Uhh, ja...ik verveel me of zo. Het kan de beste overkomen, hè. Laatst was TIm ook al in R&P aan het lurken!quote:
Dit zijn ook wel leuke dingetjes... misschien een beetje buiten het budget alleen.quote:
TRV is dan altijd een leuke om door te graven. En een beetje jaloers te zijn op al die mooie plekken waar anderen geweest zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhh, ja...ik verveel me of zo. Het kan de beste overkomen, hè. Laatst was TIm ook al in R&P aan het lurken!
Ik ken het ja. Of gewoon al moeten lachen bij iets wat nooit de intentie heeft grappig te zijn. "Ik heb net boodschappen gedaan. HAHAHA"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je Wyccie! Ik kan me er soms zo aan ergeren, van die mensen die overal om lachen! Zeker als ze vooral om zichzelf lachen en al helemaal bij vergaderingen
Dat is zo waar. Best logisch op zich, veel vrouwen hebben geen broekzakken. En ze hebben een rondere kont, dus daar ga je geen portemonnee, mobiel of sleutels in proppen. Laat staan een camera.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef Whiteguy het volgende:
Hoewel.. vrouwen nemen meestal weer een grote tas mee met allerlei bullshit. Bij mij moest die camera in mn broekzak passen
Op zich kan dat ook handig zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo waar. Best logisch op zich, veel vrouwen hebben geen broekzakken. En ze hebben een rondere kont, dus daar ga je geen portemonnee, mobiel of sleutels in proppen. Laat staan een camera.
Ik ben dus zo iemand die overdreven veel bij zich heeft en van alles uit d'r tas tovert.
Bevalt het bijbaantje? Is zo'n gorillapak niet ongelooflijk warm?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:01 schreef MadMaster het volgende:
Morning...
Ben gesloopt...
Gisteren eerst een lange werkdag, toen een behoorlijk pittige fysio-sessie gehad en daarna 7 uur in Artis gestaan. Heb geen benen meer...
dat vind ik leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo waar. Best logisch op zich, veel vrouwen hebben geen broekzakken. En ze hebben een rondere kont, dus daar ga je geen portemonnee, mobiel of sleutels in proppen. Laat staan een camera.
Ik ben dus zo iemand die overdreven veel bij zich heeft en van alles uit d'r tas tovert.
prijs valt me mee hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit zijn ook wel leuke dingetjes... misschien een beetje buiten het budget alleen.
Gebruikt een accu ipv batterijen en is waarschijnlijk ook wat dunner/compacter dan die kodak. Als de kwaliteit van die foto's je niet zo boeit zou ik zeker daar even op letten. Het is een beetje zonde als je een camera koopt en hem vervolgens niet meeneemt.
Hoewel.. vrouwen nemen meestal weer een grote tas mee met allerlei bullshit. Bij mij moest die camera in mn broekzak passen
oh en slaap lekker
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bevalt het bijbaantje? Is zo'n gorillapak niet ongelooflijk warm?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bevalt het bijbaantje? Is zo'n gorillapak niet ongelooflijk warm?
Mijn cameraatje kan niets in het donker (of kon, toen hij het nog deedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
ik weet dat ik er geen haarscherpe foto's mee zal maken - in elk geval niet foto's van grote afstanden enzodaarvoor zou ik een digitale spiegel reflex moeten kopen, en damn die krengen zijn duur
gewoon foto's maken van de vakantie enzosoms in het donker, soms bij het kampvuur (er vanuitgaand dat er een kampvuur komt dit jaar), binnen en buitenfoto's
Ik zie dat dus echt niet he. Het enige 'probleem' is dat ze zichzelf superspontaan noemt en ook wel een beetje zo overkomt met haar vele smileys. En misschien die plaat voor haar kop, omdat ze denkt dat ze eerst wel 'echte vrienden' had, maar hoezo claimerig? Ze zegt juist dat ze altijd alles over zich heen laat komen, nooit vraagt om geld terug en is vervolgens in de steek gelaten tijdens een mindere periode.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ze nogal claimerig is qua vrienden
[..]
ah goed idee
vooral het constante bellen/aandacht vragen en geven/contact willen hebben zou mij ontzettend storenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie dat dus echt niet he. Het enige 'probleem' is dat ze zichzelf superspontaan noemt en ook wel een beetje zo overkomt met haar vele smileys. En misschien die plaat voor haar kop, omdat ze denkt dat ze eerst wel 'echte vrienden' had, maar hoezo claimerig? Ze zegt juist dat ze altijd alles over zich heen laat komen, nooit vraagt om geld terug en is vervolgens in de steek gelaten tijdens een mindere periode.
Noem mij naief, maar ik heb na het lezen van de OP meer tegen haar 'vrienden' dan tegen haar
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik haar type persoon verschrikkelijk irritant vind, met dat Haha en al die smileys
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
GOEIE GENADE WAT EEN HEERLIJKE POT VOETBAL ZO OP DE EERSTE DAG VAN DE EK, HOHOOOOO. DIE DEKSELSE PORTUGEZEN, GEVAARLIJK OP ELKE GRASPRIET SCHOTEN MAAR LIEFST 3X OP DE DEKLAT. HETZELFDE GELDT VOOR DIE ARME ZWITSERS. VOOR HEN ZAL DIT AANKOMEN ALS EEN MOKERSLAG. MAAR DIE DEKSELSE TJECHEN WAREN GEWOON SLUWER HOOR.
DE MESSEN ZIJN NU GESLEPEN. MORGEN KIJK IK WEER NAAR EEN HEERLIJKE POT VOETBAL MET EEN LEKKER BLOKJE KAAS EN EEN GOED GLAS WIJN. HET IS NU AL AF EN TOE SMULLEN HOOR.
Eensquote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef erkel het volgende:
Hehe ja die is goed, die parodie.
Evert zelf bij een wedstrijd
Zo langzaam mogelijk....... deeltje 2 je hebt er zelf nog in gepostquote:Op zondag 8 juni 2008 01:40 schreef Etcetera het volgende:Wie kan de minste posts achter elkaar posten # 1
Tong heeft een variant op MaJo's nieuwe hit gemaakt
Ik begreep het ook een hele tijd niet, maar het idee is als volgt: zorg dat er zoveel mogelijk tijd tussen twee opeenvolgende posts zit, waarbij het onbelangrijk is van wie de post voor die van jou is. Mag er een van jezelf zijn, maar ook van iemand anders. En alleen de laatste post teltquote:Op zondag 8 juni 2008 01:59 schreef Etcetera het volgende:
weet iksnap alleen het principe niet
en niemand legt het uit
Dat was een vrij rappe 1e set netquote:Op zondag 8 juni 2008 15:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
psst... finale roland garros federer - nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |