Ja ik heb daarbij ook echt in een deuk gelegen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef ChickenMan het volgende:
Drive Angry had ik echt een serieuze kak actiefilm verwacht. Maar omdat ie zich gelukkig totaal niet serieus nam vond ik hem eigenlijk best leuk. Vooral als ie die chick aan het neuken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDb: 6.0
Mijn cijfer: 6.0Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Here you goquote:
Bedankt voor de review. Ik ga hem nu zeker niet kijken na al dat gelul hierboven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gezien:
Tangled
Disney`s 50ste geanimeerde speelfilm is een moderne versie van het oude Rapunzel sprookje. Het is prachtig geanimeerd en zit vol met leuke grapjes.
Alleen de liedjes zijn wat minder dan in Disney klassiekers als Aladdin en Beauty and the Beast.
8,0/10
[..]
Here you go
En gisteren in de bios:
The Tree Of Life
Een nieuw werk van Terrence Malick is altijd iets om naar uit te kijken. Gisteravond had ik eindelijk de tijd om `m te gaan kijken en een bioscoop gevonden die `m nog draait.
Mijn verwachtingen waren door de vele positieve recensies hoog gespannen en die zijn gelukkig meer dan waar gemaakt.
Het is heel moeilijk om precies te zeggen wát er nu zo goed aan is.
Vanaf dat eerste shot is het een boeiend hypnotiserend epos waarin Malick gebruik maakt van z`n gebruikelijke voice-over. Hij weet `t tot een minimum te beperken zodat het geen overkill wordt. Zoals altijd laat hij de beelden voor zichzelf spreken en zijn zelfs de dialogen beperkt tot een minimum. De door de geweldige montage samen gebrachte prachtige beelden en de verbluffend mooie soundtrack van Oscar winnaar Alexandre Desplat maken het ook dat er ook helemaal niet veel woorden nodig zijn.
In essentie is het een zwaar familie drama maar Malick gaat er uiteraard, zoals we van `m gewend zijn, met de nodige filosofische en godsdienstige invloeden dieper op in. Daar zit ook het enige minpunt van de film: in het midden gedeelte gaat hij wellicht iets te ver met een stuk dat me wel iets deed denken aan het laatste stuk van Kubrick`s 2001: A Space Odyssey. Hier vraagt hij wel heel veel van z`n publiek en is het heel goed mogelijk dat de aandacht verslapt. Gelukkig pakt hij het daarna op en volgt een uiterst emotioneel en meeslepende climax,waarin (en trouwens gedurende de hele film) Brad Pitt opnieuw laat zien wel degelijk te kunnen acteren. Hij zet misschien wel de beste rol van zijn carriere neer.
Ook de beeldschone Jessica Chastain zet als de naieve moeder, de Engel die over haar familie waakt, een pracht rol neer.
De titel is hierboven al gevallen: 2001 - A Space Odyssey. Malick maakt met The Tree of Life een soort 2001 van deze generatie: een film waar oneindig lang over gediscussieerd kan worden, die het publiek in tweeen zal splijten in voor- en tegenstanders en waar iedereen zijn eigen kijk op kan en zal hebben.
Je moet er absoluut goed voor gaan zitten en laat je meeslepen door Malick`s hoog filosofisch werk. Verwacht ook niet dat je `m in één of twee kijkbeurten kunt doorgronden of begrijpen. Dit is typisch zo`n film die steeds opnieuw kunt en eigenlijk moet zien, en wellicht alleen maar zal stijgen in aanzien en cijfer naarmate je `m vaker ziet.
Het eindresultaat zal zeker niet iedereen bevallen maar wat mij betreft gaat ie hoge ogen gooien op `t eindejaars lijstje en zullen de beelden nog lang in m`n hoofd blijven rond zweven.
9,5/10
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.quote:Baby Doll is tegen haar wil opgesloten, maar heeft een grote overlevingsdrang. Haar droomwereld vormt de ultieme ontsnapping aan haar duistere realiteit. In haar dromen maakt ze ongelooflijke avonturen mee, die de grens tussen werkelijkheid en fantasie vervagen. Ze is vastberaden te vechten voor haar vrijheid en haalt vier andere jonge meiden over om te ontsnappen aan hun verschrikkelijke lot, dat in de handen ligt van Blue, Madam Gorski en High Roller.
Vind ik nog steeds een erg toffe filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
Goede muzieksmaak maar slecht gecoverd. Nee dit is geen toppertje. Een 4.
En nog waargebeurd ook Blackhawk down.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een erg toffe film![]()
Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.
Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.
Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.
Black Hawk down:
Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.
Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.
Indrukwekkende film, een 8.0
Dat maakt het inderdaad nog wel wat heftiger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En nog waargebeurd ook Blackhawk down.
He man! GOOD FOR YOU!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds een erg toffe film![]()
Gister op rtl 7 Tears of the sun en Black Hack down gezien.
Kende ze alletwee al eigenlijk, maar ze blijven indrukwekkend om te zien.
Tears of the sun:
Bruce Willis is een navy seal die met zijn team een Amerikaanse vrouw moet evacueren uit een oorlogsgebied. Film begint redelijk rustig, maar later gaat de actie helemaal los. Ik houd van dit soort films dus een 7,5.
Black Hawk down:
Denk dat iedereen deze wel kent. Een conflict in Somalië, de Amerikanen komen het opzoeken. Tijdens een reguliere patrouille krijgt iemand het voor elkaar om uit een helikopter te vallen, en vanaf dat moment raakt poep de ventilator.
Ook weer keiharde actie, erg goed weergegeven hoe het is om midden in een oorlogsgebied te zitten, met amper backup, en een hele stad die je dood wil hebben.
Indrukwekkende film, een 8.0
???????quote:
Heerlijke filmquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Voor het oog is dit een must see. Maar het verhaal is toch echt bar en bar slecht. Kan totaal niet boeien en is totaal niet spannend.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat er eenstaat. Dat moest uiteraard een
zijn.
Voor het oog een must see?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:41 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Sucker Punch
[..]
Maar ik kijk liever dat dan die chickflicks. Trouwens een 'Unknown' pretendeert niet zoals die saaie tienerfilms dat zij de realiteit zouden weergeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:57 schreef ChickenMan het volgende:
Gelukkig ligt Unknown wel in lijn met de realiteit.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Films zoals de hHangover hebben ook wel wat chickflickerigs. Een trouwerij bv. waarbij de bruidegom niet komt opdagen en dat gejank eromheen en dat denigrerende gedoe richting mannen van vrouwen etc..
Dat heb ik ook met de Niro en Pacino. Heel apart!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik haal die twee altijd door elkaar. zo ook George Cloony en Nicolas Cage.
Toevallig net de trailer gezien. De eerste trailer met die trein leek me wel lachen. Maar nu die andere trailer gezien en ik heb een stuk minder zin om die film te bekijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:02 schreef KNAK het volgende:
Super 8
Zojuist van terug gekomen
zonde van de 2 eur per kaartje .... als je S. Spielberg retro style álá ET leuk vindt is ie te doen.
IMDB 8 (??)
Van mij een 5
Ben 2x in slaap gevallen ergens in het midden
In NL kost een kaartje meestal 7,50 en 3D is een tientjequote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:32 schreef KNAK het volgende:
Doe het maar niet. Moderne versie van ET. De trein zag er wel leuk uit maar dat was het enige. Voor een wat jonger publiek misschien te doen. Zonde van je (hoeveel is het in NL nu? een kaartje?) centen.
Maak daar maar normaal ¤10,- van + eventueel toeslag voor 3Dquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
In NL kost een kaartje meestal 7,50 en 3D is een tientje
5,5quote:Heb me gelukkig dankzij een idiote Ferrell nog aardig weten te vermaken met dit lopende band productje.
Zeer goede film! Zeker een aanrader! De arrogantie van Affleck vond ik door hem goed gespeeld, met name om het gegeven dat ik denk dat hij ook zo in het echt is!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
73. [ afbeelding ] The Company Men (John Wells, 2010) :: 8.3
Een verhaal over 3 mannen die bij hetzelfde bedrijf werken en allemaal op de een of andere manier hun baan kwijtraken. Het laat het beeld zien van hard werkende mannen, die met hun loon hele families onderhouden, en de gevolgen als dat loon ineens niet meer binnenkomt. Fantastisch weergegeven, zeker het verhaal van Ben Affleck, en de impact die zoiets heeft op het hele gezien. Zeer goede bijrol van Kevin Costner. Ook de andere verhalen van oa Tommy Lee Jones zijn de moeite waard.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
equilibrium.. was net op tv. Wat een kutfilm zeg, ben ook na 30 minuten ook 10 minuten eventjes in slaap gevallen omdat het zo saai was. Daarna toch weer opgepakt maar nee, echt een kutbaggerfilm.
1/10.
ik denk het ook niet. Ik lees lovende kritieken op imdb.. nouja, whatever the fuck. Ik ga m'n tijd niet verspillen aan die onzin 'kijk ons een een nieuwe toffe maatschappij gemaakt hebben'.. (nb ik vind de matrix WEL tof)quote:
Badlands is nog wel te doen hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:04 schreef SnuggLe het volgende:
Days of Heaven
Oke, ik hoef dus geen Terrence Malick-films te gaan kijken. Hoeveel diepere lagen er wellicht in deze film kunnen zitten, ik vond het gewoon een trage film zondere goed acteerwerk of andere hoogtepunten. Saai zelfs, er gebeurde geen drol. En dan is de film ineens afgelopen.
Een 5.0, voor de mooie plaatjes nog dan. En dan meteen Badlands van de computer deleten en "Tree of Life" van mijn 'To Watch'-lijst schrappen.
Hmm ik heb die film een 8,5 gegeven volgens mij, vond hem wel goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:04 schreef Eenskijken het volgende:
equilibrium.. was net op tv. Wat een kutfilm zeg, ben ook na 30 minuten ook 10 minuten eventjes in slaap gevallen omdat het zo saai was. Daarna toch weer opgepakt maar nee, echt een kutbaggerfilm.
1/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Deel 1 was echt wel meer dan simpel dom schietwerk.Er zat ook heel veel politiek achter. Achtergrond over het leven in de sloppenwijken en het werk van de politie enzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef SnuggLe het volgende:
Tropa de Elite deel 2 is beter dan deel 1. Deel 1 is vooral 'dom schietwerk', deel 2 is meer een doordachte crime/thriller met politieke intrigues. Het hoge IMDB-cijfer is terecht, fantastische film.
Aanrader voor mensen die van actiefilms houden!
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:06 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersDat is nou juist de hele vraag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het qua structuur en camerawerk (ik ben dat schokkerig ADD "realistisch" camerawerk zo ontzettend beu) erg chaotisch, waardoor het erg lang duurde vooraleer ik echt in het verhaal zat. Al geldt dit vooral voor deel 1, bij deel 2 was het al iets beter.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet deel één dan ook maar snel kijken.
Wat vond je er rommelig aan?
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersZelf ga ik voor de 2e uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zelf ga ik voor de 2e uitleg.Die tweede optie lijkt me inderdaad het meest logisch. Mooie film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Ik erger me altijd aan films waar de camera tijdens een shot snel in en uitzoomt. Zzzt zzzt... soms ook nog even dat scherpstellen, zooo irritant.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond het qua structuur en camerawerk (ik ben dat schokkerig ADD "realistisch" camerawerk zo ontzettend beu) erg chaotisch, waardoor het erg lang duurde vooraleer ik echt in het verhaal zat. Al geldt dit vooral voor deel 1, bij deel 2 was het al iets beter.
Je hebt een punt, het was iets meer, vandaar ook voor deel 1 een hoog cijfer. Maar deel 2 steekt er voor mij ver boven uit.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Deel 1 was echt wel meer dan simpel dom schietwerk.Er zat ook heel veel politiek achter. Achtergrond over het leven in de sloppenwijken en het werk van de politie enzo.
Ken je nog écht hilarische komedies dan? ik ken er nml maar weinig.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:08 schreef planethugo het volgende:
Cedar Rapids
[ afbeelding ]
Verzekeringsagent gaat naar een een conventie en wordt daar vrienden met zijn kamergenoten. Alweer zo een komedie waar ik meer van verwacht had, net als Hall Pass en Your Highness. Er zitten wel wat geslaagde scenes in maar écht hilarisch wordt het nooit. Leuk dat 'Senator Clay 'Shiiiiiit' Davis van The Wire erin meespeelt en dat hijzelf eraan refereert maar dat komt erg geforceerd over, zoals zijn rol ( op één scene na) ook weinig toevoegt.
Waar blijven de écht hilarische komedies de laatste tijd?
6.2
heb deze wel gezien, hoe eindigde deze ook alweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef The_Eye het volgende:
The Way Back (2010).
Een aantal gevangenen weet tijdens de Tweede Wereldoorlog te ontsnappen uit een strafkamp in Siberië en begint aan een lange tocht naar de vrijheid. Deze tocht vol ontberingen voert hen van het koude Siberië via de Gobiwoestijn naar de Himalaya en India en zal zo'n 6400 kilometer bedragen.
Best aardig.
Ik heb de film Black Swan een paar dagen terug ook gekeken, alleen moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik het einde niet begreep. Zal het even in een spoilertje zetten, reageren ook in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Doranpowerrr op 19-06-2011 19:34:21 ]
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
[..]
heb deze wel gezien, hoe eindigde deze ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die heb ik al meerdere keren gekeken, een van de weinige films die ik een 9 geef. Begint meteen met een prachtig nummer en mooie beelden. Topfilmpje!quote:Op zondag 19 juni 2011 21:31 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, en mag ik Reign over Me hier nog eens onder de aandacht brengen? Kwam ik net tegen, toen ik mijn oude filmverzameling keek. Valt niet onder de noemer hierboven, maar vond ik echt een zeer zeer indrukwekkende film, die ik niet kende toen ik hem keek. Verraste me zeer!
Jaaaa, zijn beste! Wat een topfilm is dat!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef AppleBite het volgende:
The Prestige (http://www.imdb.com/title/tt0482571/)
Wat een film, ben er nog steeds een beetje verward door,
voor degene die van Cristopher Nolans films houden is dit zeker een aanrader
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In historisch oogpunt een blijvertje, maar als film op zich eentje best nog mee kan gaan voor deze tijd.
Howling's Castle (6/10)
Mooie animaties, had hem bijna hoger geplaatst dan Spirited Away. Twee punten aftrek voor het einde. Dat is simpelweg zonde na al die minuten plezier. Verhaal wordt gewoon afgeraffeld.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Blue Valentine
Wat een film!? Ik heb hem na een uur afgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een filmwaardig momentje... Irriteren aan de Italianen, een toffe stewardess, ja, prima.quote:
Zeer toffe film inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Die heb ik al meerdere keren gekeken, een van de weinige films die ik een 9 geef. Begint meteen met een prachtig nummer en mooie beelden. Topfilmpje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen briljante miniserie maar leuke rampenfilm/miniserie (en lange met 2 uur 3 kwartier)
6.7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde ook wel bij. Vervelend of slecht is het niet maar boeiend ook niet.
Tegenvaller
5.5
Sucker Punch
Is al veel over geschreven, verhaal dat nergens op slaat met brute actie die ook nergens op slaat. Kon dat verhaaltje wel links van me laten liggen en heb genoten van de actie en prachtige visuele effecten.
6.8
Ik had hetzelfde. Maar vooral om het bizarre, onuitgelegde verhaal. Ik hoorde hier dat ie goed was, maar ik vind dat die mensen wel gauw tevreden zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef planethugo het volgende:
Sucker Punch
Is al veel over geschreven, verhaal dat nergens op slaat met brute actie die ook nergens op slaat. Kon dat verhaaltje wel links van me laten liggen en heb genoten van de actie en prachtige visuele effecten.
6.8
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film. Pandorum is ook leuk. V/d week de bluray van Pandorum voor 6.49eur bij play.com gekocht. 'Sunshine' moet ook op mijn lijst.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef NutKees het volgende:
Sunshine (2007)
[ afbeelding ]
Missie naar de zon om het leven op aarde te verlengen, Naar mijn idee een behoorlijk goede sci-fi thriller, af en toe wordt het net iets teveel maar ik heb bijna de hele film op het puntje van m'n stoel gezeten. Heeft natuurlijk hier en daar wat momenten dat je denkt 'dat kan toch nooit', maar het geheel stak behoorlijk goed in elkaar. Deed me sterk denken aan Event Horizon, welke ik ook zeer geslaagd vond.
Mijn cijfer: 8/10 (imdb:7,3/10)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |