Hee Nano, wanneer ga jij eens wat in je fotoboek zetten?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:33 schreef Nano het volgende:
hey
Vast wel een keer.Als ik zin heb!quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee Nano, wanneer ga jij eens wat in je fotoboek zetten?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:48 schreef BVO het volgende:
Ga je mee naar het stadion
Naar de ploeg van rood en wit
Zoek een plaatsje in de zon
Waar je zo gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
Een gejuich uit duizend kelen
Want je staat er van versteld
--als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
het lied van Feyenoord
Is PE 2 leuker dan PE 1?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef BVO het volgende:
Ik ga naar de PE 1 DVD kijken.
Appels, peren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Is PE 2 leuker dan PE 1?
Vandaag heb je er wel zin in he?quote:
Is het zoveel anders dan?quote:
Nee. Het is leuk hoor, maar Elias & Reinier enzo waren leuker.quote:
Hehe,nou........quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vandaag heb je er wel zin in he?
Hee SPK
Ik vind ze zo mutserig. Wel vermakelijk ja.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Manja is een kuthoer..
Sophie. en Karla zijn leuk!
Maar het is anders dan vorig jaar ja. Andere route, andere opdrachten, andere kandidaten. Beide seizoenen hebben zo hun kwaliteiten.
Op de helft geloof ik. Zijn een stuk of 6 afleveringen geweest, van de ik geloof 12.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef Svensational het volgende:
Is het al bijna afgelopen eigenlijk?
quote:
Ik ben benieuwd. Morgen om 20.30 op NET 5?quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de helft geloof ik. Zijn een stuk of 6 afleveringen geweest, van de ik geloof 12.
Iedereen irriteert zich dood aan Manja, maar ik vind d'r leuk. Een fanatiek kutwijf is het.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:57 schreef Svensational het volgende:
Maar een nieuwe Reinier zit er niet in dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |