Nice! Ze vonden je heel goed toch?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef Etcetera het volgende:
morgen evaluatie van m'n stage op de redactie
heel goed is mss overdreven, maar ze waren wel tevredenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 11:53 schreef Etcetera het volgende:
morgen evaluatie van m'n stage op de redactie
Tuurlijk is een overwinning beter en mooier als het door goed spel komt.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uhm, nou nee. Een overwinning is toch echt beter en mooier als het door goed spel komt. En niet door allerlei valse trucjes uit te halen. Wat ben je dan voor winnaar?
Nee, ze vonden je heel goed.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Etcetera het volgende:
heel goed is mss overdreven, maar ze waren wel tevreden![]()
Verder heb je alles gehaald dit jaar?quote:Op maandag 23 juni 2008 12:34 schreef wyccie het volgende:
Nog 1 regulier tentamen dat ik niet ga halen. En daar dan dus het hertentamen van en waarschijnlijk nog eentje afhankelijk van het *bons bons bons*-resultaat..
Het is denk ik niet goed te vergelijken.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:38 schreef Soempie het volgende:
Verder heb je alles gehaald dit jaar?Dan doe je het wel goed.
Ben best wel jaloers op die gozer eigenlijk als ik dat zo zie...quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Soms ben ik een softie. Ik word hier zo blij van, en traantjes in mijn ogen:
Where the hell is Matt?
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Where the hell is Matt?
leukquote:Op maandag 23 juni 2008 13:06 schreef wyccie het volgende:
Where the hell is Matt?
oh, ik moet op viavia op mijn opleiding klikken, dan op collegeroosters en via daar kan ik naar de tentamenroosters. Dan moet ik op de Nederlandse vlag klikken (quote:Op maandag 23 juni 2008 14:22 schreef B.ertha het volgende:
De website van mijn faculteit is veranderd en nu kan ik het collegerooster niet meer vinden
da's mooi kutquote:8/22/2008 11.00-13.00 XCMH5MME1A Theorie commerciele multimedia
is dat die her?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's mooi kutdan ben ik net op vakantie
jupquote:
Misschien wel een goed idee.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag gedaan: niks.
Heb me al uitgelogd, en toen weer ingelogd op Fok. Zal ik maar gewoon gaan winkelen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |