abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98502934

Bad Teacher
Had meer van deze film verwacht. Eerste helft van de film was heel traag en het plot was flinterdun. Bij het 2e gedeelte is dat niet meer zo en komen de grappen en personages ook beter tot hun recht.
Het was leuk om Diaz in zo'n rol te zien, maar dat was een van de weinige dingen die deze film nog enigszins boeiend kon maken. De humor is heel flauw en over de top, wat je kan verwachten van een film als deze dus dat was niet erg, maar sloeg helaas de plank vaak volledig mis. Dat ze als docent de kantjes eraf loopt en nieuwe tieten wil weet de kijker op een gegeven moment wel, dat is veel te lang uitgerekt.

Geen aanrader. Leuk om thuis op de bank een keer gezien te hebben.

Het einde van de film was wel geslaagd.

6,3

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 22-06-2011 12:18:06 ]
  woensdag 22 juni 2011 @ 12:10:55 #272
286575 Roces18
Chef de party
pi_98503178
@Strawberry heb je die in de bioscoop gezien of niet?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_98503197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef Roces18 het volgende:
@Strawberry heb je die in de bioscoop gezien of niet?
Yep.
pi_98503311
Kan er in het geval van plaatjes ook ajb de NAAM van de film vermeld worden. Kleine moeite, groot plezier. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 22 juni 2011 @ 19:32:10 #275
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_98521261
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef El_Matador het volgende:
Kan er in het geval van plaatjes ook ajb de NAAM van de film vermeld worden. Kleine moeite, groot plezier. ;)
Waar zie je dat niet gebeuren dan? :{
pi_98524195
Trein #1

Verrassend aardige film, ofschoon discutabel einde.
8

Trein #2

Baggertrein.
1

[ Bericht 19% gewijzigd door Ryan3 op 22-06-2011 20:40:54 ]
I´m back.
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:27:19 #277
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98524260
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Trein #1
[ afbeelding ]
8

Trein #2
[ afbeelding ]
Baggertrein.
1
imdb of moviemeter plaatjes werken niet
pi_98524820
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Trein #1
[ afbeelding ]
8
En dat bedoel ik dus. Wat is nou godver de moeite? :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_98524882
quote:
15s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat bedoel ik dus. Wat is nou godver de moeite? :')
Nouja, als meer dan 6 woorden over de film schrijven al teveel moeite is, kan het bij een lange titel nog wel echt zwaar worden hoor :').
pi_98524928
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:38 schreef picodealion het volgende:

[..]

Nouja, als meer dam 5 woorden over de film schrijven al teveel moeite is, kan het bij een lange titel nog wel echt zwaar worden hoor :').
Dat komt er nog bij ja. :N

Hoe moeilijk is het om een review te schrijven zonder iets van het verhaal te verklappen. :?

pi_98542051
Octane
Beetje vreemd verhaal en cheesy horror-thriller. De spanning is wel goed gedaan. Lekker onverwacht. Het is geen topfilm, maar ik heb me er prima mee vermaakt.

Geluid hard aan en kamer donker. Dat helpt.
7.5/10 (IMDB: 4.2/10) :D

pi_98542280
Rio :D

Daarna How To Train Your Dragon _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:40:25 #283
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_98542977
Walk Hard: The Dewey Cox Story ( 2007 )

_O- !!!

9.5/10.
Echt een super film, goede humor, grappig / leuke muziek.
ⁿڻⁿ
pi_98543254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Bad Teacher
Had meer van deze film verwacht. Eerste helft van de film was heel traag en het plot was flinterdun. Bij het 2e gedeelte is dat niet meer zo en komen de grappen en personages ook beter tot hun recht.
Het was leuk om Diaz in zo'n rol te zien, maar dat was een van de weinige dingen die deze film nog enigszins boeiend kon maken. De humor is heel flauw en over de top, wat je kan verwachten van een film als deze dus dat was niet erg, maar sloeg helaas de plank vaak volledig mis. Dat ze als docent de kantjes eraf loopt en nieuwe tieten wil weet de kijker op een gegeven moment wel, dat is veel te lang uitgerekt.

Geen aanrader. Leuk om thuis op de bank een keer gezien te hebben.

Het einde van de film was wel geslaagd.

6,3
Sluit me er helemaal bij aan alleen is mijn eindoordeel toch iets hoger. Ik geef de film een 7!
pi_98544345
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 06:54 schreef Keselo het volgende:

en wat vond je ervan? (in iets uitgebreidere bewoording)
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:07:38 #286
286575 Roces18
Chef de party
pi_98544500
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:40 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Walk Hard: The Dewey Cox Story ( 2007 )

_O- !!!

9.5/10.
Echt een super film, goede humor, grappig / leuke muziek.
Ik heb hem net ook voor een stuk gezien, maar na een uur heb ik hem afgezet. De humor is veel te simpel en daarmee niet grappig en gaan ook gauw vervelen. Meer een humorniveau a la Scary Movie 4 ofzo. De hele film is een parodie van Walk the Line met natuurlijk wat andere elementen maar de basis is ongeveer hetzelfde. De muziek is overigens wel goed hierin, maar de rest van de film is gewoon inspiratieloos en lame.

Helaas een 3
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_98545009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:59 schreef mschol het volgende:

[..]

en wat vond je ervan? (in iets uitgebreidere bewoording)
How to train your dragon? Echt fantastisch. Zat in 5 minuten helemaal in de film en heb meerdere malen gewoon geroepen tegen het scherm _O- . Toen de film klaar was wilde ik hem gelijk nog een keer zien. Het hele verhaal is sowieso geniaal, en vikingen _O_ (Waarschijnlijk niet de beste review ooit, maar ik krijg er na 6 koffie niks zinnigers uit _O- )

En nu net Kung Fu Panda gekeken. Kon niet slapen vannacht, dus maar films gaan kijken :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Keselo op 23-06-2011 10:37:11 ]
pi_98545109
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

Paul

[..]

Leuk film maar had hem toch iets grappiger verwacht. Paul was goed geanimeerd. Verhaal was een beetje cheezy en het einde kan je al makkelijk raden. Maar hij keek lekker weg. een 6.5

Zijn jou de stille hints naar andere films en series wel opgevallen in de film? Close encounters of the third kind en X-Files enzo? Of het muziekje in de bar?

Maargoed mijn laatste film was ==>
Green Lantern First Flight

Officieel natuurlijk getekend, maar toch is het een "film" te noemen. Actie, humor en een redelijk verhaal maken dit voor mij een leuke wegkijk (teken)film.
Mensen die fan zijn van Marvel/ DC-comics tekenfilms zullen van deze smullen.
De films met The Green Lantern zijn wat sneller en met wat meer actie en imo leukere humor dan in andere zoals Superman.
Alleen beetje jammer dat het verhaal niet geheel klopt met andere (Hal Jordan) Green Lantern tekenfilms.

Rating IMDB 7.1/10.
Rating moi : 7,5/10

Synopisis :
"When pilot Hal Jordan accepts a mysterious, powerful ring from a dying alien creature, it transforms him into a Green Lantern - one of an elite force of heroes. These heroes patrol the universe to ensure peace and justice under the leadership of the Guardians of the Universe. Unsure of their newest recruit, the Guardians assign Hal to their most-honored Green Lantern Sinestro for training, unaware that Sinestro wants to overthrow the Guardians and create a new order he'll control. It's a battle of might and willpower as Hall must prove his worth by defeating Sinestro to save the Green Lantern Corps"

http://www.imdb.com/title/tt1384590/
pi_98547384
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 06:54 schreef Keselo het volgende:

How to train your dragon > Rio
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:52:32 #290
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_98547603
Na het lezen van dit topic heb ik Limitless gekeken. En vele andere volgen de aankomende weken.

Wat een film is dit! Een van de betere films die ik de afgelopen maanden heb gekeken. De film is zo snel en dynamisch. Ook is de film erg mooi geschoten. Het zit wat tegen science-fiction aan maar ook weer niet helemaal. Ik kan hem niet snel in een categorie plaatsen. Maar duidelijk een aanrader!

imdb cijfer: 7.3
Mijn cijfer: 8.5
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_98548019
Limitless pilletje geslikt? :) Ik heb 'm ook gezien en geef het ook een voldoende.

Heb gisteren Silence of the Lambs gekeken, da's ook een aanrader. ;)
pi_98549874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

How to train your dragon > Rio
100%
pi_98550320
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:03 schreef Nober het volgende:
Heb gisteren Silence of the Lambs gekeken, da's ook een aanrader. ;)
Overgewaardeerde mainstream klote thriller.
pi_98550349
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:

[..]

Wat is er dan klote aan?
pi_98550503
quote:
6s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:

[..]

onzin
pi_98551488
Oh sorry, misplaatst incrowd grapje. Ik haal 2 forums door elkaar :'). (heb de film gewoon in m'n favorieten staan hoor, met een 9/10).
pi_98551528
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:34 schreef picodealion het volgende:
Oh sorry, misplaatst incrowd grapje. Ik haal 2 forums door elkaar :'). (heb de film gewoon in m'n favorieten staan hoor, met een 9/10).
gelukkig maar :P
pi_98552013
The Godfather (1972)
Eindelijk deze filmklassieker aller klassiekers gekeken.

Een schitterende film, met een gouden (jonge) cast van acteurs die allemaal groot zouden gaan worden na deze prent. Het drama, de details, camerawerk en het verhaal zijn erg mooi gedaan.

Ik heb alleen met het thema mafia als gehele filmthema minder. Als onderdeel, prima, maar als hele film; mij net te veel. En dan duurt deze 2:45. Dat is echt teveel van het goede.

Twee van mijn topfilms (nummer 2 en 6); True Romance en The Devil's Advocate zijn sterk geinspireerd door The Godfather (wie niet destijds, lijkt me) en bieden meer dan alleen een mafiaverhaal. Pacino was in The Devil's Advocate nog een slagje beter al speelt hij hier op zijn 32e (mooie leeftijd) de sterren van de hemel.

Maar uiteraard een standaard in de filmgeschiedenis samen met Taxi Driver, ook de ontdekking van een andere Italiaanse grootmacht. De Niro. Zelfde cijfer.

8.9/10 (IMDB: 9.2/10) (2e)

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 23-06-2011 13:59:06 ]

pi_98555453
Good Will Hunting.

Een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien. Enorm sterk acteerwerk van Matt Damon, maar vooral van Robin Williams. Ze gaan allebei zo goed op in hun rol _O_
pi_98555548
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef Keselo het volgende:
Good Will Hunting.

Een van de betere films die ik de laatste tijd heb gezien. Enorm sterk acteerwerk van Matt Damon, maar vooral van Robin Williams. Ze gaan allebei zo goed op in hun rol _O_
Ik vond het een enorm zijige en voorspelbare film om eerlijk te zijn :@.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')