Wolla, die vlees! Tfu! *rochel*quote:
Deutschlandquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie heeft er gewonnen?
quote:Natuurslagerij Roosendaal
Ambachtelijke slager in biologisch vlees
www.slagerijroosendaal.nl/
Wim de Hek
Horeca Vleesleverancier Den Haag en Rotterdam! Bel Gratis: 0800-0203810
www.wimdehek.nl
dito, tegen nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:59 schreef wyccie het volgende:
Schade.
Ik had Portugal in de finale gezet.
Ik ook!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
dito, tegen nederland
Aparte keus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Rusland -Tsjechië voorspeld en dat kan ook nog maar voor 50% lukken...
duhquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook!
En Nederland ook als kampioen?
ahquote:
lerenquote:En raad eens wat ik aan het doen ben?
Ik ga iig slapen, morgen zien we wel of ik dan opeens rijk benquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo!
Als ik daar nou eens mijn beroep van kon maken...dan zou ik slapend rijk worden.
Tof plan, maar kan ik op zondag wel ergens vlees kopen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Over zondag a.s. het volgende:
Wel even belangrijk om te melden: het is bring-your-own-meat (vlees dus), omdat het wel heel erg duur wordt om voor iedereen kosher vlees te kopen
Ik had Tsjechië tegen Frankrijk...quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb Rusland -Tsjechië voorspeld en dat kan ook nog maar voor 50% lukken...
Jazeker! In Amsterdam zijn er een aantal winkels - de Albert Heijn op met museumplein is open, en de koshere winkel Mouwes op de Kastelenstraatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 02:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tof plan, maar kan ik op zondag wel ergens vlees kopen?
Allemaal geen probleem, als je zondagmiddag maar komtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:42 schreef MaJo het volgende:Weinig op fok geweest de laatste dagen, was erg druk bezig met artikelen schrijven voor een speciale jubileumuitgave van de krant volgende week. En tussendoor ook nog even Benny Sings geïnterviewd, net een radioprogramma meegepresenteerd en morgen naar een concert om een recensie over te schrijven en daarna naar Infadels
Dus ik ben gaar
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vakantie![]()
Ik had een 7 voor m'n tentamen waar ik eventueel nog een her van zou kunnen hebben.
BLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJ!!!
Dat was geen verwijt. Ik vond het alleen jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mij eerder verwijten dat ik er zondag niet bij ben...
Hier dus ook zoiets, maar dan heet de boosdoener mw. MM.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was geen verwijt. Ik vond het alleen jammer.We zouden wel komen, maar ik had niet duidelijk de datum aangegeven... Toen was Antwerpen al geregeld door Sven.
Mwoah, als het echt slecht weer is, gaan we gewoon binnen barbeque-en kokenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier dus ook zoiets, maar dan heet de boosdoener mw. MM.
Ik weet overigens niet of IARL en de ja-knikkers v.w.b. de BBQ de weerberichten voor a.s. zondag hebben gezien, maar ik vrees dat mijn boottochtje op het IJsselmeer dan ook niet door gaat...
[ afbeelding ]
En daar zit je dan met je braadworsten, hamburgers, saté's, kippenbouten enzo...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, als het echt slecht weer is, gaan we gewoon binnen barbeque-en koken
En toch zal het lekker zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
En daar zit je dan met je braadworsten, hamburgers, saté's, kippenbouten enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |