Ik ken Orbital alleen van naam, sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:08 schreef timbob het volgende:
Timbob, je valt hier compleet uit de toon met je muzieksmaak
hier zitten alleen mensen die hippe indie bandjes en top40 muziek leuk vinden..
Ach, voorprogramma's zijn meestal niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Auticia het volgende:
Ja.
Het had dan ook de avond van mijn leven moeten worden, maar Bauer heeft dat mooi om zeep geholpen.
Er is een cd uit waarop een boel EP's verzameld zijn, gaat dat luisteren!
Orbital heeft toch ook muziek uitgebracht onder de naam the Orb?quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ken Orbital alleen van naam, sorry..
ik van de 60 cd's en platen enzo die ik heb liggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ken Orbital alleen van naam, sorry..
Ik heb alles.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ach, voorprogramma's zijn meestal niet zo boeiend..
Ik heb 2 CD's van ze.. Dear Catastrophe Waitress en If You're Feeling Sinister. Maar ik moet de rest inderdaad ook nog hebben.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:11 schreef Auticia het volgende:
[..]
Orbital heeft toch ook muziek uitgebracht onder de naam the Orb?
Dan ben ik verkeerd geinformeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, maar ze worden wel vaak door elkaar gehaald.
The Orb deed vroeger wel remixen. en dan noemde ze het Orbital remix..
Maar The orb is niet hetzelfde als Orbital.
al maken ze wel allebei puike muziek.. daar niet van.
geeft niet. je bent niet de enige hoor.. common mistake..quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:18 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd.
Beide wel toffe muziek, though. [afbeelding]
ja he` tis rustig op heel Fok ookquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ja, het gaat nogal langzaam vandaag
Doei!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik ga maar In Oranje kijken dan.
FOK! is saai
Het is idd overal rustig!quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:50 schreef SPK het volgende:
Ik zit verdomme met msn smiley`s te klooien hoe verveeld kan je zijn
hallo vriend van skaaiquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:00 schreef Skaai het volgende:
Sokkoo sokkooo!!
Maar...maar...mag ik dan niet blij zijn?quote:
Jawel hoor. Maar je was zo actief, my net geopende eyes wat doe jequote:Op zaterdag 16 april 2005 09:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar...maar...mag ik dan niet blij zijn?
Leven op FOK!quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar je was zo actief, my net geopende eyes wat doe je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |