93/100 van Game Informerquote:
Beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
93/100 van Game Informer
9 / 9 / 8 / 9 (35/40) van Famitsu
Aaaahh, waarom jij wel en ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Platina het volgende:
3 van de 4 Gioteck triggers van Play.com binnen, duizend maal beter dan de eigenlijke knoppen.
Lair helaas nog steeds niet binnen, al 2 weken aant wachten.
Omdat ik ze un week eerder ofzo besteld hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaaahh, waarom jij wel en ik niet
Pricelessquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
Even lezen dan zie je het
edit: ja ik ben gek genoeg om hiervoor mn digicam te pakken![]()
Das wel heel erg ja, ben benieuwd hoe lang t duurt voordat ze er achter komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
OMFG!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijke copy/pastequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef Misanthropist het volgende:
Op-wiki aangepast met mijn PSN-username
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Jij staat er niet bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!
Ik speel bijna nooit online op PS3quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij->> arijanonline of voeg je geen malle gasten toe
Zondequote:
quote:Dark Cloud 3 in ontwikkeling voor PS3?
Op dit moment is Level-5 nog druk bezig aan White Knight Chronicles voor de PlayStation 3, welke later dit jaar in de Japanse schappen moet verschijnen. Het gerucht gaat dat Dark Cloud 3 het volgende project is waar Level-5 al mee begonnen is, ook deze moet exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen. Het spel wordt ontwikkeld op de Kumo Engine. Verdere info is niet bekend, misschien tijdens de E3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |