Dan vertel je het zelf toch.quote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef Christine het volgende:
Dan gaat Miss het ook van mij zeggen
En bij mij zijn het meer dan één
Ik weet ze allemaalquote:Op zondag 24 april 2005 00:51 schreef Christine het volgende:
Dan gaat Miss het ook van mij zeggen
En bij mij zijn het meer dan één
Dat staat het allang, je moet het alleen weten te vindenquote:Op zondag 24 april 2005 00:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga Romeo + Juliet afkijken
Ik lees morgen wel of mn prive-leven op Fok staat
Mij ook?quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Word je gelukkiger als je het weet?
Kom op, het is maar een fokker...
Ik heb trouwens al heel veel fokkers gespot
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat staat het allang, je moet het alleen weten te vinden
Nu alquote:Op zondag 24 april 2005 01:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee
Maar jij hoort op bed te liggen, dame.
Klinkt inderdaad leukquote:Op zondag 24 april 2005 02:04 schreef QyRoZ het volgende:
Ik had dus vandaag een mini-meeting in Utrecht. Blijkt dat er vandaag in die zelfde kroeg waar wij zaten ook een VBL-meeting was. En een paar van onze groep hebben die lui nog gezien.![]()
Maar niet herkend helaas. Was tof geweest
ik ookquote:Op zondag 24 april 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
[..]
op de meet toch?
Ik spot wel es een fokker in mijn bed
quote:Op zondag 24 april 2005 02:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Soms kom je nog zo iets mooi's tegen in deze kapote wereld![]()
http://httpd.chello.nl/~p.luijckx/
Ik had hem gezien hij was hier bij de opening van de n328quote:
wauwquote:Op zondag 24 april 2005 02:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik had hem gezien hij was hier bij de opening van de n328
echt een zachte warme stem heeft die manquote:
ouwe mannenquote:Op zondag 24 april 2005 02:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
echt een zachte warme stem heeft die man![]()
Vanuit hier hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2005 09:59 schreef Svensational het volgende:
Goeiemorgen
Het is tijd voor koffie.
Dit is SHO, dus wij houden van roddelen. En dan hebben wij een reden om jaloers te zijn op die FOK!kersquote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
Word je gelukkiger als je het weet?
Kom op, het is maar een fokker...
Zeg, hoe gaat het nou met je enkel? Ging je nou echt woensdag alweer tennissen? Dat is vrij snel toch alweer?quote:Op zondag 24 april 2005 10:36 schreef Dizer het volgende:
Ik ga zo werken, ciaooo
Ik heb er heel veel zin in
Het gaat alweer een stuk beter met mijn enkel. Ik heb inderdaad woensdag getennissed. Het was wel les hoor, dus ik heb niet heen en weer gerend. Maar aan mijn forehand, backhand en bovenhands serveren gewerkt. Volgende week weer normaal tennissen hoop ik.quote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, hoe gaat het nou met je enkel? Ging je nou echt woensdag alweer tennissen? Dat is vrij snel toch alweer?
Ik ben er niet gelukkiger van geworden. Wel jaloerser.quote:Op zondag 24 april 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is SHO, dus wij houden van roddelen. En dan hebben wij een reden om jaloers te zijn op die FOK!kers
aaaahhh wat zielig....quote:Op zondag 24 april 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ik moet morgen werken.Om kwart over 7 's morgens
!
dan moet je dat doenquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook weer zin in studeren, ga al bijna 2 jaar niet meer naar school
dat is wel cool!quote:Op zondag 24 april 2005 11:25 schreef Svensational het volgende:
Gá ik ook doenIn september begin ik met de PABO
Het is pas half 12.quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook offline, want ik ga aan de rosé![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook offline, want ik ga aan de rosé![]()
En zondagquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 11:47 schreef Duiveltja het volgende:
Hij wilt niet delen denk ik
En jullie zijn allemaal uitgenodigd
Hee, hoe krijg je die foto in het middenquote:Op zondag 24 april 2005 12:40 schreef timbob het volgende:
ohja, on topic..
ik zag laatst op internet nog een foto van een look alike van mij... ik dacht eerst, wat doet mijn foto daar? maar het scheen een of ander B acteurtje te zijn.. best grappig
kijk maar:
[afbeelding]
ha!quote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hoe krijg je die foto in het midden
Heeft hij van mij 'geleerd'quote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, hoe krijg je die foto in het midden
Ik zal je wel weer mailen, SvenniePenniequote:
Hoiquote:
Ik heb nog niks binnen andersquote:Op zondag 24 april 2005 12:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zal je wel weer mailen, SvenniePennie
Ze zijn een stel natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |