D'oh! Je hebt gelijk. Misschien dat een modje het aan kan passenquote:Op maandag 16 juni 2008 14:30 schreef Agiath het volgende:
FFXIII word zo te zien weer heel mooi
emm
TT moet trouwens XIII zijn. geen XII?
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
Motors in Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
Als het goed is krijg ik hem deze weekquote:Op maandag 16 juni 2008 14:24 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Iemand hier al met Civ. aan de gang geweest? Goede ervaringen?
Twijfel zelf nog een beetje of ik hem moet kopen of niet
Joah allemaal gratis de updates, ook imgame muziek via ps3 is mogelijk nu.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is die update nou gratis? Ze hebben het al een tijdje over die gratis update met extra eilanden, maar horen daar die motors en dag/nacht cyclus nu ook bij?
Nu? nu nu?quote:Op maandag 16 juni 2008 14:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Joah allemaal gratis de updates, ook imgame muziek via ps3 is mogelijk nu.
30 juni pas. Relax, chill en ontspan.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nu? nu nu?
De update van paradise is al op PSN?
Ik heb er ook nog ff naar zitten kijken maar aangezien ik HL2 al op de PC heb denk ik dat ik em toch maar niet ga kopen. Ik zou nog wel graag Portal spelen maar 35 euro is dan een beetje duurquote:Op maandag 16 juni 2008 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
JA! Heb The Orange Box nu ook aan mn collectie toegevoegd!
Im making a note here: huge succes!
Portal is geniaalquote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog ff naar zitten kijken maar aangezien ik HL2 al op de PC heb denk ik dat ik em toch maar niet ga kopen. Ik zou nog wel graag Portal spelen maar 35 euro is dan een beetje duur
Hoe speelt HL2 eigenlijk op de PS3? Gaat dat een beetje soepel?
Vergeleken met alle andere versies is hij nog steeds bagger, zelfs na de patch. Maar is het je enige optie dan is hij het wel waard. Oftewel, gewoon bij de PC-versie blijven.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog ff naar zitten kijken maar aangezien ik HL2 al op de PC heb denk ik dat ik em toch maar niet ga kopen. Ik zou nog wel graag Portal spelen maar 35 euro is dan een beetje duur
Hoe speelt HL2 eigenlijk op de PS3? Gaat dat een beetje soepel?
idemquote:Op maandag 16 juni 2008 14:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik hem deze weekHelaas heb ik niet al te veel tijd om te gamen. De demo beviel mij echter zo goed dat ik niet twijfel aan het feit dat het een top spel is
Ik ga voor de Blu-rayquote:Op maandag 16 juni 2008 18:22 schreef ikookhier het volgende:
Siren ben ik wel erg benieuwt naarals DL op PSN
Komt i ook op bluray dan:? ik had begrepen dat het in 4 episodes op PSN zou verschijnenquote:
12quote:Op maandag 16 juni 2008 18:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Komt i ook op bluray dan:? ik had begrepen dat het in 4 episodes op PSN zou verschijnen
In Japan in ieder geval wel, dus ik hoop hier uiteindelijk ook.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Komt i ook op bluray dan:? ik had begrepen dat het in 4 episodes op PSN zou verschijnen
12 delenquote:
Alstuquote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
D'oh! Je hebt gelijk. Misschien dat een modje het aan kan passen
Kan nog best tof wordenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uncharted + titties = Tomb Raider Underworldquote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Tomb Raider: Underworld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die snake eyesquote:Op maandag 16 juni 2008 20:40 schreef ikookhier het volgende:
BFBC Preview
Snake Eyes![]()
PS3/360 Comparison![]()
Ziet er toch wel erg lekker uit![]()
Wahahahahahahaha...iddquote:
Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef Gamedemon het volgende:
Net Metal gear 4 uitgespeeld, Mooie Game
Wil je hem verkopen of ruilen ?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef Gamedemon het volgende:
Jewel verkopen die hap, SPREAD THE WORD enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 verkopen =![]()
Bovendien heeft hij de LE. Zo'n collector's item ga je normaal gesproken niet van de hand doen.
Inderdaad. Waar koop je em anders nog voor? Dan kun je net zo goed de standaard versie kopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 verkopen =![]()
Bovendien heeft hij de LE. Zo'n collector's item ga je normaal gesproken niet van de hand doen.
16:30 stond er aan het eindequote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?
Het is MGS man!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wil je hem verkopen of ruilen ?
Heb het volgende nog liggen:
RFOM
Motorstorm
COD4
DMC4
WH
[Centraal] Games Import topicquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:13 schreef Lexie het volgende:
Waar kan ik het beste een dual shock oppikken, Amerikaanse Ebay? Wil hem wel redelijk snel hebben.
Ja zeker daar koop je in NL net een 6a6 voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
35 euro inclusief verzenden, dat zijn de betere prijzen.
Wie gaat hem eigenlijk reviewen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren MGS4 gekocht. Eerste indruk na 2 uur spelen:
O
MY
GOD
Als je het bericht op Kotaku had gelezen, dat had je ook wel gezien dat de development van HS2 in handen was van Cambridge Studio van SCEE. Ninja Theory was er inderdaad niet mee bezig. Maar nu is het dus ook uit handen gehaald van Cambridge Studio's....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword 2 was nooit in pre-productie gegaan. Tenminste als ik Ninja Theory mag geloven.
Bovendien beschikt Sony over de rechten van de franchise dus kunnen ze altijd groen licht geven om aan een vervolg te beginnen.
Over Heavenly Sword gesproken. Die wil ik nog wel voor een zacht prijsje bemachtigen. Iemand suggesties?
Dan nog lijkt het me stug. Een medewerker van Ninja Theory heeft nog niet eens lang geleden aangeven dat nog niemand met de ontwikkeling van deel 2 is begonnen. Zij zijn namelijk al bezig met een nieuwe franchise voor de PS3 en 360.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je het bericht op Kotaku had gelezen, dat had je ook wel gezien dat de development van HS2 in handen was van Cambridge Studio van SCEE. Ninja Theory was er inderdaad niet mee bezig. Maar nu is het dus ook uit handen gehaald van Cambridge Studio's....
Het enige spel wat ik echt nog wil hebben. En nog niet heb.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
Motors in Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
MGS weet me altijd te overtuigen dat ik ff moet saven en me console moet uitzettenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Die install screens in MGS zijn zo debiel. Zitten ze me een beetje health warnings te geven terwijl snake op de achtergrond aan het ketting roken is
Wel grappig, "It's after 4:00 AM, shouldn't you take a break now?"
Helleuu, dr staat een update online, maar heb geen tijd ervoor nu, iemand al een idee of het deze is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zou het godswonder dan echt gaan geschieden![]()
Firmware (v2.36) coming soon, (v2.40) to include trophies, in-game XMB
+ Posted by Eric Lempel // Director, PlayStation Network Operations
A new PLAYSTATION 3 firmware update (v2.36) will be launching soon, improving system stability when playing select PlayStation format software titles. We’re also happy to officially report that the 2.40 system software update for PS3 will include “XMB” access in-game. The update will also include “trophies,” an exciting new feature that we’ll be providing more details on soon, as well as some other new enhancements. We’ve talked about some of this on the blog previously and know that many of you can’t wait to get your hands on these features. You can expect us to share all of the official details shortly.
Tagged // firmware, ps3
Ik ben hem nu aan het binnenhalen, ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helleuu, dr staat een update online, maar heb geen tijd ervoor nu, iemand al een idee of het deze is?
euw, 2,36 dan waarschijnlijk?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zie niks nieuws met die update, geen ingame XMB of nieuwe menu opties
Ja, wachten op 2.40 dusquote:
Die Trophy's, zou dat zoiets zijn als challenges bij de xbox?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helleuu, dr staat een update online, maar heb geen tijd ervoor nu, iemand al een idee of het deze is?
2.4 heeft nog geen datum.quote:PS3 Firmware 2.36 Live - They promised it, it's now here, you may as well go download the latest PS3 firmware update (2.36), which - again, as promised - brings improved "system stability when playing select PlayStation format software titles". Let us know whether that means "PS1" or "GTA IV".
Damn, ben ik net te laat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
Sony's Next (Wii-type) Controller?
Deze kneus heeft dus blijkbaar z'n controller doormidden gezaagd om deze waardeloze grap te maken![]()
Lijkt me nogal rot vasthouden, zo'n halve sixaxis. Zouden ze op z'n minst het design moeten aanpassen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, ben ik net te laat...
Als het geen grap blijkt, dan vind ik het wel een cool concept. Of het werkbaar is, tsja...![]()
En dan nog hoop ik dat je gewoon op de normale manier kan blijven spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lijkt me nogal rot vasthouden, zo'n halve sixaxis. Zouden ze op z'n minst het design moeten aanpassen.
Is t je al gelukt om Portal uit te spelen? Door die controller kan ik niet eens t enerlaatste level uitspelen....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Portal is geniaalheb HL2 nog niet geporbeerd, zal zo eens doen, controls werken prima imo.
Heb m geruild tegen AC, die ik toch niet meer speelde
Easypeasy, had m op pc al eens uitgespeeld, maar hij is 3x mooier op mn ps3quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is t je al gelukt om Portal uit te spelen? Door die controller kan ik niet eens t enerlaatste level uitspelen....Ik heb te weinig controlle om erdoor te komen Nou vraag ik me af of t door mij komt of t feit dat je niet me muis en toetsenbord kan spelen
De controls zijn fully comstumizable (ik heb de layout van COD4 bij Resistancequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Platina het volgende:
Iemand die Resistance heeft? Heb de demo gespeeld maar vraag me af in hoeverre je in de final versie de controls kunt aanpassen. In de demo was het namelijk R3 door vizier geweer kijken, en L2 bukken. Kan dat omgewisseld worden dus? Dat vizier kijken continue ingedrukt houden is van L2 ipv klikken met R3. En dan andere weg voor bukken?
Moet ik ff weten voordat ik eventueel de full aanschaf.
Ik heb die van mij gisteren binnen gekregen. Wat een heerlijk ding is dat.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef Gamedemon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
DuAl.quote:
Hier: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZtaco.toyquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Kremers het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld? Ik via Biz-com op eBay. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen, dan heb ik eindelijk tijd om met MGS4 te beginnen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]wauw, wat een geniale uitleg zeg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Gamedemonquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
wauw, wat een geniale uitleg zeg.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GamedemonDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
[..]
GamedemonIk wou niet gelijk alles verspoileren, was blijkbaar wel nodig dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Via ebay voor 34inclquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Kremers het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld? Ik via Biz-com op eBay. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen, dan heb ik eindelijk tijd om met MGS4 te beginnen
Volgens mij ziet FF XIII pas begin 2010 het daglichtquote:Versus XIII suspended, Final Fantasy XIII is priority
In the latest issue of Famitsu, an interview with Tetsuya Nomura revealed that Final Fantasy Versus XIII is currently being put on hold. Nomura, the game's director, said that the majority of the team working on Versus XIII is now helping out on Final Fantasy XIII. The main title in the Fabula Nova Crystallis compilation is top priority at the moment.
While both games will appear at the upcoming August Square Enix party (in non-playable form), Nomura hints at a bigger reveal and more info to come at Tokyo Game Show in October. Knowing Square Enix, this means a minute of ambiguous footage in a closed theater. Let's hope we're wrong about that last speculative statement and see if a playable demo comes in October.
Geweldige bossbattle trouwens. Vooral hoe ze het in beeld brengen met een splitscreen. Werkelijk fenomenaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
probeer hem eens in je PS2 te steken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef Feen het volgende:
Mijn dual shock 2 controller gaat niet meer aan, ook niet als ik er stroom aan hang, zit hier nog garantie op?Zit nog binnen het jaar van aanschaf.
ja moet dual shock 3 zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
probeer hem eens in je PS2 te steken?
Waarschijnlijk wel... maar ga eerst voor Battlefield:BC.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier die TopSpin 3 gaat halen?
quote:Be sure to keep an eye out on 1up.com between now and E3 for teasers, interviews, gameplay videos and other KZ2 content. We will have a new screenshot teaser up on 1up soon, just to whet your appetite a little. Then as we get closer to E3, you’ll start to see more Killzone 2 goodness popping up, so keep your eyes peeled.
93/100 van Game Informerquote:
Beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
93/100 van Game Informer
9 / 9 / 8 / 9 (35/40) van Famitsu
Aaaahh, waarom jij wel en ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Platina het volgende:
3 van de 4 Gioteck triggers van Play.com binnen, duizend maal beter dan de eigenlijke knoppen.
Lair helaas nog steeds niet binnen, al 2 weken aant wachten.
Omdat ik ze un week eerder ofzo besteld hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaaahh, waarom jij wel en ik niet
Pricelessquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
Even lezen dan zie je het
edit: ja ik ben gek genoeg om hiervoor mn digicam te pakken![]()
Das wel heel erg ja, ben benieuwd hoe lang t duurt voordat ze er achter komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke copy/pastequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef Misanthropist het volgende:
Op-wiki aangepast met mijn PSN-username
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Jij staat er niet bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!
Ik speel bijna nooit online op PS3quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij->> arijanonline of voeg je geen malle gasten toe
Zondequote:
quote:Dark Cloud 3 in ontwikkeling voor PS3?
Op dit moment is Level-5 nog druk bezig aan White Knight Chronicles voor de PlayStation 3, welke later dit jaar in de Japanse schappen moet verschijnen. Het gerucht gaat dat Dark Cloud 3 het volgende project is waar Level-5 al mee begonnen is, ook deze moet exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen. Het spel wordt ontwikkeld op de Kumo Engine. Verdere info is niet bekend, misschien tijdens de E3?
Wat een kut spelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:14 schreef Wessiej het volgende:
Hail to the chimp demo nu aan het downloaden, lijkt mij nog steeds een cool spel voor die 30 euro
Level-5 lijkt op dit moment een beetje de enige te zijn die voor de RPG's zorgt. Binnenkort maar snel eens Dark Cloud 1 en 2 checken.quote:
topiclijst? heb meer te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!
Staat die al in de NL Store of moet ik daar even de Amerikaanse voor gebruiken, want ik wil die zeker ook wel ff checken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:21 schreef JDizzle het volgende:
Oh, en MGS4 Database ROCKT!Zoveel informatie, sommige dingen komen zelfs nog als verrassing aan. Zou er gewoon uren mee bezig kunnen zijn.
Dat zou wel heel slecht zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
Als dit waar is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gadverdamme!![]()
Proberen ze die dingen nou altijd zo lelijk mogelijk te maken ofzo
Je hebt er geen Garantie op als je dat ding uit een ander land hebt gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef Feen het volgende:
helaas nog geen goed nieuws, straks ff contact met sony opnieuw opnemen, i.ig. tnx voor de tips
quote:
Dude UFC, daar zijn geen regels, daar mag allesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arm DOOR een been. Dat kan tegenwoordig niet meer hoor
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als dit spel realistisch is gaat het allemaal zo snel dat je dat niet eens opvalt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Maar waar gaat er nu precies een arm door een been heen? Ik zie geen vreemde dingen in dat plaatje.
Je ziet een beetje een arm door het broekje gaan, maar dat kan net zo goed zijn dat de arm het broekje opzij duwt, next-gen graphics.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Maar waar gaat er nu precies een arm door een been heen? Ik zie geen vreemde dingen in dat plaatje.
Die linker is een beetje vreemd ja, maar zou eventueel nog kunnen als je erg gespierd bent. Die rechter klopt gewoon, is gewoon de opbolling van dat broekje. Zie je ook aan de onderkant van dat broekje en aan het broekje van die neger.quote:
Waarom bout als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
11 reacties verspillen aan zo'n bout sport

Vraagtie met een MGS4-avatarquote:
Antwoord: Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje: kun je de gewone ps3 controller ook via een pc opladen?
quote:
quote:my eyes! they burn!
Nooit begrepen waarom ze oudere games in een ander (lelijker) hoesje gaan stoppen. Als ze die games gewoon voor de "platinum" prijs verkopen in hun normale hoes zou ik veel meer games hebben thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
Als dit waar is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gadverdamme!![]()
Proberen ze die dingen nou altijd zo lelijk mogelijk te maken ofzo
Dat valt niet op in een bak met spellen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze oudere games in een ander (lelijker) hoesje gaan stoppen. Als ze die games gewoon voor de "platinum" prijs verkopen in hun normale hoes zou ik veel meer games hebben thuis.
Blijkbaar moeten ze niet alleen goedkoop zijn, ze moeten er ook goedkoop uitzien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze oudere games in een ander (lelijker) hoesje gaan stoppen. Als ze die games gewoon voor de "platinum" prijs verkopen in hun normale hoes zou ik veel meer games hebben thuis.
Er staat wel spaanse tekst op ofzo.quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze niet alleen goedkoop zijn, ze moeten er ook goedkoop uitzien.
Lijkt mij van niet. De normale hoesjes zien er ook allemaal hetzelfde uit. Lo mejor betekend het beste dus dat kan zo overgenomen worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er staat wel spaanse tekst op ofzo.
Hopelijk word de engelse dan mooier
Hopelijk
Geniaal Cybquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Vechtsporten
Je-eigen-vrouw-in-elkaar-timmeren-a.k.a.-Regilio Tuur-look-a-likes![]()
Updaten naar 3.94 ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Agiath het volgende:
Ik kan me niet meer aanmelden op psn terwijl ik wel gewoon internet heb.
Hij geeft een DNS error
Wat te doen?
quote:Final Fantasy XIII confirmed for E3, dating hint possible
June 19th, 2008 @ 15:38
Square Enix has confirmed to VG247 this afternoon that Final Fantasy XIII will appear at E3 this year.
“There’s going to be more things happening for XIII at E3,” said a rep. “That’s all I can say at the moment. And throughout the year there’s more things planned as well, which should shed more light on the release timings.”
The news comes after a story saying FF Versus XIII had been put on hold to assist in the development of FFXIII was proven to be incorrect.
Confirmation the game will show colours at the show will come as great relief both to fans and Sony alike. Big trailer megaton for the press conference, please.
More soon.
quote:Story Mode voor LittleBigPlanet bevestigd
Nieuws | 20 juni 2008 - Marc Healey, de grote man achter ontwikkelaar Media Molecule, wist te vertellen dat er tussen de pre-made levels door een verhaallijn zal lopen die zo nu en dan enorm grappig zal zijn. Het verhaal zal niet erg diepgaand zijn en de levels zullen vrij losjes aan elkaar hangen, toch spreekt Healey van een erg amusante ervaring die spelers zeker zullen appreciëren.
Verder wist Healey te melden dat de Killzone 2-characters in het spel voor het eerst ter sprake kwamen na een paar biertjes met een medewerker van Guerilla. De gamesindustrie blijkt dus echt een kleine wereld te zijn. Er zullen waarschijnlijk nog meer first-party elementen in LittleBigPlanet verschijnen, maar meer kon en mocht hij er niet over vertellen.
Tot slot vertelde hij nog hoe adult content aangepakt zal worden. Spelers zullen de mogelijkheid krijgen om hun level een private status te geven, waardoor alleen andere spelers met een key jouw level kunnen betreden. Ook is er de optie om in het level een screenshot te nemen, waaraan een heleboel informatie vasthangt, zoals wie de screen genomen heeft, waar het genomen is, etc. Die screen kan je dan doorsturen naar de controledienst van Media Molecule.
Volgens mij zijn we pas bij 2.36 hoorquote:
Wow, die onderste screen ziet er tof uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tomb Raider: Underworld
Benieuwd of het Eidos lukt om Uncharted te overtreffen. Dat is wat mij betreft toch wel de nieuwe benchmark.quote:
Ik skip 'm voorlopig.quote:IGN: BC Review:
8.0 Presentation
It's got the slickness you'd expect from a game made under the watchful eye of Electronic Arts.
8.0 Graphics
Not the most dazzling of games, at the least it never falters in its depiction of the battlefield.
9.5 Sound
Quite outstanding - gunfire has never sounded better. And the idiosyncratic soundtrack works well.
8.5 Gameplay
At first uninspired, Bad Company opens up to offer one of the better shooter experiences we've seen this generation.
8.0 Lasting Appeal
Multiplayer is, as expected, solid, though it won't be challenging Call of Duty 4 just yet.
8.5
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Closing Comments
In spite of its sluggish opening, Battlefield: Bad Company goes on to produce one of the most entertaining first-person shooters since last year’s Call of Duty 4. Bold and bright in tone, it’s blockbuster fare that combines DICE’s first-person expertise with a small sprinkling of innovation that’s enough to ensure it’s a perfect way to shoot the summer breeze.
Day onequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik skip 'm voorlopig.
Call of Duty 4 FTW
Klopt maar dan had je wel moeten saven na het laatste filmpje en die moeten laden om overnieuw te beginnen met al je oude spullen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:24 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik dacht dat als je MGS een 2e keer speelde dat je al je drebin points en wapens mee zou nemen?
Als ik dat doe krijg ik alleen maar een stapel kut TV zenders te zien die niet te skippen zijn. Ik snap er geen reet van. Ik moest de disc uit de PS3 halen om het te stoppen. Alle knoppen veranderden de zenders maar geen enkele gaf een exit optie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt maar dan had je wel moeten saven na het laatste filmpje en die moeten laden om overnieuw te beginnen met al je oude spullen.
Bedanktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ja die kan je niet doorspoelen maar even wachten en dan begint het spel. Was de eerste keer toch ook zo? Bij mij in ieder geval wel.
Succes met de 2e keerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bedankt, ik zal het nog maar eens proberen.
Bij de eerste keer heb ik niet eens geprobeerd om te skippen. Toen was het nog nieuw
Je bent nog erger als mijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:40 schreef Sackboy het volgende:
Omg ik heb zojuist Haze besteld![]()
Wel voor een zacht prijsje op eBay, maar toch.
Ik heb een neusje voor slechte spellenquote:
Werkt helemaal perfectquote:
Bij de GT5 pack kreeg ik t spel ook gewoon in t doosje, denk dat t bij die bundel ook zo is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Krijg je R&C en Uncharted in een origineel hoesje als je de betreffende bundel koopt?
Iddquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:52 schreef Wessiej het volgende:
40 euro per stuk vragen voor R&C en Uncharted terwijl je ze voor minder ook nieuw kan kopen
quote:Media Molecule praat over hun Sackboys
Sony en Media Molecule werken hard aan de PlayStation 3 titel LittleBigPlanet. LittleBigPlanet is een guitige 2D platformer met een 3D uiterlijk. In de verschillende levels versla je vijanden en probeer je het einde te bereiken. Producer Mark Healey onthult enkele elementen van de game.
- Media Molecule toont elementen van het spel naarmate het spel evolueert. Op het moment dat men de vijanden toonde waren deze pas toegevoegd.
- Media Molecule heeft geen plannen voor Youtube ondersteuning. Ze willen het echter wel toevoegen indien de vraag groot genoeg is. Dan kun je onmiddellijk filmpjes naar Youtube uploaden. Men wil dit doen indien het mogelijk is. (Red.- Een recente firmware moet dit mogelijk maken.)
- De Killzone Sackboys werden geïntroduceerd op initiatief van Technical Director Alex. Hij heeft vrienden bij Guerilla en na enkele biertjes ontstond het idee van de Killzone figuurtjes. Men wil sowieso meer first-party elementen in het spel. (Red.- Ratchet & Clank, Jak & Daxter Sackboys?)
- De game bevat een hoop levels, de titel bevat nu reeds meer dan vijftig levels. Deze zijn verbonden in de vorm van een verhaal.
- Je moet niet van links naar rechts, je kunt ook van rechts naar links. Dit hangt af van de plaats van de ingang.
- Je kunt levels met riskante inhoud maken, een ongepast level deel je echter best alleen met je vrienden. Op elk moment kan iemand namelijk melding maken van ongepaste inhoud waarna je level kan verwijderd worden. Je kunt zulke levels echter wel privaat maken zodat enkel je vrienden het kunnen zien.
- Je kunt je Sackboy aanpassen met de PlayStation Eye. Je kunt bijvoorbeeld een sticker met een foto van jezelf op de Sackboy plakken.
- Men heeft een stel leuke liedjes in petto voor ons, en de muziek is ook interactief. Je kunt knoeien met bepaalde muziekstukken.
- Sony bereidt knuffelberen van het spel voor, je kunt dus mini Sackboys kopen in de toekomst.
- De game werd eerst voorgesteld bij Sony en zij waren direct tevreden met het concepten. Ze hebben echt hun uiterste best gedaan om de studio Media Molecule te openen. Media Molecule had nooit de nood het spel aan een andere uitgever te tonen.
quote:The cat is out of the bag -- the upcoming August issue of GamePro has a huge exclusive preview of the biggest game of 2008: Resistance 2. And when we say "big," we're not kidding. Resistance 2 has two separate campaign modes (we played 'em both), 60-player online multiplayer (we played it), and one hell of an 8-player cooperative mode (think Diablo meets Team Fortress 2).
There's also something else. Something we can't mention yet. A truly...colossal secret. You'll have to wait for the August issue to get full details, but you'll know it when you see it. Protip: You may want to sit down while reading this issue.
Ik wil ook een beta code dammitquote:In other news, the August issue of GamePro also contains an exclusive contest: you can win a Resistance 2 beta code! But to win, you've got to snag a copy of the August 2008 GamePro; subscribers will get their copy in early July, and the newsstand version will hit on July 8th.
Jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Doet een Japanse DS3 controller het ook op een Europese PS3?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK KAN NIET MEER WACHTEN!!! HELP KEN SON!!! HELP!!!!!!!!
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZOMGOZMGOMZGOZMGOMZGOZMGOZMGOM LBP FTW
quote:Are there any plans to sell Sackboy plushies?
I hope so. I want one. And everyone I know wants one. I think it'd be silly not to really. I don't know what plans have been made to start the process, but I think it's a no-brainer, really. I need one to give one to my newborn child, to start. [Ed's note: check the podcast for more details on that!] So that's got to happen. Do you know anything about that Brandon?
Brandon: It's on the way. Details will be emerging shortly.
Ziet er aardig uit maar geeft me dat level van intensiteit niet zoals deel 4 dat wel deed.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Call of Duty: World at War exclusive debut trailer
Uncharted zet je niet in de verkoop.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das goed nieuws! Want dan ga ik denk ik volgende week die bundel kopen en die twee games weer in de verkoop zetten voor 40 per stuk
Maar infinity gaat deze niet meer maken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit maar geeft me dat level van intensiteit niet zoals deel 4 dat wel deed.
http://www.gametrailers.com/player/21256.html?type=
Infinity
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar infinity gaat deze niet meer maken?
OMGquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
(waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niemand van jullie Top Spin 3 heeft gehaald, een magistrale game met simulatie tot in de puntjes.
Geweldig om online wedstrijden te spelen met je eigen character die je in de singleplayer gebruikt om je stats te verbeteren.
PES 4 op de tennisbanen is dit
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
Deze moet ik ook nog hebben, heb alleen mijn handen nog vol aan MGS4quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat niemand van jullie Top Spin 3 heeft gehaald, een magistrale game met simulatie tot in de puntjes.
Geweldig om online wedstrijden te spelen met je eigen character die je in de singleplayer gebruikt om je stats te verbeteren.
PES 4 op de tennisbanen is dit
In welk jaar was je klaar dan?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:04 schreef Wolfje het volgende:
In de game of the week ranglijst van civilization revolution sta ik nu op de eerste plaats bij moeilijkheidsniveau koning. Ik vind het goed gelukt om dit spel naar de console te brengen. Je kunt nog steeds veel beslissingen nemen, maar omdat de wereld vrij klein is, ben je niet meer zoveel tijd kwijt aan het geven van orders.
In 1974 ad. De Romeinen zijn volgens mij van vorige week (ik heb het spel pas sinds gisteren, dus dat weet ik niet helemaal zeker).quote:Op zondag 22 juni 2008 18:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In welk jaar was je klaar dan?
En is het hetzelfde game of the week als op de 360? Met de Romeinen dus?
Doe je behoorlijk snel, kan dat sinds eergister er een nieuwe opstaat, op welke boeg gooi jij het?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:47 schreef Wolfje het volgende:
[..]
In 1974 ad. De Romeinen zijn volgens mij van vorige week (ik heb het spel pas sinds gisteren, dus dat weet ik niet helemaal zeker).
Ik probeer zo snel mogelijk 100 goud te halen zodat je de gratis setler krijgt. Als je een aantal barbarendorpjes verovert lukt dat meestal vrij makkelijk. Vervolgens hoop ik dan met wat cultuur een paar steden van iemand anders af te pakken. Zodra dat lukt heb je al een redelijke voorsprong op de rest en kun je die wel behouden als je het niet verprutst. O, ik had dit keer dan wel wat geluk dat ik een setler van de russen af kon pakken, dat is dan ook weer een gratis stad voor mij en omdat zij niet geen ruimte meer hadden om uit te breiden, waren zij ook niet meer zo gevaarlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Doe je behoorlijk snel, kan dat sinds eergister er een nieuwe opstaat, op welke boeg gooi jij het?
Want 1974 is voor mij echt onhaalbaar
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope. Die zijn met Call of Duty 6 bezig. (waarvan het gerucht gaat dat ie sci-fi wordt)
2e Wereldoorlog shootersquote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.
Hell no, alles beter dan sci-fi crap.quote:Op zondag 22 juni 2008 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles beter dan de 2de Wereldoorlog, been there done that.
Sci-Fi hoeft niet meteen Halo meets Unreal te zijn natuurlijk. Het kan ook twintig, misschien dertig jaar in de toekomst zijn. Of Sci-Fi maar dan zonder Redeemer missiles en Lightning Guns, maar meer gebaseerd in de realiteit.quote:Op zondag 22 juni 2008 20:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hell no, alles beter dan sci-fi crap.
Waarom maken ze geen CoD over de vietnam oorlogLijkt mij een veel betere setting dan starship entercrap o.i.d.
Graphics zijn weer om te janken. Hopelijk is de gameplay wel sterk verbeterd, voorlopig zit ik weer in het FIFA-kamp.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:08 schreef Sackboy het volgende:
Pro Evolution Soccer 2009
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 23 juni 2008 12:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Graphics zijn weer om te janken. Hopelijk is de gameplay wel sterk verbeterd, voorlopig zit ik weer in het FIFA-kamp.
Sorry voor de onduidelijkheid, maar dat staat er niet. De screens zijn van de current-gen consoles, dus van of de PS3 of 360-versie van de game, niet van PES2008quote:Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef Govinda het volgende:
Die gfx van PES 2009, hebben jullie die van fok games, want volgens mij zijn dat oude screens.
Dat staat er tenminste bij..zou in ieder geval wel verklaren waarom de gfx niet verbeterd zijn
Jij soliciteert naar de functie van cyberia?quote:Op maandag 23 juni 2008 16:08 schreef Sackboy het volgende:
SOCOM: Confrontation
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat heb ik al in 100 games gedaan, been there done that many many timesquote:Op zondag 22 juni 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
2e Wereldoorlog shooters![]()
Das tenminste voor echte mannen! Niks geen laserstraaltjes en halve robots. Lekker ouderwets een clip van je M1 Garand leegtikken op een paar moffen. Heerlijk
Ik ben het gruwelijk met je eensquote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat heb ik al in 100 games gedaan, been there done that many many times
same here...maar toch verveeld het geen moment, shootersquote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En ook Assassins Creed.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Iemand al een idee of er binnenkort wat nieuws te verwachten valt wat betreft het vervolg op Uncharted?
Misschien hou je dan gewoon niet van het WO2 genre. Racen op circuits is ook al in 100 games gedaan, blijft leuk. Voetballen in voetbalstadions is ook al in 100 games gedaan, blijft leuk. Modern warfare shooters ook. En ga zo maar door.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
http://kotaku.com/5018684/psn-cards-finally-hitting-stores
Nope. Wellicht dat de E3 (14 t/m 16 juli) daar antwoord op gaat geven.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Iemand al een idee of er binnenkort wat nieuws te verwachten valt wat betreft het vervolg op Uncharted?
Alstublieft, vers van de pers:quote:Op maandag 23 juni 2008 18:20 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Zo stel ik me Sackboy altijd voorquote:
Eigenlijk zie ik er zo uit:quote:
Gelukkig hebben we nog een lange rit te gaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef MartinoGilieam het volgende:
tvp
ZOMG!quote:Op maandag 23 juni 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alstublieft, vers van de pers:
“Stay tuned” on Uncharted 2, says Naughty Dog
Niet dat er veel in het bericht staat
achja...je moet ergens inhakenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog een lange rit te gaan.
Ja, hadden beter een Insomniac kunnen flikken.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ZOMG!
Ik had liever op...
[ afbeelding ]
gehoopt...
quote:Gamepro:
There's also something else. Something we can't mention yet. A truly...colossal secret. You'll have to wait for the August issue to get full details, but you'll know it when you see it. Protip: You may want to sit down while reading this issue.
Ik kan makkelijk aan een paar LE versies komen, dus softcase (karton) met ansicht kaarten erin.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Miljaar, NOG een hypetrain, dat wordt veel kaartjes inkopen!
Ben nog steeds op zoek naar SOTC voor PS2, ik kan m nergens vinden
Nieuw?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk aan een paar LE versies komen, dus softcase (karton) met ansicht kaarten erin.
PM me maar even.
Denk dat het eerder te maken heeft met de colossus in Resistance 2 waarover Ted Price al wat gezegd heeft in het GameTrailers interview.quote:
Ja, nieuw. Alleen zijn ze nooit verzegeld geweest dus ik kan je niet garanderen dat de disc er nooit uitgehaald is.quote:
PM sentquote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk aan een paar LE versies komen, dus softcase (karton) met ansicht kaarten erin.
PM me maar even.
Welke game zou dit dan moeten voorstellen?quote:
SOTC ZOMGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Welke game zou dit dan moeten voorstellen?
3.40 zeg ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Fallen het volgende:
ennuh... morgen is (in de VS) de PSN-store down...
link
HYPE TRAIN!
Gadver neequote:Op maandag 23 juni 2008 21:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
ZOMG!
Ik had liever op...
[ afbeelding ]
gehoopt...
Dat....dat zou zo mooi zijn.quote:
Alleen de PS3 versie is uitgesteld (zoals altijd). De andere versies liggen al in de winkels. Fok! heeft hem trouwens al gereviewed.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:51 schreef Beach het volgende:
Neeeeeeeeeeeee!![]()
Vandaag een mailtje gehad dat mn preorder van SBK-08 pas 26/9 komt![]()
Nou maar hopen dat de studio de tijd gebruikt om de game te perfectioneren.
Felici!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:24 schreef Armageddon het volgende:
Gisteren eindelijk de PS3 binnen gekregen. Met Ratchet & Clank en Uncharted. GTA heb ik ook. Wat een game zeg. Geweldig gewoon!
Wat ik wel minder vind is dat het installeren van een demo ontzettend lang duurt.
Ah dan is dat het probleem. Ik had meteen de hele ps3 store in de download gezet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Felici!
Wat is 'ontzettend lang'? Wat je zeker niet moet doen is een demo installeren terwijl er nog een andere download loopt. Dan is het lang, als in +20 minuten voor een redelijk grote demo.
Red Faction:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef Sackboy het volgende:
Gameplayfootage van UFC 2009 Undisputed deel 1 en deel 2
Gameplayfootage van Red Faction: Guerrilla
Ziet er beide wel goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |