Hmm ik heb die film een 8,5 gegeven volgens mij, vond hem wel goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
equilibrium.. was net op tv. Wat een kutfilm zeg, ben ook na 30 minuten ook 10 minuten eventjes in slaap gevallen omdat het zo saai was. Daarna toch weer opgepakt maar nee, echt een kutbaggerfilm.
1/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Deel 1 was echt wel meer dan simpel dom schietwerk.Er zat ook heel veel politiek achter. Achtergrond over het leven in de sloppenwijken en het werk van de politie enzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef SnuggLe het volgende:
Tropa de Elite deel 2 is beter dan deel 1. Deel 1 is vooral 'dom schietwerk', deel 2 is meer een doordachte crime/thriller met politieke intrigues. Het hoge IMDB-cijfer is terecht, fantastische film.
Aanrader voor mensen die van actiefilms houden!
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersDat is nou juist de hele vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het qua structuur en camerawerk (ik ben dat schokkerig ADD "realistisch" camerawerk zo ontzettend beu) erg chaotisch, waardoor het erg lang duurde vooraleer ik echt in het verhaal zat. Al geldt dit vooral voor deel 1, bij deel 2 was het al iets beter.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet deel één dan ook maar snel kijken.
Wat vond je er rommelig aan?
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersZelf ga ik voor de 2e uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zelf ga ik voor de 2e uitleg.Die tweede optie lijkt me inderdaad het meest logisch. Mooie film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik erger me altijd aan films waar de camera tijdens een shot snel in en uitzoomt. Zzzt zzzt... soms ook nog even dat scherpstellen, zooo irritant.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond het qua structuur en camerawerk (ik ben dat schokkerig ADD "realistisch" camerawerk zo ontzettend beu) erg chaotisch, waardoor het erg lang duurde vooraleer ik echt in het verhaal zat. Al geldt dit vooral voor deel 1, bij deel 2 was het al iets beter.
Je hebt een punt, het was iets meer, vandaar ook voor deel 1 een hoog cijfer. Maar deel 2 steekt er voor mij ver boven uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deel 1 was echt wel meer dan simpel dom schietwerk.Er zat ook heel veel politiek achter. Achtergrond over het leven in de sloppenwijken en het werk van de politie enzo.
Ken je nog écht hilarische komedies dan? ik ken er nml maar weinig.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:08 schreef planethugo het volgende:
Cedar Rapids
[ afbeelding ]
Verzekeringsagent gaat naar een een conventie en wordt daar vrienden met zijn kamergenoten. Alweer zo een komedie waar ik meer van verwacht had, net als Hall Pass en Your Highness. Er zitten wel wat geslaagde scenes in maar écht hilarisch wordt het nooit. Leuk dat 'Senator Clay 'Shiiiiiit' Davis van The Wire erin meespeelt en dat hijzelf eraan refereert maar dat komt erg geforceerd over, zoals zijn rol ( op één scene na) ook weinig toevoegt.
Waar blijven de écht hilarische komedies de laatste tijd?
6.2
heb deze wel gezien, hoe eindigde deze ook alweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef The_Eye het volgende:
The Way Back (2010).
Een aantal gevangenen weet tijdens de Tweede Wereldoorlog te ontsnappen uit een strafkamp in Siberië en begint aan een lange tocht naar de vrijheid. Deze tocht vol ontberingen voert hen van het koude Siberië via de Gobiwoestijn naar de Himalaya en India en zal zo'n 6400 kilometer bedragen.
Best aardig.
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Doranpowerrr op 19-06-2011 19:34:21 ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
[..]
heb deze wel gezien, hoe eindigde deze ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |