Volgens mij primaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:19 schreef mschol het volgende:
A bugs Life
Animatie over een groep mieren die geterroriseerd worden door sprinkhanen
geinig gedaan, maar geen spectaculaire actie/plottwist of wat dan ook
gewoon prima:
7/10
hoop dat de OP goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wist mij niet emotioneel te raken noch zette het me aan tot een diep nadenken.
Wat ik wel heel goed en mooi vond aan de film was het "normale" gedeelte, het grote gedeelte van het verhaal over de opgroeiende jongen en vooral de invloed van z'n strenge vader en liefhebbende moeder daarin. Hier volgt Malick weer heel goed het advies op van de oude Hitchcock, "Show, don't tell." Hierin laat hij zien wat er gebeurt zonder uit te leggen. Geeft hij ons met maar heel weinig dialogen wel gevormde gelaagde realistische karakters. In dit gedeelte kon ik wel wat met het thema van de strijd van de jongen tussen "de weg van de natuur" en "de weg van genade". Gesymboliseerd door respectievelijk z'n vader en moeder. Al vind ik het te simpel om de vader alleen als slecht en de moeder als goed te zien. De vader heeft duidelijk wel degelijk ook veel liefde voor z'n zonen en de moeder lijkt weinig te protesteren tegen de harde hand van pa. BijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest ik wel een traantje laten.
Het ziet er allemaal weer heel mooi uit. Door het gebruik van de juiste klassieke kerkmuziek en het gefluister van vragen over God en leven maakt het allemaal heel sereen. Het is één van de meest spirituele films die ik ken.
Ik ga iets (voor mijn doen) heel bijzonders doen en de film geen cijfer geven. Want ik heb geen flauw idee welk cijfer dat zou moeten zijn. Aan de ene kant is het een onvoldoende, aan de andere kant een negen. Maar dat maakt nou ook weer niet dat het totaal het gemiddelde is. Misschien dat ik er later als de film wat gezakt is erop terug kom.
ah een must see dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:42 schreef Ferry_76 het volgende:
2010: Moby Dick.
http://www.imdb.com/title/tt1694508/
Het klassieke verhaal aangepast voor de moderne tijd: Kapitein Ahab jaagt met zijn nucleaire onderzeeboot op een 150 meter lange prehistorische walvis.
Zo slecht dat Herman Melville zich omdraait in zijn graf!
De 2.7 op imdb is wat mij betreft nog hoog gegrepen; een 1 is meer op zijn plaats.
Krijg eigenlijk wel een gevoel van nieuwsgierigheid voor films die ZO laag scoren... Is weer eens wat anders dan een 6-7tje. =) Want hoe slecht moet een film kunnen zijn dat ie een 1 scoort..quote:
Mee eens, die zit bij mij wel in de top 20. Ook al is het alleen maar op de manier dat Mark Zuckerberg speelt en lekker door heel die film lult.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:52 schreef Habberbal het volgende:
Net The Social Network gezien. Toffe film!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:01 schreef MrBarros het volgende:
Mee eens, die zit bij mij wel in de top 20. Ook al is het alleen maar op de manier dat Mark Zuckerberg speelt en lekker door heel die film lult.Hij kijkt echt prima weg, verhaallijn is ook in orde.
quote:Graeme Willy (Simon Pegg) en Clive Gollings (Nick Frost) zijn twee Britse nerds die na lang sparen eindelijk een road trip door Amerika maken. De uitgestippelde route gaat langs alle beroemde plekken waar zich 'buitenaardse' dingen hebben afgespeeld: van de mysterieuze 'UFO-hangar' Area 51 tot de stad Roswell, waar in 1947 vliegende schotels gesignaleerd werden. Een wild avontuur is echter onvermijdelijk wanneer het duo langs de kant van de weg het ruimtemannetje Paul (stem van Seth Rogen) tegen het lijf loopt. Paul is ontsnapt uit een militaire basis en vraagt Graeme en Clive om hulp. Kunnen zij Paul terug naar zijn moederschip brengen voordat een drietal koelbloedige FBI-agenten hem kan oppakken..?
Die ga ik vanavond maar eens kijken. Lijkt me een leuke film....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:12 schreef sverbern het volgende:
Hij is al vaker genoemd:
Source Code
[ afbeelding ]
Ik vond het een spannende, boeiende en sympathieke film.
Een 8
(mijn recensie)
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Tree of Life (2011, VS, Terrence Malick)
Net terug van The Tree of Life en ik weet eigenlijk nog niet goed wat ik ervan vind. Aan de ene kant vond ik het een mooie, serene en ontroerende film, anderzijds vond ik het allemaal wel erg pretentieus.
Dat geldt vooral voor het nu al befaamde gedeelte met de ontstaansgeschiedenis van het heelal en leven op aarde. Ik zat te wachten tot er een moment zou komen, dat het kwartje bij me zou vallen. Waardoor die scene's met terugwerkende kracht nut en/of impact zouden blijken te hebben. Maar dat bleef uit, waardoor het voor mij allemaal erg leeg bleef. Ook het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wist mij niet emotioneel te raken noch zette het me aan tot een diep nadenken.
Wat ik wel heel goed en mooi vond aan de film was het "normale" gedeelte, het grote gedeelte van het verhaal over de opgroeiende jongen en vooral de invloed van z'n strenge vader en liefhebbende moeder daarin. Hier volgt Malick weer heel goed het advies op van de oude Hitchcock, "Show, don't tell." Hierin laat hij zien wat er gebeurt zonder uit te leggen. Geeft hij ons met maar heel weinig dialogen wel gevormde gelaagde realistische karakters. In dit gedeelte kon ik wel wat met het thema van de strijd van de jongen tussen "de weg van de natuur" en "de weg van genade". Gesymboliseerd door respectievelijk z'n vader en moeder. Al vind ik het te simpel om de vader alleen als slecht en de moeder als goed te zien. De vader heeft duidelijk wel degelijk ook veel liefde voor z'n zonen en de moeder lijkt weinig te protesteren tegen de harde hand van pa. BijHoe lang duurt het ontstaan van de aarde dan? dan mag evt in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moest ik wel een traantje laten.
Het ziet er allemaal weer heel mooi uit. Door het gebruik van de juiste klassieke kerkmuziek en het gefluister van vragen over God en leven maakt het allemaal heel sereen. Het is één van de meest spirituele films die ik ken.
Ik ga iets (voor mijn doen) heel bijzonders doen en de film geen cijfer geven. Want ik heb geen flauw idee welk cijfer dat zou moeten zijn. Aan de ene kant is het een onvoldoende, aan de andere kant een negen. Maar dat maakt nou ook weer niet dat het totaal het gemiddelde is. Misschien dat ik er later als de film wat gezakt is erop terug kom.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Ik heb gewoon gegoogled op "glass short film en toen vond ik dit, gewoon fullscreen te bekijken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:25 schreef resque het volgende:
[..]
Volgens mij primaik kan glass niet vinden btw... Kan iemand mij helpen hieraan te komen?
Thnx! Gaan we vanavond even kijken. Misschien dat ik HBH kriebels ga krijgen en weer opnieuw begin aan de seriequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gegoogled op "glass short film en toen vond ik dit, gewoon fullscreen te bekijken.
Geen idee eigenlijk. Denk een kwartier ofzo. Maar het leek iig eeuwen te duren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:31 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ontstaan van de aarde dan? dan mag evt in spoiler
Precies, ik had een vermoeden toen ik de hoes zag, maar het bleek dus nog erger te zijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:01 schreef MrBarros het volgende:
Krijg eigenlijk wel een gevoel van nieuwsgierigheid voor films die ZO laag scoren... Is weer eens wat anders dan een 6-7tje. =) Want hoe slecht moet een film kunnen zijn dat ie een 1 scoort..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeek ik bijna in mijn broek van het lachen..
staat ook op youtube:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:05 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gegoogled op "glass short film en toen vond ik dit, gewoon fullscreen te bekijken.
Jeej! even proberen haha, toch geen ruk te doen op werkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
staat ook op youtube:
kan je m mobiel bekijken
haha die is wel leuk ja!quote:
heb nog een paar andere toffe shorts op mn blog staan mocht je geinteresseerd zijn (wel voornamelijk animatie):quote:
wat raar, had er echt hele hoge verwachtingen van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Gangsterboys
Net gekeken (nouja hij is nog niet afgelopen zelfs).
Zeer slechte film, rare verhaallijn, slechte acteurs.
Fucking irritant ook dat Yes-r de hele tijd gaat rappen en dat al zijn
maatjes uit de nl rapscene ook een rolletje hebben (fouradi, soesi b,
ruben v party squad, salah edin (enige goede rapper in dit rijtje)).
Slechtste film die ik in tijden heb gezien.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat raar, had er echt hele hoge verwachtingen van.
haha preciesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef Falco het volgende:
Gaan we weer! Crash is gewoon een vieze valse sentimentele kutfilm.
Ik vond 1x wel genoeg moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef JDx het volgende:
Misschien nog een keer kijken? Echt een toppertje hoor, Crash.
jaajaaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:20 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik had twee mooie recensies geschreven, per ongeluk iets via google opgezocht in hetzelfde tabblad.. ik doe pijlte terug naar fok.. BOEM. wat ik heb geschreven is weg
Ik heb em net ook gezien, ik kan me wel vinden in je beoordeling.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef Adames het volgende:
Kick-ass
[ [url=http://4.bp.blogspot.com/_GthNC0edCcA/S_EZdRgf24I/AAAAAAAAAIc/rKG6fjS3ZVc/s1600/shut_up_kick-ass_poster.jpg]afbeelding ][/url]
Voor de 2e keer gezien, laatste keer was vorig jaar. Toentertijd gaf ik de film een 7, een leuke film met een matig verhaaltje en een goede dosis humor.
Nu het verhaal me al bekend was en ik eigenlijk de goede grappen al kende viel het me pas op hoe scherp en goed deze film is. Ook de tweede keer lag ik dubbel van het lachen, het is een film met tieners, maar de humor er in is net wat scherper, fouter en beter. Door zichzelf niet helemaal serieus te nemen krijg je een zeer leuke sfeer die het gedurende de hele film weet vast te houden.
Althans, op de momenten waar er humor is, want net zo snel als de humor komt wordt deze ook weer afgewisseld met snoeiharde actie. De eerste keer dat er een heftige actiescene komt (zo na 3 kwartier) verwacht je nog grappen tussendoor, maar die komen er niet. Dat wilt niet zeggen dat je zonder glimlach komt te zitten, de scènes zijn schitterend gedaan en de grofheid doet toch wel aan Tarantino's Kill Bill denken. Naarmate de film vordert wordt de film ook iets serieuzer, maar dit maakt het er niet minder om. Met name de laatste scene in een loods is een van de beste actiescènes die ik in een film heb gezien. Het einde is dan weer redelijk standaard met genoeg aansluiting voor een (uitgesteld) vervolg.
Dit pareltje geef ik nu een 9, een van de betere films die ik heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal die twee altijd door elkaar. zo ook George Cloony en Nicolas Cage.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik haal die twee altijd door elkaar. zo ook George Cloony en Nicolas Cage.
Ik had 'r ook geen hoge verwachtingen van, maar 't was zelfs beneden de lage verwachtingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat raar, had er echt hele hoge verwachtingen van.
Ik was vergeten te melden dat ik Nicolas Cage en George Clooney kwa namen door elkara haal. Zo ook Pacino en De Niro trouwens. Ik bedoel kijk naar die kop van Robert De Niro. Hij had best 'Al Pacino' kunnen heten toch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
de niro en pacino kan ik nog enigszins voorstellen maar clooney en cage?
omfgquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik was vergeten te melden dat ik Nicolas Cage en George Clooney kwa namen door elkara haal. Zo ook Pacino en De Niro trouwens. Ik bedoel kijk naar die kop van Robert De Niro. Hij had best 'Al Pacino' kunnen heten toch!
ik post niet alles wat ik daarvan gezien heb maar kan imo toch interessant zijn voor degene die dit topic nakijkenquote:
Ik vind het knap hoor dat die Robert Downey jr. er toch elke keer zo anders uit kan zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Roibert Deniro
[ afbeelding ]
Al Pacino
[ afbeelding ]
Nicolas Cage
[ afbeelding ]
George Cloony
Ja, leuke film, kijkt lekker weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga vanavond naar The Immortal (22 Bullets kijken), ben benieuwd en zal een verslagje plaatsen vanavond. Iemand deze film al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Lekker kut filmpje idd, dom verhaaltje, domme actie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga vanavond naar The Immortal (22 Bullets kijken), ben benieuwd en zal een verslagje plaatsen vanavond. Iemand deze film al gezien?
Had ik het weer verkeerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor dat die Robert Downey jr. er toch elke keer zo anders uit kan zien.
Begreep jij het einde helemaal. Herinneringen staan gelijk aan tijdreizen ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
omfg![]()
Source Code
[ afbeelding ]
Apart verhaal (militair wordt ingezet om volgende aanslag te voorkomen door de vorige te herbeleven via een programma en daarmee de dader te zoeken) en een goede uitvoering. Jammer dat het tegen het einde wat inkakt.
7.5
8.0
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Begreep jij het einde helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is hoe ik het heb opgevat, maar ik vind het alles behalve logisch. Enige zwakke aan de film was dan ook het einde imo.
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 15-06-2011 19:41:52 ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is hoe ik het heb opgevat, maar ik vind het alles behalve logisch. Enige zwakke aan de film was dan ook het einde imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kan schenkstroop zijn opmerking even in spoilertags zetten voor degene die hem nog niet gezien hebben? en jij die quote van hem![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kan schenkstroop zijn opmerking even in spoilertags zetten voor degene die hem nog niet gezien hebben? en jij die quote van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef HAL9000S het volgende:
Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Standaard wraakfilmpje, niet echt wat speciaals.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ga rustig door daarmee! Heb al een aantal leuke series via dit topic mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik post niet alles wat ik daarvan gezien heb maar kan imo toch interessant zijn voor degene die dit topic nakijken
Cult-hit en geniale film. Mijn nummer 4 allertijdenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Lyzio het volgende:
Het zou eigenlijk The Immortal worden, maar door omstandigheden is het Machete geworden. En allejezus, wat was dit een slechte film.
http://www.imdb.com/title/tt0985694/
Kijkend naar de cast en de regisseur had ik toch wel hoge verwachtingen. Danny Trejo (ondanks dat het een waanzinnig slechte acteur is) heb ik hoog zitten. Michelle Rodriguez vind ik altijd een plezier om naar te kijken en Robert de Niro als bijrol is natuurlijk de kers op de taart.
Ten eerste komt de film vreselijk traag op gang en is het verhaal zo dun dat het eigenlijk geen meerwaarde aan de film geeft. De actie wordt daarnaast ook nog eens uitermate slecht in beeld gebracht. Danny Trejo spreekt vijf volzinnen, waarvan er vier regelrechte clichés zijn. Michelle Rodriguez is de vrouwelijke Ché, met de inspirerende naam Shé. Om te lachen natuurlijk.
Robert de Niro levert daarnaast wel een vermakelijke rol als de Senator, maar daar blijft het ook bij. Het meeste heb ik me nog geërgerd aan de 'climax'. Het gevecht op het einde. Het was een soort van Terminator meets The Fast & The Furious meets Once Upon A Time In Mexico.
Nee, of ik begrijp het totaal verkeerd en deze film wordt een cult-hit, of het is gewoon een hele matige film.
4,5/10
Graag, wil ik wel lezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
Net thuis van The Tree Of Life. Eerste indruk bevat maar 3 letters: WOW! een ontzettend indrukwekkende film die me van de eerste tot de laatste seconde greep.
Moet het nog even laten bezinken, recensietje volgt morgen...
Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
omfg![]()
Source Code
[ afbeelding ]
Apart verhaal (militair wordt ingezet om volgende aanslag te voorkomen door de vorige te herbeleven via een programma en daarmee de dader te zoeken) en een goede uitvoering. Jammer dat het tegen het einde wat inkakt.
7.5
Community - seizoen 1
[ afbeelding ]
Vermakelijke komedieserie over een groepje studenten van alle leeftijden aan een community college. De hoofdrolspeler was advocaat maar zijn diploma bleek ongeldig en dus moet ie het opnieuw halen. Hij sluit zich aan bij een markante studiegroep waar ze meest idiote avontuurtjes beleven. Prima cast met als bekendste namen Chevy Chase en Ken Jeong. Vooral Jeong schittert als een aziatische leraar spaans. Het eerste deel van het seizoen is wel vermakelijk maar vanaf de helft wordt het pas echt grappig. Prima vermaak voor tussendoor! Nu snel verder met seizoen 2
8.0
Die ga ik kijken door dit topic.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komt
De tering, wat een bagger.quote:
Taken, die film krijgt echt een 9 van mijquote:
SPOILER: 'Quote uit de film'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unknown
Zeer spannende film, met Liam Neeson, van Taken.
Op veel momenten geef je een voorspelbare reactie, maar dan gebeurt er totaal wat anders, zie je niet vaak in films. Heeft me geboeid van begin tot eind.
8+.ⁿڻⁿ
Die inhale ziet er bruut uit!quote:
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
Leuk? Ik vond hem zo bagger . Moest bijna huilen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef dushigirly het volgende:
[..]
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/
[ afbeelding ]
Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf!
had ik ook ja, best vermakelijke pulp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is.
Ja ik heb daarbij ook echt in een deuk gelegen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 6.0
Mijn cijfer: 6.0Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Here you goquote:
Bedankt voor de review. Ik ga hem nu zeker niet kijken na al dat gelul hierboven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:
Tangled
Disney`s 50ste geanimeerde speelfilm is een moderne versie van het oude Rapunzel sprookje. Het is prachtig geanimeerd en zit vol met leuke grapjes.
Alleen de liedjes zijn wat minder dan in Disney klassiekers als Aladdin en Beauty and the Beast.
8,0/10
[..]
Here you go
En gisteren in de bios:
The Tree Of Life
Een nieuw werk van Terrence Malick is altijd iets om naar uit te kijken. Gisteravond had ik eindelijk de tijd om `m te gaan kijken en een bioscoop gevonden die `m nog draait.
Mijn verwachtingen waren door de vele positieve recensies hoog gespannen en die zijn gelukkig meer dan waar gemaakt.
Het is heel moeilijk om precies te zeggen wát er nu zo goed aan is.
Vanaf dat eerste shot is het een boeiend hypnotiserend epos waarin Malick gebruik maakt van z`n gebruikelijke voice-over. Hij weet `t tot een minimum te beperken zodat het geen overkill wordt. Zoals altijd laat hij de beelden voor zichzelf spreken en zijn zelfs de dialogen beperkt tot een minimum. De door de geweldige montage samen gebrachte prachtige beelden en de verbluffend mooie soundtrack van Oscar winnaar Alexandre Desplat maken het ook dat er ook helemaal niet veel woorden nodig zijn.
In essentie is het een zwaar familie drama maar Malick gaat er uiteraard, zoals we van `m gewend zijn, met de nodige filosofische en godsdienstige invloeden dieper op in. Daar zit ook het enige minpunt van de film: in het midden gedeelte gaat hij wellicht iets te ver met een stuk dat me wel iets deed denken aan het laatste stuk van Kubrick`s 2001: A Space Odyssey. Hier vraagt hij wel heel veel van z`n publiek en is het heel goed mogelijk dat de aandacht verslapt. Gelukkig pakt hij het daarna op en volgt een uiterst emotioneel en meeslepende climax,waarin (en trouwens gedurende de hele film) Brad Pitt opnieuw laat zien wel degelijk te kunnen acteren. Hij zet misschien wel de beste rol van zijn carriere neer.
Ook de beeldschone Jessica Chastain zet als de naieve moeder, de Engel die over haar familie waakt, een pracht rol neer.
De titel is hierboven al gevallen: 2001 - A Space Odyssey. Malick maakt met The Tree of Life een soort 2001 van deze generatie: een film waar oneindig lang over gediscussieerd kan worden, die het publiek in tweeen zal splijten in voor- en tegenstanders en waar iedereen zijn eigen kijk op kan en zal hebben.
Je moet er absoluut goed voor gaan zitten en laat je meeslepen door Malick`s hoog filosofisch werk. Verwacht ook niet dat je `m in één of twee kijkbeurten kunt doorgronden of begrijpen. Dit is typisch zo`n film die steeds opnieuw kunt en eigenlijk moet zien, en wellicht alleen maar zal stijgen in aanzien en cijfer naarmate je `m vaker ziet.
Het eindresultaat zal zeker niet iedereen bevallen maar wat mij betreft gaat ie hoge ogen gooien op `t eindejaars lijstje en zullen de beelden nog lang in m`n hoofd blijven rond zweven.
9,5/10
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.quote:Baby Doll is tegen haar wil opgesloten, maar heeft een grote overlevingsdrang. Haar droomwereld vormt de ultieme ontsnapping aan haar duistere realiteit. In haar dromen maakt ze ongelooflijke avonturen mee, die de grens tussen werkelijkheid en fantasie vervagen. Ze is vastberaden te vechten voor haar vrijheid en haalt vier andere jonge meiden over om te ontsnappen aan hun verschrikkelijke lot, dat in de handen ligt van Blue, Madam Gorski en High Roller.
Vind ik nog steeds een erg toffe filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
Goede muzieksmaak maar slecht gecoverd. Nee dit is geen toppertje. Een 4.
En nog waargebeurd ook Blackhawk down.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een erg toffe film![]()
Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.
Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.
Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.
Black Hawk down:
Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.
Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.
Indrukwekkende film, een 8.0
Dat maakt het inderdaad nog wel wat heftiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En nog waargebeurd ook Blackhawk down.
He man! GOOD FOR YOU!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een erg toffe film![]()
Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.
Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.
Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.
Black Hawk down:
Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.
Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.
Indrukwekkende film, een 8.0
???????quote:
Heerlijke filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er eenstaat. Dat moest uiteraard een
zijn.
Voor het oog een must see?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Maar ik kijk liever dat dan die chickflicks. Trouwens een 'Unknown' pretendeert niet zoals die saaie tienerfilms dat zij de realiteit zouden weergeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef ChickenMan het volgende:
Gelukkig ligt Unknown wel in lijn met de realiteit.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Films zoals de hHangover hebben ook wel wat chickflickerigs. Een trouwerij bv. waarbij de bruidegom niet komt opdagen en dat gejank eromheen en dat denigrerende gedoe richting mannen van vrouwen etc..
Dat heb ik ook met de Niro en Pacino. Heel apart!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik haal die twee altijd door elkaar. zo ook George Cloony en Nicolas Cage.
Toevallig net de trailer gezien. De eerste trailer met die trein leek me wel lachen. Maar nu die andere trailer gezien en ik heb een stuk minder zin om die film te bekijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef KNAK het volgende:
Super 8
Zojuist van terug gekomen
zonde van de 2 eur per kaartje .... als je S. Spielberg retro style álá ET leuk vindt is ie te doen.
IMDB 8 (??)
Van mij een 5
Ben 2x in slaap gevallen ergens in het midden
In NL kost een kaartje meestal 7,50 en 3D is een tientjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:32 schreef KNAK het volgende:
Doe het maar niet. Moderne versie van ET. De trein zag er wel leuk uit maar dat was het enige. Voor een wat jonger publiek misschien te doen. Zonde van je (hoeveel is het in NL nu? een kaartje?) centen.
Maak daar maar normaal ¤10,- van + eventueel toeslag voor 3Dquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In NL kost een kaartje meestal 7,50 en 3D is een tientje
5,5quote:Heb me gelukkig dankzij een idiote Ferrell nog aardig weten te vermaken met dit lopende band productje.
Zeer goede film! Zeker een aanrader! De arrogantie van Affleck vond ik door hem goed gespeeld, met name om het gegeven dat ik denk dat hij ook zo in het echt is!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
73. [ afbeelding ] The Company Men (John Wells, 2010) :: 8.3
Een verhaal over 3 mannen die bij hetzelfde bedrijf werken en allemaal op de een of andere manier hun baan kwijtraken. Het laat het beeld zien van hard werkende mannen, die met hun loon hele families onderhouden, en de gevolgen als dat loon ineens niet meer binnenkomt. Fantastisch weergegeven, zeker het verhaal van Ben Affleck, en de impact die zoiets heeft op het hele gezien. Zeer goede bijrol van Kevin Costner. Ook de andere verhalen van oa Tommy Lee Jones zijn de moeite waard.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
equilibrium.. was net op tv. Wat een kutfilm zeg, ben ook na 30 minuten ook 10 minuten eventjes in slaap gevallen omdat het zo saai was. Daarna toch weer opgepakt maar nee, echt een kutbaggerfilm.
1/10.
ik denk het ook niet. Ik lees lovende kritieken op imdb.. nouja, whatever the fuck. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan die onzin 'kijk ons een een nieuwe toffe maatschappij gemaakt hebben'.. (nb ik vind de matrix WEL tof)quote:
Badlands is nog wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef SnuggLe het volgende:
Days of Heaven
Oke, ik hoef dus geen Terrence Malick-films te gaan kijken. Hoeveel diepere lagen er wellicht in deze film kunnen zitten, ik vond het gewoon een trage film zondere goed acteerwerk of andere hoogtepunten. Saai zelfs, er gebeurde geen drol. En dan is de film ineens afgelopen.
Een 5.0, voor de mooie plaatjes nog dan. En dan meteen Badlands van de computer deleten en "Tree of Life" van mijn 'To Watch'-lijst schrappen.
Hmm ik heb die film een 8,5 gegeven volgens mij, vond hem wel goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
equilibrium.. was net op tv. Wat een kutfilm zeg, ben ook na 30 minuten ook 10 minuten eventjes in slaap gevallen omdat het zo saai was. Daarna toch weer opgepakt maar nee, echt een kutbaggerfilm.
1/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Deel 1 was echt wel meer dan simpel dom schietwerk.Er zat ook heel veel politiek achter. Achtergrond over het leven in de sloppenwijken en het werk van de politie enzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef SnuggLe het volgende:
Tropa de Elite deel 2 is beter dan deel 1. Deel 1 is vooral 'dom schietwerk', deel 2 is meer een doordachte crime/thriller met politieke intrigues. Het hoge IMDB-cijfer is terecht, fantastische film.
Aanrader voor mensen die van actiefilms houden!
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersDat is nou juist de hele vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het qua structuur en camerawerk (ik ben dat schokkerig ADD "realistisch" camerawerk zo ontzettend beu) erg chaotisch, waardoor het erg lang duurde vooraleer ik echt in het verhaal zat. Al geldt dit vooral voor deel 1, bij deel 2 was het al iets beter.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet deel één dan ook maar snel kijken.
Wat vond je er rommelig aan?
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersZelf ga ik voor de 2e uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zelf ga ik voor de 2e uitleg.Die tweede optie lijkt me inderdaad het meest logisch. Mooie film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik erger me altijd aan films waar de camera tijdens een shot snel in en uitzoomt. Zzzt zzzt... soms ook nog even dat scherpstellen, zooo irritant.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond het qua structuur en camerawerk (ik ben dat schokkerig ADD "realistisch" camerawerk zo ontzettend beu) erg chaotisch, waardoor het erg lang duurde vooraleer ik echt in het verhaal zat. Al geldt dit vooral voor deel 1, bij deel 2 was het al iets beter.
Je hebt een punt, het was iets meer, vandaar ook voor deel 1 een hoog cijfer. Maar deel 2 steekt er voor mij ver boven uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deel 1 was echt wel meer dan simpel dom schietwerk.Er zat ook heel veel politiek achter. Achtergrond over het leven in de sloppenwijken en het werk van de politie enzo.
Ken je nog écht hilarische komedies dan? ik ken er nml maar weinig.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:08 schreef planethugo het volgende:
Cedar Rapids
[ afbeelding ]
Verzekeringsagent gaat naar een een conventie en wordt daar vrienden met zijn kamergenoten. Alweer zo een komedie waar ik meer van verwacht had, net als Hall Pass en Your Highness. Er zitten wel wat geslaagde scenes in maar écht hilarisch wordt het nooit. Leuk dat 'Senator Clay 'Shiiiiiit' Davis van The Wire erin meespeelt en dat hijzelf eraan refereert maar dat komt erg geforceerd over, zoals zijn rol ( op één scene na) ook weinig toevoegt.
Waar blijven de écht hilarische komedies de laatste tijd?
6.2
heb deze wel gezien, hoe eindigde deze ook alweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef The_Eye het volgende:
The Way Back (2010).
Een aantal gevangenen weet tijdens de Tweede Wereldoorlog te ontsnappen uit een strafkamp in Siberië en begint aan een lange tocht naar de vrijheid. Deze tocht vol ontberingen voert hen van het koude Siberië via de Gobiwoestijn naar de Himalaya en India en zal zo'n 6400 kilometer bedragen.
Best aardig.
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Doranpowerrr op 19-06-2011 19:34:21 ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
[..]
heb deze wel gezien, hoe eindigde deze ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die heb ik al meerdere keren gekeken, een van de weinige films die ik een 9 geef. Begint meteen met een prachtig nummer en mooie beelden. Topfilmpje!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, en mag ik Reign over Me hier nog eens onder de aandacht brengen? Kwam ik net tegen, toen ik mijn oude filmverzameling keek. Valt niet onder de noemer hierboven, maar vond ik echt een zeer zeer indrukwekkende film, die ik niet kende toen ik hem keek. Verraste me zeer!
Jaaaa, zijn beste! Wat een topfilm is dat!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef AppleBite het volgende:
The Prestige (http://www.imdb.com/title/tt0482571/)
Wat een film, ben er nog steeds een beetje verward door,
voor degene die van Cristopher Nolans films houden is dit zeker een aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In historisch oogpunt een blijvertje, maar als film op zich eentje best nog mee kan gaan voor deze tijd.
Howling's Castle (6/10)
Mooie animaties, had hem bijna hoger geplaatst dan Spirited Away. Twee punten aftrek voor het einde. Dat is simpelweg zonde na al die minuten plezier. Verhaal wordt gewoon afgeraffeld.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Blue Valentine
Wat een film!? Ik heb hem na een uur afgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een filmwaardig momentje... Irriteren aan de Italianen, een toffe stewardess, ja, prima.quote:
Zeer toffe film inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Die heb ik al meerdere keren gekeken, een van de weinige films die ik een 9 geef. Begint meteen met een prachtig nummer en mooie beelden. Topfilmpje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen briljante miniserie maar leuke rampenfilm/miniserie (en lange met 2 uur 3 kwartier)
6.7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde ook wel bij. Vervelend of slecht is het niet maar boeiend ook niet.
Tegenvaller
5.5
Sucker Punch
Is al veel over geschreven, verhaal dat nergens op slaat met brute actie die ook nergens op slaat. Kon dat verhaaltje wel links van me laten liggen en heb genoten van de actie en prachtige visuele effecten.
6.8
Ik had hetzelfde. Maar vooral om het bizarre, onuitgelegde verhaal. Ik hoorde hier dat ie goed was, maar ik vind dat die mensen wel gauw tevreden zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef planethugo het volgende:
Sucker Punch
Is al veel over geschreven, verhaal dat nergens op slaat met brute actie die ook nergens op slaat. Kon dat verhaaltje wel links van me laten liggen en heb genoten van de actie en prachtige visuele effecten.
6.8
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film. Pandorum is ook leuk. V/d week de bluray van Pandorum voor 6.49eur bij play.com gekocht. 'Sunshine' moet ook op mijn lijst.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef NutKees het volgende:
Sunshine (2007)
[ afbeelding ]
Missie naar de zon om het leven op aarde te verlengen, Naar mijn idee een behoorlijk goede sci-fi thriller, af en toe wordt het net iets teveel maar ik heb bijna de hele film op het puntje van m'n stoel gezeten. Heeft natuurlijk hier en daar wat momenten dat je denkt 'dat kan toch nooit', maar het geheel stak behoorlijk goed in elkaar. Deed me sterk denken aan Event Horizon, welke ik ook zeer geslaagd vond.
Mijn cijfer: 8/10 (imdb:7,3/10)
Precies mijn gedachten toen ik deze film keek...... ik had hier ook veel meer van verwacht. Het verhaal is echt verzonnen door een crackhoer.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.
Hoe slaag je er in godsnaam in om een film over aantrekkelijke tienermeisjes in strakke pakjes die het met machinegeweren en samuraizwaarden opnemen tegen draken en nazi's zo ontzettend saai te maken?
Heb deze gezien na een goede recensie in dit topic. En ik moet zeggen: Hele goede film! Ook het einde is echt spannend. Ik geef hem een 8/10quote:Het stel Paul en Diane Stanton heeft een ziek dochtertje Cloe, dat een longziekte heeft. Paul werkt als advocaat en wil graag dat hun dochtertje snel geholpen wordt voordat het te laat is. De donorwachtlijst lijkt eeuwig te duren en het stel hoort van een arts dat een bekende van het stel 7 jaar op de wachtlijst heeft gestaan, maar er toen ineens vanaf was. Zo komen ze erachter dat deze bekende een transplantatie in Mexico gehad heeft. Paul gaat op zoek in het corrupte Mexico, naar de dokter die dit mogelijk kan maken. Ondertussen gaat het bergafwaarts met hun dochter Cloe. Paul stelt alles in het werk om een,illegale, donor te vinden voor hun dochter. Gaat het hun lukken om hun dochtertje te redden?
saai? spektakel genoeg. Het slaat allemaal nergens op en het lijkt eerder een reclame voor een special effects bedrijf dan een film. Vooraf had ik daar ook meer van verwacht, totdat de eerste recensies binnenkwamen en nu mijn verwachtingspatroon op 0 stond. Dan kijkt het wellicht ook wat makkelijkerquote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.
Hoe slaag je er in godsnaam in om een film over aantrekkelijke tienermeisjes in strakke pakjes die het met machinegeweren en samuraizwaarden opnemen tegen draken en nazi's zo ontzettend saai te maken?
Woah, echt wel een van mn favorieten! Dikke 9+ krijgt ie van mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef NutKees het volgende:
Sunshine (2007)
[ afbeelding ]
Missie naar de zon om het leven op aarde te verlengen, Naar mijn idee een behoorlijk goede sci-fi thriller, af en toe wordt het net iets teveel maar ik heb bijna de hele film op het puntje van m'n stoel gezeten. Heeft natuurlijk hier en daar wat momenten dat je denkt 'dat kan toch nooit', maar het geheel stak behoorlijk goed in elkaar. Deed me sterk denken aan Event Horizon, welke ik ook zeer geslaagd vond.
Mijn cijfer: 8/10 (imdb:7,3/10)
Ik vond het helemaal geen spektakel. Overdreven CGI die uit een half dozijn andere en betere films, anime's of videogames lijkt samengepikt, vormgegeven op telkens dezelfde wijze (flets covertje als soundtrack van heel veel slow-mo gedoe) en dan nog eens zo in het verhaal verwrongen dat het eigenlijk geen zak uitmaakt wat er nu juist in de scene gebeurt (want fantasie in fantasie in fantasie in dansroutine) en dan nog eens gebracht zonder enige vorm van humor of zelfrelativering. Ik vind de CGI hier trouwens ook gewoon lelijk (dus niet slecht, maar gewoon echt op een onaantrekkelijke manier kitscherig)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
saai? spektakel genoeg. Het slaat allemaal nergens op en het lijkt eerder een reclame voor een special effects bedrijf dan een film. Vooraf had ik daar ook meer van verwacht, totdat de eerste recensies binnenkwamen en nu mijn verwachtingspatroon op 0 stond. Dan kijkt het wellicht ook wat makkelijker
Die begint inderdaad heel sterk en boeiend, maar op een gegeven moment zakt de boel in en word het onduidelijk en zeer onlogisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Mikkie het volgende:
The Source Code
Zat niet echt slecht in elkaar, maar de 7.7 van IMDb haal ik er niet uit. Onnodig vaag op het einde, waardoor je met een onbevredigd gevoel achterblijft.
Een 6. En een half, misschien.
dat is idd verontrustendquote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Desalniettemin kan ik nog net begrijpen dat iemand bereid is op dit een zesje of zo te geven, maar op (bijvoorbeeld) Moviemeter wordt echt met tienen gegooid en wordt hij door sommigen uitgeroepen tot een absoluut hoogtepunt uit de filmgeschiedenis van visionair genie Snyder. Zoiets vind ik lichtjes verontrustend.
plaatje doet het niet..quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Serinde het volgende:
N.a.v. dit topic Limitless in mijn watchlist gezet![]()
Een film die volgens mij geen toelichting behoeft maar die ik tot mijn grote schaamte pas afgelopen weekend gezien heb:
[ afbeelding ]
Ik snap volkomen dat deze fimp op IMDB met 9,2/10 bovenaan de top 250 prijkt.
ik neem aan dat je het over de zwaar overgewaardeerde shawshank redemption hebt?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Serinde het volgende:
N.a.v. dit topic Limitless in mijn watchlist gezet![]()
Een film die volgens mij geen toelichting behoeft maar die ik tot mijn grote schaamte pas afgelopen weekend gezien heb:
[ afbeelding ]
Ik snap volkomen dat deze fimp op IMDB met 9,2/10 bovenaan de top 250 prijkt.
omdat t in je cache staatquote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Serinde het volgende:
Werkt hier wel en bij klikken op de link in je quote ook? Maar weggehaald![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Blue Valentine
Wat een film!? Ik heb hem na een uur afgezet.
Hij stond al tijden op m'n watchlist, maar na deze post kan ik het niet langer uitstellen. Ik ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bedankt voor de review. Ik ga hem nu zeker niet kijken na al dat gelul hierboven.
Dan moet je toch The Thin Red Line gaan kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef SnuggLe het volgende:
Days of Heaven
Oke, ik hoef dus geen Terrence Malick-films te gaan kijken. Hoeveel diepere lagen er wellicht in deze film kunnen zitten, ik vond het gewoon een trage film zondere goed acteerwerk of andere hoogtepunten. Saai zelfs, er gebeurde geen drol. En dan is de film ineens afgelopen.
Een 5.0, voor de mooie plaatjes nog dan. En dan meteen Badlands van de computer deleten en "Tree of Life" van mijn 'To Watch'-lijst schrappen.
Damn, ben er echt even stil van. Ik geef niet vaak een 9/10 bij de eerste keer kijken maar deze verdient 'm.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hij stond al tijden op m'n watchlist, maar na deze post kan ik het niet langer uitstellen. Ik ben benieuwd.
Vrij onbekende film, komt volgens mij ook niet in de bioscoop. Heb ook welgeteld 1 of 2 acteurs herkend.quote:A drama set centered around the war between Russia and Georgia, and focused on an American journalist, his cameraman, and a Georgian native who become caught in the crossfire.
Hoe kwam het relatiedrama op jou over als medeverse singlequote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:25 schreef Dale. het volgende:
The Adjustment Bureau
Ontzettend rare film met ontzettend veel vragen, maar zeer vermakelijk.
Dat een complete rode lijn door de film was had ik niet verwacht, ik had uiteraard wel het 1 en ander verwacht qua love.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kwam het relatiedrama op jou over als medeverse single?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Verbodsbord het volgende:
5 days of war/5 days of August(zie op internet verschillende titels voorbij komen)
http://www.imdb.com/title/tt1486193/
[..]
Heb ook welgeteld 1 of 2 acteurs herkend.
IMDB: 5,8
Mijn cijfer: 7,5
Doe dat nooit, die vind zelfs ik - als liefhebber van de trage film doorgaans - een trage kutfilm.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan moet je toch The Thin Red Line gaan kijken![]()
wie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rupert Friend, Emanuelle Chiquiri (oid), Richard Coyle en Dean Cain....
Als je even op imdb zou kijken zal zelfs jij ze herkennenquote:
Richard Coyle is van Prince of Persia en dergelijke en Dean Cain is superman. De rest ken ik verder ook niet.quote:
Mooi dat je hem zo goed vond! Ja, had ik dus ook. Het was vet confronterend, in een vol vliegtuig terwijl mijn eigen (ex)-relatieproblemen door mijn hoofd spookten.... Ik ga hem zeker nog es kijken! Een echt drama, netjes gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Damn, ben er echt even stil van. Ik geef niet vaak een 9/10 bij de eerste keer kijken maar deze verdient 'm.
ik ken ze allemaal wel maar het is toch niet zo raar als iemand ze niet herkent? het zijn geen grote acteurs ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als je even op imdb zou kijken zal zelfs jij ze herkennen. Zie nu ook dat Heather Graham er ook in speelt, die ken je vast ook wel.
Leuke film inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Garden State
Al eens gezien, deze heerlijke romantische comedy met een vertederende Nathalie Portman (wat een topactrice is dat toch!). Lekkere grappen, mooie scenes (iedereen aan de XTC en andere drugs) en leuk verhaaltje.
Een film die je lekker goed doet voelen elke keer als je hem kijkt.
8.5/10 (IMDB: 7.8/10)
Oke oke, ik herkende 4 mensen als ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als je even op imdb zou kijken zal zelfs jij ze herkennen. Zie nu ook dat Heather Graham er ook in speelt, die ken je vast ook wel.
Maar goed heb me er verder aardig~ mee vermaakt dus de film krijgt een 6,5quote:Een simpele film die wel wat potentie heeft, maar qua uitwerking maar matig en standaard is. Het mist uitstraling, echte ontroering, sfeer en de komische noten komen ook niet echt over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Roces18 het volgende:
Reign over Me
[ afbeelding ]
De film mist zo zijn sterke momenten en soms komt het ook langdradig over om een goede film te zijn. Adam Sandler is typisch getypecast hiervoor, zijn woede uitbarstingen komen in elke film van hem zo ongeveer voor dat elke acteur zijn plaats had kunnen innemen. Ook is er van zijn gezicht niet zo veel af te lezen qua emotie buiten blij of verdrietig zijn.
[..]
Maar goed heb me er verder aardig~ mee vermaakt dus de film krijgt een 6,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Falco,
Welke Resident Evil bedoel je?melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]Gewoon de eerste. Ik verwacht trouwens dat ik bij de volgende delen ongeveer hetzelfde verhaaltje kan schrijven, maar dat terzijdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Falco,
Welke Resident Evil bedoel je?.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Trek dan nog maar een puntje van je cijfer af hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon de eerste. Ik verwacht trouwens dat ik bij de volgende delen ongeveer hetzelfde verhaaltje kan schrijven, maar dat terzijde.
Hehe, ik vond hem aan de andere kant echt leuk om te zien. Destijds 8,5 gegeven met deel 3 een 9.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Trek dan nog maar een puntje van je cijfer af hoor
Hmm misschien toch die andere delen dan eens zien. 1 vond ik wel prima, maar bij dit soort films verwacht je dat de delen daarna een beetje meeliften op de naam en kut zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hehe, ik vond hem aan de andere kant echt leuk om te zien. Destijds 8,5 gegeven met deel 3 een 9.
Maar deel 1 is inderdaad wel het minst goed, maar als je die niet leuk vind raad ik je aan om de rest ook niet te kijken.
Ik bedoelde juist dat voor de andere delen een puntje eraf mocht. Maar ik vond 1 al niet overweldigend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hehe, ik vond hem aan de andere kant echt leuk om te zien. Destijds 8,5 gegeven met deel 3 een 9.
Maar deel 1 is inderdaad wel het minst goed, maar als je die niet leuk vind raad ik je aan om de rest ook niet te kijken.
Ahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van dit topic.
mee eens. had lat den ratte komen al gezien en dan is deze in feite niets meer aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef picodealion het volgende:
Zelf net gezien:
Let Me In (Matt Reeves, 2010).
[ afbeelding ]
Het origineel Låt Den Rätte Komma In vond ik echt prachtig, en ik was al heel bang dat de remake daar een totale verkrachting van zou zijn. Op aanraden (door iemand die het origineel niet had gezien) toch maar een poging gegeven, maar helaas. Het is natuurlijk sowieso erg moeilijk om een film los van zijn remake te zien.
Wellicht is het als losstaande film nog niet eens zo'n slechte, maar de hoeveelheid verhaal, dialoog en bloed dat ze hebben toegevoegd om het voor de gemiddelde bioscoopganger toegankelijker te maken vond ik echt een enorme afknapper. Ik heb meerdere keren uit frustratie maar even FOK! of facebook gecheckt omdat ik niet kon aanzien hoe sommige scenes werden verkracht.
Naast de overbodige toevoegingen miste ik overigens ook de chemie tussen de hoofdrolspelers (ze speelden prima hoor, maar het haalde het gewoon niet bij het origineel) en ook de mooie en originele camerastandpunten. Juist door hier meer te laten zien in bepaalde shots verdween een boel van het mysterie.
Pluspuntje: de kattenscene was weggelaten. Een van de weinige slappe scene's uit het origineel.
4/10
Resident Evil moet je ook in je eentje kijken. Zeker deel 1 want anders volg je er niks meer van met al die umbrella corporations en die klonen en dergelijke.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef MrBarros het volgende:
heb alleen resident evil: afterlife voor een stuk gezien. We waren nml met z'n 5en, waarvan er 3 in slaap waren gepleurd. zegt genoeg?
Traag ok, maar kut?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Doe dat nooit, die vind zelfs ik - als liefhebber van de trage film doorgaans - een trage kutfilm.
in je eentje kijken? ik vond het wel een type film om met meerdere te checken.. bloed, zombies, explosies. Vrouw kan er ook mee door.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Resident Evil moet je ook in je eentje kijken. Zeker deel 1 want anders volg je er niks meer van met al die umbrella corporations en die klonen en dergelijke.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Resident Evil moet je ook in je eentje kijken. Zeker deel 1 want anders volg je er niks meer van met al die umbrella corporations en die klonen en dergelijke.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:54 schreef planethugo het volgende:
[..]dat zijn toch stuk voor stuk simpele actiefilms met het verstand op 0 die je best om 3 uur snachts nog op kan zetten
Yep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef Roces18 het volgende:
@Strawberry heb je die in de bioscoop gezien of niet?
Waar zie je dat niet gebeuren dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef El_Matador het volgende:
Kan er in het geval van plaatjes ook ajb de NAAM van de film vermeld worden. Kleine moeite, groot plezier.
imdb of moviemeter plaatjes werken nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Trein #1
[ afbeelding ]
Verrassend aardige film, ofschoon discutabel einde.
8
Trein #2
[ afbeelding ]
Baggertrein.
1
En dat bedoel ik dus. Wat is nou godver de moeite?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Trein #1
[ afbeelding ]
Verrassend aardige film, ofschoon discutabel einde.
8
Nouja, als meer dan 6 woorden over de film schrijven al teveel moeite is, kan het bij een lange titel nog wel echt zwaar worden hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus. Wat is nou godver de moeite?
Dat komt er nog bij ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, als meer dam 5 woorden over de film schrijven al teveel moeite is, kan het bij een lange titel nog wel echt zwaar worden hoor.
Sluit me er helemaal bij aan alleen is mijn eindoordeel toch iets hoger. Ik geef de film een 7!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Teacher
Had meer van deze film verwacht. Eerste helft van de film was heel traag en het plot was flinterdun. Bij het 2e gedeelte is dat niet meer zo en komen de grappen en personages ook beter tot hun recht.
Het was leuk om Diaz in zo'n rol te zien, maar dat was een van de weinige dingen die deze film nog enigszins boeiend kon maken. De humor is heel flauw en over de top, wat je kan verwachten van een film als deze dus dat was niet erg, maar sloeg helaas de plank vaak volledig mis. Dat ze als docent de kantjes eraf loopt en nieuwe tieten wil weet de kijker op een gegeven moment wel, dat is veel te lang uitgerekt.
Geen aanrader. Leuk om thuis op de bank een keer gezien te hebben.
Het einde van de film was wel geslaagd.
6,3
Ik heb hem net ook voor een stuk gezien, maar na een uur heb ik hem afgezet. De humor is veel te simpel en daarmee niet grappig en gaan ook gauw vervelen. Meer een humorniveau a la Scary Movie 4 ofzo. De hele film is een parodie van Walk the Line met natuurlijk wat andere elementen maar de basis is ongeveer hetzelfde. De muziek is overigens wel goed hierin, maar de rest van de film is gewoon inspiratieloos en lame.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Walk Hard: The Dewey Cox Story ( 2007 )!!!
9.5/10.
Echt een super film, goede humor, grappig / leuke muziek.
How to train your dragon? Echt fantastisch. Zat in 5 minuten helemaal in de film en heb meerdere malen gewoon geroepen tegen het schermquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat vond je ervan? (in iets uitgebreidere bewoording)
Zijn jou de stille hints naar andere films en series wel opgevallen in de film? Close encounters of the third kind en X-Files enzo? Of het muziekje in de bar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Paul
[..]
Leuk film maar had hem toch iets grappiger verwacht. Paul was goed geanimeerd. Verhaal was een beetje cheezy en het einde kan je al makkelijk raden. Maar hij keek lekker weg. een 6.5
100%quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
How to train your dragon > Rio
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef Nober het volgende:
Heb gisteren Silence of the Lambs gekeken, da's ook een aanrader.
Wat is er dan klote aan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
onzinquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef picodealion het volgende:
Oh sorry, misplaatst incrowd grapje. Ik haal 2 forums door elkaar. (heb de film gewoon in m'n favorieten staan hoor, met een 9/10).
Ik vond het een enorm zijige en voorspelbare film om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Keselo het volgende:
Good Will Hunting.
Een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien. Enorm sterk acteerwerk van Matt Damon, maar vooral van Robin Williams. Ze gaan allebei zo goed op in hun rol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |