quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]wauw, wat een geniale uitleg zeg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Gamedemonquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
wauw, wat een geniale uitleg zeg.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GamedemonDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
[..]
GamedemonIk wou niet gelijk alles verspoileren, was blijkbaar wel nodig dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Via ebay voor 34inclquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Kremers het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld? Ik via Biz-com op eBay. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen, dan heb ik eindelijk tijd om met MGS4 te beginnen
Volgens mij ziet FF XIII pas begin 2010 het daglichtquote:Versus XIII suspended, Final Fantasy XIII is priority
In the latest issue of Famitsu, an interview with Tetsuya Nomura revealed that Final Fantasy Versus XIII is currently being put on hold. Nomura, the game's director, said that the majority of the team working on Versus XIII is now helping out on Final Fantasy XIII. The main title in the Fabula Nova Crystallis compilation is top priority at the moment.
While both games will appear at the upcoming August Square Enix party (in non-playable form), Nomura hints at a bigger reveal and more info to come at Tokyo Game Show in October. Knowing Square Enix, this means a minute of ambiguous footage in a closed theater. Let's hope we're wrong about that last speculative statement and see if a playable demo comes in October.
Geweldige bossbattle trouwens. Vooral hoe ze het in beeld brengen met een splitscreen. Werkelijk fenomenaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
probeer hem eens in je PS2 te steken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef Feen het volgende:
Mijn dual shock 2 controller gaat niet meer aan, ook niet als ik er stroom aan hang, zit hier nog garantie op?Zit nog binnen het jaar van aanschaf.
ja moet dual shock 3 zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
probeer hem eens in je PS2 te steken?
Waarschijnlijk wel... maar ga eerst voor Battlefield:BC.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier die TopSpin 3 gaat halen?
quote:Be sure to keep an eye out on 1up.com between now and E3 for teasers, interviews, gameplay videos and other KZ2 content. We will have a new screenshot teaser up on 1up soon, just to whet your appetite a little. Then as we get closer to E3, you’ll start to see more Killzone 2 goodness popping up, so keep your eyes peeled.
93/100 van Game Informerquote:
Beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
93/100 van Game Informer
9 / 9 / 8 / 9 (35/40) van Famitsu
Aaaahh, waarom jij wel en ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Platina het volgende:
3 van de 4 Gioteck triggers van Play.com binnen, duizend maal beter dan de eigenlijke knoppen.
Lair helaas nog steeds niet binnen, al 2 weken aant wachten.
Omdat ik ze un week eerder ofzo besteld hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaaahh, waarom jij wel en ik niet
Pricelessquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
Even lezen dan zie je het
edit: ja ik ben gek genoeg om hiervoor mn digicam te pakken![]()
Das wel heel erg ja, ben benieuwd hoe lang t duurt voordat ze er achter komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke copy/pastequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef Misanthropist het volgende:
Op-wiki aangepast met mijn PSN-username
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Jij staat er niet bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!
Ik speel bijna nooit online op PS3quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij->> arijanonline of voeg je geen malle gasten toe
Zondequote:
quote:Dark Cloud 3 in ontwikkeling voor PS3?
Op dit moment is Level-5 nog druk bezig aan White Knight Chronicles voor de PlayStation 3, welke later dit jaar in de Japanse schappen moet verschijnen. Het gerucht gaat dat Dark Cloud 3 het volgende project is waar Level-5 al mee begonnen is, ook deze moet exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen. Het spel wordt ontwikkeld op de Kumo Engine. Verdere info is niet bekend, misschien tijdens de E3?
Wat een kut spelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:14 schreef Wessiej het volgende:
Hail to the chimp demo nu aan het downloaden, lijkt mij nog steeds een cool spel voor die 30 euro
Level-5 lijkt op dit moment een beetje de enige te zijn die voor de RPG's zorgt. Binnenkort maar snel eens Dark Cloud 1 en 2 checken.quote:
topiclijst? heb meer te doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!
Staat die al in de NL Store of moet ik daar even de Amerikaanse voor gebruiken, want ik wil die zeker ook wel ff checken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:21 schreef JDizzle het volgende:
Oh, en MGS4 Database ROCKT!Zoveel informatie, sommige dingen komen zelfs nog als verrassing aan. Zou er gewoon uren mee bezig kunnen zijn.
Dat zou wel heel slecht zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
Als dit waar is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gadverdamme!![]()
Proberen ze die dingen nou altijd zo lelijk mogelijk te maken ofzo
Je hebt er geen Garantie op als je dat ding uit een ander land hebt gehaald.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef Feen het volgende:
helaas nog geen goed nieuws, straks ff contact met sony opnieuw opnemen, i.ig. tnx voor de tips
quote:
Dude UFC, daar zijn geen regels, daar mag allesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arm DOOR een been. Dat kan tegenwoordig niet meer hoor
Ik zie het nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als dit spel realistisch is gaat het allemaal zo snel dat je dat niet eens opvalt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Maar waar gaat er nu precies een arm door een been heen? Ik zie geen vreemde dingen in dat plaatje.
Je ziet een beetje een arm door het broekje gaan, maar dat kan net zo goed zijn dat de arm het broekje opzij duwt, next-gen graphics.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Maar waar gaat er nu precies een arm door een been heen? Ik zie geen vreemde dingen in dat plaatje.
Die linker is een beetje vreemd ja, maar zou eventueel nog kunnen als je erg gespierd bent. Die rechter klopt gewoon, is gewoon de opbolling van dat broekje. Zie je ook aan de onderkant van dat broekje en aan het broekje van die neger.quote:
Waarom bout als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
11 reacties verspillen aan zo'n bout sport
Vraagtie met een MGS4-avatarquote:
Antwoord: Jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje: kun je de gewone ps3 controller ook via een pc opladen?
quote:
quote:my eyes! they burn!
Nooit begrepen waarom ze oudere games in een ander (lelijker) hoesje gaan stoppen. Als ze die games gewoon voor de "platinum" prijs verkopen in hun normale hoes zou ik veel meer games hebben thuis.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Sackboy het volgende:
Als dit waar is:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gadverdamme!![]()
Proberen ze die dingen nou altijd zo lelijk mogelijk te maken ofzo
Dat valt niet op in een bak met spellen natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze oudere games in een ander (lelijker) hoesje gaan stoppen. Als ze die games gewoon voor de "platinum" prijs verkopen in hun normale hoes zou ik veel meer games hebben thuis.
Blijkbaar moeten ze niet alleen goedkoop zijn, ze moeten er ook goedkoop uitzien.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze oudere games in een ander (lelijker) hoesje gaan stoppen. Als ze die games gewoon voor de "platinum" prijs verkopen in hun normale hoes zou ik veel meer games hebben thuis.
Er staat wel spaanse tekst op ofzo.quote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze niet alleen goedkoop zijn, ze moeten er ook goedkoop uitzien.
Lijkt mij van niet. De normale hoesjes zien er ook allemaal hetzelfde uit. Lo mejor betekend het beste dus dat kan zo overgenomen worden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Er staat wel spaanse tekst op ofzo.
Hopelijk word de engelse dan mooier
Hopelijk
Geniaal Cybquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Vechtsporten
Je-eigen-vrouw-in-elkaar-timmeren-a.k.a.-Regilio Tuur-look-a-likes![]()
Updaten naar 3.94 ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:32 schreef Agiath het volgende:
Ik kan me niet meer aanmelden op psn terwijl ik wel gewoon internet heb.
Hij geeft een DNS error
Wat te doen?
quote:Final Fantasy XIII confirmed for E3, dating hint possible
June 19th, 2008 @ 15:38
Square Enix has confirmed to VG247 this afternoon that Final Fantasy XIII will appear at E3 this year.
“There’s going to be more things happening for XIII at E3,” said a rep. “That’s all I can say at the moment. And throughout the year there’s more things planned as well, which should shed more light on the release timings.”
The news comes after a story saying FF Versus XIII had been put on hold to assist in the development of FFXIII was proven to be incorrect.
Confirmation the game will show colours at the show will come as great relief both to fans and Sony alike. Big trailer megaton for the press conference, please.
More soon.
quote:Story Mode voor LittleBigPlanet bevestigd
Nieuws | 20 juni 2008 - Marc Healey, de grote man achter ontwikkelaar Media Molecule, wist te vertellen dat er tussen de pre-made levels door een verhaallijn zal lopen die zo nu en dan enorm grappig zal zijn. Het verhaal zal niet erg diepgaand zijn en de levels zullen vrij losjes aan elkaar hangen, toch spreekt Healey van een erg amusante ervaring die spelers zeker zullen appreciëren.
Verder wist Healey te melden dat de Killzone 2-characters in het spel voor het eerst ter sprake kwamen na een paar biertjes met een medewerker van Guerilla. De gamesindustrie blijkt dus echt een kleine wereld te zijn. Er zullen waarschijnlijk nog meer first-party elementen in LittleBigPlanet verschijnen, maar meer kon en mocht hij er niet over vertellen.
Tot slot vertelde hij nog hoe adult content aangepakt zal worden. Spelers zullen de mogelijkheid krijgen om hun level een private status te geven, waardoor alleen andere spelers met een key jouw level kunnen betreden. Ook is er de optie om in het level een screenshot te nemen, waaraan een heleboel informatie vasthangt, zoals wie de screen genomen heeft, waar het genomen is, etc. Die screen kan je dan doorsturen naar de controledienst van Media Molecule.
Volgens mij zijn we pas bij 2.36 hoorquote:
Wow, die onderste screen ziet er tof uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tomb Raider: Underworld
Benieuwd of het Eidos lukt om Uncharted te overtreffen. Dat is wat mij betreft toch wel de nieuwe benchmark.quote:
Ik skip 'm voorlopig.quote:IGN: BC Review:
8.0 Presentation
It's got the slickness you'd expect from a game made under the watchful eye of Electronic Arts.
8.0 Graphics
Not the most dazzling of games, at the least it never falters in its depiction of the battlefield.
9.5 Sound
Quite outstanding - gunfire has never sounded better. And the idiosyncratic soundtrack works well.
8.5 Gameplay
At first uninspired, Bad Company opens up to offer one of the better shooter experiences we've seen this generation.
8.0 Lasting Appeal
Multiplayer is, as expected, solid, though it won't be challenging Call of Duty 4 just yet.
8.5
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Closing Comments
In spite of its sluggish opening, Battlefield: Bad Company goes on to produce one of the most entertaining first-person shooters since last year’s Call of Duty 4. Bold and bright in tone, it’s blockbuster fare that combines DICE’s first-person expertise with a small sprinkling of innovation that’s enough to ensure it’s a perfect way to shoot the summer breeze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |