quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Ik heb het avatarblokje tenminste up-to-datequote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut op en wat een dun mormel in de op
En the OC =![]()
![]()
Sorry Sven![]()
MB is de ster van de OC. En de OC is echt de beste serie ooit!!quote:Op zondag 17 april 2005 13:51 schreef Zhenar het volgende:
BTW: ik ben helemaal niet fan van The OC en wie is Mischa Barton?!
quote:Op zondag 17 april 2005 14:11 schreef Duiveltja het volgende:
Europees gun ik ze alles omdat AJAX niet meer speelt.
You rulequote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het avatarblokje tenminste up-to-date
Kom op zeg, het is een ontzettend knap meisje!quote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef HarigeKerel het volgende:
The OC is oke maar Mischa doet mij niks, helemaal niks![]()
Wat is er zo bijzonder aan The OC? Heb het een paar keer gezien (overruled door huisgenoten), maar zo bijzonder vind ik het niet. Een soort BH90201, maar dan minder leuk.quote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
MB is de ster van de OC. En de OC is echt de beste serie ooit!!
Dat vond ik een beetje pijnlijk aangezien jij je ex-verloofde daar in eerste instantie vergeten was bij te zettenquote:Op zondag 17 april 2005 14:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
You rule
Trouwens, al die foto's hadden ook best wel in de OP gekund
Juist leuker! Je moet het wel vanaf aflevering 1 kijken anders mis je een heleboelquote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan The OC? Heb het een paar keer gezien (overruled door huisgenoten), maar zo bijzonder vind ik het niet. Een soort BH90201, maar dan minder leuk.![]()
Het is ook een na aap van BH90210 alleen een zwaar mislukte na aap!quote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan The OC? Heb het een paar keer gezien (overruled door huisgenoten), maar zo bijzonder vind ik het niet. Een soort BH90201, maar dan minder leuk.![]()
Bitch dat je bentquote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat vond ik een beetje pijnlijk aangezien jij je ex-verloofde daar in eerste instantie vergeten was bij te zetten
MB is 19 en speelt een meisje van 17quote:Op zondag 17 april 2005 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is ook een na aap van BH90210 alleen een zwaar mislukte na aap!
BH90210 was tenminste unike en stoer! En toen kon je het tenminste nog trekken om 30 jarige acteurs als kinderen van 18 en 19 spelenNu niet meer
Hij reageertquote:
Wie niet dan?quote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:
haagse_elfje?quote:Op zondag 17 april 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij laatst.quote:
Ik weet niet waarom, maar juichen is altijd gezellig!quote:
Godverquote:
Als je dan al mijn ava-blokje jat en zelf bijhoudt, doe het dan ook meteen goed.quote:
quote:
Als iedereen z'n avatar eens niet elke dag verandertquote:Op zondag 17 april 2005 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als je dan al mijn ava-blokje jat en zelf bijhoudt, doe het dan ook meteen goed. [afbeelding]
Wie valt er dan ook op een slet.quote:Op zondag 17 april 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vind je een meisje leukt blijkt ze een slet te zijn![]()
![]()
![]()
Dat wist ik toch nietquote:
Ik als ervaren OP-bijhouder heb daar totaal geen problemen meequote:Op zondag 17 april 2005 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als iedereen z'n avatar eens niet elke dag verandert [afbeelding]
Ze zouden potdikke verboden moeten wordenquote:
Nondejuquote:Op zondag 17 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Foei!quote:Op zondag 17 april 2005 14:34 schreef Dizer het volgende:
Mijn internet is fucking langzaammaar dat komt omdat ik charmed aan het binnenhalen ben en op een hoge snelheid
quote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in "Lach hier BVO uit met zijn cluppie"?
Van mij welquote:Op zondag 17 april 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
Kan de TT veranderd worden in "Lach hier BVO uit met zijn cluppie"?
Ja, en ik ben al jaren fan van FC Zlotyquote:
Waar komen die nou weer vandaan??quote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en ik ben al jaren fan van FC Zloty
quote:
Oh.,quote:Op zondag 17 april 2005 14:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die bestaan niet
Al is een zloty de munteenheid van Polen
Ik voel me wel verdrietig maar niet ongelukkig ik weet niet ik voel me vreemdquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens zo "fin-de-siècle"?
Ik wel vandaag.![]()
Dat is zó vorige eeuwquote:Op zondag 17 april 2005 14:42 schreef Zhenar het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens zo "fin-de-siècle"?
Ik wel vandaag.![]()
wonen in spanje elke dag mooie blauwe lucht .quote:Op zondag 17 april 2005 14:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh.,.
Maareh, ik was serieus hoor.. Tuurlijk staat
Feyenoord
op 2, maar met Tenerife heb ik meer.
.
Ga er na m'n studie ook wonen hoop ik..
Tenerife =quote:Op zondag 17 april 2005 14:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wonen in spanje elke dag mooie blauwe lucht .
en de zee![]()
Maarja er wonen wel mensen
* _ELMaikel_ is het type dat gelukkig is op een onbewoond eiland![]()
Klopt, dat is onwijs 1999, maar toen had ik het niet. Misschien dat ik nu de schade aan het inhalen ben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |