Die ga ik kijken door dit topic.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komt
De tering, wat een bagger.quote:
Taken, die film krijgt echt een 9 van mijquote:
SPOILER: 'Quote uit de film'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unknown
Zeer spannende film, met Liam Neeson, van Taken.
Op veel momenten geef je een voorspelbare reactie, maar dan gebeurt er totaal wat anders, zie je niet vaak in films. Heeft me geboeid van begin tot eind.
8+.ⁿڻⁿ
Die inhale ziet er bruut uit!quote:
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
Leuk? Ik vond hem zo bagger . Moest bijna huilen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef dushigirly het volgende:
[..]
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/
[ afbeelding ]
Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf!
had ik ook ja, best vermakelijke pulp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is.
Ja ik heb daarbij ook echt in een deuk gelegen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 6.0
Mijn cijfer: 6.0Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Here you goquote:
Bedankt voor de review. Ik ga hem nu zeker niet kijken na al dat gelul hierboven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:
Tangled
Disney`s 50ste geanimeerde speelfilm is een moderne versie van het oude Rapunzel sprookje. Het is prachtig geanimeerd en zit vol met leuke grapjes.
Alleen de liedjes zijn wat minder dan in Disney klassiekers als Aladdin en Beauty and the Beast.
8,0/10
[..]
Here you go
En gisteren in de bios:
The Tree Of Life
Een nieuw werk van Terrence Malick is altijd iets om naar uit te kijken. Gisteravond had ik eindelijk de tijd om `m te gaan kijken en een bioscoop gevonden die `m nog draait.
Mijn verwachtingen waren door de vele positieve recensies hoog gespannen en die zijn gelukkig meer dan waar gemaakt.
Het is heel moeilijk om precies te zeggen wát er nu zo goed aan is.
Vanaf dat eerste shot is het een boeiend hypnotiserend epos waarin Malick gebruik maakt van z`n gebruikelijke voice-over. Hij weet `t tot een minimum te beperken zodat het geen overkill wordt. Zoals altijd laat hij de beelden voor zichzelf spreken en zijn zelfs de dialogen beperkt tot een minimum. De door de geweldige montage samen gebrachte prachtige beelden en de verbluffend mooie soundtrack van Oscar winnaar Alexandre Desplat maken het ook dat er ook helemaal niet veel woorden nodig zijn.
In essentie is het een zwaar familie drama maar Malick gaat er uiteraard, zoals we van `m gewend zijn, met de nodige filosofische en godsdienstige invloeden dieper op in. Daar zit ook het enige minpunt van de film: in het midden gedeelte gaat hij wellicht iets te ver met een stuk dat me wel iets deed denken aan het laatste stuk van Kubrick`s 2001: A Space Odyssey. Hier vraagt hij wel heel veel van z`n publiek en is het heel goed mogelijk dat de aandacht verslapt. Gelukkig pakt hij het daarna op en volgt een uiterst emotioneel en meeslepende climax,waarin (en trouwens gedurende de hele film) Brad Pitt opnieuw laat zien wel degelijk te kunnen acteren. Hij zet misschien wel de beste rol van zijn carriere neer.
Ook de beeldschone Jessica Chastain zet als de naieve moeder, de Engel die over haar familie waakt, een pracht rol neer.
De titel is hierboven al gevallen: 2001 - A Space Odyssey. Malick maakt met The Tree of Life een soort 2001 van deze generatie: een film waar oneindig lang over gediscussieerd kan worden, die het publiek in tweeen zal splijten in voor- en tegenstanders en waar iedereen zijn eigen kijk op kan en zal hebben.
Je moet er absoluut goed voor gaan zitten en laat je meeslepen door Malick`s hoog filosofisch werk. Verwacht ook niet dat je `m in één of twee kijkbeurten kunt doorgronden of begrijpen. Dit is typisch zo`n film die steeds opnieuw kunt en eigenlijk moet zien, en wellicht alleen maar zal stijgen in aanzien en cijfer naarmate je `m vaker ziet.
Het eindresultaat zal zeker niet iedereen bevallen maar wat mij betreft gaat ie hoge ogen gooien op `t eindejaars lijstje en zullen de beelden nog lang in m`n hoofd blijven rond zweven.
9,5/10
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.quote:Baby Doll is tegen haar wil opgesloten, maar heeft een grote overlevingsdrang. Haar droomwereld vormt de ultieme ontsnapping aan haar duistere realiteit. In haar dromen maakt ze ongelooflijke avonturen mee, die de grens tussen werkelijkheid en fantasie vervagen. Ze is vastberaden te vechten voor haar vrijheid en haalt vier andere jonge meiden over om te ontsnappen aan hun verschrikkelijke lot, dat in de handen ligt van Blue, Madam Gorski en High Roller.
Vind ik nog steeds een erg toffe filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
Goede muzieksmaak maar slecht gecoverd. Nee dit is geen toppertje. Een 4.
En nog waargebeurd ook Blackhawk down.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een erg toffe film![]()
Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.
Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.
Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.
Black Hawk down:
Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.
Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.
Indrukwekkende film, een 8.0
Dat maakt het inderdaad nog wel wat heftiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En nog waargebeurd ook Blackhawk down.
He man! GOOD FOR YOU!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een erg toffe film![]()
Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.
Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.
Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.
Black Hawk down:
Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.
Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.
Indrukwekkende film, een 8.0
???????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |