Ik had 'r ook geen hoge verwachtingen van, maar 't was zelfs beneden de lage verwachtingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat raar, had er echt hele hoge verwachtingen van.
Ik was vergeten te melden dat ik Nicolas Cage en George Clooney kwa namen door elkara haal. Zo ook Pacino en De Niro trouwens. Ik bedoel kijk naar die kop van Robert De Niro. Hij had best 'Al Pacino' kunnen heten toch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
de niro en pacino kan ik nog enigszins voorstellen maar clooney en cage?
omfgquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik was vergeten te melden dat ik Nicolas Cage en George Clooney kwa namen door elkara haal. Zo ook Pacino en De Niro trouwens. Ik bedoel kijk naar die kop van Robert De Niro. Hij had best 'Al Pacino' kunnen heten toch!
ik post niet alles wat ik daarvan gezien heb maar kan imo toch interessant zijn voor degene die dit topic nakijkenquote:
Ik vind het knap hoor dat die Robert Downey jr. er toch elke keer zo anders uit kan zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[ afbeelding ]
Roibert Deniro
[ afbeelding ]
Al Pacino
[ afbeelding ]
Nicolas Cage
[ afbeelding ]
George Cloony
Ja, leuke film, kijkt lekker weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga vanavond naar The Immortal (22 Bullets kijken), ben benieuwd en zal een verslagje plaatsen vanavond. Iemand deze film al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Lekker kut filmpje idd, dom verhaaltje, domme actie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Lyzio het volgende:
Ik ga vanavond naar The Immortal (22 Bullets kijken), ben benieuwd en zal een verslagje plaatsen vanavond. Iemand deze film al gezien?
Had ik het weer verkeerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor dat die Robert Downey jr. er toch elke keer zo anders uit kan zien.
Begreep jij het einde helemaal. Herinneringen staan gelijk aan tijdreizen ofzo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
omfg![]()
Source Code
[ afbeelding ]
Apart verhaal (militair wordt ingezet om volgende aanslag te voorkomen door de vorige te herbeleven via een programma en daarmee de dader te zoeken) en een goede uitvoering. Jammer dat het tegen het einde wat inkakt.
7.5
8.0
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Begreep jij het einde helemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is hoe ik het heb opgevat, maar ik vind het alles behalve logisch. Enige zwakke aan de film was dan ook het einde imo.
[ Bericht 4% gewijzigd door -Strawberry- op 15-06-2011 19:41:52 ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is hoe ik het heb opgevat, maar ik vind het alles behalve logisch. Enige zwakke aan de film was dan ook het einde imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kan schenkstroop zijn opmerking even in spoilertags zetten voor degene die hem nog niet gezien hebben? en jij die quote van hem![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:39 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien kan schenkstroop zijn opmerking even in spoilertags zetten voor degene die hem nog niet gezien hebben? en jij die quote van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef HAL9000S het volgende:
Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |