abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2005 @ 20:28:32 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26256442
quote:
Gouden Gids-reclame: Katja Schuurman is een virtuele sloeire!

De reclamecampagne van de Gouden Gids met Katja Schuurman in de pikante hoofdrol kan niet overal op bijval rekenen... Katja blijkt namelijk niet alleen haar lichaam verkocht te hebben voor veel geld om de Gouden Gids aan te prijzen, ze dringt ook diep uw priveleven. Dat beweert de veelgelezen website geen stijl Geen Stijl vandaag in niet misteverstane bewoordingen. De Gouden Gids is inmiddels woedend en ontkent dat Katja meer doet dan mooi zijn...

De verwijten die de weglog Geen Stijl maakt aan Katja Schuurman en De Gouden Gids zijn niet misselijk. Katja zou niet meer zijn dan een mooi spionne die er op uit is u privegegevens te ontfutselen en uw gedrag op internet in kaart te brengen.

Geen Stijl: "De Gouden Gids heeft Katja Schuurman als een programmaatje uitgebracht. Momenteel loopt een grote reclamecampagne om iedereen maar van het nut van de virtuele desktop sloerie te overtuigen. Echter, Katja loert met u mee!

Wie zo dom is om dit programmaatje te installeren en woorden tikt als 'Gouden Gids', 'leren', 'werk', 'slapen', 'opstaan', 'bellen' krijgt dat takkeprogrammaatje weer op het scherm te zien. Om knettergek van te worden: het maakt namelijk niet uit waar je het tikt, Katja vangt je toetsaanslagen toch af.

Hoezo spyware? Maar het gaat verder. Katja komt ook tevoorschijn zodra je telefoongids.nl intikt. Ze gaat met haar reet voor de browser zitten en trekt de gouden gids open. Ze blijft daar staan totdat je annuleer klikt.
Kortom, een browser hijacker in een nieuw geyl jasje. Er zijn vast meer sites en trefwoorden die Katja activeren. Gelukkig komt er binnen afzienbare tijd wel een wettelijk verbod op spyware, waaronder browserkapers.

Gouden Gids heeft een record gevestigd: de grootste reclamecampagne ter wereld voor een ordinaire browserkaper, we doen het ze niet na! Gouden Gids, Katja heeft jullie iets belangrijks te melden.

De gouden Gids ontkent dat Katja een virtuel;e variant op james Bond is. Op webwereld Webwereld zegt Harry Michels, marketing directeur van Gouden Gids. "Als iemand Google intikt, reageert Katja daarop. Uiteraard gaat dat via toetsaanslagen, anders kan dat niet. Maar deze informatie wordt absoluut niet verstuurd. Het is een grap, meer niet."

Overigens stelt Gouden Gids in een persbericht duidelijk dat het programma reageert op de input van de gebruiker: "Ze begroet je 's ochtends heel persoonlijk, ze lacht, ze bladert door de Gouden Gids en ze houdt je wakker achter de pc. Ze reageert ook heel grappig als je speciale woorden intypt in een tekstdocument. Daarnaast is virtuele Katja een doorn in het oog van de concurrentie. Als je naar concurrerende websites wil gaan (Google, Yahoo, Altavista, Telefoongids), laat Katja direct het zoekbord van Gouden Gids zien."
Stoute Katja. . :').
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:27:33 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26257754
Die Katja toch.
pi_26258381
als je een firewall hebt kun je toch makkelijk zien of hij contact legt naar buiten?

't is gewoon een kruising tussen een screenmate en een stuk adware
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:58:02 #4
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26258407
BVO solliciteert naar de funtie van SHO-mod.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 15 april 2005 @ 21:59:20 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26258434
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:58 schreef Nickthedick het volgende:
BVO solliciteert naar de funtie van SHO-mod.
Hoe opvallend he!
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:03:29 #6
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26258520
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
Die Katja toch.
Wat een ondoorzichtige schop
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:04:15 #7
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26258540
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:03 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Wat een ondoorzichtige schop
Denk ik even een wat ze in ONZ noemen TTT te scoren in SHO, komt er geen hond. Tja, dan doe je dat. .
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:05:41 #8
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26258579
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:04 schreef BVO het volgende:

[..]

Denk ik even een wat ze in ONZ noemen TTT te scoren in SHO, komt er geen hond. Tja, dan doe je dat. .
De SHO-topics komen hier in het algemeen niet verder dan een of twee pagina's .
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:06:11 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26258597
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:

[..]

De SHO-topics komen hier in het algemeen niet verder dan een of twee pagina's .
Vergeet mijn schaamlipschandaal van Fajah niet. Liep als een tierelier.
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:07:47 #10
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26258648
quote:
"Als je naar concurrerende websites wil gaan (Google, Yahoo, Altavista, Telefoongids), laat Katja direct het zoekbord van Gouden Gids zien."
Dat is niet lief van Katja
  vrijdag 15 april 2005 @ 22:25:54 #11
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26259171
katja katja toch
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: