quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]wauw, wat een geniale uitleg zeg.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987

Gamedemonquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:29 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
wauw, wat een geniale uitleg zeg.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
GamedemonDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987

[..]
GamedemonIk wou niet gelijk alles verspoileren, was blijkbaar wel nodig dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!

Via ebay voor 34inclquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:48 schreef Kremers het volgende:
Waar hebben jullie hem besteld? Ik via Biz-com op eBay. Hopelijk heb ik hem volgende week binnen, dan heb ik eindelijk tijd om met MGS4 te beginnen

Volgens mij ziet FF XIII pas begin 2010 het daglichtquote:Versus XIII suspended, Final Fantasy XIII is priority
In the latest issue of Famitsu, an interview with Tetsuya Nomura revealed that Final Fantasy Versus XIII is currently being put on hold. Nomura, the game's director, said that the majority of the team working on Versus XIII is now helping out on Final Fantasy XIII. The main title in the Fabula Nova Crystallis compilation is top priority at the moment.
While both games will appear at the upcoming August Square Enix party (in non-playable form), Nomura hints at a bigger reveal and more info to come at Tokyo Game Show in October. Knowing Square Enix, this means a minute of ambiguous footage in a closed theater. Let's hope we're wrong about that last speculative statement and see if a playable demo comes in October.

Geweldige bossbattle trouwens. Vooral hoe ze het in beeld brengen met een splitscreen. Werkelijk fenomenaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/

probeer hem eens in je PS2 te steken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef Feen het volgende:
Mijn dual shock 2 controller gaat niet meer aan, ook niet als ik er stroom aan hang, zit hier nog garantie op?Zit nog binnen het jaar van aanschaf.

ja moet dual shock 3 zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
probeer hem eens in je PS2 te steken?

Waarschijnlijk wel... maar ga eerst voor Battlefield:BC.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand hier die TopSpin 3 gaat halen?

quote:Be sure to keep an eye out on 1up.com between now and E3 for teasers, interviews, gameplay videos and other KZ2 content. We will have a new screenshot teaser up on 1up soon, just to whet your appetite a little. Then as we get closer to E3, you’ll start to see more Killzone 2 goodness popping up, so keep your eyes peeled.

93/100 van Game Informerquote:

Beterquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
93/100 van Game Informer
9 / 9 / 8 / 9 (35/40) van Famitsu

Aaaahh, waarom jij wel en ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Platina het volgende:
3 van de 4 Gioteck triggers van Play.com binnen, duizend maal beter dan de eigenlijke knoppen.
Lair helaas nog steeds niet binnen, al 2 weken aant wachten.

Omdat ik ze un week eerder ofzo besteld hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aaaahh, waarom jij wel en ik niet

Pricelessquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]
Even lezen dan zie je het
edit: ja ik ben gek genoeg om hiervoor mn digicam te pakken![]()

Das wel heel erg ja, ben benieuwd hoe lang t duurt voordat ze er achter komenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft, maar kijk eens wat ik zag toen ik de PS store checkte![]()
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]

OMFG!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijke copy/pastequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]

Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:01 schreef Misanthropist het volgende:
Op-wiki aangepast met mijn PSN-username

quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:35 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]

Jij staat er niet bijquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je de topiclijst niet meteen ff aangevuld, jong vuilak!

Ik speel bijna nooit online op PS3quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij staat er niet bij->> arijanonline of voeg je geen malle gasten toe

Zondequote:

quote:Dark Cloud 3 in ontwikkeling voor PS3?
Op dit moment is Level-5 nog druk bezig aan White Knight Chronicles voor de PlayStation 3, welke later dit jaar in de Japanse schappen moet verschijnen. Het gerucht gaat dat Dark Cloud 3 het volgende project is waar Level-5 al mee begonnen is, ook deze moet exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen. Het spel wordt ontwikkeld op de Kumo Engine. Verdere info is niet bekend, misschien tijdens de E3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |