quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:12 schreef Duiveltja het volgende:
tt aangepast
ze zou zes maanden blijven na een aantal keer gerekend te hebben kom ik nog steeds op april uit.....dus ik hoop op meer verhaal meer actie en dat ze eindelijk iets te doen gaat krijgen!.En niet dat duffe met Renee....quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:24 schreef Lemijn het volgende:
Op zich vind ik Renée echt wel leuk maar de combinatie slaat nergens op. Wat moet onze leuke jonge hippe Marjonein nou met zo'n lastig puberend rotkindDus idd, laat haar maar iemand anders zoeken
En blijven!
Marie Jolijn het was weer fijn want volgende week hang je aan de lijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Marie Jolijn het was weer fijn want volgende week eindigt misschien haar lijn
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:32 schreef Iwan1976 het volgende:
Murphy is vandaag geloof ik ook overgeslagen op FOK!
ja aan de telefoonlijn allemaal wraak acties beramen tegen dat kleine ettertje!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Marie Jolijn het was weer fijn want volgende week hang je aan de lijn
Dan heeft de Ajakkeshooligan haar opgehangen. Aan de strop met die kop!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ja aan de telefoonlijn allemaal wraak acties beramen tegen dat kleine ettertje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
FOK! is niet vooruit te branden vandaag...quote:
nee, ik had niet zoveel fantasie en het moest in 1 minuut gebeuren ik wou een Iris is de liefste 123 topic voorkomen...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat een saaie OPkon je er niet wat meer werk van maken, haagse_elfje?
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
FOK! is niet vooruit te branden vandaag...
Ik had een pikant Marjolein topic klaarstaan, maar FOK! had er geen zin an.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/657215/1/50#24458304]zaterdag 8 januari 2005 01:53is in het vorige topic al besproken ik weet het wel zeker.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet niet of ik dat zo leuk gaat vinden....don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:58 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
is in het vorige topic al besproken ik weet het wel zeker.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk krijgt marjolein wel weer eens een nieuwe relatie met een vrouw
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik hoop het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk krijgt marjolein wel weer eens een nieuwe relatie met een vrouw
don't give me that fucking bullshit
Laat deze maar open.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:57 schreef haagse_elfje het volgende:
als je je topic nog hebt kan ik deze proberen te laten sluiten....
quote:Marjolein is het paradepaardje van ONM.
Renée viel meteen voor haar als een blok.
Hoog tijd dus voor een Marjolein-topic op FOK!
Marjolein neemt monogamiteit niet zo nauw.
Ze galoppeert immers van vrouw naar vrouw.
Zit Renée nu met een paard van Troje?
Gaat ze straks met dokter Richter klooien?
Dat blijft nog even een mysterie.
Wel zit ze binnenkort zwaar in de miserie.
Hoe dan ook... Marjolein en Renée horen bij elkaar!
En zij beleven samen nog heel veel pret.
Renée is niet voor niets de dochter van Mr. Ed.![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Laat deze maar open.
Ik had deze in gedachte:
ONM #108: Marjolijn, Het Paard van D'Rooie
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
ze gaat niets met Hugo krijgenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:26 schreef Woelli het volgende:
Ik vind tanja jess wel bij hugo passe, maar Tanja Jess heeft in het echt toch ook iets met Robin Rienstra gehad.
Zo erg is die Robin nu ook weer nietquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:52 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze gaat niets met Hugo krijgen
dat ze iets met Robin heeft gehad dat moet dan wel de zwarte bladzijde uit haar leven zijn geweest....iedereen maakt wel eens fouten.![]()
Ik moet ook inderdaad niet oordelen over iemand die ik niet ken, dus Robin is bij deze wel oké verklaartquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zo erg is die Robin nu ook weer niet.
En waarom gaat ze niets met Hugo krijgen? Kyra is over nu.
Der zijn zoveel mooie vrouwen die lesbi spelenquote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Ik moet ook inderdaad niet oordelen oevr iemand die ik niet ken, dus Robin is bij deze wel oké verklaart
k ben te snel van mening...
Met Hugo mag ze niets krijgen, ze mag in de serie met geen enkele man iets krijgen ik ben eindelijk eens blij dat er een lekker ding een lesbisch iemand speelt![]()
ik had het meer over ONM want na en voor Julika Marijn vond ik het allemaal drie keer niets....quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Der zijn zoveel mooie vrouwen die lesbi spelen
Katja Schuurman, Peggy Jane de Scheppper, Victoria Koblenco, Monique van der Werff, Esmee de la Bretoniëre.
okee,, okee,,quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had het meer over ONM want na en voor Julika Marijn vond ik het allemaal drie keer niets....![]()
Claire en Frida?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik had het meer over ONM want na en voor Julika Marijn vond ik het allemaal drie keer niets....![]()
Gyman stoot hem er wel in hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:02 schreef pberends het volgende:
Wie gaat Shirina ontmaagden?
» Tonnie.
» Joost.
» Gyman.
» Hugo.
» Anders.
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
En met Anders bedoel ik niet Anders Moberg![]()
quote:
daar komt ie....Gyman en Shirina dat zou me toch wel super cool zijn hahahahaquote:
Stel je niet zo aan, mens! Suzy en Gina en Lotus waren toch ook lekkere dingen!?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Met Hugo mag ze niets krijgen, ze mag in de serie met geen enkele man iets krijgen ik ben eindelijk eens blij dat er een lekker ding een lesbisch iemand speelt![]()
Ginaquote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, mens! Suzy en Gina en Lotus waren toch ook lekkere dingen!?
dank je wel !quote:Op zaterdag 8 januari 2005 17:16 schreef MirSus het volgende:
Als het goed is zit vanavond Robin Rienstra bij een nieuwe Laat ze maar Lachen!!ONM BLOOPERS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |