quote:Jop Tammer [playerid=145575911]
22 jaar en 72 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is. Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 19-11-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 45 690
Loon: 18 604 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nieuwe versie downloaden?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Mijn Hattrick Buddy doet het niet meer trouwens, hij kan geen contact meer krijgen met de server, weet iemand wat dat kan zijn
Geldt dus voor alle hulpprogramma'squote:Verbeterde CHPP-beveiliging
23-09-2008
Vanaf heden verandert de wijze waarop CHPP-applicaties toegang krijgen tot gegevens op Hattrick.org. Dit betekent dat elk CHPP-programma voortaan wordt geverifieerd voordat het toegang krijgt tot gebruikersdata. Deze controle was tot nu toe voor ons onmogelijk. Door deze wijziging zal een en ander veiliger worden voor gebruikers, terwijl het tevens de kwaliteitsstandaard verhoogt voor Hattrick-producten van derden.
Deze wijziging beïnvloedt vooral CHPP-ontwikkelaars. Zij moeten hun applicaties een kleine update geven. Eindgebruikers hoeven niets te doen. Is de update echter nog niet gedaan, dan kun je het programma wellicht niet normaal gebruiken. We vragen dan je geduld. Je kunt controleren of er bij de ontwikkelaar informatie beschikbaar is. Sommige "opgegeven" applicaties zullen misschien helemaal niet meer werken. Sorry daarvoor, maar hopelijk ben je het met ons eens dat programma's die omgaan met gebruikersgegevens actief moeten worden ontwikkeld en aandacht vergen.
Thanks, zal het eens proberen morgen als ik weer achter mijn eigen pc zitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nieuwe versie downloaden?
[..]
Je kan wel wat hoor, je hebt immers meer dan een nieuw team krijgt. Verkoop die je hele team, dus ook de goede gasten, en schaf een team jonkies aan. Daar heb je dan wel genoeg geld voor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Game_Error het volgende:
Een goedendag allemaal,
Ik heb de laatste tijd weer de kriebels om hattrick weer op te pakken. Ik heb ooit in 2003 mn club Hilversum united opgericht, deze 4 jaar redelijk succesvol gemanaged na eigen mening. Maar in het voorjaar van 2007 heb ik mijn team zo goed als aan de wilgen gehangen.
Echter begint het nu dus weer te kriebelen om verder te gaan spelen, en mijn team uit deze onmogelijke positie (IX, ik speelde ooit in IV geloof ik) weer op een weg terug te brengen. Maar nou zag ik dat er heel erg veel dingen veranderd zijn waarvan ik geen flauw idee heb wat het allemaal inhoud. Bijvoorbeeld, de hele jeugdopleiding is anders? wat is er gebeurd met het ouderwetse speler pullen aan het begin van het seizoen en hopen maar dat je er eentje had die voor het nationale jeugd team door kon? Nu moet je echt een jeugdteam apart managen of zo?
Het hele formulier om opstellingen aan te passen is zo te zien ook veranderd?
Kortom, zijn er wat mensen die mij uit de brand kunen helpen, want ik heb nu een team met alleen maar veteranen, wel twee met reusachtig positiespel though. en 1,7 miljoen op de bank. Dus wat zal ik doen, Een nieuw team beginnen? of met dit team verdergaan? want dit cluppie heeft immers wel geschiedenis. en wat is de huidige software? vroeger had je zo'n mooi trainingsprogramma waarbij je precies kon zien hoe lang je bepaalde speler trainde enzo, hoeveel er in skill omhoog gingen. Ik neem aan dat de veteranen wel weten waar ik heb over heb?
anyway, ik hoop dat wat mensen met uit de brand kunnen helpen. want ik wil wel erg graag weer eens gan hattricken en op zondag klaarzitten voor een match.
Je kunt nu kiezen, of je gebruikt het nieuwe systeem met de jeugdopleiding, of je gebruikt het oude systeem. Deze twee systemen bestaat naast elkaar, maar je kan maar 1 tegelijk gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:26 schreef Game_Error het volgende:
Een goedendag allemaal,
Ik heb de laatste tijd weer de kriebels om hattrick weer op te pakken. Ik heb ooit in 2003 mn club Hilversum united opgericht, deze 4 jaar redelijk succesvol gemanaged na eigen mening. Maar in het voorjaar van 2007 heb ik mijn team zo goed als aan de wilgen gehangen.
Echter begint het nu dus weer te kriebelen om verder te gaan spelen, en mijn team uit deze onmogelijke positie (IX, ik speelde ooit in IV geloof ik) weer op een weg terug te brengen. Maar nou zag ik dat er heel erg veel dingen veranderd zijn waarvan ik geen flauw idee heb wat het allemaal inhoud. Bijvoorbeeld, de hele jeugdopleiding is anders? wat is er gebeurd met het ouderwetse speler pullen aan het begin van het seizoen en hopen maar dat je er eentje had die voor het nationale jeugd team door kon? Nu moet je echt een jeugdteam apart managen of zo?
Het hele formulier om opstellingen aan te passen is zo te zien ook veranderd?
Als ik jou was zou ik gewoon met dit team doorgaan, veel historie, en meer geld en waarde in je team dan als je opnieuw zou beginnenquote:Kortom, zijn er wat mensen die mij uit de brand kunen helpen, want ik heb nu een team met alleen maar veteranen, wel twee met reusachtig positiespel though. en 1,7 miljoen op de bank. Dus wat zal ik doen, Een nieuw team beginnen? of met dit team verdergaan? want dit cluppie heeft immers wel geschiedenis. en wat is de huidige software? vroeger had je zo'n mooi trainingsprogramma waarbij je precies kon zien hoe lang je bepaalde speler trainde enzo, hoeveel er in skill omhoog gingen. Ik neem aan dat de veteranen wel weten waar ik heb over heb?
anyway, ik hoop dat wat mensen met uit de brand kunnen helpen. want ik wil wel erg graag weer eens gan hattricken en op zondag klaarzitten voor een match.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:54 schreef Game_Error het volgende:
Ah, ik zie het ja, en ik heb 2 spelers die ik kwijt wil; beide reusachtige positie spelers. Bij transfervergelijking vind ik geen info over ze maar op de TL zijn ze tussen de 500k-2.5 miljoen waard. misschien dat jullie ze op waarde kunnen inschatten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schat voor hun ongeveer 1m per persoon, mits hun conditie op een iets hoger niveau komt! Conditie is nu trouwens ook belangrijk voor al je spelers, en niet meer alleen voor middenvelders. Als de conditie van de rest van je selectie ook zo laag is, is het geen slecht idee om ff puur conditie te trainen!quote:Daarnaast heb ik 2 oude trainnees van een jaar of 24Ik heb geen idee wat zoiets waard is, maar ook hier weer de conditie, misschien dat bij een hogere conditie er wel een vergelijkbare transfer te vinden is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere is ongeveer het zelfde, wat zouden deze waard zijn? Van geen van allen is namelijk echte relevante transfer info te vinden.Buddy wordt niet meer geupdate, en aangezien hattrick wel constant veranderd heb je tegenwoordig niet veel meer aan Buddy. Ik gebruik zelf Hattrick Coach Professional, en ben er redelijk tevreden over.quote:En verder heb ik nog een wonderbaarlijke keeper, zal ik een goedkopere halen omdat ik die niet nodig heb in de IX? of houden omdat ie toch al vrij oud is?
en welke tool is het besten om je team te managen? buddy?
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
Ik wil eigenlijk gewoon van ze af, en niet eerst 5 weken conditie moeten trainen. Ik wil met een schone lei en een nieuw team beginnen, hoeveel zouden ze minder waard zijn zonder de goede conditie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik schat voor hun ongeveer 1m per persoon, mits hun conditie op een iets hoger niveau komt! Conditie is nu trouwens ook belangrijk voor al je spelers, en niet meer alleen voor middenvelders. Als de conditie van de rest van je selectie ook zo laag is, is het geen slecht idee om ff puur conditie te trainen!
[..]
Ik heb geen idee wat zoiets waard is, maar ook hier weer de conditie, misschien dat bij een hogere conditie er wel een vergelijkbare transfer te vinden is...
[..]
Buddy wordt niet meer geupdate, en aangezien hattrick wel constant veranderd heb je tegenwoordig niet veel meer aan Buddy. Ik gebruik zelf Hattrick Coach Professional, en ben er redelijk tevreden over.
ohw ja supporterslots..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef AirRaid het volgende:
ik he mijn supporterslots een opgeschoond, heb nu 9 vacatures vrij!
iemand nog een supporter nodig?
Ach ja, als je ze over hebt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:15 schreef AirRaid het volgende:
ik he mijn supporterslots een opgeschoond, heb nu 9 vacatures vrij!
iemand nog een supporter nodig?
Jammer dat ie al 16y90d is.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Ties den Braber heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer redelijk zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Vleugelspel worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze speler is krachtig voor zijn leeftijd. Als het er op aankomt, weet ik zeker dat hij met zijn imposante bouw in het voordeel is ten opzichte van zijn tegenstanders.
Denk aan GL/VJquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:59 schreef Grumpey het volgende:
ook present in dit topic
Wil dit seizoen overigens toch wel naar II toe...laat ik nog maar een kansje wagen
Dat durf ik echt niet te zeggen. Ik denk dat er heel weinig vraag is naar spelers zonder conditie, maar je kan ze altijd voor niks op de TL zetten, en kijken waar je op uit komt. Dan raak je ze vrijwel zeker kwijt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon van ze af, en niet eerst 5 weken conditie moeten trainen. Ik wil met een schone lei en een nieuw team beginnen, hoeveel zouden ze minder waard zijn zonder de goede conditie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |