Jewel verkopen die hap, SPREAD THE WORD enzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 verkopen =![]()
Bovendien heeft hij de LE. Zo'n collector's item ga je normaal gesproken niet van de hand doen.
Inderdaad. Waar koop je em anders nog voor? Dan kun je net zo goed de standaard versie kopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
MGS 4 verkopen =![]()
Bovendien heeft hij de LE. Zo'n collector's item ga je normaal gesproken niet van de hand doen.
16:30 stond er aan het eindequote:Op maandag 16 juni 2008 23:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?
Het is MGS man!quote:Op maandag 16 juni 2008 23:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wil je hem verkopen of ruilen ?
Heb het volgende nog liggen:
RFOM
Motorstorm
COD4
DMC4
WH
[Centraal] Games Import topicquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:13 schreef Lexie het volgende:
Waar kan ik het beste een dual shock oppikken, Amerikaanse Ebay? Wil hem wel redelijk snel hebben.
Ja zeker daar koop je in NL net een 6a6 voorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:31 schreef Lexie het volgende:
[..]
35 euro inclusief verzenden, dat zijn de betere prijzen.
Wie gaat hem eigenlijk reviewen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteren MGS4 gekocht. Eerste indruk na 2 uur spelen:
O
MY
GOD
Als je het bericht op Kotaku had gelezen, dat had je ook wel gezien dat de development van HS2 in handen was van Cambridge Studio van SCEE. Ninja Theory was er inderdaad niet mee bezig. Maar nu is het dus ook uit handen gehaald van Cambridge Studio's....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Heavenly Sword 2 was nooit in pre-productie gegaan. Tenminste als ik Ninja Theory mag geloven.
Bovendien beschikt Sony over de rechten van de franchise dus kunnen ze altijd groen licht geven om aan een vervolg te beginnen.
Over Heavenly Sword gesproken. Die wil ik nog wel voor een zacht prijsje bemachtigen. Iemand suggesties?
Dan nog lijkt het me stug. Een medewerker van Ninja Theory heeft nog niet eens lang geleden aangeven dat nog niemand met de ontwikkeling van deel 2 is begonnen. Zij zijn namelijk al bezig met een nieuwe franchise voor de PS3 en 360.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als je het bericht op Kotaku had gelezen, dat had je ook wel gezien dat de development van HS2 in handen was van Cambridge Studio van SCEE. Ninja Theory was er inderdaad niet mee bezig. Maar nu is het dus ook uit handen gehaald van Cambridge Studio's....
Het enige spel wat ik echt nog wil hebben. En nog niet heb.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
Motors in Burnout Paradise![]()
[ afbeelding ]
MGS weet me altijd te overtuigen dat ik ff moet saven en me console moet uitzettenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Die install screens in MGS zijn zo debiel. Zitten ze me een beetje health warnings te geven terwijl snake op de achtergrond aan het ketting roken is
Wel grappig, "It's after 4:00 AM, shouldn't you take a break now?"
Helleuu, dr staat een update online, maar heb geen tijd ervoor nu, iemand al een idee of het deze is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
zou het godswonder dan echt gaan geschieden![]()
Firmware (v2.36) coming soon, (v2.40) to include trophies, in-game XMB
+ Posted by Eric Lempel // Director, PlayStation Network Operations
A new PLAYSTATION 3 firmware update (v2.36) will be launching soon, improving system stability when playing select PlayStation format software titles. We’re also happy to officially report that the 2.40 system software update for PS3 will include “XMB” access in-game. The update will also include “trophies,” an exciting new feature that we’ll be providing more details on soon, as well as some other new enhancements. We’ve talked about some of this on the blog previously and know that many of you can’t wait to get your hands on these features. You can expect us to share all of the official details shortly.
Tagged // firmware, ps3
Ik ben hem nu aan het binnenhalen, ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helleuu, dr staat een update online, maar heb geen tijd ervoor nu, iemand al een idee of het deze is?
euw, 2,36 dan waarschijnlijk?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:16 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zie niks nieuws met die update, geen ingame XMB of nieuwe menu opties
Ja, wachten op 2.40 dusquote:
Die Trophy's, zou dat zoiets zijn als challenges bij de xbox?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Helleuu, dr staat een update online, maar heb geen tijd ervoor nu, iemand al een idee of het deze is?
2.4 heeft nog geen datum.quote:PS3 Firmware 2.36 Live - They promised it, it's now here, you may as well go download the latest PS3 firmware update (2.36), which - again, as promised - brings improved "system stability when playing select PlayStation format software titles". Let us know whether that means "PS1" or "GTA IV".
Damn, ben ik net te laat...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Sackboy het volgende:
Sony's Next (Wii-type) Controller?
Deze kneus heeft dus blijkbaar z'n controller doormidden gezaagd om deze waardeloze grap te maken![]()
Lijkt me nogal rot vasthouden, zo'n halve sixaxis. Zouden ze op z'n minst het design moeten aanpassen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, ben ik net te laat...
Als het geen grap blijkt, dan vind ik het wel een cool concept. Of het werkbaar is, tsja...![]()
En dan nog hoop ik dat je gewoon op de normale manier kan blijven spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lijkt me nogal rot vasthouden, zo'n halve sixaxis. Zouden ze op z'n minst het design moeten aanpassen.
Is t je al gelukt om Portal uit te spelen? Door die controller kan ik niet eens t enerlaatste level uitspelen....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Portal is geniaalheb HL2 nog niet geporbeerd, zal zo eens doen, controls werken prima imo.
Heb m geruild tegen AC, die ik toch niet meer speelde
Easypeasy, had m op pc al eens uitgespeeld, maar hij is 3x mooier op mn ps3quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is t je al gelukt om Portal uit te spelen? Door die controller kan ik niet eens t enerlaatste level uitspelen....Ik heb te weinig controlle om erdoor te komen Nou vraag ik me af of t door mij komt of t feit dat je niet me muis en toetsenbord kan spelen
De controls zijn fully comstumizable (ik heb de layout van COD4 bij Resistancequote:Op woensdag 18 juni 2008 15:49 schreef Platina het volgende:
Iemand die Resistance heeft? Heb de demo gespeeld maar vraag me af in hoeverre je in de final versie de controls kunt aanpassen. In de demo was het namelijk R3 door vizier geweer kijken, en L2 bukken. Kan dat omgewisseld worden dus? Dat vizier kijken continue ingedrukt houden is van L2 ipv klikken met R3. En dan andere weg voor bukken?
Moet ik ff weten voordat ik eventueel de full aanschaf.
Ik heb die van mij gisteren binnen gekregen. Wat een heerlijk ding is dat.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 23:02 schreef Gamedemon het volgende:
Net Metal gear 4 uitgespeeld, Mooie Game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
DuAl.quote:
Hier: http://search.ebay.nl/_W0QQsassZtaco.toyquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Kremers het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld? Ik via Biz-com op eBay. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen, dan heb ik eindelijk tijd om met MGS4 te beginnen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |