Daarvoor moet je bij Christine zijn hoorquote:
Haha...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Je staat er leueueuek op..
.
Nee Bupa, is geen geslijm..
Hij heb wel flaporen..
Hij staat er minder leuk op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:06 schreef BVO het volgende:
Je staat er leueueuek op..
.
Nee Bupa, is geen geslijm..
Hij heb wel flaporen..
Op de flaporen, wenkbrauwen en ogen na zie iki wel een klein beetje gelijkenis.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha...
Maar lijkt wel een beetje he? (behalve die flaporen)
Trouwens ik heb nog een foto van jouw look-a-like. Maar die staat nog op iemand Digitale Camera... ik zal het binnekort posten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef BVO het volgende:
Op het kennismakingsweekend van de uni zag ik een meisje waarvan ik gelijk dacht "Hey, zie lijkt veel op ZOWIEE!." Toen sprak ik d'r bleek ze Leonie te heten.
. Dus ik helemaal denken "Zou het ZOWIEE zijn?!
." Maja, dat kon niet want die studeert aan de InHolland.
Tot zover mijn ontopic bijdrage.
Vraag ik dat ooit dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de flaporen, wenkbrauwen en ogen na zie iki wel een klein beetje gelijkenis..
Ik zie er vandaag trouwens egr goed uit, heb ik al 3 keer gehoord.. Kan een leuke avond worden.
.
En nee, de cam doe ik niet aan, die heb me zusje nou..
En nee Bupa, zij gaat hem ook niet voor je aan doen..
Vordat je naar Ibiza ging.quote:
Nou ik had er nog helemaal niet aan gedacht hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Vordat je naar Ibiza ging..
En het lag nu aardig voor de hand..
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie er vandaag trouwens egr goed uit, heb ik al 3 keer gehoord.. Kan een leuke avond worden.
.
Shitquote:En nee Bupa, zij gaat hem ook niet voor je aan doen..
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou ik had er nog helemaal niet aan gedacht hoor.
Ik ben nogal gestoord hoor voor de webcam.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:15 schreef BVO het volgende:
Die van mij doet het ook kut..
Maja, tis wel vermakelijk af en toe..
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je zin in een uurtje niet lachen ofzo?.
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...
Andries Knevel.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:35 schreef Airelle het volgende:
Zelfs Debat op 1 is leuker dan Kopspijkers.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb je zin in een uurtje niet lachen ofzo?.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij heeft al de hele dag lol zitten trappen hier op fok.. Mag hij ff...
Wááááááh!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben deze week een paar keer gespot.
Nee joh,... prachtig, die valse ordiniaire one-linersquote:
Waar ze het vandaan halen dat ze toppers zijn snap ik ook niet helemaalquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee joh,... prachtig, die valse ordiniaire one-liners
Je kunt zeggen wat je wilt, maar daar heb ik wel een punt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
.
Door wie behalve PeRi??quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:06 schreef Croupouque het volgende:
Ik ben deze week een paar keer gespot.
Kommaneukerquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:52 schreef niksan het volgende:
,
Geen punt. Bij Karwei.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil ook een .
Ik heb jou ook wel eens gespot.quote:
Jij nakend in de bosjes met een verrekijker???quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens gespot.
Nakend in de bosjes met een verrekijker.
Okee, dat is de laatste keer dat ik naar die nudistencamping ben geweest!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb jou ook wel eens gespot.
Nakend in de bosjes met een verrekijker.
Ik kom ook wel eens langs bij jou, hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Jij nakend in de bosjes met een verrekijker???
Bupa!!!!!
Viespeuk!!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:58 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Okee, dat is de laatste keer dat ik naar die nudistencamping ben geweest!
oh boyquote:Op zaterdag 23 april 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens langs bij jou, hoor![]()
Ik zag het. Dat soort topics geven oprechte nudisten zoals ik een verkeerde naam.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]was gisternacht een hele rel over een nudisten site hier op fok
Jaja...Bupa komt naar je toe deze zomerquote:
Drive-in-show enzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja...Bupa komt naar je toe deze zomer
Ben je serieus nudist ??quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zag het. Dat soort topics geven oprechte nudisten zoals ik een verkeerde naam.
Nee nee gewoon vind het wel interquote:
Hij heeft juist interessequote:
Rijmquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:02 schreef niksan het volgende:
[..]
Drive-in-show enzo
oeh.. .:9
dat rijmt
Inter?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee nee gewoon vind het wel inter
Hij weet niet hoe hij 'interessant' moet schrijven.quote:
Afkorting , Niskan heeft de verklaring eigenlijk al gegevenquote:
Ah, dan is het geen probl.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee nee gewoon vind het wel inter
Ooh echt nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe hij 'interessant' moet schrijven.
Ah, ja het is ook een moeilijke hequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe hij 'interessant' moet schrijven.
Sorry? Ik hoor je niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef Croupouque het volgende:
Wat doe ik hier eigenlijk? Ik hoor hier helemaal niet.
Ksst!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef Croupouque het volgende:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee inderdaad je weet het echt niet.
jan janssen uit pietersterkstradeel geboren op 12 februari 1939.quote:
Ja wel dat is lekker bij bamiquote:
Ik? Flauwe grapjes?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef Croupouque het volgende:
Maar goed, ik ga wel weg. Voordat Tuppitappih nog meer flauwe grapjes gaat maken.
Wat doe je ons aanquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:21 schreef Croupouque het volgende:
Maar goed, ik ga wel weg. Voordat Tuppitappih nog meer flauwe grapjes gaat maken.
Trusten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef Airelle het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Weltrusten iedereen!, slaap zacht.
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand of Martinuhhh nog leeft?
Die onzin lesbi!quote:
dingusquote:
Jou als sex mod lijkt me wel gezeligquote:
Nah, ik denk niet dat ik geschikt zou zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jou als sex mod lijkt me wel gezelig
Je post daar heel vaak waarom ben je eigenlijk zo weinig op msn de laatste tijd ?/quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat ik geschikt zou zijn.
Bij mij nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:40 schreef Christine het volgende:
Ik post niet zo vaak in SEX, meer in R&P...
En ik ben gewoon op msn hoor
okequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
Ow weird? Ik zal je dadelijk ff opnieuw toevoegen anders.
Goed hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:02 schreef bar_rel het volgende:
Hoooooooooj![]()
Hoe gaat het met mijn dierbaren![]()
Ik wilde net zeggen: hoe het met jouw dierbaren is, weet ik niet ,maar met mij gaat het wel goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Dierbaren neem k terug, als er toch niemand is hier
Whehe, 1 r teveelquote:
Jaja, ik ben net zo enthousiast als julliequote:
Hou nou eens op met je ge _bigmac_quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Hoi _bigmac_
Ik heb trouwens nog geen enkele Fokkers irl gespotGaat de komende tijd niet gebeuren ook denk ik
Nou ja. Stel je voor, je hebt een heel stom cadeautje, maar je pakt het heel erg mooi is. Dan blijft het een kutcadeau, snap je?quote:
Ja dat snapt hij volgens mij ook wel hij wil weten waarom dat zo speciaal is deze maandquote:Op zondag 24 april 2005 00:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja. Stel je voor, je hebt een heel stom cadeautje, maar je pakt het heel erg mooi is. Dan blijft het een kutcadeau, snap je?
Het spreekwoord spreekt nogal voor zich, dus het zou dom zijn als je het niet begreep. Maar daar het laat op de avond is dacht ik: ach, ik leg het even uit.quote:Op zondag 24 april 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
Ik wist idd wel wat het betekendeMaar lief dat je het helemaal ging uitleggen
![]()
Ik heet geen BVO, wel?quote:Op zondag 24 april 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
Dus ieder ander moment van de dag had je me compleet belachelijk gemaakt?
Zo laat, en dan nog zo scherp zijn! Petje af hoorquote:
Ja, ach, het is een gave.quote:Op zondag 24 april 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Zo laat, en dan nog zo scherp zijn! Petje af hoor![]()
op de meet toch?quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Hoi _bigmac_
Ik heb trouwens nog geen enkele Fokkers irl gespotGaat de komende tijd niet gebeuren ook denk ik
Dat heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op zondag 24 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
op de meet toch?
Ik spot wel es een fokker in mijn bed
quote:
Neenquote:Op zondag 24 april 2005 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]Was het een SC'er? [afbeelding]
Bquote:
Die had ik wel zien aankomen, MissPoep.quote:Op zondag 24 april 2005 00:38 schreef MissBliss het volgende:
B
Muhahahahahahaquote:Op zondag 24 april 2005 00:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die had ik wel zien aankomen, MissPoep..
Omdat ik niet met Christine getrouwd ben geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 00:44 schreef MissBliss het volgende:
Muhahahahahaha
Waarom zijn jullie niet zo nieuwsgierig naar Christine?
Owjaquote:Op zondag 24 april 2005 00:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Omdat ik niet met Christine getrouwd ben geweest.
Dan vertel je het zelf toch.quote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef Christine het volgende:
Dan gaat Miss het ook van mij zeggen
En bij mij zijn het meer dan één
Ik weet ze allemaalquote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef Christine het volgende:
Dan gaat Miss het ook van mij zeggen
En bij mij zijn het meer dan één
Dat staat het allang, je moet het alleen weten te vindenquote:Op zondag 24 april 2005 00:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga Romeo + Juliet afkijken
Ik lees morgen wel of mn prive-leven op Fok staat
Mij ook?quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Word je gelukkiger als je het weet?
Kom op, het is maar een fokker...
Ik heb trouwens al heel veel fokkers gespot
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat staat het allang, je moet het alleen weten te vinden
Nu alquote:Op zondag 24 april 2005 01:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee
Maar jij hoort op bed te liggen, dame.
Klinkt inderdaad leukquote:Op zondag 24 april 2005 02:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had dus vandaag een mini-meeting in Utrecht. Blijkt dat er vandaag in die zelfde kroeg waar wij zaten ook een VBL-meeting was. En een paar van onze groep hebben die lui nog gezien.![]()
Maar niet herkend helaas. Was tof geweest
ik ookquote:Op zondag 24 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
op de meet toch?
Ik spot wel es een fokker in mijn bed
quote:Op zondag 24 april 2005 02:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms kom je nog zo iets mooi's tegen in deze kapote wereld![]()
http://httpd.chello.nl/~p.luijckx/
Ik had hem gezien hij was hier bij de opening van de n328quote:
wauwquote:Op zondag 24 april 2005 02:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik had hem gezien hij was hier bij de opening van de n328
echt een zachte warme stem heeft die manquote:
ouwe mannenquote:Op zondag 24 april 2005 02:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
echt een zachte warme stem heeft die man![]()
Vanuit hier hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2005 09:59 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen
Het is tijd voor koffie.
Dit is SHO, dus wij houden van roddelen. En dan hebben wij een reden om jaloers te zijn op die FOK!kersquote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Word je gelukkiger als je het weet?
Kom op, het is maar een fokker...
Zeg, hoe gaat het nou met je enkel? Ging je nou echt woensdag alweer tennissen? Dat is vrij snel toch alweer?quote:Op zondag 24 april 2005 10:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo werken, ciaooo
Ik heb er heel veel zin in
Het gaat alweer een stuk beter met mijn enkel. Ik heb inderdaad woensdag getennissed. Het was wel les hoor, dus ik heb niet heen en weer gerend. Maar aan mijn forehand, backhand en bovenhands serveren gewerkt. Volgende week weer normaal tennissen hoop ik.quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het nou met je enkel? Ging je nou echt woensdag alweer tennissen? Dat is vrij snel toch alweer?
Ik ben er niet gelukkiger van geworden. Wel jaloerser.quote:Op zondag 24 april 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is SHO, dus wij houden van roddelen. En dan hebben wij een reden om jaloers te zijn op die FOK!kers
aaaahhh wat zielig....quote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ik moet morgen werken.Om kwart over 7 's morgens
!
dan moet je dat doenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook weer zin in studeren, ga al bijna 2 jaar niet meer naar school
dat is wel cool!quote:Op zondag 24 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
Gá ik ook doenIn september begin ik met de PABO
Het is pas half 12.quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook offline, want ik ga aan de rosé![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook offline, want ik ga aan de rosé![]()
En zondagquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef Duiveltja het volgende:
Hij wilt niet delen denk ik
Hee, hoe krijg je die foto in het middenquote:Op zondag 24 april 2005 12:40 schreef timbob het volgende:
ohja, on topic..
ik zag laatst op internet nog een foto van een look alike van mij... ik dacht eerst, wat doet mijn foto daar? maar het scheen een of ander B acteurtje te zijn.. best grappig
kijk maar:
[afbeelding]
ha!quote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hoe krijg je die foto in het midden
Heeft hij van mij 'geleerd'quote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hoe krijg je die foto in het midden
Ik zal je wel weer mailen, SvenniePenniequote:
Hoiquote:
Ik heb nog niks binnen andersquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal je wel weer mailen, SvenniePennie
Ze zijn een stel natuurlijkquote:
Dagquote:
Okequote:Op zondag 24 april 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dag![]()
Hoi Sven!![]()
![]()
ik heb al wel mail
El_Maikel: Christine en ik zijn geen stel![]()
Martinuhhh weer op fokquote:Op zondag 24 april 2005 13:16 schreef martinuhhh het volgende:
*op aandringen van elmaikel post*
_ELMaikel_, ga je nu allemaal mensen uitnodigen om te posten?quote:Op zondag 24 april 2005 13:16 schreef martinuhhh het volgende:
*op aandringen van elmaikel post*
Technisch gezien niet nee, maar we hebben ook geen seksrelatie hoorquote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Okeen als je een sex relatie hebt valt dat niet onder een stel zijn toch
![]()
Nee alleen Martinuhhh en Luisquote:Op zondag 24 april 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
_ELMaikel_, ga je nu allemaal mensen uitnodigen om te posten?
Eeuh jij en Christine zijn alle twee smoor verliefd op BVO??quote:Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Technisch gezien niet nee, maar we hebben ook geen seksrelatie hoor
Nee.quote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Eeuh jij en Christine zijn alle twee smoor verliefd op BVO??
Jullie hebben Dada vermoord en ergens gedumpt in een rivier en houden het nu geheimquote:
Ook niet.quote:Op zondag 24 april 2005 13:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jullie hebben Dada vermoord en ergens gedumpt in een rivier en houden het nu geheim?
quote:Op zondag 24 april 2005 13:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jullie hebben Dada vermoord en ergens gedumpt in een rivier en houden het nu geheim?
Die weet je toch al lang?quote:
Je avatar!quote:
Dat jullie gaan zoenen op de meet?!quote:
quote:
Da's waar. Dat is een feit.quote:
Ik zie hem nietquote:
Ik zie hem welquote:
Egoďstquote:Op zondag 24 april 2005 13:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie hem wel
En dat is het belangrijkste.
quote:
Ik ben blitsquote:
jaquote:Op zondag 24 april 2005 13:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]Hij zit door het lijntje van je sig heen
Wel erg gewaagd!quote:
Of... een superkracht!quote:
let op!quote:
MissBlits & Blitsatihquote:Op zondag 24 april 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
* Bupatih registreert snel Blitsatih.
Dat ziet er mooi uit.quote:Op zondag 24 april 2005 13:47 schreef timbob het volgende:
[..]
let op!
[afbeelding]
Brad Pitt's Small Town Beginnings:
Brad Pitt was born in Shawnee, Oklahoma. Pitt grew up in Missouri and, after graduating from Kickapoo High School, Brad enrolled at the University of Missouri. When Brad Pitt was two credits away from graduating, he packed up his car - a Datsun he called "Runaround Sue" - and headed to Hollywood. Brad decided to try and become an actor.
Brad Pitt Wears a Chicken Suit
Before landing a steady role on the '80s primetime soap, Dallas, Brad Pitt took various jobs to get by, including wearing a chicken costume for the El Pollo Loco restaurant chain. From there, Brad Pitt snagged a few more small roles and then got his big break as the sexy drifter Geena Davis falls for in Thelma & Louise. After its release people couldn't stop talking about the "sexy hitchhiker."
dat ziet er opzich wel stoer uit
net alsof je zo'n praatje plaatje opmaak heb
ik vinnet tof
hoera voor deze bug
Klinkt als een misdaadbestrijdingsteam!quote:
Dat zouden we toch geheim houden...quote:
Dankuquote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
oleee
olee
olee
olee
you are
the
chaaampiooon!
oleeee
olee
olee
olee
en meer van zulke liederen
pfoe..quote:Op zondag 24 april 2005 14:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
in dat geval is de lay-out niet verneukt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |