Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
Nageboorte?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
probeer het uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
Oud-huisgenoot was een paar maanden terug ook naar Amerika gegaan en die kreeg het advies om maar een set kleding mee te nemen in de koffer, omdat ze ter plekke wel de rest zouden kopen. Makkelijk inpakken op de heenweg, kleding ziet er gedragen uit als je teruggaat (want dat is ook zo) en het was redelijk goedkoop
Jawel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of wel
pooltje?quote:
ja dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Supersheep het volgende:
En zo te horen is er weer een nieuwe editie van Suske en Wiske en de ToeterTurken uit.
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingenquote:
Natuurlijkquote:[..]
ja dat was te verwachten
zouden er rellen komen na een finale Oranje Turkije?
ah dat kon ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingen
hoop het nietquote:Natuurlijk
Vast wel half turkije heeft geel en de rest is gebleseert of geschorstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat kon ook
[..]
hoop het niet
maar voor de zekerheid: Duitsland moet winnen!!
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Etcetera het volgende:
maar Duitsland speelt ook gewoon veel beter
Eerst die Russen nog maar eens passerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Zo, jemig. Poeh.
Hebben die toch een boel geluk gehad zeg. Alweer.
Maar inderdaad, tegen Duitsland mogen ze eruit vliegen.
Want stel, in het zeer hypothetische geval Nederland zou verliezen in de finale, dan toch liever eerlijk verliezen van de Duitsers dan door ongelooflijke pech van de Turken.
Maar we gaan natuurlijk gewoon weer mooi voetballen en we laten ze een poepie ruiken!
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?quote:
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genotenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?
Vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genoten
I knowquote:
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer het uit.
if possible: film het ook nog even
oh tegenvallerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal niets
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?
Ik wilde zo graag dat ik toch maar naar Ahoy ben geredenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...
Ik heb gewoon een hekel aan Ahoy als concert locatie, daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
lijkt me niet gezondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg
WTF serieus?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
Nee, mij ook nietquote:
En het was niet duidelijk waarom ze flauwviel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg
Nee, het ene moment was ze met een jongen aan het zoenen, en vervolgens dacht ik dat ze langs me kwam lopen, maar hing ze ineens op dr knieën en viel achteroverquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het was niet duidelijk waarom ze flauwviel?
Dat nummer doet me elke keer denken aan Marietje van Hydra, ergens uit de '70-er jaren...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:11 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Wolter Kroes een ontzettende zak
maar viva hollandia blijft wel hangen
Die gozer gaat natuurlijk heel stoer vertellen hoe hij de vrouwtjes in katzwijm krijgtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, het ene moment was ze met een jongen aan het zoenen, en vervolgens dacht ik dat ze langs me kwam lopen, maar hing ze ineens op dr knieën en viel achterover![]()
We hebben haar overeind getrokken en naar de deur geleid, maar onderweg zakte ze weer in elkaarzelfde liedje, en toen we eindelijk in het halletje waren zakte ze weer ineen en toen was ze wel een minuut buiten bewustzijn
Echt freaky
Dan ben je wel een loesert als je dat doet...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gozer gaat natuurlijk heel stoer vertellen hoe hij de vrouwtjes in katzwijm krijgt
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gozer gaat natuurlijk heel stoer vertellen hoe hij de vrouwtjes in katzwijm krijgt
Hebben jullie vuurwerk??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
En wat worden de bezigheden hier vanavond rondom de wedstrijd?
Ik heb een verjaardagsfeestje van een vriend die 50 wordt en dat wordt letterlijk een knalfeest...
Ja en we weten allebei dat er behoorlijk wat losers op deze aardkloot rondlopen helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je wel een loesert als je dat doet...
Ik vertrek zo naar een BBQ met naar verluid rond de 20 mensen en een flinke TV en gezelligheidquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een verjaardagsfeestje van een vriend die 50 wordt en dat wordt letterlijk een knalfeest...
Ssstttt...quote:
Je hebt Russische vrienden, maak ik hier uit op?quote:Ik ga het voetbal waarschijnlijk in een café hier kijken, of eventueel bij andere vrienden thuis. De groep waar ik de andere wedstrijden mee keek is voor vanavond wat uit elkaar gevallen
Hopelijk hou je (en ik zelf straks ook) het droog, het betrekt hier behoorlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar een BBQ met naar verluid rond de 20 mensen en een flinke TV en gezelligheid
Ik las net trouwens wat topics van mensen die hun feestje vandaag geven en klaagden dat iedereen had afgezegdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat het redelijk droog blijft maar ik blijf toch maar hopenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk hou je (en ik zelf straks ook) het droog, het betrekt hier behoorlijk...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las net trouwens wat topics van mensen die hun feestje vandaag geven en klaagden dat iedereen had afgezegd
Dat ziet er niet goed uit voor de BBQ-meet én ons boottripje morgen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijk droog blijft maar ik blijf toch maar hopen
[ afbeelding ]
Dit nummer dus..., maar dan nu door de Sjonnies...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat nummer doet me elke keer denken aan Marietje van Hydra, ergens uit de '70-er jaren...
Zoek maar eens op...
ik had al zitten zoeken, kon het niet vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit nummer dus..., maar dan nu door de Sjonnies...
Juist. Die andere knakker had gewoon ook zo slim moeten zijn maarjaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een verjaardag van iemand van Ajax (er komen ook alleen maar Ajacieden vanavond + aanhang) en hij heeft dus een beamer geregeld...
De Sjonnies zijn echt zo vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit nummer dus..., maar dan nu door de Sjonnies...
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit voor de BBQ-meet én ons boottripje morgen...
Trek een leuke knul van de straat, kook voor 'm, doe gezellig voetballen kijken samen en trap 'm daarna de deur uit. Heb jij het gezellig gehad en hij heeft wat aan z'n vrienden ter vertellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah net lekker uitgebreid geshoptNee, da's niet waar. Erg kort geshopt maar erg veel gekocht
Nog steeds alleen, dus vanavond gewoon weer elkker voor emzelf koken en dan met een zak m&m's op de bank voetbal kijken, je moet toch watAch nee, wordt vast nog steeds leuk
Ik heb al uit het raam gekeken maar er loopt niks langsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trek een leuke knul van de straat, kook voor 'm, doe gezellig voetballen kijken samen en trap 'm daarna de deur uit. Heb jij het gezellig gehad en hij heeft wat aan z'n vrienden ter vertellen
Kun je niet voor mij koken ook? Ik heb daar nu namelijk ff helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah net lekker uitgebreid geshoptNee, da's niet waar. Erg kort geshopt maar erg veel gekocht
Nog steeds alleen, dus vanavond gewoon weer elkker voor emzelf koken en dan met een zak m&m's op de bank voetbal kijken, je moet toch watAch nee, wordt vast nog steeds leuk
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trek een leuke knul van de straat, kook voor 'm, doe gezellig voetballen kijken samen en trap 'm daarna de deur uit. Heb jij het gezellig gehad en hij heeft wat aan z'n vrienden ter vertellen
Oeehquote:
Wat een onzin, wederhelft is gewoon je geliefde. Dat kunnen ook 2 vrouwen zijn. Volgens mij bedoelt nesle dat ze een vriendinnetje heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel.
Hebben jullie die Turken gezien? Tjonge jonge...oog-naald.
Wat eten we?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en TM, je bent altijd welkomIk ben een goede kok al zeg ik t zelf
Tweelingzusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een onzin, wederhelft is gewoon je geliefde. Dat kunnen ook 2 vrouwen zijn. Volgens mij bedoelt nesle dat ze een vriendinnetje heeften als dat niet zo is klopt de zin inderdaad niet
Wat versta je onder een babydoll-achtig truitje? Een babydoll is namelijk 'lingerie'.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-Groen babydoll-achtig truitje, knalgroen lange mouwen, v-hals
-Blauw babydoll-achtig truitje, blauw met diepe ronde hals
Ja, klopt. Ik weet dat babydoll lingerie is, maar ik kon even niet op tuniekje komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Daar dacht ik zelf ook aan, maar dat wordt tegenwoordig toch een tuniekje genoemd?
Een salade van tomaat, bonen, aardappels, gerookte kipreepjes, geitenkaas en dressingquote:
neem je toch gewoon een verse eerstejaarsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
De vriend die hier zou komen wonen als mijn huisgenootje naar Yale gaat komt niet meer![]()
![]()
![]()
Hij gaat zijn studie afmaken in het buitenland, waar zijn vriendinnetje ook woontzo logisch maar ik vind het zo kut
Dat geloof ik graag. Ik had een veel simpelere salade, maar nodig me maar een keer uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou TM, je hebt wat gemist![]()
Balen wyccieIs er echt geen kans meer?
En heeft 45 minuten geen man omdat hij de minst aanvallende speler is en dus weinig gevaarlijk is aan de rechterkantquote:
Hij speelt als een van de beteren...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En heeft 45 minuten geen man omdat hij de minst aanvallende speler is en dus weinig gevaarlijk is aan de rechterkant
Ik vind van niet, maar het loopt over het algemeen net niet helemaal lekker, maar ik zal niet meteen iedereen af gaan zeikenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij speelt als een van de beteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |