doe mij maar Weatherly hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 16:50 schreef LadyBlack het volgende:
Die Weatherly doet me een beetje denken aan Gabriel Macht, maar die is veeeeeeel lekkerder
[ afbeelding ]
Het moest even op gang komen, de tweede helft is mooi.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga vanavond naar Il y a longtemps que je t'aime.... lijkt me echt een mooie film
Soempie!quote:Op maandag 23 juni 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:wat ben ik ook een josti
![]()
22 juli ben ik op vakantie. 22 augustus heb ik hertentamen![]()
Gelukkigquote:Op maandag 23 juni 2008 18:22 schreef Etcetera het volgende:wat ben ik ook een josti
![]()
22 juli ben ik op vakantie. 22 augustus heb ik hertentamen![]()
Leuk liedje inderdaad. Ik vind die andere twee euro2008 liedjes ook wel wat hebben trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gelukkig
Dit vind ik zo'n mooi lied
Al de hele dag in mijn kop, zet ik de radio aan en wat begint er net?
Ha, dat nummer (of beter gezegd de hele CD) heb ik laatst ook op verzoek van mw. MM gedownload aangeschaft...quote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Dit vind ik zo'n mooi lied
Al de hele dag in mijn kop, zet ik de radio aan en wat begint er net?
Dat nummer van Moke dat bekend is geworden van de champions league compilatie video's van de nos past ook wel in dat rijtje leuke 'voetbal' plaatjes trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat nummer (of beter gezegd de hele CD) heb ik laatst ook op verzoek van mw. MM gedownload aangeschaft...![]()
Hmmm, op verzoek van mw. MM heb ik Moke eind vorig jaar met haar bezocht.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat nummer van Moke dat bekend is geworden van de champions league compilatie video's van de nos past ook wel in dat rijtje leuke 'voetbal' plaatjes trouwens.
Ook bij deze geweest dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, op verzoek van mw. MM heb ik Moke eind vorig jaar met haar bezocht.
Ik begin nu pas door te krijgen welke hoek van het voetbal zij wel interessant vindt...
Kan me de tune van wk korea/japan 2002 niet meer herinneren, maar 2004 was natuurlijk nelly furtado - forza, en euro2000 was e-type - campione. Al met al mag je als artiest waarschijnlijk niet klagen als je de tune mag aanleveren van zo'n evenement denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Nee, die heb ik niet bezocht, maar ik heb ze wel op www.fabchannel.com bekeken...
Yupquote:Op maandag 23 juni 2008 18:53 schreef wyccie het volgende:
Drie uur op de grond liggen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |