Ja, ze zijn Nederlands. Die man zat schijnbaar in Bettie Serveert.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:04 schreef Skaai het volgende:
Bauer komt uit Nederland, Tom_Tom-?Dat wist ik heul niet.
Je bent niet de enige. Zo bekend zijn ze niet, maar het is hele gekke en ook lieve muziek.quote:
Ga naar www.bauer-plaza.com, klik op mp3 en je kunt 3 nummers in barre geluidskwaliteit luisteren!quote:
Replique houdt niet van grote OP's .quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:07 schreef Skaai het volgende:
Kan wederom mijn OP niet aanpassen.
* Skaai krast
Nee, maar je kan het wel gewoon nog een keer bekijken via www.bnn.nl/cutquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Komt dat weer terug? Dat was leuk! Met. Sophie Tabouret.
.
Die 4e van links heb ik in het echt gezien. En mee gesproken.quote:
De vader van Anne & Mark leek echt op Danny Rook, of was het hem?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die 4e van links heb ik in het echt gezien. En mee gesproken.
Toffe kerel.
Hij moest zelfs lachen om mijn grapje![]()
Wát?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
De vader van Anne & Mark leek echt op Danny Rook, of was het hem?
Dat gaat over Cut. Had niet jouw moeten quoten maar aangezien jij het ook over CUT had. Heb je het gezien?quote:
Ik heb CUT nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat gaat over Cut. Had niet jouw moeten quoten maar aangezien jij het ook over CUT had. Heb je het gezien?![]()
Ik bak een taart van je hoor, hodfr!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
Het is vrijdag.
Ik ga toch niet wéér melig worden?
Geen colaquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef Skaai het volgende:
Duiveltjaaaaaa!
Let op! Bupatih is weer aan de cola!
Eindelijk iets dat jij maakt wat lekker smaaktquote:
Dankje dat je het zegtquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:30 schreef Skaai het volgende:
Je bent niet grappig meer!
Zonde, al je grapjes zijn uitgemolken!
Waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje dat je het zegt
Scheelt me weer een hoop gepost.
Ik ben weg
Ik ook, maar wat moet ik anders doen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat ik te lang heb geFok!t vandaag
Le-ven!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat moet ik anders doen?![]()
Oke!quote:
Jij bent nog te jong om uit te gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:38 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga volgende week ook gewoon uit hoor. Ik ben het echt helemaal zat, dat internetten.![]()
quote:
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jézus, twee jaar geleden ging ik al uit. Toen jij vijftien was bleef je iedere vrijdagavond thuis?
Gordon.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Skaai het volgende:
Will Young!
O nee wacht, dat ging al niet meer.
Gordon en Gerard Joling moet ik btw niet. Ik wordt nu al moe van die 2 grapjassen.
Ahja, ik bedoel dan ook weer niet dat ik ieder weekend uitga ofzo, maar wel regelmatig ja. Nu is iedereen ook uit uit me klas enzo, maar ik had geen zin.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.. In de beginperiode was het toch echt 1991 hoor.
.
Twee jaar geleden??. Uitgaan op je, nou laat zeggen, 13e vind ik niet normaal hoor.
.
En nee, op mijn 15e ging ik niet uit nee. Af en toe eens naar de bioscoop of bij een vriend of vriendin, maar uit in de zin van discotheek/kroeg whatever niet nee.
Uit in de zin van discotheek??quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ahja, ik bedoel dan ook weer niet dat ik ieder weekend uitga ofzo, maar wel regelmatig ja. Nu is iedereen ook uit uit me klas enzo, maar ik had geen zin.![]()
Geen grote discotheek, maar wel gewoon waren 16/17 jarigen ook komen ja. En ze schenken alchol, zelfs aan brugklassers.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit in de zin van discotheek??.
Dat mocht ik pas toen ik 16/17 was.
Maar dat ben jij niet, jij zit immers al in de derde. Toch?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen grote discotheek, maar wel gewoon waren 16/17 jarigen ook komen ja. En ze schenken alchol, zelfs aan brugklassers.![]()
Maar in de brugklas ging ik wel voor het eerst "even kijken" en dan om 23.00 naar huis.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat ben jij niet, jij zit immers al in de derde. Toch?!.
Seks is voor het plebs.quote:
Ha, dat is het gewone volk toch?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:58 schreef Nickthedick het volgende:
BVO solliciteert naar de funtie van SHO-mod.
De tiener disco op de camping telt niet meequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jézus, twee jaar geleden ging ik al uit. Toen jij vijftien was bleef je iedere vrijdagavond thuis?
Jij moet je icon gewoon eens goed fixenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Whihihi, en Skaai maar zeiken over mijn klote-OP's![]()
![]()
![]()
jeetje!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef timbob het volgende:
Verdomme!
wat is Aphex Twin toch een muzikaal genie!
gelijk geen zin meer om zelf muziek te maken
Iekquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Onthoud deze les:
Stop nooit poep in een fles
oh..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Onthoud deze les:
Stop nooit poep in een fles
Ik heb mijn icon gefixt.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij moet je icon gewoon eens goed fixen
Het is allemaal jouw schuld
Onthoud daarvoor deze wet:quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef timbob het volgende:
[..]
oh..
*haalt de fles weg*
maar waar dan?
Meen ik niet hoor, Skaaitjequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb mijn icon gefixt.Het ligt aan jouw gebrek aan intelligentie
ik heb geen petquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Onthoud daarvoor deze wet:
Poep past mooi in je pet!
Onthoud dan deze regel:quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:49 schreef BVO het volgende:
Als ik straks Moslim ben drink ik niks meer..
Je mag ook nooit meer knakworstjes en frikandellenquote:
Zeg ey, ik ben hastikke serieus!quote:
Het is dat je net terug in Nederland bent, anders had ik je even een windje uit de Polder van voren gegevenquote:
Die was verdomd grappig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Weet je waarom Reinout sokken draagt?
Om zijn voeten![]()
![]()
Nou niet dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
Reinout is toch altijd sokless?
Pim was okay.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bob Fortuyn wordt moslim.
Ik zie het al voor me.
Sommige meaning H. en haar zus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Pim was okay. [afbeelding]. Maar dat zijn sommige Moslims ook..
D'r zus is toch minder.quote:
Eerst vond je d'r zus zo leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
D'r zus is toch minder..
Maar er zijn er nog wel meer hoor.. Echt.
.
Is ze nog steeds wel hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eerst vond je d'r zus zo leuk!.
En ben je verliefd op een moslim ofzo?
Moet je in Deurne gaan wonen! Hier wonen maar 3 moslims ofzo, veel afkeurende blikken zal je niet krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sinds kort afkeurdende blikken van dames met hoofddoekjes.
Een rok met blote benen mag niet ofzo?
Oh, van die vastgeroest aan oude ideeën zijnde Mocro's?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
Woei!quote:HAHAHAHA: OK????????????????? ZIJ IS EEN NEP MAROKKAAN DIE WIL PROFITEREN VAN ONS ECHTE MAROKKANEN, MET HAAR MAROC STEELO!!!!!
ZIJ IS EVEN ERG ALS BOUCHRA: NU AL MET DIE HOTPANTS AAN EN ZO!
ZE KAN MOOI ZINGEN, ANDERS DOET ZE NIET MEE: MAAR ZE MOET NIET NEP GAAN DOEN, WANT IK KEN HAAR: PURE HOLLANDER, MET HAAR HOLLANDSE VRIENDEN EN NIET VASTEN TIJDENS DE RAMADAN!!
MAAR DIT IS MIJN VISIE, VAN DIE BOUHARISCH!!!!
Een kort rokje met blote benen is juistquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
Hebbie nou nog een Australische vrouwgeslacht aan de haak geslagen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een kort rokje met blote benen is juist![]()
![]()
Zolang ik die rok niet over mijn hoofd trek is het geen burqaquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Moet je in Deurne gaan wonen! Hier wonen maar 3 moslims ofzo, veel afkeurende blikken zal je niet krijgen.
En ach, een rok is toch gewoon een verkorte burqa?
Nee! Ook jonge dames met kinderwagens en zulks.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, van die vastgeroest aan oude ideeën zijnde Mocro's?.
[..]
Woei!.
Ah, Raymann is laat komt zo!.
Hij komt net tot over mijn knie, en ik draag zelfs een panty en laarzen tot mijn kuiten!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een kort rokje met blote benen is juist![]()
![]()
Nee, maar dit vinden mannen ook niet leuk, veel te preutsquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
Hij komt net tot over mijn knie, en ik draag zelfs een panty en laarzen tot mijn kuiten!
Het is ook nooit goed bij die vrouwen he!
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
Zolang ik die rok niet over mijn hoofd trek is het geen burqa![]()
Afgunstige koeien zijn het!quote:Hij komt net tot over mijn knie, en ik draag zelfs een panty en laarzen tot mijn kuiten!
Het is ook nooit goed bij die vrouwen he!
Flikker toch op, bekeerling.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Tommerd is een rascist!
Hij noemt Moslima's koeien!
Uhuhuh.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Zeg blijf jij je avatar veranderen?
Airelle zit op Ibiza.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[me=]mist ZOWIEE. En Tania18. En Airelle.
wadda?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Binnenkort ga ik gewoon weer terug naar m'n Weak-cover hoor.
Had je al verteld, Beevje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle zit op Ibiza..
Enneh K.... dat weet ik niet.
evelien was vandaag nog heel even op msn!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
* mist ZOWIEE. En Tania18. En Airelle.
Ik ben zo vergeetachtig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je al verteld, Beevje.Zei alleen dat ik ze miste
Ik zag d'r lekker nog online staan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef timbob het volgende:
[..]
evelien was vandaag nog heel even op msn!
maar ik had 'r net gemist
alweer
morgen komt ze weer thuis!![]()
![]()
en dan heeft ze post
Mijn eerste rok moet niet korter zijn. Ik ga niet meteen all the way, 'fashionable' gezienquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar dit vinden mannen ook niet leuk, veel te preuts
Ik heb het nooit zo op gifjes.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Doe gewoon die .gif
Nee!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Binnenkort ga ik gewoon weer terug naar m'n Weak-cover hoor.
Jajaja, je bent geweldig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee!
Deze is leuk!
Wie heeft die geweldige icon gemaakt zeg?
Vind men Bauer hier serieus leuk?quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga naar www.bauer-plaza.com, klik op mp3 en je kunt 3 nummers in barre geluidskwaliteit luisteren!
Ja!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Auticia het volgende:
Vind men Bauer hier serieus leuk? [afbeelding].
Die heb ik ook!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een veel leuker duet van Nelly is met Juanes. Fotografia heet dat.
*opzet*.
*meebrabbelt*.
Nee. Ik heb ze vorig jaar gezien en ik vind het echt bagger.quote:
Oh, ik weet niet hoe ze live zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:59 schreef Auticia het volgende:
Nee. Ik heb ze vorig jaar gezien en ik vind het echt bagger..
*het netjes houdt*
Is dat nu alweer aan de gang, Motel Mozaique?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zit PeRi nu al op Motel Mozaique, trouwens?
Daar had ik je in 'Fame' toen al op gewezen Tiesquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vind men Bauer hier serieus leuk? [afbeelding].
Goed idee! Ik ook!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
Ik ga Rayman kiek'n!
Ja, da's dit weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:01 schreef Auticia het volgende:
Is dat nu alweer aan de gang, Motel Mozaique?
* Auticia stilletjes weent.
Ze speelden in het voorprogramma van Belle and Sebastian vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet hoe ze live zijn.. Maar de CD is erg aanstekelijk.
.
Ohh!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar had ik je in 'Fame' toen al op gewezen TiesHoi!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:04 schreef Auticia het volgende:
Ze speelden in het voorprogramma van Belle and Sebastian vorig jaar.
Ik was helemaal benieuwd enzo omdat de support act van te voren niet bekend was gemaakt.
Kwam Bauer.. Moesten we eerst een hele tijd naar die bromstem luisteren ( mvdlubbe zegt: "wat een chagrijnige rotzak was dat" ) voordat
B&S
optrad.
Tigaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, da's dit weekend.
Nancy Sinatra..
Wat een vreselijke CD is dat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:06 schreef Skaai het volgende:
Laat ik zo mijn Michael Bublé (wat een gekke naam btw) cd doosje kaduuk vallen
Hoe vaker ik 'm luister, hoe mooier ik 'm vind.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
Ik vind de nieuwe single van Krezip helemaal niet zo leuk
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
.
.
. Belle & Sebastian.
. zijn leeueueueuk!
Ik ken Orbital alleen van naam, sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef timbob het volgende:
Timbob, je valt hier compleet uit de toon met je muzieksmaak
hier zitten alleen mensen die hippe indie bandjes en top40 muziek leuk vinden..
Ach, voorprogramma's zijn meestal niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Auticia het volgende:
Ja.
Het had dan ook de avond van mijn leven moeten worden, maar Bauer heeft dat mooi om zeep geholpen.
Er is een cd uit waarop een boel EP's verzameld zijn, gaat dat luisteren!
Orbital heeft toch ook muziek uitgebracht onder de naam the Orb?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ken Orbital alleen van naam, sorry..
ik van de 60 cd's en platen enzo die ik heb liggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ken Orbital alleen van naam, sorry..
Ik heb alles.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach, voorprogramma's zijn meestal niet zo boeiend..
Ik heb 2 CD's van ze.. Dear Catastrophe Waitress en If You're Feeling Sinister. Maar ik moet de rest inderdaad ook nog hebben.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Orbital heeft toch ook muziek uitgebracht onder de naam the Orb?
Dan ben ik verkeerd geinformeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, maar ze worden wel vaak door elkaar gehaald.
The Orb deed vroeger wel remixen. en dan noemde ze het Orbital remix..
Maar The orb is niet hetzelfde als Orbital.
al maken ze wel allebei puike muziek.. daar niet van.
geeft niet. je bent niet de enige hoor.. common mistake..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:18 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd.
Beide wel toffe muziek, though. [afbeelding]
ja he` tis rustig op heel Fok ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ja, het gaat nogal langzaam vandaag
Doei!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga maar In Oranje kijken dan.
FOK! is saai
Het is idd overal rustig!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:50 schreef SPK het volgende:
Ik zit verdomme met msn smiley`s te klooien hoe verveeld kan je zijn
hallo vriend van skaaiquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:00 schreef Skaai het volgende:
Sokkoo sokkooo!!
Maar...maar...mag ik dan niet blij zijn?quote:
Jawel hoor. Maar je was zo actief, my net geopende eyes wat doe jequote:Op zaterdag 16 april 2005 09:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar...maar...mag ik dan niet blij zijn?
Leven op FOK!quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar je was zo actief, my net geopende eyes wat doe je![]()
De zon schijnt, de lucht is blauw en het is lekker warm buiten.quote:
Oh nee, dat was in Australië zoquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
De zon schijnt, de lucht is blauw en het is lekker warm buiten.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooo
Ik ben er weer
Beneden hebben ze nog geen internet, maar dat boeit me niet
nee, gewoon bauerquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef Zhenar het volgende:
Welke Bauer wordt er in deze TT bedoeld?
Jack Bauer?![]()
nee frans bauerquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:21 schreef Zhenar het volgende:
Welke Bauer wordt er in deze TT bedoeld?
Jack Bauer?![]()
WOOHOO!quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Halloooooooooooooooooooooooo
Ik ben er weer
Beneden hebben ze nog geen internet, maar dat boeit me niet
Damn, ik moet zoveel bijlezenquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:41 schreef BVO het volgende:
Hier is het ook kutweer en ik zit een FBrelletje door te lezen en ben aan het bedenken wat ik ga doen de rest van de dag.
Hij kon zich niet meer vinden in het beleid enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Damn, ik moet zoveel bijlezen
Ow, Static weg? Why?
Ik was dat topic net aan het lezen.quote:
Ahquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij kon zich niet meer vinden in het beleid enzo.
Ben benieuwd wat voor een mod we nu weer gaan krijgen..
Goh, dat is de laatste tijd wel vaak hequote:Op zaterdag 16 april 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij kon zich niet meer vinden in het beleid enzo.
Toch neit de SC-meeting he?quote:
Ja, lijkt me geen pretje daar achter de schermen.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Goh, dat is de laatste tijd wel vaak he
De ONZ-meeting. Maar Yvonne komt niet lees ik net.quote:
Frans is leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ah
Hoi Sven
Mn buren zetten net Frans Bauer aanhard
Die is volgende week toch pas?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe song van Brainpower is helemaal niet zo leuk
Ik vind het wel een schattig nummer.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe song van Brainpower is helemaal niet zo leuk
Dansplaat was wel leukquote:
Staat een behoorlijke lijst in die OP?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die is volgende week toch pas?
Nee, de yvonneonzin-meet.
Volgens mij komt er bijna niemand, maar ik heb er toch wel zin in
H. heb ik gemist?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schattig nummer..
Al moet 'ie natuurlijk wel van H. afblijven..
Volgens de roddels kunnen die twee het wel érg goed met elkaar vinden.quote:
Dat was dan ook het enige liedje.quote:
Ze wilde met hem graag nog eens een duet doen en dat was wederzijds, dus dan zal het er ooit van komen ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
Ze gingen toch ook een duet opnemen? Had ik ooit ergens gehoord? (Uit jouw mond geloof ik?)
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:55 schreef Skaai het volgende:
Ohja, en die kon ik trouwens volledig 'meerappen'
Volgende week al?quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die is volgende week toch pas?
Nee, de yvonneonzin-meet.
Volgens mij komt er bijna niemand, maar ik heb er toch wel zin in
Jij welquote:
quote:
De Bauers op tv was wel leukquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgende week al?
En Sven: Frans Bauer is niet leuk
Nee...dat is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef Skaai het volgende:
Weet je dat dit alweer de derde sig is na jouw tekst?
Zou ik dat hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:13 schreef Skaai het volgende:
Dat jeukt zo, dunkt me.
Jij let ook niet op je users zegquote:
*proest*quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef Skaai het volgende:
Weet je dat dit alweer de derde sig is na jouw tekst?
Ik hou van vernieuwingquote:
Waar heb je voor gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:46 schreef bar_rel het volgende:
Hoi!
Ik heb me net toch een CrewMeeting gehad
Hee Nano, wanneer ga jij eens wat in je fotoboek zetten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Nano het volgende:
hey
Vast wel een keer.Als ik zin heb!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee Nano, wanneer ga jij eens wat in je fotoboek zetten?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:48 schreef BVO het volgende:
Ga je mee naar het stadion
Naar de ploeg van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Want je staat er van versteld
--als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
het lied van Feyenoord
Is PE 2 leuker dan PE 1?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef BVO het volgende:
Ik ga naar de PE 1 DVD kijken.
Appels, peren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Is PE 2 leuker dan PE 1?
Vandaag heb je er wel zin in he?quote:
Is het zoveel anders dan?quote:
Nee. Het is leuk hoor, maar Elias & Reinier enzo waren leuker.quote:
Hehe,nou........quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaag heb je er wel zin in he?
Hee SPK
Ik vind ze zo mutserig. Wel vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Manja is een kuthoer..
Sophie. en Karla zijn leuk!
Maar het is anders dan vorig jaar ja. Andere route, andere opdrachten, andere kandidaten. Beide seizoenen hebben zo hun kwaliteiten.
Op de helft geloof ik. Zijn een stuk of 6 afleveringen geweest, van de ik geloof 12.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Is het al bijna afgelopen eigenlijk?
quote:
Ik ben benieuwd. Morgen om 20.30 op NET 5?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de helft geloof ik. Zijn een stuk of 6 afleveringen geweest, van de ik geloof 12.
Iedereen irriteert zich dood aan Manja, maar ik vind d'r leuk. Een fanatiek kutwijf is het.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
Maar een nieuwe Reinier zit er niet in dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |