Standaard wraakfilmpje, niet echt wat speciaals.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga vanavond naar The Immortal (22 Bullets kijken), ben benieuwd en zal een verslagje plaatsen vanavond. Iemand deze film al gezien?
Ga rustig door daarmee! Heb al een aantal leuke series via dit topic mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik post niet alles wat ik daarvan gezien heb maar kan imo toch interessant zijn voor degene die dit topic nakijken
Cult-hit en geniale film. Mijn nummer 4 allertijdenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Lyzio het volgende:
Het zou eigenlijk The Immortal worden, maar door omstandigheden is het Machete geworden. En allejezus, wat was dit een slechte film.
http://www.imdb.com/title/tt0985694/
Kijkend naar de cast en de regisseur had ik toch wel hoge verwachtingen. Danny Trejo (ondanks dat het een waanzinnig slechte acteur is) heb ik hoog zitten. Michelle Rodriguez vind ik altijd een plezier om naar te kijken en Robert de Niro als bijrol is natuurlijk de kers op de taart.
Ten eerste komt de film vreselijk traag op gang en is het verhaal zo dun dat het eigenlijk geen meerwaarde aan de film geeft. De actie wordt daarnaast ook nog eens uitermate slecht in beeld gebracht. Danny Trejo spreekt vijf volzinnen, waarvan er vier regelrechte clichés zijn. Michelle Rodriguez is de vrouwelijke Ché, met de inspirerende naam Shé. Om te lachen natuurlijk.
Robert de Niro levert daarnaast wel een vermakelijke rol als de Senator, maar daar blijft het ook bij. Het meeste heb ik me nog geërgerd aan de 'climax'. Het gevecht op het einde. Het was een soort van Terminator meets The Fast & The Furious meets Once Upon A Time In Mexico.
Nee, of ik begrijp het totaal verkeerd en deze film wordt een cult-hit, of het is gewoon een hele matige film.
4,5/10
Graag, wil ik wel lezen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
Net thuis van The Tree Of Life. Eerste indruk bevat maar 3 letters: WOW! een ontzettend indrukwekkende film die me van de eerste tot de laatste seconde greep.
Moet het nog even laten bezinken, recensietje volgt morgen...
Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
omfg![]()
Source Code
[ afbeelding ]
Apart verhaal (militair wordt ingezet om volgende aanslag te voorkomen door de vorige te herbeleven via een programma en daarmee de dader te zoeken) en een goede uitvoering. Jammer dat het tegen het einde wat inkakt.
7.5
Community - seizoen 1
[ afbeelding ]
Vermakelijke komedieserie over een groepje studenten van alle leeftijden aan een community college. De hoofdrolspeler was advocaat maar zijn diploma bleek ongeldig en dus moet ie het opnieuw halen. Hij sluit zich aan bij een markante studiegroep waar ze meest idiote avontuurtjes beleven. Prima cast met als bekendste namen Chevy Chase en Ken Jeong. Vooral Jeong schittert als een aziatische leraar spaans. Het eerste deel van het seizoen is wel vermakelijk maar vanaf de helft wordt het pas echt grappig. Prima vermaak voor tussendoor! Nu snel verder met seizoen 2
8.0
Die ga ik kijken door dit topic.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komt
De tering, wat een bagger.quote:
Taken, die film krijgt echt een 9 van mijquote:
SPOILER: 'Quote uit de film'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unknown
Zeer spannende film, met Liam Neeson, van Taken.
Op veel momenten geef je een voorspelbare reactie, maar dan gebeurt er totaal wat anders, zie je niet vaak in films. Heeft me geboeid van begin tot eind.
8+.ⁿڻⁿ
Die inhale ziet er bruut uit!quote:
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
Leuk? Ik vond hem zo bagger . Moest bijna huilen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef dushigirly het volgende:
[..]
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/
[ afbeelding ]
Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf!
had ik ook ja, best vermakelijke pulp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |