quote:
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jézus, twee jaar geleden ging ik al uit. Toen jij vijftien was bleef je iedere vrijdagavond thuis?
Gordon.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Skaai het volgende:
Will Young!
O nee wacht, dat ging al niet meer.
Gordon en Gerard Joling moet ik btw niet. Ik wordt nu al moe van die 2 grapjassen.
Ahja, ik bedoel dan ook weer niet dat ik ieder weekend uitga ofzo, maar wel regelmatig ja. Nu is iedereen ook uit uit me klas enzo, maar ik had geen zin.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, jouw geboortejaar verandert steeds.. In de beginperiode was het toch echt 1991 hoor.
.
Twee jaar geleden??. Uitgaan op je, nou laat zeggen, 13e vind ik niet normaal hoor.
.
En nee, op mijn 15e ging ik niet uit nee. Af en toe eens naar de bioscoop of bij een vriend of vriendin, maar uit in de zin van discotheek/kroeg whatever niet nee.
Uit in de zin van discotheek??quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ahja, ik bedoel dan ook weer niet dat ik ieder weekend uitga ofzo, maar wel regelmatig ja. Nu is iedereen ook uit uit me klas enzo, maar ik had geen zin.![]()
Geen grote discotheek, maar wel gewoon waren 16/17 jarigen ook komen ja. En ze schenken alchol, zelfs aan brugklassers.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Uit in de zin van discotheek??.
Dat mocht ik pas toen ik 16/17 was.
Maar dat ben jij niet, jij zit immers al in de derde. Toch?!quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen grote discotheek, maar wel gewoon waren 16/17 jarigen ook komen ja. En ze schenken alchol, zelfs aan brugklassers.![]()
Maar in de brugklas ging ik wel voor het eerst "even kijken" en dan om 23.00 naar huis.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat ben jij niet, jij zit immers al in de derde. Toch?!.
Seks is voor het plebs.quote:
Ha, dat is het gewone volk toch?quote:
.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:58 schreef Nickthedick het volgende:
BVO solliciteert naar de funtie van SHO-mod.
De tiener disco op de camping telt niet meequote:Op vrijdag 15 april 2005 21:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jézus, twee jaar geleden ging ik al uit. Toen jij vijftien was bleef je iedere vrijdagavond thuis?
Jij moet je icon gewoon eens goed fixenquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:57 schreef Svensational het volgende:
Whihihi, en Skaai maar zeiken over mijn klote-OP's![]()
![]()
![]()
jeetje!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:01 schreef timbob het volgende:
Verdomme!
wat is Aphex Twin toch een muzikaal genie!
gelijk geen zin meer om zelf muziek te maken
Iekquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Onthoud deze les:
Stop nooit poep in een fles
oh..quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Onthoud deze les:
Stop nooit poep in een fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |