Dat een complete rode lijn door de film was had ik niet verwacht, ik had uiteraard wel het 1 en ander verwacht qua love.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kwam het relatiedrama op jou over als medeverse single?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:21 schreef Verbodsbord het volgende:
5 days of war/5 days of August(zie op internet verschillende titels voorbij komen)
http://www.imdb.com/title/tt1486193/
[..]
Heb ook welgeteld 1 of 2 acteurs herkend.
IMDB: 5,8
Mijn cijfer: 7,5
Doe dat nooit, die vind zelfs ik - als liefhebber van de trage film doorgaans - een trage kutfilm.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan moet je toch The Thin Red Line gaan kijken![]()
wie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rupert Friend, Emanuelle Chiquiri (oid), Richard Coyle en Dean Cain....
Als je even op imdb zou kijken zal zelfs jij ze herkennenquote:
Richard Coyle is van Prince of Persia en dergelijke en Dean Cain is superman. De rest ken ik verder ook niet.quote:
Mooi dat je hem zo goed vond! Ja, had ik dus ook. Het was vet confronterend, in een vol vliegtuig terwijl mijn eigen (ex)-relatieproblemen door mijn hoofd spookten.... Ik ga hem zeker nog es kijken! Een echt drama, netjes gedaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Damn, ben er echt even stil van. Ik geef niet vaak een 9/10 bij de eerste keer kijken maar deze verdient 'm.
ik ken ze allemaal wel maar het is toch niet zo raar als iemand ze niet herkent? het zijn geen grote acteurs ofzo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als je even op imdb zou kijken zal zelfs jij ze herkennen. Zie nu ook dat Heather Graham er ook in speelt, die ken je vast ook wel.
Leuke film inderdaadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Garden State
Al eens gezien, deze heerlijke romantische comedy met een vertederende Nathalie Portman (wat een topactrice is dat toch!). Lekkere grappen, mooie scenes (iedereen aan de XTC en andere drugs) en leuk verhaaltje.
Een film die je lekker goed doet voelen elke keer als je hem kijkt.
8.5/10 (IMDB: 7.8/10)
Oke oke, ik herkende 4 mensen als ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:56 schreef Bolter het volgende:
[..]
Als je even op imdb zou kijken zal zelfs jij ze herkennen. Zie nu ook dat Heather Graham er ook in speelt, die ken je vast ook wel.
Maar goed heb me er verder aardig~ mee vermaakt dus de film krijgt een 6,5quote:Een simpele film die wel wat potentie heeft, maar qua uitwerking maar matig en standaard is. Het mist uitstraling, echte ontroering, sfeer en de komische noten komen ook niet echt over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:30 schreef Roces18 het volgende:
Reign over Me
[ afbeelding ]
De film mist zo zijn sterke momenten en soms komt het ook langdradig over om een goede film te zijn. Adam Sandler is typisch getypecast hiervoor, zijn woede uitbarstingen komen in elke film van hem zo ongeveer voor dat elke acteur zijn plaats had kunnen innemen. Ook is er van zijn gezicht niet zo veel af te lezen qua emotie buiten blij of verdrietig zijn.
[..]
Maar goed heb me er verder aardig~ mee vermaakt dus de film krijgt een 6,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Falco,
Welke Resident Evil bedoel je?melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]Gewoon de eerste. Ik verwacht trouwens dat ik bij de volgende delen ongeveer hetzelfde verhaaltje kan schrijven, maar dat terzijdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Falco,
Welke Resident Evil bedoel je?.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Trek dan nog maar een puntje van je cijfer af hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon de eerste. Ik verwacht trouwens dat ik bij de volgende delen ongeveer hetzelfde verhaaltje kan schrijven, maar dat terzijde.
Hehe, ik vond hem aan de andere kant echt leuk om te zien. Destijds 8,5 gegeven met deel 3 een 9.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Trek dan nog maar een puntje van je cijfer af hoor
Hmm misschien toch die andere delen dan eens zien. 1 vond ik wel prima, maar bij dit soort films verwacht je dat de delen daarna een beetje meeliften op de naam en kut zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hehe, ik vond hem aan de andere kant echt leuk om te zien. Destijds 8,5 gegeven met deel 3 een 9.
Maar deel 1 is inderdaad wel het minst goed, maar als je die niet leuk vind raad ik je aan om de rest ook niet te kijken.
Ik bedoelde juist dat voor de andere delen een puntje eraf mocht. Maar ik vond 1 al niet overweldigend.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hehe, ik vond hem aan de andere kant echt leuk om te zien. Destijds 8,5 gegeven met deel 3 een 9.
Maar deel 1 is inderdaad wel het minst goed, maar als je die niet leuk vind raad ik je aan om de rest ook niet te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |