Goed hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:02 schreef bar_rel het volgende:
Hoooooooooj![]()
Hoe gaat het met mijn dierbaren![]()
Ik wilde net zeggen: hoe het met jouw dierbaren is, weet ik niet ,maar met mij gaat het wel goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Dierbaren neem k terug, als er toch niemand is hier
Whehe, 1 r teveelquote:
Jaja, ik ben net zo enthousiast als julliequote:
Hou nou eens op met je ge _bigmac_quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Hoi _bigmac_
Ik heb trouwens nog geen enkele Fokkers irl gespotGaat de komende tijd niet gebeuren ook denk ik
Nou ja. Stel je voor, je hebt een heel stom cadeautje, maar je pakt het heel erg mooi is. Dan blijft het een kutcadeau, snap je?quote:
Ja dat snapt hij volgens mij ook wel hij wil weten waarom dat zo speciaal is deze maandquote:Op zondag 24 april 2005 00:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja. Stel je voor, je hebt een heel stom cadeautje, maar je pakt het heel erg mooi is. Dan blijft het een kutcadeau, snap je?
Het spreekwoord spreekt nogal voor zich, dus het zou dom zijn als je het niet begreep. Maar daar het laat op de avond is dacht ik: ach, ik leg het even uit.quote:Op zondag 24 april 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
Ik wist idd wel wat het betekendeMaar lief dat je het helemaal ging uitleggen
![]()
Ik heet geen BVO, wel?quote:Op zondag 24 april 2005 00:23 schreef Svensational het volgende:
Dus ieder ander moment van de dag had je me compleet belachelijk gemaakt?
Zo laat, en dan nog zo scherp zijn! Petje af hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |