Hoe maak je zoiets?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je bent niet meer in Groningen toch? Anders zei ik: kom maar langs
Een perculator kost tussen de 7 en 12 euro (afhankelijk van de grootte, bij de V&D), zo'n melkopschuimer van Douwe Egberts een tientje, maar je kunt het ook met zo'n potje doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets?Hoeveel kost zo'n ding waarmee je het maakt? Ik wil ook.
![]()
Helaas niet in Groningen nu, inderdaad.
Dit gaat dus echt wel op m'n verlanglijstje.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een perculator kost tussen de 7 en 12 euro (afhankelijk van de grootte, bij de V&D), zo'n melkopschuimer van Douwe Egberts een tientje, maar je kunt het ook met zo'n potje doen.
En oneindig veel plezier ervan
Helaas moest ik allemaal formulieren aanvragen, dus over een week mag ik nog een keer.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Maar aan het eind van de dag ben je stinkend trots op jezelf![]()
Dan zou ik me ook volproppen met taart.quote:
Lustte ik maar koffiequote:Op maandag 23 juni 2008 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
Anybody here?
Ik lok jullie wel met mijn mooi gelukte koffie
[ afbeelding ]
Misschien welquote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef Soempie het volgende:
Bij het zien van zulke koffie zou je spontaan, tegen beter weten in, proeven!Denk je ook niet, B.?
De BBQ was uiteindelijk een sate-in-pan en kip-in-oven, door een overvloed aan wind, maar toch gezellig. Het had alleen niets met AKQSC te makenquote:
Maar goed dat ik even doorlas, want ik dacht dat je je tentamen gehaald had, gezien de taartquote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef Plasterk het volgende:
kut
Ik ken zoveel mensen die gaan stuiteren na een kop koffie of redbull. Bij mij werkt dat helaas niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Misschien moet ik er ooit gewoon aan geloven, ook wel handig bij vermoeidheid
Warme melkquote:Op maandag 23 juni 2008 10:59 schreef wyccie het volgende:
Ziet er erg mooi uit, LB. Wat is de onderste laag?
Bij mij ook nietquote:Op maandag 23 juni 2008 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen die gaan stuiteren na een kop koffie of redbull. Bij mij werkt dat helaas niet.
spannendquote:Op maandag 23 juni 2008 11:03 schreef LadyBlack het volgende:
Daar over gesproken.... vanochtend is toch voorzichtig de optie 'samenwonen' besproken![]()
![]()
Nouja, het hangt eerst af van wat mijn huisgenootje doet. Als ze maar een halfjaar weggaat dan gaat het (voorlopig) niet door, maar als ze uit Groningen weggaat waarschijnlijk welquote:
Tsja, bij gebrek aan hardcore SC'ers. Als wij ons niet gemeld hadden zouden ze er met z'n tweetjes hebben gezeten. Een beetje jammer.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |