abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98234810
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komt :'(
Die ga ik kijken door dit topic.
pi_98235345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef resque het volgende:

[..]

Well that was a waste of time....
De tering, wat een bagger. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:39:56 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_98238506
Blade
Hey, best wel een okeeje vampierenfilm. Normaal is het altijd een groot :')-festijn bij dit onderwerp, maar dat viel hier reuzemee. De actie is lekker expliciet en zag er nog zeker goed uit voor 1998-begrippen. Het sfeertje was a la The Matrix, supercool dus. Cijfer: 7,5

Big Trouble in Little China
Wow, deze film scoort hoog op de bullshitmeter. Kurt Russell gedraagt zich als een volslagen idioot en bevecht met zijn chinese homies andere chinezen in een doldriest avontuur. Daarbij vraag ik me oprecht af hoe het mogelijk is dat Kim Cattrall een acteercarrière kan hebben. Mên, wat was zij dramatisch kut zeg. Maar goed nu ben ik wel heel negatief en uiteindelijk kan er bij deze film een voldoende van af, ook al is daar de so bad it's good-factor nogal debet aan :P.

[ Bericht 4% gewijzigd door Falco op 16-06-2011 10:36:56 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:11:33 #94
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_98239308
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heftig ! :o beide films..

Taken, die film krijgt echt een 9 van mij _O_. Vond het echt een brute film.
Inhale niet gezien.

Cedar Rapids
Zelf zou ik hem nooit gekeken hebben, heb hem bij vrienden gezien. Moet zeggen dat hij erg vermakelijk was. Veel droge en dronken humor!
7.5 geef ik hem.

Step Brothers
_O- 8+ geef ik hem, veel kinderachtige humor, erg veel gelachen.
SPOILER: 'Quote uit de film'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unknown
Zeer spannende film, met Liam Neeson, van Taken.
Op veel momenten geef je een voorspelbare reactie, maar dan gebeurt er totaal wat anders, zie je niet vaak in films. Heeft me geboeid van begin tot eind.
8+.
ⁿڻⁿ
pi_98245818
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heftig ! :o beide films..

Die inhale ziet er bruut uit!
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:27:00 #96
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_98246116
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
pi_98246575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/

Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf! :D
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!
pi_98246625
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef dushigirly het volgende:

[..]

Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/

[ afbeelding ]

Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf! :D
Leuk? Ik vond hem zo bagger . Moest bijna huilen.
idd wat pennywise zegt, nicolas Cage moet met pensioen. Wat een crap...
pi_98246726
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is. :')
pi_98246946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is. :')
had ik ook ja, best vermakelijke pulp.
pi_98247696
Black Swan
http://www.imdb.com/title/tt0947798/

Ik vond het een topfilm. Ik hou totaal niet van dit soort films, al helemaal niet omdat het een ballet film is. Maar ja, die prachtige Mila Kunis heeft me toch doen kijken hehe. En heus, zij is niet de enige reden geweest dat ik die film fantastisch vond. Goed plot, spannend, je twijfelt tussen realiteit en fantasie, mindtricks eigenlijk.... Ja, goede film. Wel iets teveel drama.

Een must-see, voor de echte filmliefhebber.

Scoort bij mij een
8 op 10
pi_98249051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Ja ik heb daarbij ook echt in een deuk gelegen! :D geweldig!
pi_98249077
Black swan wil ik idd ook nog echt eens zien :)
pi_98249169
The Hangover II

Matig vervolg. Ik vond de foto's op het einde nog het leukst :')

Cijfer: een matige 6.
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:46:17 #105
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98257514
The Tunnel (2011)

Sydney kampt met een enorme droogte. Daarom wordt een omstreden plan gelanceerd, waarbij water geput zou worden uit de tunnels die onder de stad liggen. Kort na de verkiezingen wordt er echter met geen woord meer gerept over deze onderneming. Een cameraploeg trekt de tunnels in om te achterhalen waarom het plan werd stopgezet, maar komt tot een zeer onprettige vaststelling.

Vond het een vermakelijke film. Vond de interviews tussendoor wat minder tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IMDb: 6.0
Mijn cijfer: 6.0
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_98259150
Trust http://www.imdb.com/title/tt1529572/

Ik vond het wel een indrukwekkende film. En ook wel begrijpelijk. De kijk op het voorval, van het meisje en van de ouders. Aanrader !!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_98260378
Limitless
A writer discovers a top-secret drug which bestows him with super human abilities.

Het concept is erg tof, maar het bleef teveel op de vlakte. Ze hadden imo veel meer kunnen halen uit Bradley Cooper's personage icm die van Robert de Niro. Ondanks deze 'kritiek' was het toch een zeer vermakelijke thriller.

IMDb: 7,3
Mijn cijfer: 7,0
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:50:03 #108
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_98269398
Fritt Vilt (2006)

Moviemeter

Noorwegen
Horror
97 minuten

geregisseerd door Roar Uthaug
met Ingrid Bolsø Berdal, Rolf Kristian Larsen en Tomas Alf Larsen

Weinig sneeuwpret voor vijf snowboarders, die zich hadden verheugd op een spectaculaire afdaling in de bergen van Noorwegen. Wanneer één van de vrienden een been breekt, is het afgelopen met de halsbrekende manoeuvres. De auto staat te ver weg en de avond valt. In een verlaten ski-resort vindt de vriendengroep onderdak om de nacht door te komen. Misschien was doodvriezen een betere optie geweest, want in de kelder van het hotel huist een duistere figuur met een pikhouweel, die niet van vreemdelingen houdt.

Ben deze nu aan het kijken. Heel even een pauze ingelast wat een film :X :X
Normaal niet bang voor horror films, maar deze film :X wat een sfeer zit erin.

Zag nog meer delen (geloof 3) op Usenet staan. Morgen doe ik mijn verslag.
Tot nu toe een aanrader _O_
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:08:01 #109
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_98270438
Zojuist Brotherhood (http://www.imdb.com/title/tt1273241/) gezien. Goeie film! ^O^ Geen bekende acteurs of regisseur of zo, maar goed geacteerd en een goed verhaal. Verrassend voor zo'n kleine film :)
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_98271850
Source Code

Jaja, ik heb 'm ook gezien, begint erg leuk en eigenlijk gaat de hele film zoals je verwacht. Er had meer in gezeten met een extra verhaallijn, of een 2e "zaak" ofzo.

Ook klopte lang niet alles, ik wil films altijd begrijpen en sommige dingen slaan gewoon nergens op.

Maar goed, het blijft sci-fi en dat is leuk!

7,5.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:46:34 #111
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_98272615
Vandaag gezien:

Tangled
Disney`s 50ste geanimeerde speelfilm is een moderne versie van het oude Rapunzel sprookje. Het is prachtig geanimeerd en zit vol met leuke grapjes.
Alleen de liedjes zijn wat minder dan in Disney klassiekers als Aladdin en Beauty and the Beast.

8,0/10

quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Graag, wil ik wel lezen.
Here you go ;)

En gisteren in de bios:

The Tree Of Life
Een nieuw werk van Terrence Malick is altijd iets om naar uit te kijken. Gisteravond had ik eindelijk de tijd om `m te gaan kijken en een bioscoop gevonden die `m nog draait.
Mijn verwachtingen waren door de vele positieve recensies hoog gespannen en die zijn gelukkig meer dan waar gemaakt.

Het is heel moeilijk om precies te zeggen wát er nu zo goed aan is.
Vanaf dat eerste shot is het een boeiend hypnotiserend epos waarin Malick gebruik maakt van z`n gebruikelijke voice-over. Hij weet `t tot een minimum te beperken zodat het geen overkill wordt. Zoals altijd laat hij de beelden voor zichzelf spreken en zijn zelfs de dialogen beperkt tot een minimum. De door de geweldige montage samen gebrachte prachtige beelden en de verbluffend mooie soundtrack van Oscar winnaar Alexandre Desplat maken het ook dat er ook helemaal niet veel woorden nodig zijn.

In essentie is het een zwaar familie drama maar Malick gaat er uiteraard, zoals we van `m gewend zijn, met de nodige filosofische en godsdienstige invloeden dieper op in. Daar zit ook het enige minpunt van de film: in het midden gedeelte gaat hij wellicht iets te ver met een stuk dat me wel iets deed denken aan het laatste stuk van Kubrick`s 2001: A Space Odyssey. Hier vraagt hij wel heel veel van z`n publiek en is het heel goed mogelijk dat de aandacht verslapt. Gelukkig pakt hij het daarna op en volgt een uiterst emotioneel en meeslepende climax,waarin (en trouwens gedurende de hele film) Brad Pitt opnieuw laat zien wel degelijk te kunnen acteren. Hij zet misschien wel de beste rol van zijn carriere neer.
Ook de beeldschone Jessica Chastain zet als de naieve moeder, de Engel die over haar familie waakt, een pracht rol neer.

De titel is hierboven al gevallen: 2001 - A Space Odyssey. Malick maakt met The Tree of Life een soort 2001 van deze generatie: een film waar oneindig lang over gediscussieerd kan worden, die het publiek in tweeen zal splijten in voor- en tegenstanders en waar iedereen zijn eigen kijk op kan en zal hebben.
Je moet er absoluut goed voor gaan zitten en laat je meeslepen door Malick`s hoog filosofisch werk. Verwacht ook niet dat je `m in één of twee kijkbeurten kunt doorgronden of begrijpen. Dit is typisch zo`n film die steeds opnieuw kunt en eigenlijk moet zien, en wellicht alleen maar zal stijgen in aanzien en cijfer naarmate je `m vaker ziet.
Het eindresultaat zal zeker niet iedereen bevallen maar wat mij betreft gaat ie hoge ogen gooien op `t eindejaars lijstje en zullen de beelden nog lang in m`n hoofd blijven rond zweven.

9,5/10
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:48:54 #112
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_98272736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:

Tangled
Disney`s 50ste geanimeerde speelfilm is een moderne versie van het oude Rapunzel sprookje. Het is prachtig geanimeerd en zit vol met leuke grapjes.
Alleen de liedjes zijn wat minder dan in Disney klassiekers als Aladdin en Beauty and the Beast.

8,0/10

[..]

Here you go ;)

En gisteren in de bios:

The Tree Of Life
Een nieuw werk van Terrence Malick is altijd iets om naar uit te kijken. Gisteravond had ik eindelijk de tijd om `m te gaan kijken en een bioscoop gevonden die `m nog draait.
Mijn verwachtingen waren door de vele positieve recensies hoog gespannen en die zijn gelukkig meer dan waar gemaakt.

Het is heel moeilijk om precies te zeggen wát er nu zo goed aan is.
Vanaf dat eerste shot is het een boeiend hypnotiserend epos waarin Malick gebruik maakt van z`n gebruikelijke voice-over. Hij weet `t tot een minimum te beperken zodat het geen overkill wordt. Zoals altijd laat hij de beelden voor zichzelf spreken en zijn zelfs de dialogen beperkt tot een minimum. De door de geweldige montage samen gebrachte prachtige beelden en de verbluffend mooie soundtrack van Oscar winnaar Alexandre Desplat maken het ook dat er ook helemaal niet veel woorden nodig zijn.

In essentie is het een zwaar familie drama maar Malick gaat er uiteraard, zoals we van `m gewend zijn, met de nodige filosofische en godsdienstige invloeden dieper op in. Daar zit ook het enige minpunt van de film: in het midden gedeelte gaat hij wellicht iets te ver met een stuk dat me wel iets deed denken aan het laatste stuk van Kubrick`s 2001: A Space Odyssey. Hier vraagt hij wel heel veel van z`n publiek en is het heel goed mogelijk dat de aandacht verslapt. Gelukkig pakt hij het daarna op en volgt een uiterst emotioneel en meeslepende climax,waarin (en trouwens gedurende de hele film) Brad Pitt opnieuw laat zien wel degelijk te kunnen acteren. Hij zet misschien wel de beste rol van zijn carriere neer.
Ook de beeldschone Jessica Chastain zet als de naieve moeder, de Engel die over haar familie waakt, een pracht rol neer.

De titel is hierboven al gevallen: 2001 - A Space Odyssey. Malick maakt met The Tree of Life een soort 2001 van deze generatie: een film waar oneindig lang over gediscussieerd kan worden, die het publiek in tweeen zal splijten in voor- en tegenstanders en waar iedereen zijn eigen kijk op kan en zal hebben.
Je moet er absoluut goed voor gaan zitten en laat je meeslepen door Malick`s hoog filosofisch werk. Verwacht ook niet dat je `m in één of twee kijkbeurten kunt doorgronden of begrijpen. Dit is typisch zo`n film die steeds opnieuw kunt en eigenlijk moet zien, en wellicht alleen maar zal stijgen in aanzien en cijfer naarmate je `m vaker ziet.
Het eindresultaat zal zeker niet iedereen bevallen maar wat mij betreft gaat ie hoge ogen gooien op `t eindejaars lijstje en zullen de beelden nog lang in m`n hoofd blijven rond zweven.

9,5/10
Bedankt voor de review. Ik ga hem nu zeker niet kijken na al dat gelul hierboven.
pi_98276277
X-Men first class

tsja, wel geinig voor de fans van t genre. vond t allemaal niet echt verrassend, denk dat ik te oud word voor dit soort films :P
totaal niet met de 8.1 op imdb eens, zo bijzonder is ie niet.
6,5-7
pi_98283669

Sucker Punch

quote:
Baby Doll is tegen haar wil opgesloten, maar heeft een grote overlevingsdrang. Haar droomwereld vormt de ultieme ontsnapping aan haar duistere realiteit. In haar dromen maakt ze ongelooflijke avonturen mee, die de grens tussen werkelijkheid en fantasie vervagen. Ze is vastberaden te vechten voor haar vrijheid en haalt vier andere jonge meiden over om te ontsnappen aan hun verschrikkelijke lot, dat in de handen ligt van Blue, Madam Gorski en High Roller.
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
Goede muzieksmaak maar slecht gecoverd. Nee dit is geen toppertje. Een 4.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:45:28 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_98283757
Afgelopen dagen de LOTR cyclus gekeken.
een 7 1/2 geef ik het
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:47:00 #116
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98287463
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

Sucker Punch

[..]

Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
Goede muzieksmaak maar slecht gecoverd. Nee dit is geen toppertje. Een 4.
Vind ik nog steeds een erg toffe film :P

Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.

Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.

Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.

Black Hawk down:

Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.

Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.

Indrukwekkende film, een 8.0

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbodsbord op 17-06-2011 14:09:08 ]
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:49:57 #117
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_98287554
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Vind ik nog steeds een erg toffe film :6

Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.

Black Hawk down:

Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.

Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.

En nog waargebeurd ook Blackhawk down.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:50:52 #118
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98287574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

En nog waargebeurd ook Blackhawk down.
Dat maakt het inderdaad nog wel wat heftiger.
pi_98288407
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Vind ik nog steeds een erg toffe film :6

Tears of the sun:

Black Hawk down:

He man! GOOD FOR YOU!!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:57:17 #120
286575 Roces18
Chef de party
pi_98291857
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

He man! GOOD FOR YOU!!
??????? :')

Zelf vandaag Little Fockers van Meet the Fockers enzo gekeken, dit is deeltje 3 alweer. Typische televisiefilm waarvan ik nog steeds niet begrijp waarom Robert de Niro erin meespeelt, hoe kan je je verlagen tot zo'n slecht filmniveau. Altijd maar weer hetzelfde verhaaltje van Gregory Focker die word bespioneerd en ondertussen in allerlei cliche's terecht kom. Desondanks toch redelijk om te kijken. Ik weet niet waarom, maar om de een of andere reden is het leuk om hun leven te volgen van het trouwen naar kids en dergelijke. Ach ja.

6,5
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')