abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98221717
beide films zijn wel leuk om te kijken maar niet echt speciaal idd.
pi_98223137
Vandaag naar de kaakchirug geweest en door hem mishandeld. Maar wel goeie pillen gekregen dus maar niet te ingewikkelde films vanmiddag.

Harold & Kumar go to White Castle

Wat een onzin, maar wel lekkere onzin. Raar verhaal, er gebeuren rare dingen maar het is wel grappig. Anderhalf uur prima dom vermaak 7

Whip It

Meisje van het saaie platteland van Texas wil meer dan de diner en de beauty contests van haar moeder. Dan ontdekt ze bij toeval roller derby. Of dat de uitkomst is van haar problemen daar gaat deze coming of age film over.

Prima geslaag regiedebuut van Drew Barrymore. Met plezier gemaakt en dat straalt er wel van af. Ellen Page weer goed in de haar bekende rol als nerdbabe. Leuke bijrollen, vooral van Julliete Lewis, die van Barrymore zelf valt wat tegen. Zou wel een 7,5 willen geven.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:08:52 #78
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_98225208
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga vanavond naar The Immortal (22 Bullets kijken), ben benieuwd en zal een verslagje plaatsen vanavond. Iemand deze film al gezien?
Standaard wraakfilmpje, niet echt wat speciaals.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik post niet alles wat ik daarvan gezien heb maar kan imo toch interessant zijn voor degene die dit topic nakijken
Ga rustig door daarmee! Heb al een aantal leuke series via dit topic mogen aanschouwen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:26:28 #79
188728 Lyzio
why do we fall
pi_98226451
Het zou eigenlijk The Immortal worden, maar door omstandigheden is het Machete geworden. En allejezus, wat was dit een slechte film.

http://www.imdb.com/title/tt0985694/

Kijkend naar de cast en de regisseur had ik toch wel hoge verwachtingen. Danny Trejo (ondanks dat het een waanzinnig slechte acteur is) heb ik hoog zitten. Michelle Rodriguez vind ik altijd een plezier om naar te kijken en Robert de Niro als bijrol is natuurlijk de kers op de taart.

Ten eerste komt de film vreselijk traag op gang en is het verhaal zo dun dat het eigenlijk geen meerwaarde aan de film geeft. De actie wordt daarnaast ook nog eens uitermate slecht in beeld gebracht. Danny Trejo spreekt vijf volzinnen, waarvan er vier regelrechte clichés zijn. Michelle Rodriguez is de vrouwelijke Ché, met de inspirerende naam Shé. Om te lachen natuurlijk.

Robert de Niro levert daarnaast wel een vermakelijke rol als de Senator, maar daar blijft het ook bij. Het meeste heb ik me nog geërgerd aan de 'climax'. Het gevecht op het einde. Het was een soort van Terminator meets The Fast & The Furious meets Once Upon A Time In Mexico.

Nee, of ik begrijp het totaal verkeerd en deze film wordt een cult-hit, of het is gewoon een hele matige film.

4,5/10
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:39:36 #80
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_98227312
Days of Heaven (1978, Terrence Malick)

Woorden schieten tekort om de schoonheid van deze film te beschrijven. Zie hieronder het plaatje, kijk de film en oordeel zelf.

http://img840.imageshack.us/img840/1431/daysofheaven.jpg (copy/paste deze link)

Natuurlijk heb ik, net als bij The New World en The Thin Red Line, wel weer wat aan te merken op de uitwerking van de plot. Soms springt het verhaal wat van de hak op de tak en de karakters hadden naar mijn mening wel iets meer uitgediept mogen worden, om de echte binding te krijgen die nu ontbreekt. Het wordt echter nooit klakkeloos op je af gesmeten, met dank ook aan de voice-over die met enkele mooie teksten komt. Maar goed, als het verhaal goed is, de acteurs presteren (en dat doen ze!), Morricone de score verzorgt en misschien de beste cinematografie ooit wordt vertoond… Wat valt er dan niet lief te hebben aan dit schilderij van een schoonheid?

Nobody's perfect. There was never a perfect person around. You just have half-angel and half-devil in you.

[ Bericht 1% gewijzigd door vinnypassy op 15-06-2011 23:11:36 ]
pi_98228380
Gisteren Johnny English gezien. Wil er niet al teveel woorden al vuil maken, maar het scoort net iets onder de 4.
Stomme verhaallijn en vervelende grapjes. Atkinson was ooit leuk.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:19:50 #82
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_98229938
In the Heat of the Night (1967, VS, Norman Jewison)
Een zwarte politieagent wordt op doorreis in een klein stadje onterecht verdacht van een moord en raakt zo betrokken in het onderzoek naar de moordenaar. De aandacht in de film gaat natuurlijk niet uit naar het moordonderzoek, hoewel dat minder voorspelbaar was dan ik had verwacht, maar voornamelijk naar de spanningen die ontstaan door de tegenstellingen, blank vs. zwart, plattelands vs, stad, laag- vs. hoogopgeleid. De zwarte politieagent en lokale politiechef krijgen steeds meer respect voor elkaar en op het eind begrijpt iedereen de ander wat beter. Sidney Poitier en Rod Steiger zijn in topvorm beiden hier.
cijfer: 7.5
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:31:24 #83
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_98230593
The Thin Red Line (1998)
De Tweede Wereldoorlog: de slag bij Guadalcanal zal een grote invloed hebben op de Japanse positie in het gebied. Een groep jonge soldaten wordt als steun naar de oorlogsmoeë Marine-eenheden gebracht. De gebeurtenissen in de oorlog zorgen er voor dat de soldaten een hechte band met elkaar ontwikkelen.

Ik vond hem zelf ontzettend langdradig en langzaam. Ik snap dat er veel verdieping van karakters plaatsvindt en dat er een ontzettend goede cast qua bekende acteurs staat maar ik vond het verhaal vrij weinig aan.

IMDb: 7,6/10
Mijn cijfer: 6,5/10
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:34:26 #84
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_98230744
Net thuis van The Tree Of Life. Eerste indruk bevat maar 3 letters: WOW! een ontzettend indrukwekkende film die me van de eerste tot de laatste seconde greep.
Moet het nog even laten bezinken, recensietje volgt morgen...
pi_98231086
shark tale (2004)

Gaat over een vis die meer status wil en zich daardoor dik in de nesten werkt..
leuke, doch (zoals eigenlijk bij elke animatie film) voorspelbaar
de animatie's voelen wat gedateerd aan maar dat mag de (matige) pret niet drukken: 7/10 (geef hem hierbij het voordeel van de twijfel :))
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:34:55 #86
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98233754
The Hangover II

Mja, wat moet ik er van zeggen. De film verveelt niet, en is op zich snel voorbij zonder dat je het in de gaten hebt. Het nadeel is alleen dat het vooral een herhaling van grappen is, die te veel op deel 1 lijkt. Ik vraag me af hoe ze deel 3 een nieuwe, gekke twist willen geven die aanslaat, want dit was het vaak net niet. De aftiteling was nog het leukst, toen werd er door de zaal ook het meest hard gelachen.
Ook viel me op dat ik me op een gegeven moment ging irriteren aan die baardaap. Misschien komt het doordat ik wat moe was, maar hij werd langzaamaan antigrappig.

Meer dan een 6 kan ik er op dit moment niet van maken.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_98233979
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:26 schreef Lyzio het volgende:
Het zou eigenlijk The Immortal worden, maar door omstandigheden is het Machete geworden. En allejezus, wat was dit een slechte film.

http://www.imdb.com/title/tt0985694/

Kijkend naar de cast en de regisseur had ik toch wel hoge verwachtingen. Danny Trejo (ondanks dat het een waanzinnig slechte acteur is) heb ik hoog zitten. Michelle Rodriguez vind ik altijd een plezier om naar te kijken en Robert de Niro als bijrol is natuurlijk de kers op de taart.

Ten eerste komt de film vreselijk traag op gang en is het verhaal zo dun dat het eigenlijk geen meerwaarde aan de film geeft. De actie wordt daarnaast ook nog eens uitermate slecht in beeld gebracht. Danny Trejo spreekt vijf volzinnen, waarvan er vier regelrechte clichés zijn. Michelle Rodriguez is de vrouwelijke Ché, met de inspirerende naam Shé. Om te lachen natuurlijk.

Robert de Niro levert daarnaast wel een vermakelijke rol als de Senator, maar daar blijft het ook bij. Het meeste heb ik me nog geërgerd aan de 'climax'. Het gevecht op het einde. Het was een soort van Terminator meets The Fast & The Furious meets Once Upon A Time In Mexico.

Nee, of ik begrijp het totaal verkeerd en deze film wordt een cult-hit, of het is gewoon een hele matige film.

4,5/10
Cult-hit en geniale film. Mijn nummer 4 allertijden _O_

Jessica Alba :9 O+
Michelle Rodriguez :9

Het verhaal, de over the top actie, de grappen, allemaal genieten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_98234542
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
Net thuis van The Tree Of Life. Eerste indruk bevat maar 3 letters: WOW! een ontzettend indrukwekkende film die me van de eerste tot de laatste seconde greep.
Moet het nog even laten bezinken, recensietje volgt morgen...
Graag, wil ik wel lezen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 01:07:28 #89
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_98234625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef planethugo het volgende:

[..]

omfg :|W

Source Code
[ afbeelding ]
Apart verhaal (militair wordt ingezet om volgende aanslag te voorkomen door de vorige te herbeleven via een programma en daarmee de dader te zoeken) en een goede uitvoering. Jammer dat het tegen het einde wat inkakt.

7.5

Community - seizoen 1
[ afbeelding ]
Vermakelijke komedieserie over een groepje studenten van alle leeftijden aan een community college. De hoofdrolspeler was advocaat maar zijn diploma bleek ongeldig en dus moet ie het opnieuw halen. Hij sluit zich aan bij een markante studiegroep waar ze meest idiote avontuurtjes beleven. Prima cast met als bekendste namen Chevy Chase en Ken Jeong. Vooral Jeong schittert als een aziatische leraar spaans. Het eerste deel van het seizoen is wel vermakelijk maar vanaf de helft wordt het pas echt grappig. Prima vermaak voor tussendoor! Nu snel verder met seizoen 2 :)

8.0
Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komt :'(
pi_98234810
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Community is echt een top serie, zeker een aanrader. Ik zit te wachten tot het volgende seizoen komt :'(
Die ga ik kijken door dit topic.
pi_98235345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef resque het volgende:

[..]

Well that was a waste of time....
De tering, wat een bagger. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:39:56 #93
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_98238506
Blade
Hey, best wel een okeeje vampierenfilm. Normaal is het altijd een groot :')-festijn bij dit onderwerp, maar dat viel hier reuzemee. De actie is lekker expliciet en zag er nog zeker goed uit voor 1998-begrippen. Het sfeertje was a la The Matrix, supercool dus. Cijfer: 7,5

Big Trouble in Little China
Wow, deze film scoort hoog op de bullshitmeter. Kurt Russell gedraagt zich als een volslagen idioot en bevecht met zijn chinese homies andere chinezen in een doldriest avontuur. Daarbij vraag ik me oprecht af hoe het mogelijk is dat Kim Cattrall een acteercarrière kan hebben. Mên, wat was zij dramatisch kut zeg. Maar goed nu ben ik wel heel negatief en uiteindelijk kan er bij deze film een voldoende van af, ook al is daar de so bad it's good-factor nogal debet aan :P.

[ Bericht 4% gewijzigd door Falco op 16-06-2011 10:36:56 ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:11:33 #94
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_98239308
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heftig ! :o beide films..

Taken, die film krijgt echt een 9 van mij _O_. Vond het echt een brute film.
Inhale niet gezien.

Cedar Rapids
Zelf zou ik hem nooit gekeken hebben, heb hem bij vrienden gezien. Moet zeggen dat hij erg vermakelijk was. Veel droge en dronken humor!
7.5 geef ik hem.

Step Brothers
_O- 8+ geef ik hem, veel kinderachtige humor, erg veel gelachen.
SPOILER: 'Quote uit de film'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unknown
Zeer spannende film, met Liam Neeson, van Taken.
Op veel momenten geef je een voorspelbare reactie, maar dan gebeurt er totaal wat anders, zie je niet vaak in films. Heeft me geboeid van begin tot eind.
8+.
ⁿڻⁿ
pi_98245818
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heftig ! :o beide films..

Die inhale ziet er bruut uit!
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:27:00 #96
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_98246116
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
pi_98246575
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:27 schreef penny-wise het volgende:
Gisteren Drive Angry gekeken.
Mwah, Nicolas Cage heeft zijn beste tijd gehad qua betere films.
Actie was okè maar het verhaal was wazig en deed me aan "Ghost Rider" denken
Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/

Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf! :D
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!
pi_98246625
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:39 schreef dushigirly het volgende:

[..]

Ik vond hem juist leuk! Het was een echte luie vrijdag avond film waar je niet bij na hoeft te denken maar ik vond zijn rol juist zo grappig er in. En dan inderdaad van die droge actie er in. Bijna een cultfilm joh hahaha.
http://www.imdb.com/title/tt1502404/

[ afbeelding ]

Ik zag ook limitless voorbij komen. Die was echt geniaal en gaaf! :D
Leuk? Ik vond hem zo bagger . Moest bijna huilen.
idd wat pennywise zegt, nicolas Cage moet met pensioen. Wat een crap...
pi_98246726
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is. :')
pi_98246946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is. :')
had ik ook ja, best vermakelijke pulp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')