SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In historisch oogpunt een blijvertje, maar als film op zich eentje best nog mee kan gaan voor deze tijd.
Howling's Castle (6/10)
Mooie animaties, had hem bijna hoger geplaatst dan Spirited Away. Twee punten aftrek voor het einde. Dat is simpelweg zonde na al die minuten plezier. Verhaal wordt gewoon afgeraffeld.
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
Blue Valentine
Wat een film!? Ik heb hem na een uur afgezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een filmwaardig momentje... Irriteren aan de Italianen, een toffe stewardess, ja, prima.quote:
Zeer toffe film inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Die heb ik al meerdere keren gekeken, een van de weinige films die ik een 9 geef. Begint meteen met een prachtig nummer en mooie beelden. Topfilmpje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen briljante miniserie maar leuke rampenfilm/miniserie (en lange met 2 uur 3 kwartier)
6.7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. einde ook wel bij. Vervelend of slecht is het niet maar boeiend ook niet.
Tegenvaller
5.5
Sucker Punch
Is al veel over geschreven, verhaal dat nergens op slaat met brute actie die ook nergens op slaat. Kon dat verhaaltje wel links van me laten liggen en heb genoten van de actie en prachtige visuele effecten.
6.8
Ik had hetzelfde. Maar vooral om het bizarre, onuitgelegde verhaal. Ik hoorde hier dat ie goed was, maar ik vind dat die mensen wel gauw tevreden zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:48 schreef planethugo het volgende:
Sucker Punch
Is al veel over geschreven, verhaal dat nergens op slaat met brute actie die ook nergens op slaat. Kon dat verhaaltje wel links van me laten liggen en heb genoten van de actie en prachtige visuele effecten.
6.8
quote:Op maandag 20 juni 2011 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie film. Pandorum is ook leuk. V/d week de bluray van Pandorum voor 6.49eur bij play.com gekocht. 'Sunshine' moet ook op mijn lijst.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef NutKees het volgende:
Sunshine (2007)
[ afbeelding ]
Missie naar de zon om het leven op aarde te verlengen, Naar mijn idee een behoorlijk goede sci-fi thriller, af en toe wordt het net iets teveel maar ik heb bijna de hele film op het puntje van m'n stoel gezeten. Heeft natuurlijk hier en daar wat momenten dat je denkt 'dat kan toch nooit', maar het geheel stak behoorlijk goed in elkaar. Deed me sterk denken aan Event Horizon, welke ik ook zeer geslaagd vond.
Mijn cijfer: 8/10 (imdb:7,3/10)
Precies mijn gedachten toen ik deze film keek...... ik had hier ook veel meer van verwacht. Het verhaal is echt verzonnen door een crackhoer.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.
Hoe slaag je er in godsnaam in om een film over aantrekkelijke tienermeisjes in strakke pakjes die het met machinegeweren en samuraizwaarden opnemen tegen draken en nazi's zo ontzettend saai te maken?
Heb deze gezien na een goede recensie in dit topic. En ik moet zeggen: Hele goede film! Ook het einde is echt spannend. Ik geef hem een 8/10quote:Het stel Paul en Diane Stanton heeft een ziek dochtertje Cloe, dat een longziekte heeft. Paul werkt als advocaat en wil graag dat hun dochtertje snel geholpen wordt voordat het te laat is. De donorwachtlijst lijkt eeuwig te duren en het stel hoort van een arts dat een bekende van het stel 7 jaar op de wachtlijst heeft gestaan, maar er toen ineens vanaf was. Zo komen ze erachter dat deze bekende een transplantatie in Mexico gehad heeft. Paul gaat op zoek in het corrupte Mexico, naar de dokter die dit mogelijk kan maken. Ondertussen gaat het bergafwaarts met hun dochter Cloe. Paul stelt alles in het werk om een,illegale, donor te vinden voor hun dochter. Gaat het hun lukken om hun dochtertje te redden?
saai? spektakel genoeg. Het slaat allemaal nergens op en het lijkt eerder een reclame voor een special effects bedrijf dan een film. Vooraf had ik daar ook meer van verwacht, totdat de eerste recensies binnenkwamen en nu mijn verwachtingspatroon op 0 stond. Dan kijkt het wellicht ook wat makkelijkerquote:Op maandag 20 juni 2011 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die vond ik echt vreselijk. Soms kom je een (al dan niet zwaar) gehypete film tegen die zo bespottelijk is dat je 't bijna als een belediging ervaart, Sucker Punch was er zo eentje voor mij. Ik had dat bijvoorbeeld ook bij Hostel.
Hoe slaag je er in godsnaam in om een film over aantrekkelijke tienermeisjes in strakke pakjes die het met machinegeweren en samuraizwaarden opnemen tegen draken en nazi's zo ontzettend saai te maken?
Woah, echt wel een van mn favorieten! Dikke 9+ krijgt ie van mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:53 schreef NutKees het volgende:
Sunshine (2007)
[ afbeelding ]
Missie naar de zon om het leven op aarde te verlengen, Naar mijn idee een behoorlijk goede sci-fi thriller, af en toe wordt het net iets teveel maar ik heb bijna de hele film op het puntje van m'n stoel gezeten. Heeft natuurlijk hier en daar wat momenten dat je denkt 'dat kan toch nooit', maar het geheel stak behoorlijk goed in elkaar. Deed me sterk denken aan Event Horizon, welke ik ook zeer geslaagd vond.
Mijn cijfer: 8/10 (imdb:7,3/10)
Ik vond het helemaal geen spektakel. Overdreven CGI die uit een half dozijn andere en betere films, anime's of videogames lijkt samengepikt, vormgegeven op telkens dezelfde wijze (flets covertje als soundtrack van heel veel slow-mo gedoe) en dan nog eens zo in het verhaal verwrongen dat het eigenlijk geen zak uitmaakt wat er nu juist in de scene gebeurt (want fantasie in fantasie in fantasie in dansroutine) en dan nog eens gebracht zonder enige vorm van humor of zelfrelativering. Ik vind de CGI hier trouwens ook gewoon lelijk (dus niet slecht, maar gewoon echt op een onaantrekkelijke manier kitscherig)quote:Op maandag 20 juni 2011 16:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
saai? spektakel genoeg. Het slaat allemaal nergens op en het lijkt eerder een reclame voor een special effects bedrijf dan een film. Vooraf had ik daar ook meer van verwacht, totdat de eerste recensies binnenkwamen en nu mijn verwachtingspatroon op 0 stond. Dan kijkt het wellicht ook wat makkelijker
Die begint inderdaad heel sterk en boeiend, maar op een gegeven moment zakt de boel in en word het onduidelijk en zeer onlogisch.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Mikkie het volgende:
The Source Code
Zat niet echt slecht in elkaar, maar de 7.7 van IMDb haal ik er niet uit. Onnodig vaag op het einde, waardoor je met een onbevredigd gevoel achterblijft.
Een 6. En een half, misschien.
dat is idd verontrustendquote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Desalniettemin kan ik nog net begrijpen dat iemand bereid is op dit een zesje of zo te geven, maar op (bijvoorbeeld) Moviemeter wordt echt met tienen gegooid en wordt hij door sommigen uitgeroepen tot een absoluut hoogtepunt uit de filmgeschiedenis van visionair genie Snyder. Zoiets vind ik lichtjes verontrustend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |