Yep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef Roces18 het volgende:
@Strawberry heb je die in de bioscoop gezien of niet?
Waar zie je dat niet gebeuren dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef El_Matador het volgende:
Kan er in het geval van plaatjes ook ajb de NAAM van de film vermeld worden. Kleine moeite, groot plezier.
imdb of moviemeter plaatjes werken nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Trein #1
[ afbeelding ]
Verrassend aardige film, ofschoon discutabel einde.
8
Trein #2
[ afbeelding ]
Baggertrein.
1
En dat bedoel ik dus. Wat is nou godver de moeite?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Trein #1
[ afbeelding ]
Verrassend aardige film, ofschoon discutabel einde.
8
Nouja, als meer dan 6 woorden over de film schrijven al teveel moeite is, kan het bij een lange titel nog wel echt zwaar worden hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus. Wat is nou godver de moeite?
Dat komt er nog bij ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nouja, als meer dam 5 woorden over de film schrijven al teveel moeite is, kan het bij een lange titel nog wel echt zwaar worden hoor.
Sluit me er helemaal bij aan alleen is mijn eindoordeel toch iets hoger. Ik geef de film een 7!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Bad Teacher
Had meer van deze film verwacht. Eerste helft van de film was heel traag en het plot was flinterdun. Bij het 2e gedeelte is dat niet meer zo en komen de grappen en personages ook beter tot hun recht.
Het was leuk om Diaz in zo'n rol te zien, maar dat was een van de weinige dingen die deze film nog enigszins boeiend kon maken. De humor is heel flauw en over de top, wat je kan verwachten van een film als deze dus dat was niet erg, maar sloeg helaas de plank vaak volledig mis. Dat ze als docent de kantjes eraf loopt en nieuwe tieten wil weet de kijker op een gegeven moment wel, dat is veel te lang uitgerekt.
Geen aanrader. Leuk om thuis op de bank een keer gezien te hebben.
Het einde van de film was wel geslaagd.
6,3
Ik heb hem net ook voor een stuk gezien, maar na een uur heb ik hem afgezet. De humor is veel te simpel en daarmee niet grappig en gaan ook gauw vervelen. Meer een humorniveau a la Scary Movie 4 ofzo. De hele film is een parodie van Walk the Line met natuurlijk wat andere elementen maar de basis is ongeveer hetzelfde. De muziek is overigens wel goed hierin, maar de rest van de film is gewoon inspiratieloos en lame.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Walk Hard: The Dewey Cox Story ( 2007 )!!!
9.5/10.
Echt een super film, goede humor, grappig / leuke muziek.
How to train your dragon? Echt fantastisch. Zat in 5 minuten helemaal in de film en heb meerdere malen gewoon geroepen tegen het schermquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat vond je ervan? (in iets uitgebreidere bewoording)
Zijn jou de stille hints naar andere films en series wel opgevallen in de film? Close encounters of the third kind en X-Files enzo? Of het muziekje in de bar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Paul
[..]
Leuk film maar had hem toch iets grappiger verwacht. Paul was goed geanimeerd. Verhaal was een beetje cheezy en het einde kan je al makkelijk raden. Maar hij keek lekker weg. een 6.5
100%quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
How to train your dragon > Rio
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef Nober het volgende:
Heb gisteren Silence of the Lambs gekeken, da's ook een aanrader.
Wat is er dan klote aan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
onzinquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef picodealion het volgende:
Oh sorry, misplaatst incrowd grapje. Ik haal 2 forums door elkaar. (heb de film gewoon in m'n favorieten staan hoor, met een 9/10).
Ik vond het een enorm zijige en voorspelbare film om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Keselo het volgende:
Good Will Hunting.
Een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien. Enorm sterk acteerwerk van Matt Damon, maar vooral van Robin Williams. Ze gaan allebei zo goed op in hun rol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |