Okee! Jammer, volgende keer beterquote:Op zondag 22 juni 2008 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat was ik, na het versturen bedacht ik me dat een naam er onder misschien handig was geweest. Vanochtend op het station voelde ik me te brak om gezellig te doen vanmiddag dus besloot ik naar Leeuwarden te gaan. Nu ben ik hier en voel ik me weer een stukkie beter, maar nu ga ik niet meer naar Amstelveen op en neer
Kleine tegenvaller... op bride.ru kan je mooiere Russinnen bestellen iig.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Miss Rusland in het Oranje...
[ afbeelding ]
En nu ben ik weg...
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet mee eens, genocide niet
Ik heb laatst de loempia herontdekt.quote:
Oh wacht! Oh wacht! Eh... Ik wete het! Ik weet het!quote:Op zondag 22 juni 2008 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb laatst de loempia herontdekt.
Prima voer, makkelijk klaar te maken (20 minuutjes in de oven) en voor de studenten onder ons, ook nog eens spotgoedkoop.![]()
1x raden wat ik zojuist gegeten heb
Wijsneus!quote:
Neeuh... zat even tv te kijken vanuit mn bedjequote:Op zondag 22 juni 2008 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Echt? Achter je computer? Maar nou ben je wakker!![]()
Hmm... zwemmen in zo'n ranzige stadsgracht lijkt me nou niet echt prettig. Sowieso zwem ik eigenlijk alleen maar in helder blauw chloorwaterquote:Op zondag 22 juni 2008 20:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hahaha, mijn broertje is gisteren met stoel en al in de Oude Gracht in Utrecht gevallen
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hierquote:Op zondag 22 juni 2008 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neeuh... zat even tv te kijken vanuit mn bedje
Zal hier ook wel rustig zijn omdat er een paar naar die BBQ zijn neem ik aan ?
Lijkt me ook beterquote:Hmm... zwemmen in zo'n ranzige stadsgracht lijkt me nou niet echt prettig. Sowieso zwem ik eigenlijk alleen maar in helder blauw chloorwater
Tja.. ik had moeten voetballen vandaag.. maar dat ging uiteindelijk niet eens doorquote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hier
[..]
Lijkt me ook beterIk vind het alleen maar héél erg grappig. Hij is er uitgekomen, stoel overigens niet... Lijkt me best eng trouwens
Op zich wel een gezellig centrum daar met die terrasjes trouwens.quote:Op zondag 22 juni 2008 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was bij zo een terrasje, daar is ie achterwaarts vanaf gekukeldIk had er bij willen zijn
Ja, vind ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich wel een gezellig centrum daar met die terrasjes trouwens.
Mis: ik sliep niet, was bij iemand op bezoek om daar een mini-toernooitje Pro Evolution Soccer te spelen (ik ben als laatste geëindigd), gevolgd door een spelletje "Er was eens...". Bij dat laatste spel is het de bedoeling dat je met zijn allen een sprookje verzint, je hebt kaartjes met steekwoorden en als er zo'n woord genoemd wordt mag je je kaartje neerleggen. Leg jij je kaartje neer terwijl iemand anders vertelt (en het wordt goed gerekend) dan neem jij het verhaal over. Tof spelletjequote:Op zondag 22 juni 2008 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Red smste dat er (op dat moment) alleen PR, DHR, Eli, Tinuviel en hijzelf waren en dat (behalve hij) zijn nou niet echt heel actieve SC'ers. Maar Soemp zit natuurlijk in Antwerpen, Tim zal wel slapen en eh.... wij zijn hier
Ons vaartochtje is na een niet/wel/niet/wel-beslissingsronde toch doorgegaan en we hebben aardig lopen stuiteren op het IJsselmeer. Eén boei verloren en de blikjes cola e.d. lagen overal op de vloer.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel lekker heeft kunnen uitwaaien gisteren ....
[ afbeelding ]
Geweldig.quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu echt trek in jouw koffie en niet in m'n bak senseo.
Hoe maak je zoiets?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar je bent niet meer in Groningen toch? Anders zei ik: kom maar langs
Een perculator kost tussen de 7 en 12 euro (afhankelijk van de grootte, bij de V&D), zo'n melkopschuimer van Douwe Egberts een tientje, maar je kunt het ook met zo'n potje doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe maak je zoiets?Hoeveel kost zo'n ding waarmee je het maakt? Ik wil ook.
![]()
Helaas niet in Groningen nu, inderdaad.
Dit gaat dus echt wel op m'n verlanglijstje.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een perculator kost tussen de 7 en 12 euro (afhankelijk van de grootte, bij de V&D), zo'n melkopschuimer van Douwe Egberts een tientje, maar je kunt het ook met zo'n potje doen.
En oneindig veel plezier ervan
Helaas moest ik allemaal formulieren aanvragen, dus over een week mag ik nog een keer.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:16 schreef LadyBlack het volgende:
Maar aan het eind van de dag ben je stinkend trots op jezelf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |