quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Ik heb het avatarblokje tenminste up-to-datequote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut op en wat een dun mormel in de op
En the OC =![]()
![]()
Sorry Sven![]()
MB is de ster van de OC. En de OC is echt de beste serie ooit!!quote:Op zondag 17 april 2005 13:51 schreef Zhenar het volgende:
BTW: ik ben helemaal niet fan van The OC en wie is Mischa Barton?!
quote:Op zondag 17 april 2005 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
Europees gun ik ze alles omdat AJAX niet meer speelt.
You rulequote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het avatarblokje tenminste up-to-date
Kom op zeg, het is een ontzettend knap meisje!quote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef HarigeKerel het volgende:
The OC is oke maar Mischa doet mij niks, helemaal niks![]()
Wat is er zo bijzonder aan The OC? Heb het een paar keer gezien (overruled door huisgenoten), maar zo bijzonder vind ik het niet. Een soort BH90201, maar dan minder leuk.quote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
MB is de ster van de OC. En de OC is echt de beste serie ooit!!
Dat vond ik een beetje pijnlijk aangezien jij je ex-verloofde daar in eerste instantie vergeten was bij te zettenquote:Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
You rule
Trouwens, al die foto's hadden ook best wel in de OP gekund
Juist leuker! Je moet het wel vanaf aflevering 1 kijken anders mis je een heleboelquote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan The OC? Heb het een paar keer gezien (overruled door huisgenoten), maar zo bijzonder vind ik het niet. Een soort BH90201, maar dan minder leuk.![]()
Het is ook een na aap van BH90210 alleen een zwaar mislukte na aap!quote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan The OC? Heb het een paar keer gezien (overruled door huisgenoten), maar zo bijzonder vind ik het niet. Een soort BH90201, maar dan minder leuk.![]()
Bitch dat je bentquote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik een beetje pijnlijk aangezien jij je ex-verloofde daar in eerste instantie vergeten was bij te zetten
MB is 19 en speelt een meisje van 17quote:Op zondag 17 april 2005 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is ook een na aap van BH90210 alleen een zwaar mislukte na aap!
BH90210 was tenminste unike en stoer! En toen kon je het tenminste nog trekken om 30 jarige acteurs als kinderen van 18 en 19 spelenNu niet meer
Hij reageertquote:
Wie niet dan?quote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
haagse_elfje?quote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij laatst.quote:
Ik weet niet waarom, maar juichen is altijd gezellig!quote:
Godverquote:
Als je dan al mijn ava-blokje jat en zelf bijhoudt, doe het dan ook meteen goed.quote:
quote:
Als iedereen z'n avatar eens niet elke dag verandertquote:Op zondag 17 april 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dan al mijn ava-blokje jat en zelf bijhoudt, doe het dan ook meteen goed. [afbeelding]
Wie valt er dan ook op een slet.quote:Op zondag 17 april 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vind je een meisje leukt blijkt ze een slet te zijn![]()
![]()
![]()
Dat wist ik toch nietquote:
Ik als ervaren OP-bijhouder heb daar totaal geen problemen meequote:Op zondag 17 april 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als iedereen z'n avatar eens niet elke dag verandert [afbeelding]
Ze zouden potdikke verboden moeten wordenquote:
Nondejuquote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Foei!quote:Op zondag 17 april 2005 14:34 schreef Dizer het volgende:
Mijn internet is fucking langzaammaar dat komt omdat ik charmed aan het binnenhalen ben en op een hoge snelheid
quote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in "Lach hier BVO uit met zijn cluppie"?
Van mij welquote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in "Lach hier BVO uit met zijn cluppie"?
Ja, en ik ben al jaren fan van FC Zlotyquote:
Waar komen die nou weer vandaan??quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al jaren fan van FC Zloty
quote:
Oh.,quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die bestaan niet
Al is een zloty de munteenheid van Polen
Ik voel me wel verdrietig maar niet ongelukkig ik weet niet ik voel me vreemdquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens zo "fin-de-siècle"?
Ik wel vandaag.![]()
Dat is zó vorige eeuwquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens zo "fin-de-siècle"?
Ik wel vandaag.![]()
wonen in spanje elke dag mooie blauwe lucht .quote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh.,.
Maareh, ik was serieus hoor.. Tuurlijk staat
Feyenoord
op 2, maar met Tenerife heb ik meer.
.
Ga er na m'n studie ook wonen hoop ik..
Tenerife =quote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wonen in spanje elke dag mooie blauwe lucht .
en de zee![]()
Maarja er wonen wel mensen
* _ELMaikel_ is het type dat gelukkig is op een onbewoond eiland![]()
Klopt, dat is onwijs 1999, maar toen had ik het niet. Misschien dat ik nu de schade aan het inhalen ben?quote:
Spanjequote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh.,.
Maareh, ik was serieus hoor.. Tuurlijk staat
Feyenoord
op 2, maar met Tenerife heb ik meer.
.
Ga er na m'n studie ook wonen hoop ik..
Dus volgend jaar heb je last van de millennium-bug?quote:Op zondag 17 april 2005 14:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt, dat is onwijs 1999, maar toen had ik het niet. Misschien dat ik nu de schade aan het inhalen ben?![]()
Makaay heeft er toch ook gespeeld?quote:Op zondag 17 april 2005 14:55 schreef BVO het volgende:
Niet dat ik van het voetbal van Tenerife blij wordt hoor, middenmoot segunda división met zo'n 345 gelijke spelen..
Wie weet!quote:Op zondag 17 april 2005 14:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus volgend jaar heb je last van de millennium-bug?
Ja.quote:Op zondag 17 april 2005 14:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Makaay heeft er toch ook gespeeld?
"Toedeloe"quote:Op zondag 17 april 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
Nu ga ik wielrennen kijken. Toedeloe.
Hey ik heb bijna 20000 posts..
quote:Op zondag 17 april 2005 14:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Beau is veel naar de bodybuilding geweest de laatste tijd
In die tweede heeft die wel een heel klein broekje aanquote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik vind die spot wel geinig.
Ja, best foutquote:Op zondag 17 april 2005 15:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In die tweede heeft die wel een heel klein broekje aan
quote:Op zondag 17 april 2005 15:03 schreef Bupatih het volgende:
Beaudy-building?
Ik vin 'm irritantquote:Op zondag 17 april 2005 15:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ik vind die spot wel geinig.
Hoe is dat nou ?quote:
Ooh en de muziek in Nederland in het algemeen ?quote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef Svensational het volgende:
Dat valt mee. Het meeste volgde ik nog wel via FOK! of andere internetsites. De top40 interesseert me dan weer niks
quote:Zie je daar die oude man
graaiend in een vuilnisbak
zoekend naar iets bruikbaars
voor in zijn oude plastic zak
net iets teveel meegemaakt
waardoor hij dakloos is geraakt
praat in zichzelf
over hoe het vroeger was
Refrein
En dan zeg jij
dat je eenzaam bent
omdat het even tegen zit
loop even met me door de stad
en kijk wat er gebeurt op straat
dan zal je zien
dat het met jou zo slecht niet gaat
Zie je daar dat meisje
ze is net zeventien
heeft nu al zo'n tien jaar
haar ouders niet gezien
muurtje om zich heen gebouwd
omdat ze niemand meer vertrouwt
vraag je haar wat liefde is
dan noemt ze jou de prijs
Refrein
Zie je daar die oude vrouw
die rustig voor de regen schuilt
deze bui is minder
dan de tranen die ze heeft gehuild
die vroeger een gezin bezat
maar later klap op klap gehad
nu sjouwt ze haar verleden
in een zelfgemaakte tas
Refrein
Zie je daar die jongeman
hij is bijna al zijn tanden kwijt
hij beet zich stuk
op het vergif van deze tijd
elk uur een marteling
altijd zoekend naar één ding
kruipt eens per dag door het oog van de naald
Refrein
Mooie ogen.quote:Op zondag 17 april 2005 15:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ziet er niet knap uit idd![]()
[[url=http://img93.echo.cx/img93/9770/makingzoop23fw.jpg]afbeelding][/URL] is leuker![]()
Dat is al een tijdje geleden hoorquote:
Nog 50 topics wachten, en dan kun je weer gezellig meeposten bij een mijlpaalquote:
Dat meisje in je avatar is best leukquote:
quote:Op zondag 17 april 2005 16:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog 50 topics wachten, en dan kun je weer gezellig meeposten bij een mijlpaal
Type domme breezersnol die overgeile puberjongetjes het hoofd op hol jaagt.quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 16:42 schreef Timmai het volgende:
Mischa
[[url=http://img45.echo.cx/img45/897/bscap0075eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img45.echo.cx/img45/6175/bscap0082hg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zoals jou?quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Type domme breezersnol die overgeile puberjongetjes het hoofd op hol jaagt.
Neequote:Op zondag 17 april 2005 15:30 schreef haagse_elfje het volgende:bonjour...
Sven zie je al in dat Misha lelijk is
Ik ben zowat de enige die haar niet eng vind dus wat dat betreft val je niet uit de toom.quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb deel 250 gemist én ik vind Mischa Barton een beetje eng. Het zal me nooit lukken om hier te integreren..
is dat nou Nathalie uit PE??????quote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Type domme breezersnol die overgeile puberjongetjes het hoofd op hol jaagt.
Ik ben al lang geen puber meer en verre van overgeil. Val ook op vrouwen met een iets minder domme uitstraling.quote:
Ik ook allebei die dingen en tóch ben ik helemaal geïntegreerdquote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb deel 250 gemist én ik vind Mischa Barton een beetje eng. Het zal me nooit lukken om hier te integreren..
Sven,jij mag me nu eens uitleggen hoe ze aan dat purno komen?quote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige die haar niet eng vind dus wat dat betreft val je niet uit de toom.
ieder zijn dingquote:Op zondag 17 april 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige die haar niet eng vind dus wat dat betreft val je niet uit de toom.
Nee, deze is van Bad Candy.quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
is dat nou Nathalie uit PE??????
Ook niet geweest ook?quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen puber meer en verre van overgeil. Val ook op vrouwen met een iets minder domme uitstraling.
Ik vind jou er niet echt bijhoren.quote:Op zondag 17 april 2005 18:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ook allebei die dingen en tóch ben ik helemaal geïntegreerd
het moet geen Bad Candy zijn maar Bad Music want wat zijn die slecht zeg...quote:
Vind je mij ook eng, inso?quote:Op zondag 17 april 2005 17:58 schreef Insomaniac het volgende:
Dat heeft Tom_Tom- ooit een keer bedacht. Hoe hij er op kwam weet ik nietquote:Op zondag 17 april 2005 18:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Sven,jij mag me nu eens uitleggen hoe ze aan dat purno komen?
Ik heb de tijd
Dat vraag ik Tom dan nog wel een keer!quote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heeft Tom_Tom- ooit een keer bedacht. Hoe hij er op kwam weet ik niet
ehm...........quote:Op zondag 17 april 2005 18:06 schreef haagse_elfje het volgende:
die Orgi verandert ook steeds van lust object
Spreek voor jezelf, buitenlanderquote:Op zondag 17 april 2005 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind jou er niet echt bijhoren.
quote:Op zondag 17 april 2005 18:08 schreef haagse_elfje het volgende:
wat jij?
verander jij ook om de haverklap van lust-object?
Ja maar...Ik maakte maar een grapjequote:
oooeeee.... hebben jullie iets?quote:Op zondag 17 april 2005 18:08 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,ik bedoel hij is mij nog niet zat en ik ken hem al zo lang
Hahahaquote:Op zondag 17 april 2005 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar...Ik maakte maar een grapje
Vrijpartij gemist?quote:Op zondag 17 april 2005 18:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
oooeeee.... hebben jullie iets?![]()
na deze uitspraak voel ik me echt 14 weer
Heb ik je nu gekwetst?quote:
wil ik dit wel mee makenquote:Op zondag 17 april 2005 18:13 schreef Nano het volgende:
[..]
oh gut,nou ja we doen het nog wel een paar keer over
Wat is nou weer rivales?quote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Orginial het volgende:
Nano, als het van Frey mag zou jij dan Rivales #1 willen plaatsen?
Laatmaar, al gedaan.quote:Op zondag 17 april 2005 18:59 schreef Orginial het volgende:
Nano, als het van Frey mag zou jij dan Rivales #1 willen plaatsen?
Idd!quote:Op zondag 17 april 2005 19:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Er is iets veranderd in het reageer-scherm, maar ik weet niet wat.
Ander lettertype.quote:Op zondag 17 april 2005 19:15 schreef ZOWIEE het volgende:
Er is iets veranderd in het reageer-scherm, maar ik weet niet wat.
Hmm, die strepen kunnen wel jaquote:Op zondag 17 april 2005 19:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Die lichtgrijze strepen?
Of het berichtvoorbeeld is weg? (Stond dat er altijd bij, of alleen bij een quote?)
Wat een mysterie!![]()
Is dat het antwoord, of slechts een suggestie?quote:
quote:
Een antwoord. Het lettertype is zeker anders. Heb vaak genoeg het reageerscherm gebruikt om dat te zien.quote:Op zondag 17 april 2005 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dat het antwoord, of slechts een suggestie?
Zo ziet mijn achtertuin er ook uit hoor.quote:Op zondag 17 april 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een lekkere jaloers-maak-avatar heb je!
quote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zo ziet mijn achtertuin er ook uit hoor.
Verslaafdequote:Op zondag 17 april 2005 19:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Een antwoord. Het lettertype is zeker anders. Heb vaak genoeg het reageerscherm gebruikt om dat te zien.![]()
Deze die ik nu heb is van Sant Antonio, het was daar zooo mooi.quote:Op zondag 17 april 2005 19:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!
Wat een lekkere jaloers-maak-avatar heb je!
Yep, Ajax heeft Feyenoord nl. verslagen met 3-2quote:
De hele Schnappi-hype is dan wel weer aan mij voorbijgegaan.quote:Op zondag 17 april 2005 15:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh en de muziek in Nederland in het algemeen ?
Welke pil? (heb niet alles gelezen sorryquote:
Ben net thuis... heb nog geen samenvatting gezien, maar 't klinkt goedquote:Op zondag 17 april 2005 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Yep, Ajax heeft Feyenoord nl. verslagen met 3-2
ANW rotvak! Net of ik niet wist dat er kunstmatige hormonen in de pil zitten!quote:Op zondag 17 april 2005 19:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met mij alles redelijk trouwens![]()
Whehe, lang geleden dat ik ANW hoordequote:Op zondag 17 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
[..]
ANW rotvak! Net of ik niet wist dat er kunstmatige hormonen in de pil zitten!
Welke pil is nou de pil?quote:Op zondag 17 april 2005 20:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Welke pil? (heb niet alles gelezen sorry)
Algemene Natuur Wetenschappen ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 20:01 schreef Nano het volgende:
[..]
ANW rotvak! Net of ik niet wist dat er kunstmatige hormonen in de pil zitten!
Nou ja,ik heb N&G dus ik heb ook nog al die natuurvakken erbij.Waarom heb ik het in hemelsnaam ooit gekozen?!quote:Op zondag 17 april 2005 20:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, lang geleden dat ik ANW hoordeWat een klotevak was dat idd
(kies je voor een economie profiel, krijg je toch nog die natuurwetenschappen
)
Dat bedoel ik,... heb niet alles gelezenquote:
Probleempje?quote:Op zondag 17 april 2005 20:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Algemene Natuur Wetenschappen ofzo?
Ik dacht al dat je echt een 'probleempje' had met de pil
Omdat economie ook niet alles is.quote:Op zondag 17 april 2005 20:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Nou ja,ik heb N&G dus ik heb ook nog al die natuurvakken erbij.Waarom heb ik het in hemelsnaam ooit gekozen?!
Kon toch?quote:Op zondag 17 april 2005 20:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Probleempje?
zwanger?
Nee,ik ben niet zwanger
Nee ja das waar.quote:Op zondag 17 april 2005 20:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Omdat economie ook niet alles is.
zegt de mevrouw die commerciële economie studeert...
Zet je MSN aan of mail haar ofzoquote:
Misschien een enorm domme vraag... maar stel nu dat je die pil voor de maandag inneemt op een dinsdag?quote:Op zondag 17 april 2005 20:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kon toch?
Ik ben ook wel eens 5 dagen achter elkaar de pil vergeten
Niet zwanger geweest trouwens hoor.
Dat kan dus niet.Binnen 12 uur na de normale tijd moet je hem innemen anders ga je uit je ritme zeg maar.quote:Op zondag 17 april 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien een enorm domme vraag... maar stel nu dat je die pil voor de maandag inneemt op een dinsdag?
Niet?quote:Op zondag 17 april 2005 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet je MSN aan of mail haar ofzo
Ik hoef niet elke keer te weten dat je je verveelt en dat je wacht op een mailtje
En dan moet je weer een nieuwe strip kopen ofzo?quote:Op zondag 17 april 2005 20:16 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.Binnen 12 uur na de normale tijd moet je hem innemen anders ga je uit je ritme zeg maar.
Ligt aan de tijd ertussen, er mag geloof ik 36 uur tussen zitten. Maar ik heb toen in paniek een overdosis van alle 5 genomenquote:Op zondag 17 april 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Misschien een enorm domme vraag... maar stel nu dat je die pil voor de maandag inneemt op een dinsdag?
Dan zou je moeten wachten tot je weer ongesteld bent geweest,kan je weer opnieuw beginnen met een nieuwe strip ja!quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan moet je weer een nieuwe strip kopen ofzo?
Oh ik dacht dat het twaalf uur was.quote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd ertussen, er mag geloof ik 36 uur tussen zitten. Maar ik heb toen in paniek een overdosis van alle 5 genomenNaja, niks gebeurt dus.
Lig eraan wie het postquote:Op zondag 17 april 2005 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond echt dat het wat toevoegde aan het topic
Net als deze medeling: Mensen, ik ga een aflevering ER kijkenEmergency Room, niet Expeditie Robinson
Dan ben je onbeschermd dus. Even wachten tot de volgende strip dan en dan ben je weer beschermdquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En dan moet je weer een nieuwe strip kopen ofzo?
Bij elkaar dus 36 uur he? Dus de normale 24 uur + 12 uur speling. Dacht ik danquote:
Ja, want als je het een paar dagen vergeten bent hou je dus een paar overquote:Op zondag 17 april 2005 20:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ligt aan de tijd ertussen, er mag geloof ik 36 uur tussen zitten. Maar ik heb toen in paniek een overdosis van alle 5 genomenNaja, niks gebeurt dus.
Tsja, die zal ik dus ff aan m'n ma of m'n zusje moeten vragen ...quote:Op zondag 17 april 2005 20:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan ben je onbeschermd dus. Even wachten tot de volgende strip dan en dan ben je weer beschermd
Het ligt er geloof ik ook nog aan in welke week vd pil je zit, maar dat weet ik niet uit mn hoofd, anyway, t staat allemaal in de bijsluiter![]()
Ja, dan hou je er een stel overquote:Op zondag 17 april 2005 20:23 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, want als je het een paar dagen vergeten bent hou je dus een paar overDat zijn van die dingen wat je je dan afvraagt he
Dit is trouwens puur voor m'n algemene kennis
quote:Op zondag 17 april 2005 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Niet?
Ik vond echt dat het wat toevoegde aan het topic
Net als deze medeling: Mensen, ik ga een aflevering ER kijkenEmergency Room, niet Expeditie Robinson
Er is maar een user die alleen deze top 10 kan postenquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] - Top 10 van posts met toevoegende waarde - [afbeelding]
1) TVP
2) Hoi
3)
4) Ik ga [insert tv-programma] kijken
5) [insert tv-programma] was kut
6) Ik verveel me
7) [insert username] mail me eens
8) Ik voel me kut. (Let op: zonder extra uitleg!!)
9) Ik word genegeerd
10) Bupa, zeur niet // Bupa, doe eens aardig // Bupa, je doet stom. // Bupa, je bent flauw
©2005 - Bupatih
Ik bezondig me nooit aan dat soort banale postsquote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) TVP
2) Hoi
3)
6) Ik verveel me
9) Ik word genegeerd
10) Bupa, zeur niet // Bupa, doe eens aardig // Bupa, je doet stom. // Bupa, je bent flauw
©2005 - Bupatih
Bupa, zeur niet zoquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
TVP!
Hoi allemaal
Ik ga dadelijk tv kijken, maar wat ik net keek was kut, maar ja....ik verveel me dus ZOWIEE, mail me eens.
Ik voel me namelijk kut en ik word genegeerd
Bupa, check je mailquote:Op zondag 17 april 2005 20:31 schreef Bupatih het volgende:
TVP!
Hoi allemaal
Ik ga dadelijk tv kijken, maar wat ik net keek was kut, maar ja....ik verveel me dus ZOWIEE, mail me eens.
Ik voel me namelijk kut en ik word genegeerd
Nee, ik wou ff wat vrouwendingen wetenquote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die vrouwen zaken hier is het weer wodka lime tijd ofzo ?
#249 was beter, maar voor de rest is er niks mis meequote:
Wel!quote:Op zondag 17 april 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
#249 was beter, maar voor de rest is er niks mis mee [afbeelding]
Het melden van hoe lang het nog gaat duren voor een bepaald programma begint scoort ook hoog!quote:Op zondag 17 april 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
1) TVP
2) Hoi
3)
6) Ik verveel me
9) Ik word genegeerd
©2005 - Bupatih
Ja maar jullie weten niet waar je het over hebt. Het is gewoon een goede serie.quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wel!
Want er zijn er maar 3 fan van the OC en die Mischa doos, en niet 25
* Zhenar draagt zijn steentje bij.quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit topic snel vol moet, want Tommerd boycot ons nu.
Wodka lime,ja zo weer hè!quote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Al die vrouwen zaken hier is het weer wodka lime tijd ofzo ?
Tof van jequote:
Ik doe ook mee,maar als je het niet erg vind.Ik leer mijn franse woordjes en zinnen ondertussen.......quote:
Als het een goede serie is dan kijk ik 'm welquote:Op zondag 17 april 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar jullie weten niet waar je het over hebt. Het is gewoon een goede serie.![]()
Ik zei dat ik het leuk vond, niet dat ik het foutloos kon.quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Oui, je parle français et je l'aime. Mon frère sera professeur français dans une année.
En dat heb je haar ook allemaal verteld?quote:
Oh nee, dat kon je nietquote:Op zondag 17 april 2005 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat heb je haar ook allemaal verteld?
Ah oui?C'est très bon!quote:Op zondag 17 april 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
Oui, je parle français et je l'aime. Mon frère sera professeur français dans une année.
Vandaar dat het zo sloom gaat!quote:Op zondag 17 april 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
Wat niet wegneemt dat dit topic snel vol moet, want Tommerd boycot ons nu.
Non, ce n'est pas nesscesairequote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Ah oui?C'est très bon!
Tu obtiens une privée leçon?
Volgens mij klopt die zin niet helemaal
Wat stoer dat je dat durfdequote:Op zondag 17 april 2005 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ja in het Nederlands heb ik het 'r min of meer verteld
Ze wilde om kwart over 8 naar bed, dus een goed gesprek voor de avond zit er ook niet meer inquote:
Oui, je parle français tres bon/bien.quote:Op zondag 17 april 2005 21:36 schreef Nano het volgende:
[..]
Tu parles francais bon?
Jeej verkeerde volgorde vast
Bon/bien?quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oui, je parle français tres bon/bien.
Nee, niet dus
Jippie ,,,quote:Op zondag 17 april 2005 21:24 schreef Svensational het volgende:
Mijn TT trekt nieuwe ShowChatters aan
Ik zou zeggen: J'adore la language français.quote:Op zondag 17 april 2005 21:45 schreef Dizer het volgende:
Frans
J'adore la Francais languageof zo iets...
Dat zou ook kunnen!! Hoi trouwensquote:Op zondag 17 april 2005 21:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: J'adore la language français.
Maar ik weet het ook niet zeker
Dat ze eruit ligt? Ja, nu wel ja.quote:
Dat liedje kende ik vroeger helemaal uit m'n kopquote:Op zondag 17 april 2005 21:46 schreef Nano het volgende:
Ik heb me altijd laten kisten
want ik zat er tussenin
en als jullie het nog niet wisten
ik hoor ook bij dit gezin
waarom moet ik altijd vechten
ik heb ook mijn rechten
ik sta tussen haar en hem in
mijn leven lang al klem
ik wil bijzonder zijn
niet net boven of net onder zijn
ik wil een wonder boven wonder zijn
en niet er tussenin
Ja tuurlijk, de Belgen zenden het al op donderdag uit.quote:Op zondag 17 april 2005 21:52 schreef Nano het volgende:
[..]
Vantevoren was het ook al zeker volgens mij.Ik wist het iig al.
Ik wist niet precies welke het wasquote:
Ey heb je die site al waar bijna alle filmpjes van purno de svurno staan?quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey heb je die site al waar bijna alle filmpjes van purno de svurno staan?
Ik nu nog steeds kom ik achterquote:Op zondag 17 april 2005 21:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat liedje kende ik vroeger helemaal uit m'n kop
quote:Op zondag 17 april 2005 21:56 schreef bar_rel het volgende:
Hoi,
Ik heb een kut dag
een vette kut dag
een rete-kut dag
een vette kutte rete dag
een kutte vette rete dag
Dat is juist het beste nieuws van vandaagquote:Op zondag 17 april 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
wel klote dat feyenoord heeft verloren
uhuhquote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is juist het beste nieuws van vandaag
Thx, maikel
Kan je na gaan hoe ik me voel.quote:Op zondag 17 april 2005 22:00 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ben blij blij
want jeroen en manja die zijn weg![]()
![]()
wel klote dat feyenoord heeft verloren
YWquote:Op zondag 17 april 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is juist het beste nieuws van vandaag
Thx, maikel
Mja, het gaat aardig, iig vergeleken met de afgelopen wekenquote:Op zondag 17 april 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen!! Hoi trouwens
Hoe gaat het?
quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
Heerlijk dat feyenoord heeft verloren... tssk feyenoord![]()
Ja,jaren fan van geweestquote:Op zondag 17 april 2005 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mama is morgen van mij
Is toch ook van die K V K?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |