quote:Op zondag 8 juni 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Even over de barbeque-meet!
Over zondag a.s. het volgende:
Mijn mobiele nummer is 06-24287471. Ik hoop dat er nog wat mensen zich aanmelden, want het wordt heel gezellig.
Wel even belangrijk om te melden: het is bring-your-own-meat (vlees dus), omdat het wel heel erg duur wordt om voor iedereen kosher vlees te kopen
Er is brood, salade, groenvoer en frisdrank, alsmede gewone appelsap en sinaasappelsap. Wij zijn niet zo'n bier-huishouden, dus als mensen bier willen, moeten ze dat bij Nembrionic bestellen zelf meenemen
Zoals gezegd: verzamelen in Amstelveen rond 15:00, later komen is geen probleem
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:42 schreef wyccie het volgende:
Bleh, ben misselijk.
Zit hier een bak nasi met saté ajam weg te werken.
Was vergeten dat ik maar de helft zou opeten.
Dat heb ik altijd als ik met 2 koffers naar Amerika ga.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp er niks van. Ik kwam naar Groningen met een rugzak en een koffertje en nu past alles niet meer. Heb nog een boodschappentas nodig.
Heb je je spullen niet wat minder goed opgevouwen dan toen je naar Groningen ging? En heb je nu niet minder kleren aan dan toen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:54 schreef Soempie het volgende:
Ik begrijp er niks van. Ik kwam naar Groningen met een rugzak en een koffertje en nu past alles niet meer. Heb nog een boodschappentas nodig.
Ja, hoor. Ik houd niet zo van brood. Vandaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben jij je er van bewust dat je een tamelijk niet gangbaar eetpatroon hebt?
Amerika is een soort van luilekkerland als het gaat om shoppen en nieuwe dingen, dus het is tegenwoordig al ingecalculeerd dat we meer mee terug nemen dan dat we heen meenemen. Maar evengoed moeten we vaak vanwege het overgewicht bijbetalen...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
Die oplossing, MM.![]()
Maar jullie komen vast met meer terug, omdat er dingen gekocht zijn? Ik heb niks extra's...
OK, maar om dan om 11 uur 's ochtends aan de Chinees te gaan i.p.v. bijv. een bak yoghurt of zo...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:18 schreef wyccie het volgende:
Ja, hoor. Ik houd niet zo van brood. Vandaar.
Hong Kong nog veel erger, dus misschien moet ik jouw trucje maar proberen. Een backpack in mijn megatrolley proppen. Mag ik eigenlijk wel twee stuks check-in bagage meenemen met KLM?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Amerika is een soort van luilekkerland als het gaat om shoppen en nieuwe dingen
Dat vult toch niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
OK, maar om dan om 11 uur 's ochtends aan de Chinees te gaan i.p.v. bijv. een bak yoghurt of zo...
quote:Brazilië
Voor reizen die beginnen in Brazilië en voor de terugreis geldt voor Economy Class dezelfde bagagevrijstelling als voor Business Class: 32 kg per bagagestuk
Ecuador
Voor reizen beginnend in Ecuador naar alle bestemmingen wereldwijd en voor de terugvlucht mag u gratis meenemen: 40 kg (88 lbs) in Business en Economy Class.
Nederlands/Frans Caribisch gebied en Suriname
Voor vluchten vanuit/naar Aruba, Bonaire, Curaçao, Sint-Maarten, Cayenne, Fort-de-France, Pointe-à-Pitre, Saint-Denis en Paramaribo geldt een bagagevrijstelling van 25 kg (55 lbs) in Economy Class en 40 kg (88 lbs) in Business Class.
Nee, maar ik maak er dankbaar gebruik van op onze trips naar de Caribbean (en nog hadden we onlangs 5 kilo te veel bij ons op de terugreis van Aruba naar Amsterdam)...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:46 schreef wyccie het volgende:
Iemand een idee waarom voor deze landen een ander bagagebeleid geldt?
[..]
Je mag zoveel stukken bagage meenemen als je wilt, als gezamenlijk het maximale gewicht maar niet overschreden wordt...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hong Kong nog veel erger, dus misschien moet ik jouw trucje maar proberen. Een backpack in mijn megatrolley proppen. Mag ik eigenlijk wel twee stuks check-in bagage meenemen met KLM?
Dat overgewicht is trouwens ook wel iets waar ik op moet letten, de vorige keer zat ik er tien kilo overheen.
Dan neem je een heel pak yoghurt i.p.v. een bakje...quote:Dat vult toch niet.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik snap het gedoe over de bami niet. In GB eten ze toch ook bonen, worst, ei en dat soort troep bij het ontbijt
Oké, het is geen gewoonte, maar verder...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:ik ben zo ontzettend moe
heb weer veel te veel gedaan de afgelopen dagen en dat breekt me op
![]()
Daarom bij deze ook een afzegging voor de barbecue zondag. Sorry... Maar heb echt behoefte aan een hele dag slapen en geen verplichtingen.
Ik ga vanmiddag wat van die wegwerpdingen kopenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef PhysicsRules het volgende:
heb je genoeg bbq's?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:24 schreef MaJo het volgende:ik ben zo ontzettend moe
heb weer veel te veel gedaan de afgelopen dagen en dat breekt me op
![]()
Daarom bij deze ook een afzegging voor de barbecue zondag. Sorry... Maar heb echt behoefte aan een hele dag slapen en geen verplichtingen.
komt Nem ook al niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ben wel teleurgesteld... had echt op jou en Nem gerekend
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef Supersheep het volgende:
blaat
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:12 schreef PhysicsRules het volgende:
kwaak
* schiet *quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:21 schreef Etcetera het volgende:
brul
Dat weet ik niet... maar hij zou samen met MaJo komen, dus ik twijfel nu wel... zal hem wel een sms'je sturenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:23 schreef PhysicsRules het volgende:
komt Nem ook al niet?
Dat is het probleem, moet vandaag en morgen ook van alles doen, en de rest van volgende week. Dus een rustdag is dan wel fijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nu lekker gaan slapen, ben je zondag weer fit
Sorry als ik je teleurstel maar ik moet echt even voor mezelf kiezen op dit moment.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De staking is voorbij, dus het staat nu los van mij of nem komtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... maar hij zou samen met MaJo komen, dus ik twijfel nu wel... zal hem wel een sms'je sturen
Thanks, had zelf al gekeken en gehoopt dat Azië erbij zou staan. En ik ben helaas ook geen Platinum-lid. Nog niet eens brons.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
van de KLM site:
[...]
Platinum: +20 kg (44 lbs) +
een van de volgende sportuitrustingen tot 20 kg: golftas, duiktas, ski's of snowboard geen extra bagagevrijstelling
Thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef wyccie het volgende:
MaJo, heel goed dat je voor jezelf kiest. Natuurlijk erg jammer van de BBQ, maar jouw gezondheid staat voorop.
Nem had onlangs via het forum wel bevestigd, meen ik...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... maar hij zou samen met MaJo komen, dus ik twijfel nu wel... zal hem wel een sms'je sturen
Ik ben nog helemaal niet uigesloten van deelnamequote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet uigesloten van deelname
Dan ben je hierbij gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben nog helemaal niet uigesloten van deelname
Hoewel ik weg ben van huis heb ik natuurlijk mobiel internet. Dus echt weg ben ik nooitquote:
Ik acht de kans redelijk groot. Het ligt eraan hoe ik me een zondag voel maar ik ben zelden zo compleet dood geweest dat ik niets meer kon doen de volgende dag..dusquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:46 schreef iamredleader het volgende:hoi!
Nem, het zou tof zijn als je kwam op zondag
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik acht de kans redelijk groot. Het ligt eraan hoe ik me een zondag voel maar ik ben zelden zo compleet dood geweest dat ik niets meer kon doen de volgende dag..dus
Heb je massel dacht dat ze op waren de welpiesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:27 schreef Etcetera het volgende:
En ik heb ook maar meteen een megawelpje opgehaald bij de AH (die hadden ze thuis niet meer)
Dus ik liep door de Folkingestraat met links een platte doos met het hoofd van Borsato van 50x50cm (zie foto hieronder), en rechts een megawelpje
[ afbeelding ]
Nou, mijn ouders zijn een lang weekend zeilen en sinds ik nog een jonger broertje heb kwam mijn oma hier de wacht over nemen. Vannacht sliep ik al ergens anders, maar gisteravond tijdens het eten voor ik ging oppassen spraken we af dat ze na het eten met mijn broertje naar Utrecht, waar zij woont, zou gaan. Ze zou eerst de hele tijd in Amsterdam blijven omdat ze met mij mee zou gaan naar school, morgen, voor een voorlichtingsmiddag over studeren aan Oxford (en Cambridge, maar daar wil ik niet heenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:05 schreef Etcetera het volgende:
ik verwacht wel wat meer uitlegdetails enzo ^^
Stop the sarcasmquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu kan je dus de muren en de vloer gaan schoonmaken met terpentine of wasbenzine...?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Stop the sarcasmIn het quote gedeelte.
Storm in een glas water dus...quote:Maar nee, ik heb geluk gehad. Kennelijk heb ik nog redelijk beschaafd weten te gooien ofzoEn ik kwam er pas later achter dat het permanent marker was. Toen schrok ik wel
Dan is het goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had ik die hele lap dan moeten quoten?
'Dramatisch verhaal' vind ik een mooie samenvatting...
[..]
Storm in een glas water dus...
Oeh, ik dacht in eerste instantie een arceerstift, maar dit is wat minder. Wel geluk gehad dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En ik kwam er pas later achter dat het permanent marker was. Toen schrok ik wel
Doe mij ook eens wat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het voordeel is dat ik nu het chillste eten heb; zelf gemaakte maaltijdsalade met rucola, excellent tomaatjes, geitenkaas, gerookte kip, komkommer en honingmosterddressing. En zo frambozen toe![]()
Ik had het zo willen delenquote:
Dat was vanochtend. Je dacht toch niet dat ik de hele dag niks meer ga eten, hè?quote:
Schrokop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had het zo willen delenmaar het is op
Aan gewicht in je koffer?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:14 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een vraag aan Madmaster
Weet jij misschien hoeveel ik nou eigenlijk mag meenemen uit de VS? En hoe streng controleren ze?
Ik gok voor vanavond op Japans of Indonesisch voor jou...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was vanochtend. Je dacht toch niet dat ik de hele dag niks meer ga eten, hè?![]()
Ik gooi zo nog een bak Thais in de magnetron.
Aanvulling:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan gewicht in je koffer?
Dat verschilt per maatschappij, met de KLM bijv. maar 20 kilo en met Delta Airlines bijv. 22,5 kg...
Zo veel als ze wil dan...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat Nes bedoelt voor hoeveel geld ze gewoon mag invoeren aan nieuwe Amerikaanse kleertjes voor héél weinig geld
Huh, ik zeg toch Thais.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik gok voor vanavond op Japans of Indonesisch voor jou...
En dat denk ik dus niet, ik lees van jou steeds vaker postings over eten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch Thais.
Ik ga niet vannacht weer eten. Denk ik.
Zie je wel...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:32 schreef wyccie het volgende:
Nee, want mijn Aziatisch is op.
Shit, toch niet. Ik heb nog noodles. Maar ik denk dat ik gewoon een zak chips opentrek. Of een zakje sla opeet.
Wij begrijpen elkaar hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk dat Nes bedoelt voor hoeveel geld ze gewoon mag invoeren aan nieuwe Amerikaanse kleertjes voor héél weinig geld
Ja dat hoor ik dus ook, want je mag niet meer dan 175 euro oid invoeren, maar als ik nou bijvoorbeeld ook al wat nieuwe kleding aan hebquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo veel als ze wil dan...
Als ze dan maar wat slordig in d'r koffer gooit en de labels er af haalt...
Daar ben ik goed inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
En zorg ervoor dat het niet te nieuw oogt en ruikt in je koffer. Lekker slordig proppen.
is dat niet voor iedereen zoquote:
och gossie possie assjebieft wieve wiccyquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef wyccie het volgende:
Alle salmiakpoeder is uit mijn lolly gevallen. Ik ben verdrietig.
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimdquote:
handig tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee mijn wederhelft is namelijk té netjes. Ze heeft zojuist ook een deel van mijn kamer opgeruimd
Nageboorte?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
probeer het uit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?
Dat ben ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het over je zus hebt is er een betere woordkeuze mogelijk dan wederhelft
Oud-huisgenoot was een paar maanden terug ook naar Amerika gegaan en die kreeg het advies om maar een set kleding mee te nemen in de koffer, omdat ze ter plekke wel de rest zouden kopen. Makkelijk inpakken op de heenweg, kleding ziet er gedragen uit als je teruggaat (want dat is ook zo) en het was redelijk goedkoop
Jawel.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoezo dan? Wederhelft is toch niet persé man en vrouw? of wel
pooltje?quote:
ja dat was te verwachtenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef Supersheep het volgende:
En zo te horen is er weer een nieuwe editie van Suske en Wiske en de ToeterTurken uit.
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingenquote:
Natuurlijkquote:[..]
ja dat was te verwachten
zouden er rellen komen na een finale Oranje Turkije?
ah dat kon ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee wou gewoon niet dat die turken doorgingen
hoop het nietquote:Natuurlijk
Vast wel half turkije heeft geel en de rest is gebleseert of geschorstquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dat kon ook
[..]
hoop het niet
maar voor de zekerheid: Duitsland moet winnen!!
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:01 schreef Etcetera het volgende:
maar Duitsland speelt ook gewoon veel beter
Eerst die Russen nog maar eens passerenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Zo, jemig. Poeh.
Hebben die toch een boel geluk gehad zeg. Alweer.
Maar inderdaad, tegen Duitsland mogen ze eruit vliegen.
Want stel, in het zeer hypothetische geval Nederland zou verliezen in de finale, dan toch liever eerlijk verliezen van de Duitsers dan door ongelooflijke pech van de Turken.
Maar we gaan natuurlijk gewoon weer mooi voetballen en we laten ze een poepie ruiken!
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?quote:
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genotenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is 'ie nog steeds zo goed? Speelden ze nog wat CCR-tijd nummers?
Vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk ruim de helft CCR en z'n stem was nog lekker rauw, ik heb genoten
I knowquote:
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal nietsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
probeer het uit.
if possible: film het ook nog even
oh tegenvallerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 02:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In het groep-8 kamp heb ik wel zwart-wit poeder gesnoven: je niest er van maar voor de rest gebeurt er helemaal niets
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:22 schreef wyccie het volgende:
Zou het heel erg pijn doen als je salmiakpoeder opsnuift?
Ik wilde zo graag dat ik toch maar naar Ahoy ben geredenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat het in Ahoy was, had het graag willen bijwonen...
Ik heb gewoon een hekel aan Ahoy als concert locatie, daar hebben we het al eens over gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik plaats 'm maar even uit gewoonte:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
lijkt me niet gezondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg
WTF serieus?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
Lowlands is uitverkochtben ik even blij dat ik gister in paniek een vriendin heb opgebeld na het 'nog maar 5000 kaarten' bericht, ze heeft vanochtend een van de laatste kaarten voor me bemachtigt
Nee, mij ook nietquote:
En het was niet duidelijk waarom ze flauwviel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vannacht tot 3x toe een vriendin overeind getrokken nadat ze flauw was gevallen
We hebben haar maar naar huis gebracht toen het weer ietsje beter ging. De derde keer was ze echt even weg
Nee, het ene moment was ze met een jongen aan het zoenen, en vervolgens dacht ik dat ze langs me kwam lopen, maar hing ze ineens op dr knieën en viel achteroverquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het was niet duidelijk waarom ze flauwviel?
Dat nummer doet me elke keer denken aan Marietje van Hydra, ergens uit de '70-er jaren...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:11 schreef Etcetera het volgende:
ik vind Wolter Kroes een ontzettende zak
maar viva hollandia blijft wel hangen
Die gozer gaat natuurlijk heel stoer vertellen hoe hij de vrouwtjes in katzwijm krijgtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, het ene moment was ze met een jongen aan het zoenen, en vervolgens dacht ik dat ze langs me kwam lopen, maar hing ze ineens op dr knieën en viel achterover![]()
We hebben haar overeind getrokken en naar de deur geleid, maar onderweg zakte ze weer in elkaarzelfde liedje, en toen we eindelijk in het halletje waren zakte ze weer ineen en toen was ze wel een minuut buiten bewustzijn
Echt freaky
Dan ben je wel een loesert als je dat doet...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gozer gaat natuurlijk heel stoer vertellen hoe hij de vrouwtjes in katzwijm krijgt
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die gozer gaat natuurlijk heel stoer vertellen hoe hij de vrouwtjes in katzwijm krijgt
Hebben jullie vuurwerk??quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
En wat worden de bezigheden hier vanavond rondom de wedstrijd?
Ik heb een verjaardagsfeestje van een vriend die 50 wordt en dat wordt letterlijk een knalfeest...
Ja en we weten allebei dat er behoorlijk wat losers op deze aardkloot rondlopen helaasquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je wel een loesert als je dat doet...
Ik vertrek zo naar een BBQ met naar verluid rond de 20 mensen en een flinke TV en gezelligheidquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een verjaardagsfeestje van een vriend die 50 wordt en dat wordt letterlijk een knalfeest...
Ssstttt...quote:
Je hebt Russische vrienden, maak ik hier uit op?quote:Ik ga het voetbal waarschijnlijk in een café hier kijken, of eventueel bij andere vrienden thuis. De groep waar ik de andere wedstrijden mee keek is voor vanavond wat uit elkaar gevallen
Hopelijk hou je (en ik zelf straks ook) het droog, het betrekt hier behoorlijk...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar een BBQ met naar verluid rond de 20 mensen en een flinke TV en gezelligheid
Ik las net trouwens wat topics van mensen die hun feestje vandaag geven en klaagden dat iedereen had afgezegdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat het redelijk droog blijft maar ik blijf toch maar hopenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hopelijk hou je (en ik zelf straks ook) het droog, het betrekt hier behoorlijk...
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik las net trouwens wat topics van mensen die hun feestje vandaag geven en klaagden dat iedereen had afgezegd
Dat ziet er niet goed uit voor de BBQ-meet én ons boottripje morgen...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het redelijk droog blijft maar ik blijf toch maar hopen
[ afbeelding ]
Dit nummer dus..., maar dan nu door de Sjonnies...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat nummer doet me elke keer denken aan Marietje van Hydra, ergens uit de '70-er jaren...
Zoek maar eens op...
ik had al zitten zoeken, kon het niet vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit nummer dus..., maar dan nu door de Sjonnies...
Juist. Die andere knakker had gewoon ook zo slim moeten zijn maarjaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is een verjaardag van iemand van Ajax (er komen ook alleen maar Ajacieden vanavond + aanhang) en hij heeft dus een beamer geregeld...
De Sjonnies zijn echt zo vetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit nummer dus..., maar dan nu door de Sjonnies...
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ziet er niet goed uit voor de BBQ-meet én ons boottripje morgen...
Trek een leuke knul van de straat, kook voor 'm, doe gezellig voetballen kijken samen en trap 'm daarna de deur uit. Heb jij het gezellig gehad en hij heeft wat aan z'n vrienden ter vertellenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah net lekker uitgebreid geshoptNee, da's niet waar. Erg kort geshopt maar erg veel gekocht
Nog steeds alleen, dus vanavond gewoon weer elkker voor emzelf koken en dan met een zak m&m's op de bank voetbal kijken, je moet toch watAch nee, wordt vast nog steeds leuk
Ik heb al uit het raam gekeken maar er loopt niks langsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trek een leuke knul van de straat, kook voor 'm, doe gezellig voetballen kijken samen en trap 'm daarna de deur uit. Heb jij het gezellig gehad en hij heeft wat aan z'n vrienden ter vertellen
Kun je niet voor mij koken ook? Ik heb daar nu namelijk ff helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah net lekker uitgebreid geshoptNee, da's niet waar. Erg kort geshopt maar erg veel gekocht
Nog steeds alleen, dus vanavond gewoon weer elkker voor emzelf koken en dan met een zak m&m's op de bank voetbal kijken, je moet toch watAch nee, wordt vast nog steeds leuk
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trek een leuke knul van de straat, kook voor 'm, doe gezellig voetballen kijken samen en trap 'm daarna de deur uit. Heb jij het gezellig gehad en hij heeft wat aan z'n vrienden ter vertellen
Oeehquote:
Wat een onzin, wederhelft is gewoon je geliefde. Dat kunnen ook 2 vrouwen zijn. Volgens mij bedoelt nesle dat ze een vriendinnetje heeftquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel.
Hebben jullie die Turken gezien? Tjonge jonge...oog-naald.
Wat eten we?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en TM, je bent altijd welkomIk ben een goede kok al zeg ik t zelf
Tweelingzusquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een onzin, wederhelft is gewoon je geliefde. Dat kunnen ook 2 vrouwen zijn. Volgens mij bedoelt nesle dat ze een vriendinnetje heeften als dat niet zo is klopt de zin inderdaad niet
Wat versta je onder een babydoll-achtig truitje? Een babydoll is namelijk 'lingerie'.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-Groen babydoll-achtig truitje, knalgroen lange mouwen, v-hals
-Blauw babydoll-achtig truitje, blauw met diepe ronde hals
Ja, klopt. Ik weet dat babydoll lingerie is, maar ik kon even niet op tuniekje komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:41 schreef wyccie het volgende:
Daar dacht ik zelf ook aan, maar dat wordt tegenwoordig toch een tuniekje genoemd?
Een salade van tomaat, bonen, aardappels, gerookte kipreepjes, geitenkaas en dressingquote:
neem je toch gewoon een verse eerstejaarsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:12 schreef LadyBlack het volgende:
De vriend die hier zou komen wonen als mijn huisgenootje naar Yale gaat komt niet meer![]()
![]()
![]()
Hij gaat zijn studie afmaken in het buitenland, waar zijn vriendinnetje ook woontzo logisch maar ik vind het zo kut
Dat geloof ik graag. Ik had een veel simpelere salade, maar nodig me maar een keer uitquote:Op zaterdag 21 juni 2008 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou TM, je hebt wat gemist![]()
Balen wyccieIs er echt geen kans meer?
En heeft 45 minuten geen man omdat hij de minst aanvallende speler is en dus weinig gevaarlijk is aan de rechterkantquote:
Hij speelt als een van de beteren...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En heeft 45 minuten geen man omdat hij de minst aanvallende speler is en dus weinig gevaarlijk is aan de rechterkant
Ik vind van niet, maar het loopt over het algemeen net niet helemaal lekker, maar ik zal niet meteen iedereen af gaan zeikenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 21:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij speelt als een van de beteren...
Oh jij kijkt ook alleen, nah dan kijken we toch een soort van samen via de SCquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
I know, maar ik was te laat om ergens heen te fietsen om te gaan kijken
Oh da's zonde.. Dan maar beneden kijkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, maar als ik hier zit kijk ik op een 37cm tv, want ik kan de laptop nergens vinden, waardoor ik beneden niet kan fokken en tv kijken tegelijk
Ik ook...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Affelay is al het hele jaar zo goed
Maar het kan alle kanten op en ik vrees voor het ergste
Veeels te spannendquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe mij honderd van die vrije trappen
Maar wel naastquote:
Echt... Met een andere keeper en de zelfde kansen aan de andere kant hadden we nu huilend in een hoekje gezeten...quote:
Weet je ook het grootste deel van de tijd nietquote:
True, al zal ik niet huilen om een verloren spelletje... ik ben m'n broertje nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Echt... Met een andere keeper en de zelfde kansen aan de andere kant hadden we nu huilend in een hoekje gezeten...Same voor De Jong
Het was beeldspraak...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
True, al zal ik niet huilen om een verloren spelletje... ik ben m'n broertje niet
Ik kan hem wel behoorlijk tergen als we zelf een spelletje doen en hij verliestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was beeldspraak...Doet je broertje dat?
Zullen we hem inlijsten?quote:We hebben trouwens een hele eigen pagina
Ik print hem uit en hang hem boven mijn bedquote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kan hem wel behoorlijk tergen als we zelf een spelletje doen en hij verliest![]()
[..]
Zullen we hem inlijsten?
Ze hadden een uur terug moeten bedenken dat het niet loopt enz...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk de commentator is het emt me eens
Nee ik had het over de Turkste stylo. Dat dat moet kunnenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze hadden een uur terug moeten bedenken dat het niet loopt enz...
maar dat is voor mij makkelijk praten, de Russen zijn gewoon beter vanavond
jezus ja...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Zullen we het nu dan maar op een zuipen zetten?
Wijn en nog een kleine collectie sterk spul zoals disaronno en rum enzoquote:
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En we hebben er nog een gemaakt
Ik had het over een paginaquote:
Het gaat nog druk worden boven bedquote:
Misschien weten we er nog één te produceren voor de anderen chagrijnig terug komenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat nog druk worden boven bed
Pagina 7 is altijd vrij rap volquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Misschien weten we er nog één te produceren voor de anderen chagrijnig terug komen
Zit jij op 50?quote:
quote:
Dat is helemaal niet schattig en hij meent niks van de felicitatiesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
25
Ah wat schattig Hiddink en van Basten even samen
Zal mij ook benieuwen of er nog dingen gesloopt gaan worden in diverse steden vanavondquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blij dat ik toch niet nog even naar het café ben gerendDan was de sfeer nóg slechter geweest dan hier in mijn eentje...
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet schattig en hij meent niks van de felicitaties
Neuh, denk dat iedereen langzaam afdruiptquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zal mij ook benieuwen of er nog dingen gesloopt gaan worden in diverse steden vanavond
Met reclame voor tissues?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tuurlijk welZouden ze een speciaal reclameblok hebben voor als ze verliezen?
Wat een stommequote:
Zou zomaar kunnen idd, die heeft AH trouwens ook precies op tijd uitverkochtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat een stommeMaar zouden ze bijvoorbeeld de welpiereclames geskipt hebben enzo?
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Wij heersen over de SC zoals Rusland heerste over het veld net
De verloedering van de taal in het algemeen
Ik kijk al niet meer...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zet de tv op een ander net of uit, genoeg voetbal gezien
Niet meer kijken danquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk ik een keer naar een voetbalwedstrijd verliezen ze
Aha! Daar ligt het dus aan!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kijk ik een keer naar een voetbalwedstrijd verliezen ze
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Aha! Daar ligt het dus aan!
Hmjammjie, heb een voetenbadje opgezetEn TM, daar gáát ons duopolie op de SC
Lekker hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog nooit een voetenbad genomen, het is ook niet zo dat ik de behoefte heb trouwens
quote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
De volgende keer steek ik je ogen er gewoon uit.
Vloeken mag nu nog evenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:31 schreef Etcetera het volgende:
godverdegodver
Rusland heeft terecht gewonnen hoor
maar toch
godverdegodver
sorry voor mensen die niet van gevloek houden
I hate being rightquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:25 schreef Etcetera het volgende:
prfff ik wou dat ik al in de kroeg zat zeg.
ik denk niet dat ze Rusland onderschatten, ik ben gewoon bang dat dit allemaal te mooi is om waar te zijn - Oranje speelde zo ontzettend goed- straks komt er zo'n moment dat niks wil en niks lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |