quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Over zondag a.s. het volgende:
Mijn mobiele nummer is 06-24287471. Ik hoop dat er nog wat mensen zich aanmelden, want het wordt heel gezellig.
Wel even belangrijk om te melden: het is bring-your-own-meat (vlees dus), omdat het wel heel erg duur wordt om voor iedereen kosher vlees te kopen
Er is brood, salade, groenvoer en frisdrank, alsmede gewone appelsap en sinaasappelsap. Wij zijn niet zo'n bier-huishouden, dus als mensen bier willen, moeten ze dat bij Nembrionic bestellen zelf meenemen
Zoals gezegd: verzamelen in Amstelveen rond 15:00, later komen is geen probleem
wilde dit topic nog even in de wiki zetten, ook maar in de OP gegooidquote:Op zondag 22 juni 2008 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Euh? Je hebt de OP weer weggehaald?
Welkom, als je hier voetballers af wil zeiken heb je de verkeerde afslag genomenquote:Op zondag 22 juni 2008 01:03 schreef fm07 het volgende:
Droom verder
Dees vind ik leukquote:
Jij ook.quote:
Te laatquote:Op zondag 22 juni 2008 11:23 schreef Etcetera het volgende:
ik kom er net achter dat ik vrijdag een evaluatie had moeten inleveren
Gefeliciteerdquote:
Ik heb een hond uit te laten.....quote:
Had jij vanochtend een sms'je gestuurd?quote:Op zondag 22 juni 2008 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die ik helaas moet missen.![]()
Goedemorgen
quote:Op zondag 22 juni 2008 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Gelukkig wilde ik vandaag toch een nuttige scriptie dag maken, dus ik ben alweer even bezig ja
neequote:Op zondag 22 juni 2008 12:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had jij vanochtend een sms'je gestuurd?
Dus misschien PS? Etc? Iemand anders?quote:Ik ga het vandaag niet redden, mijn bed roept me veel te hard en lief. Veel plezier en groeten aan de rest!
Dat was ik, na het versturen bedacht ik me dat een naam er onder misschien handig was geweestquote:Op zondag 22 juni 2008 12:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Had jij vanochtend een sms'je gestuurd?
Dat zuigt, ik wil er ook heen maar heb nog geen kaartjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
Okee! Jammer, volgende keer beterquote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat was ik, na het versturen bedacht ik me dat een naam er onder misschien handig was geweest. Vanochtend op het station voelde ik me te brak om gezellig te doen vanmiddag dus besloot ik naar Leeuwarden te gaan. Nu ben ik hier en voel ik me weer een stukkie beter, maar nu ga ik niet meer naar Amstelveen op en neer
Kleine tegenvaller... op bride.ru kan je mooiere Russinnen bestellen iig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Miss Rusland in het Oranje...
[ afbeelding ]
En nu ben ik weg...
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet mee eens, genocide niet
Ik heb laatst de loempia herontdekt.quote:
Oh wacht! Oh wacht! Eh... Ik wete het! Ik weet het!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb laatst de loempia herontdekt.
Prima voer, makkelijk klaar te maken (20 minuutjes in de oven) en voor de studenten onder ons, ook nog eens spotgoedkoop.![]()
1x raden wat ik zojuist gegeten heb
Wijsneus!quote:
Neeuh... zat even tv te kijken vanuit mn bedjequote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Echt? Achter je computer? Maar nou ben je wakker!![]()
Hmm... zwemmen in zo'n ranzige stadsgracht lijkt me nou niet echt prettig. Sowieso zwem ik eigenlijk alleen maar in helder blauw chloorwaterquote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hahaha, mijn broertje is gisteren met stoel en al in de Oude Gracht in Utrecht gevallen
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hierquote:Op zondag 22 juni 2008 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neeuh... zat even tv te kijken vanuit mn bedje
Zal hier ook wel rustig zijn omdat er een paar naar die BBQ zijn neem ik aan ?
Lijkt me ook beterquote:Hmm... zwemmen in zo'n ranzige stadsgracht lijkt me nou niet echt prettig. Sowieso zwem ik eigenlijk alleen maar in helder blauw chloorwater
Tja.. ik had moeten voetballen vandaag.. maar dat ging uiteindelijk niet eens doorquote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hier
[..]
Lijkt me ook beterIk vind het alleen maar héél erg grappig. Hij is er uitgekomen, stoel overigens niet... Lijkt me best eng trouwens
Op zich wel een gezellig centrum daar met die terrasjes trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was bij zo een terrasje, daar is ie achterwaarts vanaf gekukeldIk had er bij willen zijn
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich wel een gezellig centrum daar met die terrasjes trouwens.
Mis: ik sliep niet, was bij iemand op bezoek om daar een mini-toernooitje Pro Evolution Soccer te spelen (ik ben als laatste geëindigd), gevolgd door een spelletje "Er was eens...". Bij dat laatste spel is het de bedoeling dat je met zijn allen een sprookje verzint, je hebt kaartjes met steekwoorden en als er zo'n woord genoemd wordt mag je je kaartje neerleggen. Leg jij je kaartje neer terwijl iemand anders vertelt (en het wordt goed gerekend) dan neem jij het verhaal over. Tof spelletjequote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hier
Ons vaartochtje is na een niet/wel/niet/wel-beslissingsronde toch doorgegaan en we hebben aardig lopen stuiteren op het IJsselmeer. Eén boei verloren en de blikjes cola e.d. lagen overal op de vloer.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel lekker heeft kunnen uitwaaien gisteren ....
[ afbeelding ]
Geweldig.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu echt trek in jouw koffie en niet in m'n bak senseo.
Hoe maak je zoiets?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je bent niet meer in Groningen toch? Anders zei ik: kom maar langs
Een perculator kost tussen de 7 en 12 euro (afhankelijk van de grootte, bij de V&D), zo'n melkopschuimer van Douwe Egberts een tientje, maar je kunt het ook met zo'n potje doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets?Hoeveel kost zo'n ding waarmee je het maakt? Ik wil ook.
![]()
Helaas niet in Groningen nu, inderdaad.
Dit gaat dus echt wel op m'n verlanglijstje.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een perculator kost tussen de 7 en 12 euro (afhankelijk van de grootte, bij de V&D), zo'n melkopschuimer van Douwe Egberts een tientje, maar je kunt het ook met zo'n potje doen.
En oneindig veel plezier ervan
Helaas moest ik allemaal formulieren aanvragen, dus over een week mag ik nog een keer.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Maar aan het eind van de dag ben je stinkend trots op jezelf![]()
Dan zou ik me ook volproppen met taart.quote:
Lustte ik maar koffiequote:Op maandag 23 juni 2008 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Anybody here?
Ik lok jullie wel met mijn mooi gelukte koffie
[ afbeelding ]
Misschien welquote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef Soempie het volgende:
Bij het zien van zulke koffie zou je spontaan, tegen beter weten in, proeven!Denk je ook niet, B.?
De BBQ was uiteindelijk een sate-in-pan en kip-in-oven, door een overvloed aan wind, maar toch gezellig. Het had alleen niets met AKQSC te makenquote:
Maar goed dat ik even doorlas, want ik dacht dat je je tentamen gehaald had, gezien de taartquote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef Plasterk het volgende:
kut
Ik ken zoveel mensen die gaan stuiteren na een kop koffie of redbull. Bij mij werkt dat helaas niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Misschien moet ik er ooit gewoon aan geloven, ook wel handig bij vermoeidheid
Warme melkquote:Op maandag 23 juni 2008 10:59 schreef wyccie het volgende:
Ziet er erg mooi uit, LB. Wat is de onderste laag?
Bij mij ook nietquote:Op maandag 23 juni 2008 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die gaan stuiteren na een kop koffie of redbull. Bij mij werkt dat helaas niet.
spannendquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Daar over gesproken.... vanochtend is toch voorzichtig de optie 'samenwonen' besproken![]()
![]()
Nouja, het hangt eerst af van wat mijn huisgenootje doet. Als ze maar een halfjaar weggaat dan gaat het (voorlopig) niet door, maar als ze uit Groningen weggaat waarschijnlijk welquote:
Tsja, bij gebrek aan hardcore SC'ers. Als wij ons niet gemeld hadden zouden ze er met z'n tweetjes hebben gezeten. Een beetje jammer.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op maandag 23 juni 2008 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
Waar was Nem dan? Toch helemaal dood na de barbecue van zaterdag?
Dan zet je toch je principes even opzij lijkt me.. maar nee hoor...quote:KNVB: Overspelen geen optie
BAZEL - De KNVB heeft besloten niet in beroep te gaan tegen de beslissing van scheidsrechter Lubos Michel om zijn rode kaart voor Kolodin in te trekken. De Rus kreeg zaterdag zijn tweede gele kaart na een overtreding op Sneijder in de ste minuut.
,,We vinden het niet sportief om deze zaak aan te vechten,’’ aldus directeur betaald voetbal Henk Kesler gisteravond. ,,Oranje heeft, helaas, terecht verloren, dan ga je niet op basis van een arbitrale fout proberen de zaak terug te draaien.´´
Binnen het organisatiecomité van Euro 2008 is men blij met de beslissing van de Nederlanders. Een toegewezen appèl tegen het besluit van Michel, het ten onrechte intrekken van een rode kaart, had het schema van het EK in de war kunnen sturen. Een goed ingevoerde bron bij de UEFA bevestigde, dat als de KNVB protest had aangetekend, de kans op het overspelen van het duel reëel was geweest.
In de loop van zondag is er binnen de UEFA koortsachtig overleg gepleegd over de handelingen van Michel. Uiteindelijk kwam via Duitse media een UEFA-reactie naar buiten, waarin melding werd gemaakt van de visie van de grensrechter. Die zou, stelt de UEFA, hebben gezegd dat de tackle op Sneijder geen overtreding was. Los van het feit dat de man helemaal aan de overkant van het veld stond, kwam zijn lezing meteen al merkwaardig over. Nadat Michel de grensrechter had geconsulteerd, kende hij een doeltrap toe. Had de grensrechter gezegd dat er van een overtreding geen sprake was, dan had Michel een scheidsrechtersbal moeten geven.
Ja, maar hadden ze dat met een man minder ook geweest ?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Pffff de Russen waren toch gewoon beter?
Helaas wel, dus gewoon sportief en netjes van de KNVB. Gelukkig kan het zo ook.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Wat grappig. Je maakt het dus in een andere volgorde: eerst de bovenste laag, dan de onderste, en dan de middelste.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:01 schreef LadyBlack het volgende:
Warme melk
Je schept eerst melkschuim in de kop, dan giet je wat warme melk erin, en dan langs de rand koffie erbij gieten, en........
tadaaaa
Wat is er dan over besproken?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Daar over gesproken.... vanochtend is toch voorzichtig de optie 'samenwonen' besproken![]()
![]()
Ze hadden meteen na afloop natuurlijk hierover moeten klagen. Het zou absoluut onsportief zijn. Maar zoals ik zei... als de belangen zo groot zijn moet je even je principes opzij zetten...quote:Op maandag 23 juni 2008 11:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ze hebben terecht gewonnen. Nederland speelde slecht
Nu in beroep gaan zou ik ook heel onsportief vinden
De kaart werd ingetrokken omdat de lijnrechter dacht dat de bal van Sneijder buiten de lijn was geweest. Wat trouwens bullshit is, want dat maakt voor een overtreding niks uit. En het was trouwens niet eens een overtreding, en al helemaal geen gele kaart waard.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb alleen niet meegekregen waarom die rode kaart nou werd ingetrokken? Vond de scheids sowieso wel vervelend fluiten.
Nou... ik was aan het jammeren dat het zo erg is dat mijn oude huisgenoot hier niet komt wonen, en dat een andere vriendin ook al een kamer heeft gevonden, en dat ik geen zin had om een nieuw iemand te zoeken. En toen zeiquote:
Dat vind ik wel flauw. Ja, ze speelden beter, maar dan hadden ze ook gewoon eerder moeten scoren.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
De bal die Sneijder binnen hield was volgens de grensrechter achter geweest. Daarom is de overtreding daarna volgens de scheidsrechter opeens geen geel meerquote:Op maandag 23 juni 2008 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb alleen niet meegekregen waarom die rode kaart nou werd ingetrokken? Vond de scheids sowieso wel vervelend fluiten.
Ohjaquote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kaart werd ingetrokken omdat de lijnrechter dacht dat de bal van Sneijder buiten de lijn was geweest. Wat trouwens bullshit is, want dat maakt voor een overtreding niks uit. En het was trouwens niet eens een overtreding, en al helemaal geen gele kaart waard.
Ik heb het stuk gemist, dus ik heb geen idee. Ik hoor alleen van iedereen dat het rood had moeten zijn. Als dat zo is, dan vind ik het bullshit om te zeggen: maar de Russen speelden beter. Hadden ze die bal er ook gewoon in moeten trappen. Nu was het gewoon 1-1.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:29 schreef wyccie het volgende:
En het was trouwens niet eens een overtreding, en al helemaal geen gele kaart waard.
Hoe lang zijn jullie nu samen dan? Een jaar bijna toch? Met Noorderzon?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou... ik was aan het jammeren dat het zo erg is dat mijn oude huisgenoot hier niet komt wonen, en dat een andere vriendin ook al een kamer heeft gevonden, en dat ik geen zin had om een nieuw iemand te zoeken. En toen zeidat we tegen die tijd misschien wel samen hier wilden wonen
![]()
Ik heb eerlijk uitgelegd dat ik daar altijd principieel tegen ben geweest, samenwonen als je nog maar zo kort bij elkaar bent, maar dat maakt natuurlijk niks uit als je wel wiltEn ik moet eerst van mn huisgenootje weten wat ze doet... die is nu druk bezig om dr toekomst te plannen dus komt vanzelf
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie nu samen dan? Een jaar bijna toch? Met Noorderzon?![]()
Die heb ik al.quote:
Daarom zal Nederland de komende 100 jaar ook niks meer winnen. Kijk naar de Duitsers, Italianen... die naaien af en toe iemand lachend een kaart aan, maar die winnen wel.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohjadat had ik wel meegekregen inderdaad. Zeker geen overtreding die een gele kaart waard was
Jahoor.quote:
Uhm, nou nee. Een overwinning is toch echt beter en mooier als het door goed spel komt. En niet door allerlei valse trucjes uit te halen. Wat ben je dan voor winnaar?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
Daarom zal Nederland de komende 100 jaar ook niks meer winnen. Kijk naar de Duitsers, Italianen... die naaien af en toe iemand lachend een kaart aan, maar die winnen wel.
Volgens mij heeft van Basten in '88 tegen de Duitsers door een schwalbe nog een penalty 'verdiend'. Liever zo winnen, dan niet winnen hoor.
De zwarte graag.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef Soempie het volgende:
Jahoor.![]()
[ afbeelding ]
je mag nog kiezen ook.
inruilen voor een afwasmachinequote:
Nice! Ze vonden je heel goed toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef Etcetera het volgende:
morgen evaluatie van m'n stage op de redactie
heel goed is mss overdreven, maar ze waren wel tevredenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef Etcetera het volgende:
morgen evaluatie van m'n stage op de redactie
Tuurlijk is een overwinning beter en mooier als het door goed spel komt.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm, nou nee. Een overwinning is toch echt beter en mooier als het door goed spel komt. En niet door allerlei valse trucjes uit te halen. Wat ben je dan voor winnaar?
Nee, ze vonden je heel goed.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Etcetera het volgende:
heel goed is mss overdreven, maar ze waren wel tevreden![]()
Verder heb je alles gehaald dit jaar?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:34 schreef wyccie het volgende:
Nog 1 regulier tentamen dat ik niet ga halen. En daar dan dus het hertentamen van en waarschijnlijk nog eentje afhankelijk van het *bons bons bons*-resultaat..
Het is denk ik niet goed te vergelijken.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:38 schreef Soempie het volgende:
Verder heb je alles gehaald dit jaar?Dan doe je het wel goed.
Ben best wel jaloers op die gozer eigenlijk als ik dat zo zie...quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Soms ben ik een softie. Ik word hier zo blij van, en traantjes in mijn ogen:
Where the hell is Matt?
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Where the hell is Matt?
leukquote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Where the hell is Matt?
oh, ik moet op viavia op mijn opleiding klikken, dan op collegeroosters en via daar kan ik naar de tentamenroosters. Dan moet ik op de Nederlandse vlag klikken (quote:Op maandag 23 juni 2008 14:22 schreef B.ertha het volgende:
De website van mijn faculteit is veranderd en nu kan ik het collegerooster niet meer vinden
da's mooi kutquote:8/22/2008 11.00-13.00 XCMH5MME1A Theorie commerciele multimedia
is dat die her?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's mooi kutdan ben ik net op vakantie
jupquote:
Misschien wel een goed idee.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag gedaan: niks.
Heb me al uitgelogd, en toen weer ingelogd op Fok. Zal ik maar gewoon gaan winkelen of zo.
Je hebt al genoeg schoongemaakt, misschien kun je ook beter gaan winkelen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb al vanalles schoongemaakt, maar er lijkt gewoon geen eind aan te komen.Ik ben behoorlijk chagrijnig door geworden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg schoongemaakt, misschien kun je ook beter gaan winkelen.
Join the clubquote:Op maandag 23 juni 2008 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag: naar mn scherm gestaard, op Fok! gezeten, muziek geluisterd, de afwas gedaan, koffie gedronken met een vriendin en werkelijk geen wóórd aan mn scriptie geschreven![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Where the hell is Matt?
Voor wie en waarom ?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
Mensen, help me eens bedenken wat voor leuks ik zal gaan kopen.
sinds wanneer zit tennis op net5quote:Op maandag 23 juni 2008 16:00 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de oranje-liefhebbers... haase speelt nu tegen hewitt (wimbledon).
Geldquote:Op maandag 23 juni 2008 16:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor wie en waarom ?
Oh.. jullie mogen ook nog helpen bedenken wat ik voor mn verjaardag moet vragen
Geen idee... ik kijk het op de BBCi, kan je kiezen uit verschillende wedstrijden.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sinds wanneer zit tennis op net5
nadat ik het niet komn vinden op rtl4,5,7,8 vond ik het op bbc2 maar die schakelde over naar iets anders en toen perongeluk gevonden op net5quote:Op maandag 23 juni 2008 16:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen idee... ik kijk het op de BBCi, kan je kiezen uit verschillende wedstrijden.
Ik heb erg zitten twijfelen om naar die Nederlander te gaan kijken, of naar mevrouw Ivanovic op het HD kanaal
Voor mezelf en gewoon zomaar. Omdat ik niet meer wil leren.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:25 schreef Whiteguy het volgende:
Voor wie en waarom ?
Schoenen!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mezelf en gewoon zomaar. Omdat ik niet meer wil leren.
Om maar even een cliche over vrouwen in de groep te gooien...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mezelf en gewoon zomaar. Omdat ik niet meer wil leren.
Men, dat is balen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jup
en het wordt nog leuker: m'n OV is dan niet meer geldig
welke idioot verzint zoiets nou
geen balquote:
jij wint ook een wasmachinequote:
Dat dus. Ik ben met LB.quote:
ja behoorlijkquote:
doe mij maar Weatherly hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Die Weatherly doet me een beetje denken aan Gabriel Macht, maar die is veeeeeeel lekkerder
[ afbeelding ]
Het moest even op gang komen, de tweede helft is mooi.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond naar Il y a longtemps que je t'aime.... lijkt me echt een mooie film
Soempie!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:wat ben ik ook een josti
![]()
22 juli ben ik op vakantie. 22 augustus heb ik hertentamen![]()
Gelukkigquote:Op maandag 23 juni 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:wat ben ik ook een josti
![]()
22 juli ben ik op vakantie. 22 augustus heb ik hertentamen![]()
Leuk liedje inderdaad. Ik vind die andere twee euro2008 liedjes ook wel wat hebben trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gelukkig
Dit vind ik zo'n mooi lied
Al de hele dag in mijn kop, zet ik de radio aan en wat begint er net?
Ha, dat nummer (of beter gezegd de hele CD) heb ik laatst ook op verzoek van mw. MM gedownload aangeschaft...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Dit vind ik zo'n mooi lied
Al de hele dag in mijn kop, zet ik de radio aan en wat begint er net?
Dat nummer van Moke dat bekend is geworden van de champions league compilatie video's van de nos past ook wel in dat rijtje leuke 'voetbal' plaatjes trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat nummer (of beter gezegd de hele CD) heb ik laatst ook op verzoek van mw. MM gedownload aangeschaft...![]()
Hmmm, op verzoek van mw. MM heb ik Moke eind vorig jaar met haar bezocht.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat nummer van Moke dat bekend is geworden van de champions league compilatie video's van de nos past ook wel in dat rijtje leuke 'voetbal' plaatjes trouwens.
Ook bij deze geweest dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, op verzoek van mw. MM heb ik Moke eind vorig jaar met haar bezocht.
Ik begin nu pas door te krijgen welke hoek van het voetbal zij wel interessant vindt...
Kan me de tune van wk korea/japan 2002 niet meer herinneren, maar 2004 was natuurlijk nelly furtado - forza, en euro2000 was e-type - campione. Al met al mag je als artiest waarschijnlijk niet klagen als je de tune mag aanleveren van zo'n evenement denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Nee, die heb ik niet bezocht, maar ik heb ze wel op www.fabchannel.com bekeken...
Yupquote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
Drie uur op de grond liggen slapen?
Nope, maar ik werk bij mijn oudersquote:Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef wyccie het volgende:
Je werkt helemaal alleen op kantoor?
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Potverdomme, zoek ik naar een foto van Grace Slick, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Moet ik toch echt ineens aan MaJo denken...
Er is dan ook niet veel voor nodig om jou aan MaJo te laten denken heb ik zo het vermoedenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Potverdomme, zoek ik naar een foto van Grace Slick, kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Niet overdrijven, jij bent haar stalker, niet ik...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er is dan ook niet veel voor nodig om jou aan MaJo te laten denken heb ik zo het vermoeden![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er is dan ook niet veel voor nodig om jou aan MaJo te laten denken heb ik zo het vermoeden![]()
heb je m'n soempie actie al gelezenquote:
Ja, sufferd.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb net voor het eerst sinds kerst 2007 weer een kookboek open gehad
famous last wordsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Nah zeg! Volgens mij kan er niet veel mis aan gaan.
Ik gok op tosti's...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
quote:
Of cornflakesquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:38 schreef Soempie het volgende:
Hmmm, lekker...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:43 schreef Soempie het volgende:
Ik ga prei-gehakt-schotel maken. Niet uit een pakje dus.
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Maar zo kan het er ook uit komen te zien en dat vind ik dan wat minder:
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat ik het niet hoef te maken.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]prei-gehakt-schotel hoort per definitie niet in een pan
Go Soemp
gaat wel goedkomen hoor
Wees blij dat je morgen wat op je bord hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we allemaal een beetje lief voor Soempie zijn en niet zeuren over haar kookkunsten, anders krijg ik het morgen op mijn bord.
Klodder satésaus er op en het smaakt altijd...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we allemaal een beetje lief voor Soempie zijn en niet zeuren over haar kookkunsten, anders krijg ik het morgen op mijn bord.
Ik zie het, hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klodder satésaus er op en het smaakt altijd...
Je hebt al eens bij Nembrionic gegeten zeker?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klodder satésaus er op en het smaakt altijd...
wel tosti's maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet hoef te maken.
Ik kan nog net een ei bakken...
Niet meteen slaan, maar een potje Wijko achter de hand hebben kan nooit kwaad voor het geval dat...quote:
Nee, maar ben wel een Wijko-adept...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Je hebt al eens bij Nembrionic gegeten zeker?
Ja, dat moet ook wel lukken.quote:
Dat ligt hoop ik niet aan de kookkunsten van mevrouw MM?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel een Wijko-adept...
Zie de post boven de jouwe...quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ligt hoop ik niet aan de kookkunsten van mevrouw MM?
Ik ben blij dat ik hier buiten gelaten word.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM kan godzijdank uitstekend koken, zonder haar zou ik een soort van Hawaii_Tim zijn qua voeding, vrees ik...
quote:
zijn dingen die je niet moet zeggen hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier buiten gelaten word.
Pfff... zoveel keus...quote:
quote:
En ik ben blij dat jij de reden ziet waarom ik MaJo noem bij de foto van Grace...quote:Op maandag 23 juni 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik hier buiten gelaten word.
m'n zus haat hetquote:
*klik*quote:Op maandag 23 juni 2008 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Net bedacht dat we met Kerst met vrienden naar Beieren willen gaan, ga nu huisjes uitzoeken.
Wie mee wil zoeken: 4 personen + een peuter van 2 jaar, 2 grote honden, de week vanaf 20 december...
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
*klik*
Max 1 huisdier, dus je hoeft maar 1 van die twee honden af te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |