Die was verdomd grappig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef Bupatih het volgende:
Weet je waarom Reinout sokken draagt?
Om zijn voeten![]()
![]()
Nou niet dus.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
Reinout is toch altijd sokless?
Pim was okay.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bob Fortuyn wordt moslim.
Ik zie het al voor me.
. Maar dat zijn sommige Moslims ook.
Sommige meaning H. en haar zus?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Pim was okay. [afbeelding]. Maar dat zijn sommige Moslims ook..
D'r zus is toch minder.quote:
Eerst vond je d'r zus zo leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:34 schreef BVO het volgende:
D'r zus is toch minder..
Maar er zijn er nog wel meer hoor.. Echt.
.
Is ze nog steeds wel hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Eerst vond je d'r zus zo leuk!.
En ben je verliefd op een moslim ofzo?
Moet je in Deurne gaan wonen! Hier wonen maar 3 moslims ofzo, veel afkeurende blikken zal je niet krijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
Ik krijg sinds kort afkeurdende blikken van dames met hoofddoekjes.
Een rok met blote benen mag niet ofzo?
Oh, van die vastgeroest aan oude ideeën zijnde Mocro's?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
Woei!quote:HAHAHAHA: OK????????????????? ZIJ IS EEN NEP MAROKKAAN DIE WIL PROFITEREN VAN ONS ECHTE MAROKKANEN, MET HAAR MAROC STEELO!!!!!
ZIJ IS EVEN ERG ALS BOUCHRA: NU AL MET DIE HOTPANTS AAN EN ZO!
ZE KAN MOOI ZINGEN, ANDERS DOET ZE NIET MEE: MAAR ZE MOET NIET NEP GAAN DOEN, WANT IK KEN HAAR: PURE HOLLANDER, MET HAAR HOLLANDSE VRIENDEN EN NIET VASTEN TIJDENS DE RAMADAN!!
MAAR DIT IS MIJN VISIE, VAN DIE BOUHARISCH!!!!
Een kort rokje met blote benen is juistquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:37 schreef Skaai het volgende:
Hebbie nou nog een Australische vrouwgeslacht aan de haak geslagen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een kort rokje met blote benen is juist![]()
![]()
Zolang ik die rok niet over mijn hoofd trek is het geen burqaquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Moet je in Deurne gaan wonen! Hier wonen maar 3 moslims ofzo, veel afkeurende blikken zal je niet krijgen.
En ach, een rok is toch gewoon een verkorte burqa?
Nee! Ook jonge dames met kinderwagens en zulks.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, van die vastgeroest aan oude ideeën zijnde Mocro's?.
[..]
Woei!.
Ah, Raymann is laat komt zo!.
Hij komt net tot over mijn knie, en ik draag zelfs een panty en laarzen tot mijn kuiten!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een kort rokje met blote benen is juist![]()
![]()
Nee, maar dit vinden mannen ook niet leuk, veel te preutsquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
Hij komt net tot over mijn knie, en ik draag zelfs een panty en laarzen tot mijn kuiten!
Het is ook nooit goed bij die vrouwen he!
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:44 schreef Skaai het volgende:
Zolang ik die rok niet over mijn hoofd trek is het geen burqa![]()
Afgunstige koeien zijn het!quote:Hij komt net tot over mijn knie, en ik draag zelfs een panty en laarzen tot mijn kuiten!
Het is ook nooit goed bij die vrouwen he!
Flikker toch op, bekeerling.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef BVO het volgende:
Tommerd is een rascist!
Hij noemt Moslima's koeien!
Uhuhuh.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:47 schreef Svensational het volgende:
Zeg blijf jij je avatar veranderen?
Airelle zit op Ibiza.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
[me=]mist ZOWIEE. En Tania18. En Airelle.
wadda?quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
Binnenkort ga ik gewoon weer terug naar m'n Weak-cover hoor.
Had je al verteld, Beevje.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle zit op Ibiza..
Enneh K.... dat weet ik niet.
evelien was vandaag nog heel even op msn!quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:48 schreef Svensational het volgende:
* mist ZOWIEE. En Tania18. En Airelle.
Ik ben zo vergeetachtig.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je al verteld, Beevje.Zei alleen dat ik ze miste
Ik zag d'r lekker nog online staan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:51 schreef timbob het volgende:
[..]
evelien was vandaag nog heel even op msn!
maar ik had 'r net gemist
alweer
morgen komt ze weer thuis!![]()
![]()
en dan heeft ze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |