Ahquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het idee van dit topic.
mee eens. had lat den ratte komen al gezien en dan is deze in feite niets meer aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef picodealion het volgende:
Zelf net gezien:
Let Me In (Matt Reeves, 2010).
[ afbeelding ]
Het origineel Låt Den Rätte Komma In vond ik echt prachtig, en ik was al heel bang dat de remake daar een totale verkrachting van zou zijn. Op aanraden (door iemand die het origineel niet had gezien) toch maar een poging gegeven, maar helaas. Het is natuurlijk sowieso erg moeilijk om een film los van zijn remake te zien.
Wellicht is het als losstaande film nog niet eens zo'n slechte, maar de hoeveelheid verhaal, dialoog en bloed dat ze hebben toegevoegd om het voor de gemiddelde bioscoopganger toegankelijker te maken vond ik echt een enorme afknapper. Ik heb meerdere keren uit frustratie maar even FOK! of facebook gecheckt omdat ik niet kon aanzien hoe sommige scenes werden verkracht.
Naast de overbodige toevoegingen miste ik overigens ook de chemie tussen de hoofdrolspelers (ze speelden prima hoor, maar het haalde het gewoon niet bij het origineel) en ook de mooie en originele camerastandpunten. Juist door hier meer te laten zien in bepaalde shots verdween een boel van het mysterie.
Pluspuntje: de kattenscene was weggelaten. Een van de weinige slappe scene's uit het origineel.
4/10
Resident Evil moet je ook in je eentje kijken. Zeker deel 1 want anders volg je er niks meer van met al die umbrella corporations en die klonen en dergelijke.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef MrBarros het volgende:
heb alleen resident evil: afterlife voor een stuk gezien. We waren nml met z'n 5en, waarvan er 3 in slaap waren gepleurd. zegt genoeg?
Traag ok, maar kut?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Doe dat nooit, die vind zelfs ik - als liefhebber van de trage film doorgaans - een trage kutfilm.
in je eentje kijken? ik vond het wel een type film om met meerdere te checken.. bloed, zombies, explosies. Vrouw kan er ook mee door.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Resident Evil moet je ook in je eentje kijken. Zeker deel 1 want anders volg je er niks meer van met al die umbrella corporations en die klonen en dergelijke.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Resident Evil moet je ook in je eentje kijken. Zeker deel 1 want anders volg je er niks meer van met al die umbrella corporations en die klonen en dergelijke.
jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:54 schreef planethugo het volgende:
[..]dat zijn toch stuk voor stuk simpele actiefilms met het verstand op 0 die je best om 3 uur snachts nog op kan zetten
Yep.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef Roces18 het volgende:
@Strawberry heb je die in de bioscoop gezien of niet?
Waar zie je dat niet gebeuren dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef El_Matador het volgende:
Kan er in het geval van plaatjes ook ajb de NAAM van de film vermeld worden. Kleine moeite, groot plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |