een uur)
Ja, maar dan heeft ie er ook nog lol aanquote:
Ik gok erop.........nee dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef haagse_elfje het volgende:
ik gok er op morgen middag 16:00 is ie weer terug
aaahhh toe...quote:Op donderdag 28 april 2005 18:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik gok erop.........nee dat is niet eerlijk.![]()
Laat maar zitten.Het draait toch altijd uit op ruzie.quote:Op donderdag 28 april 2005 18:30 schreef haagse_elfje het volgende:
aaahhhh, heeft hij een grote "ik kom terug plan" gemaakt....
Gek hequote:Op donderdag 28 april 2005 18:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Laat maar zitten.Het draait toch altijd uit op ruzie.
Wij hebben hier ook soort van Koniginnenacht, dus ik ga in een keer doorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Als allereerst Morgen Koninginne Nach woon niets voor niets in Den Haag ik moet wel werken achter de bar. Ik denk dat ik za ga ik gewoon met mijn brakke hoofd ergens in Den Haag ga zitten van de zon genieten....
Jezus daar kan ik dus echt niet tegen zulke uitspraken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |