Vanuit hier hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2005 09:59 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen
Het is tijd voor koffie.
Dit is SHO, dus wij houden van roddelen. En dan hebben wij een reden om jaloers te zijn op die FOK!kersquote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Word je gelukkiger als je het weet?
Kom op, het is maar een fokker...
Zeg, hoe gaat het nou met je enkel? Ging je nou echt woensdag alweer tennissen? Dat is vrij snel toch alweer?quote:Op zondag 24 april 2005 10:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo werken, ciaooo
Ik heb er heel veel zin in
Het gaat alweer een stuk beter met mijn enkel. Ik heb inderdaad woensdag getennissed. Het was wel les hoor, dus ik heb niet heen en weer gerend. Maar aan mijn forehand, backhand en bovenhands serveren gewerkt. Volgende week weer normaal tennissen hoop ik.quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het nou met je enkel? Ging je nou echt woensdag alweer tennissen? Dat is vrij snel toch alweer?
Ik ben er niet gelukkiger van geworden. Wel jaloerser.quote:Op zondag 24 april 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is SHO, dus wij houden van roddelen. En dan hebben wij een reden om jaloers te zijn op die FOK!kers
aaaahhh wat zielig....quote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ik moet morgen werken.Om kwart over 7 's morgens
!
dan moet je dat doenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook weer zin in studeren, ga al bijna 2 jaar niet meer naar school
dat is wel cool!quote:Op zondag 24 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
Gá ik ook doenIn september begin ik met de PABO
Het is pas half 12.quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook offline, want ik ga aan de rosé![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook offline, want ik ga aan de rosé![]()
En zondagquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef Duiveltja het volgende:
Hij wilt niet delen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |